یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۹:۵۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه هموطن سلام 24 اسفند 1393 - hamvatansalam.com

روزنامه هموطن سلام 30 بهمن 1393 روزنامه هموطن سلام 1 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 2 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 3 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 4 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 5 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 6 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 7 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 10 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 11 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 12 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 13 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 14 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 16 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 17 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 18 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 19 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 20 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 21 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 23 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 24 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 25 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 26 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 27 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 28 اسفند 1393 
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، نسخه اول نرم افزار آنلاین تهران نما را در آستانه نوروز 94 منتشر می کند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۳    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات پیروزی از تاریخ 25 اسفندماه آغاز می شود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۹    
فیلم سینمایی بچه نشو به کارگردانی احمد درویش علی پور و تهیه کنندگی مریم نیکانلو نوروز 94 از شبکه دو روی آنتن می رود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۵    
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس با رشد 370 واحدی تا مرز ارتفاع 65 هزار واحد پیش رفت.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۶    
توزیع پرتقال و سیب مورد نیاز مردم شهر تهران برای تنظیم بازار شب عید به طور رسمی در 40 مرکز در میادین میوه و تره بار شهر تهران آغاز شد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۶    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از ارایه طرح رتبه بندی معلمان به مجلس تا پایان هفته خبر داد و گفت: با تصویب این طرح حداقل 150هزارتومان به کف حقوق معلمان اضافه می شود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۱    
بورس تهران در دومین روز معاملاتی هفته به مسیر سبز خود ادامه داد و با افزایش قیمت و تقاضا مواجه شد و سهامداران خود را خوشحال کرد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
ناصر سودانی، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی روزآمد در رابطه با قیمت بنزین در سال آینده توضیح داد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از اعزام 23 هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش این سازمان به مشهد مقدس در سال 94 خبر داد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۱    
در حالی که مسئولان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از گران شدن محصولات یک کارخانه لبنی و برخورد با آن خبر می دهند ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۶    
مردم در دومین روز توزیع پول نو در شعب بانکها ، از این حرکت بانک مرکزی ابراز رضایت کردند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت نحوه قطع یارانه پردرآمدها را مشخص کردند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۳    
اگرچه دولت در روزهای اجرای طرح آزادسازی قیمت گندم، آرد و نان اعلام کرد تنها 30 درصد از نانوایی ها باید از زیر چتر قیمت گذاری دولت خارج شوند، اما اکنون اکثر نانوایان می خواهند آزادپز شوند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
امروز سکه طرح جدید با 9 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت معاملاتی دیروز 903 هزار تومان و دلار با60 تومان افت قیمت 3179 تومان به فروش رسید.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به دادستان کل کشور با اشاره به تعطیلات نوروزی طولانی و کاهش نظارت ها، خواستار جلوگیری از اقدامات احتمالی متصرفین، افراد فرصت طلب و سود جو که مبادرت به تجاوز به اراضی ملی.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۴    
نبود صنایع تبدیلی و امکانات نگهداری محصولات کشاورزی در روستاها، کشاورزان را مجبور می کند در مدت زمان کوتاهی محصولات خود را بفروشند که واسطه گران معمولا با فرصت سازی به نگهداری محصولات می پردازند و در ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۴    
رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه خواهد داشت،از کاهش 55 هزار تومانی هر قطعه سکه طی هفته گذشته خبر داد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۹    
مدیرعامل سابق اتحادیه مرغداران با بیان اینکه به دلیل فرارسیدن ایام نوروز تقاضای خرید مرغ 30 درصد افزایش یافته است گفت: افزایش قیمت مرغ ناشی از التهاب بازار است و کمبود تولید نداریم.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۹    
مبلمانی طراحی شده است که قادر به شارژ گوشی هوشمند توسط امواج است.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۴    
یک کارشناس اقتصادی گفت: سود 22 درصدی که بانک ها به سپرده گذاران پرداخت می کنند امنیتی را در این بخش ایجاد کرده که در هیچ بخش تولیدی وجود ندارد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۹    
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تلفن همراهتان اصطلاحاً شارژ خالی می کند یا دیرتر از زمان معمول، شارژ می شود ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۹    
هموطن آنلاین_ ایرانسل از عرضه مقرون به صرفه ترین تعرفه خدمات رومینگ بین الملل تلفن همراه برای مسافران عراق، عربستان ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
معاون ارزی اسبق بانک مرکزی معتقد است که باید نرخ رسمی ارز به نرخ بازار نزدیک شود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
برخی افراد در گذشته از ظرفیت های ارزی برای رانت جویی بهره می برده و از ظرفیت سودآوری بازار ارز و خارج از مسیر عملیات حق العمل کاری، مرتکب اعمال دیگری می شدند ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۱    
شب عید است و قیمت خودروها رو به افزایش گذاشته است. هر کسی که خودرویی دارد، به امید فروش باقیمت بالاتر وارد بازار شده است ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۶    
پذیرفته شدگان در آزمونهای استخدامی که بسیاری از آنها حدود چهار سالی است بلاتکلیف مانده اند اکنون می توانند خود را برای جذب در سازمان های مربوطه آماده کنند ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۷    
پدر علم اقتصاد می گوید: بدون شک جامعه ای که اکثر مردم آن در فقر و فلاکت به سر ببرند، هیچ گاه شاد و سرزنده نخواهند بود آدام اسمیت این جمله را 230 سال قبل گفته است اما شاید دقیق تر باشد بگوییم که با ...