چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۸:۴۹May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 8 آبان 1394 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 31 فروردین 1394 هنگام نیوز 30 اردیبهشت 1394 هنگام نیوز 31 خرداد 1394 هنگام نیوز 31 تیر 1394 هنگام نیوز 31 مرداد 1394 هنگام نیوز 31 شهریور 1394 هنگام نیوز 30 مهر 1394 هنگام نیوز 30 آذر 1394 هنگام نیوز 30 دی 1394 هنگام نیوز 30 بهمن 1394 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 هنگام نیوز 1 آبان 1394 هنگام نیوز 2 آبان 1394 هنگام نیوز 3 آبان 1394 هنگام نیوز 4 آبان 1394 هنگام نیوز 5 آبان 1394 هنگام نیوز 6 آبان 1394 هنگام نیوز 7 آبان 1394 هنگام نیوز 8 آبان 1394 هنگام نیوز 9 آبان 1394 هنگام نیوز 10 آبان 1394 هنگام نیوز 11 آبان 1394 هنگام نیوز 12 آبان 1394 هنگام نیوز 13 آبان 1394 هنگام نیوز 14 آبان 1394 هنگام نیوز 15 آبان 1394 هنگام نیوز 16 آبان 1394 هنگام نیوز 17 آبان 1394 هنگام نیوز 18 آبان 1394 هنگام نیوز 19 آبان 1394 هنگام نیوز 20 آبان 1394 هنگام نیوز 21 آبان 1394 هنگام نیوز 22 آبان 1394 هنگام نیوز 23 آبان 1394 هنگام نیوز 24 آبان 1394 هنگام نیوز 25 آبان 1394 هنگام نیوز 26 آبان 1394 هنگام نیوز 27 آبان 1394 هنگام نیوز 29 آبان 1394 هنگام نیوز 30 آبان 1394 
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: جمعی از توریست های اروپایی از کشور آلمان شامگاه پنج شنبه با قطار وارد تهران شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۲:۱۸    
معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه؛ هرگونه خبر و گزارش مبنی بر اینکه ایران پذیرفته بشار اسد ظرف شش ماه از قدرت برود را قویا تکذیب کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۲:۱۸    
رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شما درباره تصویب برجام چیست، گفت: فعلا درباره برجام موضع گیری نمی کنم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۲:۱۵    
مذاکرات هسته ای ایران، آمریکا و نماینده کشورهای 1+5 که از دیروز در وین و در حاشیه نشست صلح سوریه آغاز شده بود عصر جمعه پایان یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۲:۰۶    
نشست کارشناسی ایران و 1+5 درباره اجرای برجام از صبح روز جمعه آغاز شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۲:۰۳    
هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت با حاشیه هایی که در این تیم به وجود آمد، در نهایت اخراج شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: مذاکرات برای حل بحران سوریه از صبح امروز با حضور ایران، فرانسه، مصر، آمریکا، اتحادیه اروپا، انگلیس، اردن، روسیه، عربستان، قطر، ترکیه، امارات، آلمان، عراق ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۱    
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۱:۴۸    
بیانیه مشترک نشست وین دقایقی پیش منتشر شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۱:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به شعار هواداران تراکتورسازی تبریز علیه او در تمرینات اخیر این تیم گفت: تعداد کسانی که این کار را کردند زیاد نبود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۱:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که نتیجه دربی برای من اهمیتی ندارد، گفت: ملاک ما شایستگی بازیکنان است نه بومی و غیربومی بودن.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۱    
مذاکرات کارشناسی و فنی ایران و 1+5 که از روز پنج شنبه به مدت دو روز در وین آغاز شده بود پایان یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: تیم فوتبال استقلال در شرایطی دربی هشتاد و یکم را با تساوی به پایان برد که تا ثانیه های پایانی وقت اضافه از حریف خود پیش بود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۷    
نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینمای ایران همزمان با برگزاری شهرآورد پرسپولیس و استقلال عکس هادی نوروزی را در صفحه ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۱    
مهاجم پرسپولیس تساوی سرخابی ها در دربی 81 را حاصل درخشش دروازه بان استقلال عنوان کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۸    
هافبک تیم فوتبال استقلال دخالت شانس را در تساوی تیمش برابر پرسپولیس کاملا مردود دانست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۵    
دروازبان تیم پرسپولیس بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی، جشنی یک نفره در زمین خودشان گرفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۵    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان استقلال خدا را شکر کنند که بازی مساوی شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۰    
مجید صالح می گوید بیرون زمین فوتبال می خواهند که شهرآورد پایتخت مساوی شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۷    
مدافع با تجربه تیم پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیم خود مقابل صدرنشین لیگ گفت: اگر این استقلال صدرنشین لیگ است قول می دهم در پایان فصل پرسپولیس قهرمان شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۴    
مهاجم استقلال گفت: اگر یک مقدار با تجربه بودیم می توانستیم در دربی 81 پیروز شویم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۴    
کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال تهران بعد از پایان شهرآورد پایتخت اعتراض شدیدی به داور بازی کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از تساوی تیمش برابر استقلال گفت: تیم ما در طول بازی برتر از استقلال بود و استحقاق شکست را نداشتیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه کم تجربگی یک بازیکن پیروزی را از تیم ما گرفت، گفت: داور مسابقه در پایان بازی چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما در نهایت شش دقیقه وقت گرفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۷    
