دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۲۶Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 خرداد 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۴    
در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام طرح جدید،بالغ بر یک میلیون و 208 هزار تومان فروخته شده و دلار آمریکا 3741 تومان قیمت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۰    
به گزارش عصرایران به نقل از سایت اینترنتی زیباکلام به این شرح است: جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دامت عظمته ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
روز گذشته وزیر محترم فرهنگ و ارشاد طی حکمی یک عنصر بدسابقه را به عنوان سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان... منصوب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۸    
براساس گزارش رسانه های داخلی وزیر دادگستری فرانسه دولت را ترک می کند و بخشی از دولت جدید این کشور نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۲    
روحانی گفت: شورای عالی امنیت ملی بعد از حادثه تروریستی تهران، برای پاسخ به تروریست ها اختیاراتی را به نیروهای مسلح داد که بیش از این اقدام اخیر بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۹    
نیروهای امنیتی عراق در جریان نبرد با ته مانده های عناصر داعش در شهر موصل، مسئول اطلاعات داعش و یا همان جعبه سیاه این گروه تروریستی را شکار کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۲    
وزارت خارجه ایران با اخطار به سوداگران روادید در اطراف برخی سفارتخانه های خارجی و رابطین آنها اعلام کرد که در صورت تداوم این رفتارها با قاطعیت با آنها برخورد شده و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۱    
دفتر آیت الله نوری همدانی، میزان زکات فطره را بر اساس نظر این مرجع تقلید اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۹    
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: هویت فرد داعشی دستگیر شده در شهرستان ماهشهر مشخص شده و وی عراقی بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۲:۱۴    
اما با گذشت 2 روز نه تنها تروریست های تکفیری داعش و اصلی ترین حامی آنها یعنی عربستان سعودی هیچ واکنشی به موضوع حمله به مقر تروریست ها در استان دیرالزور سوریه نشان نداده اند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۲:۱۴    
درد دل دختر شهید با آقا در کنار سفره ی افطار.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۲:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: به هیچ وجه به امریکایی ها اعتماد نکنید زیرا آنها منتظر فرصت هستند تا ضربه خود را وارد کنند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۰:۴۱    
روزنامه اورشلیم پست با اشاره به حمله موشکی ایران علیه مواضع داعش در سوریه مدعی شد: گرچه موشک های ایران داعش را هدف قرار دادند، مخاطب این حملات آمریکا، عربستان و اسرائیل هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۰:۳۸    
کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: ایران نشان داد که توانایی بالایی دارد تا با دشمنان خود در خارج از مرزها مقابله کند و پاسخ محکمی به یاوه گویانی داد که ادعا می کردند توان دفاعی و بازدارندگی ایران یک بلف ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۰:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: به هیچ وجه به امریکایی ها اعتماد نکنید زیرا آنها منتظر فرصت هستند تا ضربه خود را وارد کنند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۰:۲۳    
رودخانه اهرچای به طول 240 کیلومتر یکی از رودخانه های مهم آبریز رود ارس در شمال شرقی استان آذربایجان شرقی می باشد که نهایتاً به دریاچه خزر منتهی می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۰:۱۴    
سخنگوی دولت گفت: اگر 29 اردیبهشت نمادی از انسجام ملی است، پاسخی که نیروهای مسلح و سپاه عزیز به تروریست های داعش دادند نمادی از اقتدار ملی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۰:۱۱    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی در پاسخ به سوالی درباره شایعات اخیر مربوط به ورشکستگی بانک ها و ارتباط ادغام بانک ها با این موضوع تصریح کرد: ورشکستگی بانک ها واقعیت ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران، گفت: هلاکت فرمانده سعودی الاصل داعش در حمله موشکی سپاه تایید شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۶    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: برای من تعجب آور بود که روز اخذ رای بعضی اصرار داشتند که فضایی درباره تخلفات گسترده در انتخابات درست شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۳    
در بازار فرابورس شاخص کل ( آیفکس ) 4 واحد افزایش یافت و به رقم 900 واحد رسید. ارزش معاملات در این بازار به رقمی بالغ بر 366 میلیارد تومان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۳    
حجت الاسلام محسنی اژه ای با اعلام تشدید نظارت ها بر مجموعه های قضایی کشور گفت: در نتیجه این نظارت ها در سال 95 بیش از 50 قاضی و کارمند و وکیل متخلف بازداشت و بیش از 185 دلال، کارچاق کن ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که قاضی پرونده کهریزک حکم 15 سال حبس دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۰    
رای اخیر مجلس سنا که به اکثریت تقریبا مطلق مجلس به تصویب رسید درباره تحریم ایران برای آمارهای حقوق بشری و برای فعالیت های موشکی ایران و همچنین حمایت های ایران از سازمان های تروریستی( ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 گفت: کارهای مطالعاتی در مورد دوطرفه شدن خیابان شریعتی حدفاصل خیابان طالقانی تا بهارشیراز انجام شده است که پس از تصویب در کمیته معابر، این طرح اجرا خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۷    
