چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۰:۵۶May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 13 آبان 1394 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 31 فروردین 1394 هنگام نیوز 30 اردیبهشت 1394 هنگام نیوز 31 خرداد 1394 هنگام نیوز 31 تیر 1394 هنگام نیوز 31 مرداد 1394 هنگام نیوز 31 شهریور 1394 هنگام نیوز 30 مهر 1394 هنگام نیوز 30 آذر 1394 هنگام نیوز 30 دی 1394 هنگام نیوز 30 بهمن 1394 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 هنگام نیوز 1 آبان 1394 هنگام نیوز 2 آبان 1394 هنگام نیوز 3 آبان 1394 هنگام نیوز 4 آبان 1394 هنگام نیوز 5 آبان 1394 هنگام نیوز 6 آبان 1394 هنگام نیوز 7 آبان 1394 هنگام نیوز 8 آبان 1394 هنگام نیوز 9 آبان 1394 هنگام نیوز 10 آبان 1394 هنگام نیوز 11 آبان 1394 هنگام نیوز 12 آبان 1394 هنگام نیوز 13 آبان 1394 هنگام نیوز 14 آبان 1394 هنگام نیوز 15 آبان 1394 هنگام نیوز 16 آبان 1394 هنگام نیوز 17 آبان 1394 هنگام نیوز 18 آبان 1394 هنگام نیوز 19 آبان 1394 هنگام نیوز 20 آبان 1394 هنگام نیوز 21 آبان 1394 هنگام نیوز 22 آبان 1394 هنگام نیوز 23 آبان 1394 هنگام نیوز 24 آبان 1394 هنگام نیوز 25 آبان 1394 هنگام نیوز 26 آبان 1394 هنگام نیوز 27 آبان 1394 هنگام نیوز 29 آبان 1394 هنگام نیوز 30 آبان 1394 
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۷    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم محمد رسول الله (ص) همچنان در سینماهای تهران و شهرستان در صدر فیلم های پرفروش است و استقبال مردم از این فیلم هنوز ادامه دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۴    
مردی که برادرش را به خاطر اختلاف خانوادگی به قتل رسانده بود، خودش را به پلیس معرفی کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۳:۴۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: تصاویری از رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا، بارک اوباما به همراه تیم حفاظتی اش در مکان های مختلف منتشر شده است. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۳:۴۵    
فیلم چند متر مکعب عشق به کارگردانی جمشید محمودی برای نمایش و شرکت در رقابت های جشنواره کاسا آسیا ی اسپانیا راهی بارسلونا شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۳:۴۲    
سخنگوی اورژانس مازندران از واژگونی خودروی سمند در رودخانه فریدونکنار و کشته شدن 3 نفر خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۵۷    
هواداران استقلال قبل از شروع بازی چند بار علیه علی ضیا مجری تلویزیون شعارهایی سر دادند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۵۱    
رالف مورس عکاس آمریکایی مجله لایف که به عنوان جوانترین عکاس به جبهه جنگ جهانی دوم فرستاده شده بود، گرچه به خاطر شمار بالای عکس هایش از جنگ در آن زمان شناخته شده بود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۸    
انگشت اشاره گالیله که در موزه گالیله در فلورانس ایتالیا نگهداری می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون ترس و واهمه از لبنان و سوریه حمایت می کنیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۲    
پل براینتر برایش فرقی نمی کند با چه ماشینی از فرودگاه به جای دیگری می رود؛ چون کارهای مهم تری دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۹    
مزارشان هیچ نشانی ندارد، فقط یک قطعه سنگ که همه مشخصه شان است، با این حال رییس سازمان حج و زیارت گفته می دانند دقیقا ایرانی ها را در کدام قسمت مقبره الشهدای مکه به خاک سپرده اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید مسئولان فدراسیون فوتبال به خاطر کینه ورزی با وزارت ورزش پرسپولیس را قربانی کرده اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۹    
دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات اخیر علیرضا زاکانی پاسخ داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۰    
در هفته چهارم لیگ برتر والیبال، تیم های شهرداری ارومیه، متین ورامین، بانک سرمایه، آرمان اردکان و شهرداری تبریز حریفان خود را شکست دادند. از نتایج قابل توجه این هفته، شکست کاله در اردکان بود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۱:۵۴    