دبیرکل فدراسیون فوتبال با انتقاد شدید از صحبت های کارلوس کی روش گفت: من رکن دوم اجرایی فوتبال کشور هستم و هر کسی باید در سطح خودش صحبت کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه دیدار استقلال برابر پرسپولیس در خصوص اظهارات اسدی گفت: من منتظر ایشان مقابل هیات رئیسه و کفاشیان هستم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۶    
هشتاد و یکمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که استقلال تا ثانیه های پایانی از حریرف خود پیش بود اما پرسپولیس در وقت های اضافه گل تساوی را ثمر رساند و از شکست گریخت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۱    
مدیر بخش فروش جهانی اتوبوس های شهری و بین شهری اسکانیا با رد هرگونه افت کیفیت در تولید اتوبوس های اسکانیا در ایران می گوید که کیفیت اتوبوس های تولیدی اسکانیا در ایران مورد تایید شرکت اسکانیا و قابل ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۱    
دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس برای ورود به ورزشگاه با مشکلاتی روبرو شد و حتی با یکی از مسئولان برقراری نظم درگیری پیدا کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۸    
دوربین های مدار بسته نصب شده در اتاق خواب یک آپارتمان، دزد بوکسور را شکار کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۲    
روابط تجاری با آمریکا بر اساس قانون ممنوع نیست اما به گفته سخنگوی دولت، تلاش می شود از این کشور کالاهای مصرفی وارد نشود و فهرست کالاهای وارداتی از آمریکا نیز نشان می دهد اگرچه تعداد زیادی کالای مصرفی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۶    
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به نامه ی رهبری در مورد برجام و 9 شرطی که در رابطه با اجرای آن ذکر کرده اند گفت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۳    
هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی از ساعت 15 آغاز شد که برخلاف پیش بینی ها تماشاگران زیادی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده اند و به تشویق دو تیم می پردازند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۷    
رییس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت روشن شدن سرنوشت مفقودان فاجعه منا تاکید کرد و گفت: ردی از رکن آبادی پیدا شده است
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۹    
صدف طاهریان گفت: یکی از اهالی سینما به من پیشنهاد داد: با یک ماه رابطه ، مرا وارد بسیاری از پروژه های مهم سینمایی خواهد کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۶    
وقتی صحبت از تجارت حیوانات به میان می آید نخستین چیزی که به ذهن بسیاری خطور می کند موضوع قاچاق و دلالی جانوران است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۳    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اقدامات دولت هرچه قدر هم عالی هیچ گاه به صورت کامل توسط همه رسانه های داخلی پوشش دهی نمی شود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۳    
تومور هشت کیلویی نشأت گرفته از کلیه بیمار پس از یک عمل جراحی پنج ساعته از بدن بیمار خارج شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان وقوع اسیدپاشی در رفسنجان را تأیید کرد و گفت: این حادثه سه شنبه شب اتفاق افتاد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۰    
عادل فردوسی پور از مردم برای پیوستن به کمپین محکومیت فاجعه منا درخواست کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دستیار ویژه رییس جمهور پس از ورود به ایلام در بیم مردم سیل زده این استان حضور یافتند. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۴    
زن تنهایی که مردی را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و در باره انگیزه اش از جنایت حرفی نزد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۱    
پس از گذشت پنج سال از آغاز بحران و جنگ داخلی در سوریه امروز (جمعه) قرار است جامع ترین نشست بین المللی برای حل این بحران بزرگ خاورمیانه با حضور ایران آغاز شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۱    
در حالی که این روزها استدلال 4 وزیر اقتصاد، تعاون، صنعت و دفاع در حمایت از خوراک ارزان پتروشیمی برای خروج بورس از رکود منتقدان جدی دارد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۸    
منابع امنیتی عراق از اصابت 25 فروند موشک کاتیوشا به کمپ لیبرتی مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین در اطراف فرودگاه بغداد و کشته شدن 20 نفر از عناصر گروهک منافقین خبر دادند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۸    
دکتر علی لاریجانی با حضور در بیوت آیات عظام و علمای شهر قم همچون آیت الله محمد یزدی، آیت الله العظمی مکارم شیرازی، آیت الله العظمی نوری همدانی، آیت الله العظمی وحید خراسانی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۵    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تغییر نام و ترکیب "شورای عالی بیمه" شد .
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اجازه هیجان و نوسان قیمتی در بخش مسکن را نمی دهیم، گفت:وام 100 میلیون تومانی فقط برای ساخت مسکن بوده و برای خرید نیست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۲    
با وجود اینکه حدود چندین ساعت به شروع دیدار دربی مانده، است برخی از هواداران دو تیم بر سر کری خوانی با یکدیگر درگیر شدند که با وساطت ماموران، این جنجال ختم به خیر شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۰:۵۷    
تیم پیکان در سه ست پیاپی مقابل سن خوان آرژانتین در رقابتهای والیبال باشگاه های جهان به برتری رسید.