در حال حاضر یکی از منابع سهل الوصول ید استفاده از نمک های یُددار است که هم استفاده از آن ها مقرون به صرفه بوده و هم به راحتی در دسترس است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۴    
یک رسانه عربی اعلام کرد که در حمله موشکی ایران به پایگاه های داعش در دیرالزور بیش از 50 عنصر داعشی کشته شدند که 6 نفر از آنها فرماندهان بزرگ آن گروهک هستند و همگی تابعیتی لیبیایی دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۴    
معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن جزئیات جدید ساخت مسکن برای دهک های پایین را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۴    
با شدت یافتن موج خروج پناهجویان سوریه از خاک این کشور رکورد تعداد پناهجویان و پناهندگان جهان در سال 2016 شکسته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در استان خوزستان، ایلام و بوشهر وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۸    
در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در اوت تقریبا ثابت بود و در 1246.60 دلار ایستاد. بهای معاملات این بازار روز گذشته 9.80 دلار یا 0.8 درصد کاهش یافت و در 1246.70 دلار بسته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۲    
خبرگزاری فلسطین الیوم به نقل از کانال دوم تلویزیون اسرائیل از انفجار در یک کارخانه اسلحه سازی در منطقه رمات هشارون در شمال تل آویو خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۹    
نماینده مردم ارومیه در مجلس، از دستگیری 40 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۹    
مایع لنفاوی حاوی تقریبا 95 درصد آب است، از این رو، تامین آب مورد نیاز بدن برای سلامت و پاکی داخلی ضروری است، چرا که آب فراوان می تواند از گرفتگی لنف پیشگیری کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۹    
با افسردگی مالیخولیایی، نه تنها احساس شادی و لذت را از دست می دهید، بلکه همواره با احساس غم بدون دلیلی واقعی و مشخص مواجه می شوید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۷    
نتایج اولیه دوره های دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون 1396 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۷    
کارشناس مدیریت بحران با تاکید بر متفاوت بودن دو حادثه گرنفل و پلاسکو به بررسی تطبیقی شیوه های مدیریت بحران در دو حادثه پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۴    
آیا هشدار الون ماسک و استیون هاوکینگ راجع به تسلط قریب الوقوع هوش مصنوعی بر بشریت به حقیقت می پیوندد
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۴    
خودروسازان ایرانی دارای هفت سایت خودروسازی فعال در هفت کشور خارجی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۷    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد صهیونیست ها با ابزار دستکاری ژنتیک در بشقاب غذای مردم حضور دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۹    
ماهیت حقیقی تروریسم دردنیا چیست؟آمار و ارقام خود سخن می گویند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۳    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا دمای هوا در خرداد به حداکثر خود می رسد و تهران گرمای 40 درجه را تجربه می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۳    
در پی طرح برخی مطالب و شبهات پیرامون نقش مردم در حکومت اسلامی، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای، نسبت به طرح مسائل تفرقه آمیز در جامعه هشدار داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۳    
مطالعات انجام شده در نُه کشور جهان نشان می دهد که رسانه های اجتماعی با اشاعه دروغ و اکاذیب، اطلاعات غلط و اهداف تبلیغاتی گسترده، برای کنترل افکار عمومی مورد استفاده قرار می گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۳    
قرار است امروز سه شنبه 2 فروند بمب افکن راهبردی آمریکا در قالب رزمایش مشترک با ارتش کره جنوبی، در آسمان شبه جزیره کره به پرواز درآیند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۳    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اگر مردم در مصرف مساعدت و مصارف غیرضروری را به ساعت غیرپیک منتقل کنند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۳    
سفیر ایران در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل این سازمان، اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا مبنی بر تلاش برای هموار کردن راه انتقال قدرت در ایران را گواه روشنی از مداخله جویی واشنگتن دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰    
شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی گفت شبکه الجزیره و روابط بین دوحه و کشورهای منطقه از جمله ایران قابل مذاکره نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰    
عضو ستاد پسابرجام اتاق بازرگانی تهران، از آغاز تغییر در قانون سرمایه گذاری خارجی ایران خبر داد و گفت: قانون کنونی ، مانع جدی در جذب سرمایه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰    
پرداخت وام 5 میلیون تومانی با وثیقه حساب یارانه نقدی از امروز آغاز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰    
انفجار معدن آزادشهر به عنوان نماینده بخش معدن کشور و اشتغال بیش از 140 هزار نفر نشان داد وضعیت در معادن بسیار اسفبارتر از آن است که نشان می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۷    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای طرح ایمنی فاضلاب خبر داد و گفت: آبیاری مزارع سبزی و صیفی در برخی شهرها از جمله جنوب تهران ادامه دارد.