مدافع تیم فوتبال استقلال دلیل افت بازی تیمش در نیمه دوم دیدار با فولاد را خستگی ناشی از داربی عنوان کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۱:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از داوری دیدار برابر ذوب آهن گفت: از وضعیتی که داریم دیگر مایوس شده ایم. می دانم به خاطر انتقادات دوباره جریمه خواهم شد اما محترمانه می گویم که باید شرم کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۱:۴۵    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین بازی خود در مسابقات جام بین قاره ای مقابل پرتغال به پیروزی 5 بر 3 دست یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۱:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر فولاد خوزستان گفت: بعد از فشاری که در دربی به بازیکنان ما وارد شد به پیروزی برابر فولاد نیاز داشتیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۱:۳۶    
فهرست 26 نفره بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی برابر ترکمنستان و گوام اعلام شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۱:۳۳    
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر فولاد به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد تا در این مرحله به مصاف نفت تهران با هدایت علیرضا منصوریان برود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۵    
در تاریخ دوم نوامبر سال 2000ایستگاه فضایی بین المللی (آی اس اس) با سرنشینانی چندملیتی فعالیت های خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون بیش از 200 فضانورد از 17کشور جهان به این "جزیره بی وزن" رفته و در ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۲    
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان شکایت خود از سرمربی پیشین استقلال تهران و معاون حقوقی این باشگاه را مجدداً به جریان انداخته است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۶    
مراسم گرامیداشت روز جهانی استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی صبح امروز با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکا برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۶    
یک روزنامه لبنانی مرگ احمد چلبی را با وجود وضعیت خوب سلامتی و معاینات پزشکی دوره ای و ورزش روزمره او مشکوک توصیف کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۰    
تاز ه ترین گزارش مرکز آمار ازمتوسط درآمد-هزینه ایرانیان درسال 93نشان می دهد متوسط هزینه ماهانه یک خانوار شهری حدود یک میلیون و 957هزار تومان و متوسط درآمد ماهانه حدود 2میلیون و 10هزار تومان بوده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: غضنفر رکن آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان، تنها یکی از افرادی است که در حادثه منا مفقود شده است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: سرپرست تیم ملی والیبال ایران چهار گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی والیبال را اعلام کرد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۲    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: احمد توکلی در کانال تلگرامی خود یادداشتی را با عنوان ملاحظه ای در حاشیه دستگیری چند خبرنگار منتشر کرد. در این یادداشت آمده است: ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۲    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از مشخص شدن قیمت هایماs7 خبر داد و گفت: این محصول به زودی به بازار عرضه می شود. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۶    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: به علت سکون نسبی هوا افزایش غفلت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست و از پنج شنبه بعدازظهر با ورود سامانه بارشی از غرب ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۴    
در این بازدید گروهی، هنرمندان با حوصله و دقت از بخش های مختلف موزه از جمله سلول های مختلف انفرادی و عمومی، ساختمان کمیته مشترک ضد خرابکاری، اتاقهای شکنجه، تخت شلاق، قفس داغ و آویزان کردن زندانی ها ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۴    
معاون اول رئیس جمهور روند اجرای پروژه قطعه یک تهران- شمال را مطلوب دانست و گفت: امیدواریم منابع مالی مطمئنی جذب و قطعه سوم را هم طراحی و اجرا کنیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۱    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی با اعلام اینکه ایران چک های جدید 50 هزارتومانی قابل جعل نیست، گفت: بخشنامه برخی بانک ها به شعب اقدامی پیشگیرانه است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۱    
وزیر کار با اعلام طراحی مدل جدیدی از طبقه بندی مشاغل، گفت: توسعه اشتغال و جلوگیری از ریزش شغل را دو سیاست همزمان دولت است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۸    
تصویر زیر یکی از قدیمی ترین عکس ها از تهران در سال 1250 است ، گفته می شود این عکس مربوط به خیابان میرداماد کنونی است .
