پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۲۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه هموطن سلام 16 اسفند 1393 - hamvatansalam.com

روزنامه هموطن سلام 30 بهمن 1393 روزنامه هموطن سلام 1 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 2 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 3 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 4 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 5 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 6 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 7 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 10 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 11 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 12 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 13 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 14 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 16 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 17 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 18 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 19 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 20 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 21 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 23 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 24 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 25 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 26 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 27 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 28 اسفند 1393 
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۸    
جو بازار در کل سال جوی انتظاری بود. به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای، سقوط قیمت نفت هم عواملی خارجی بودند که بازار را بیش از گذشته تحت فشار قرار دادند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۳    
در مقطعی از زمان تنش تمدید مذاکرات از یک سو و پایین آمدن قیمت نفت از سوی دیگر روزهای آرام بازار را به هم ریخت.فعالان دچار هیجان شدند و قیمت دلار در مسیر افزایشی قرار گرفت.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
در دنیای امروزی استفاده از طلا در هر کجا و جایی به معنی پولدار بودن است و هر کسی که طلا داشته باشد یعنی تقریبا دستش به دهنش می رسد .
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
در معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران ، شاخص کل به کانال 63 هزار واحدی بازگشت و نزدیک به 500 میلیون برگه سهم امروز خریداری شد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
ارزش معاملات فرابورس ایران امروز به بیش از یک هزار و 369 میلیارد ریال رسید.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۰    
شاید باور نکنید اما تفکیک جنسی جوجه های نر و ماده یکی از پردرآمدترین شغل های عجیب دنیاست.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۰    
وزیر کار با اعلام اینکه طرح کاهش نرخ سود بانک ها متناسب با تورم در دستور کار دولت قرار گرفته است، گفت: اولویت های طرح مسکن اجتماعی مشخص شد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۵    
براساس اعلام علی ربیعی، در نشست بعدی شورای عالی کار میزان افزایش حقوق سال آینده کارگران مشخص می شود، با این حال طبق مهم ترین سناریوهای فعلی، حداقل مزد 94 بیشتر از 700 تا 720 هزارتومان نخواهد بود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۰    
بنا بر اعلام مرکز آمار در سال 1392 از 23 میلیون 834 هزار 552 نفر جمعیت فعال 10 ساله و بیشتر 10.4 درصد بیکار بوده اند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به موافقت فرمانداری با افزایش کرایه های حمل و نقل در سال آینده گفت ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
بانک جهانی گزارش داد: با سقوط بهای طلای سیاه قیمت مواد غذایی در کشورهای فقیر ارزان شده است.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۳    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با افزایش 103.8 واحدی دوباره به کانال 63911.1 هزار برگشت.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۵    
از نگاه مصرف کنندگان ایرانی، برند سامسونگ به عنوان محبوب ترین برند در گروه های گوشی تلفن همراه، ماشین لباسشویی و ظرف شویی و یخچال فریزر و تبلت شناخته شد و تندیس زرین برند محبوب را از آن خود کرد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حذف یارانه پردرآمدها منوط به قانون نانوشته انتخابات آینده شده است.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
مدیران ارشد موسسه در دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت جی آر جی بنکینگ بر گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه دستگاه های خودپرداز بانکی (ATM) با شرکت ایران ارقام و سرمایه گذاری در سایر حوزه های مورد ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۰    
مدیر عامل بانک سرمایه اعلام کرد: ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی در نظر داریم با خلق و تعریف محصولات جدید بانکی، خدماتی ویژه و اختصاصی به جامعه بزرگ فرهنگیان کشور ارائه نماییم.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهدای گمنام، توحید، شهید صالح طبری، آیت ا... ایروانی، جماران، شهید عاطف و ثارا... از تاریخ 17 اسفندماه آغاز می شود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
بورس تهران در معاملات اولین روز هفته به روند نزولی خود شدت داد و دوباره به کانال 63 هزار واحدی برگشت.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۰    
حضور اعراب مقیم در مالزی با توجه به تنش ها در سوریه، عراق و یمن طی سال های اخیر افزایش یافته و بسیاری از خانواده های این کشورها هم اکنون مالزی را با توجه به تبلیغات این کشور که تلاش دارد خود را یک ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
قیمت طلا در معاملات روز جمعه 31.11 دلار فرو ریخت و اونس جهانی به 1167.29 دلار رسید، از اینرو این فلز گرانبها طی هفته گذشته حدود 46 دلار کاهش یافته است.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۷    
یک مقام مسئول نفتی با بیان اینکه تاکنون مصوبه افزایش 5 درصدی قیمت بنزین توسط دولت ابلاغ نشده است، گفت: به نظر می رسد حتی در صورت ابلاغ، این افزایش از مردم اخذ نمی شود و از سهم دولت کسر خواهد شد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۷    
درحالی بانک مرکزی اعلام می کند که هیچگونه مشکلی درتامین اسکناس نو نداریم که بانک ها در این روزهای آخرسال که نیاز به نقدینگی بیشتر است، اسکناس های کهنه، فرسوده و بعضا پاره را درون خودپردازها می گذارند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۷    
ذخیره کردن پول باید بیشتر از یک فکر کوچک (زودگذر) باشد. ذخیره کردن پول کیفیت زندگی را بهبود می دهد و قابل ذکر است که درک شما را از پول بیشتر می کند و باعث می شود قدر پول را بیشتر بدانید.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۲    
قیمت نفت با تقویت ارزش دلار و ترس در مورد افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا که توجه بازار از کاهش تعداد سکوهای فعال نفتی آمریکا را به خود منحرف کرد، کاهش یافت و به زیر 60 دلار در هر بشکه رسید.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۲    
پنج کشور عمده خریدار کالاهای صادراتی ایران به ترتیب چین، عراق، امارات، افغانستان و هند هستند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی دولت از ابلاغ پیش نویس سیاست های کلی برنامه ششم توسعه از سوی رهبر معظم انقلاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام خبرداد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۲    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز جاری (شنبه) اعلام کرد که بر این اساس نرخ بانکی 16 ارز نسبت به روز پنج شنبه هفته گذشته رشد و قیمت 20 واحد پولی کاهش یافت البته نرخ سه ارز نیز بدون تغییر ماند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۸    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از نصب کال سنتر بروی تاکسی های پایتخت خبرداد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۳    
در حالی که امسال چغاله بادام زودتر از سال های قبل و پیش از آمدن بهار به بازار تهران رسیده، قیمت آن کیلویی 80 هزار تومان است که به گفته نایب رییس خانه کشاورز این قیمت منطقی نیست و تا 10 روز آینده ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۴    
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: 23 میلیون شغل در کشور وجود دارد که از این تعداد ، 7 میلیون شغل غیر رسمی است .