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۸    
این تهدیدها تا جایی ادامه داشت که قبل از برکناری وی روی اتومبیل وی اسید ریخته شد. در این میان تماس هایی با منزل دهشمند هم برقرار شد که در آن خانواده اش مورد تهدید قرار گرفتند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۵    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کسانی که به دنبال برقراری رابطه و دوستی با آمریکا هستند، دلسوز کشور نیستند بلکه خائنان به کشور و انقلاب و مردم هستند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۵    
آملی لاریجانی بیان اینکه رسانه های بیگانه و کانال های فارسی زبان اکنون مخاطبان را با شبهه مواجه کرده اند، گفت: ما نمی توانیم نسبت به این مخاطبان بی تفاوت باشیم، بلکه باید پاسخی برای آنها پیدا کنیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۲    
صبح امروز دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مقابل لانه جاسوسی جمع شدند تا شعار مرگ بر آمریکا را برای سی و هفتمین سال بر سر استکبار جهانی فریاد بکشند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۲    
خبرگزاری رسمی چین مراسم سی و ششمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی (سفارت آمریکا در ایران) به وسیله دانشجویان ایرانی را بازتاب داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۲    
گروه تروریستی داعش این بار به طرز وحشیانه ای دو مرد را در لیبی شلاق زد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۹    
سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش مقابل سایپا روحیه بالایی داشته و برای پیروز شدن همه کار کرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۶    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با ذوب آهن به تصمیم اشتباهی که کمک داور گرفت، باختیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۳    
در حالی که بازیکنان پدیده در ضربات پنالتی باید یک ضربه دیگر می زدند داور به اشتباه سوت پایان بازی را به صدا در آورد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۳    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از داور دیدار تیمش مقابل ذوب آهن انتقاد کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۰    
تراکتورسازی تبریز با شکست سایپا به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران راه یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: درپی انتشار عکسی در فضای مجازی با محتوای دیده شدن یک بشقاب پرنده در آسمان شهر اردبیل یک شایعه دیگر به پرونده شایعات فضای مجازی افزوده شد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۷    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در میانه های نیمه دوم مسابقه مقابل ذوب آهن اصفهان به دلیل عصبانیت از تصمیمات داوری، به آب معدنی های مقابل نیمکت تیمش ضربه زد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن قبل از اخراج دروازه بان پرسپولیس در دیدار امروز خود، تیم برتر میدان بود و در نهایت به پیروزی دست پیدا کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۱    
نشست خبری تیم فوتبال پرسپولیس لغو شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۴۲    
تیم فوتبال نفت تهران با برتری مقابل پدیده در ضربات پنالتی به یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۴    
"حضور مک دونالد و کی اف سی در ایران نه به معنای حضور یک فست فود و سبک زندگی فست فودی در کشورمان، بلکه به معنای "حضور آمریکا در ایران" و البته "فائق آمدن آمریکا بر ایران بعد از 36 سال مقاومت" است..."
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۱    
بمب گذار انتحاری داعش با وجود دو نیم شدن در یک عملیات تروریستی، همچنان زنده است و حرف می زند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۸    
تیم فوتبال ذوب آهن با به ثمر رساندن دو گل در وقت های اضافه موفق شد پرسپولیس 10 نفره را شکست دهد و به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی صعود کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۶    
گزارش شده بود که مقداری گوشت تاریخ مصرف گذشته وارد بیمارستان شوشتر شده است که قبل از مصرف استفاده از آن متوقف شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۶:۵۱    
کارشناس و مدرس داوری فوتبال گفت: اخراج دروازه بان پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن اشتباه بود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۰    
پیش از شروع دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، باشگاه ذوب آهن از سرمربی و سرپرست پرسپولیس به دلیل سالها تلاش در تیم ملی تقدیر کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۴    
آن گونه که از نامه علی رهبری برمی آید در صورت ادامه بحران مالی ارکستر سمفونیک؛ این ارکستر پس از دو سال تعطیلی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۱    
حالا که سقف کاذب اتاق کنترل سالن همایش برج آزادی ریخته، همه مدعی هستند این موضوع را پیش بینی کرده و درباره آن هشدار داده اند... !
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۹    
ریزش مو ارتباطی به کوتاهی و بلندی آن ندارد، اما چون ریزش موهای بلند بیشتر به نظر می رسد، افراد فکر می کنند در صورت کوتاه کردن موی خود، میزان ریزش آن کمتر می شود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۶    
حجت الله ایوبی: این دو حوزه بازیگران زن شریفی دارد که تا به امروز با حفظ حریم و حرمت ها به نقش آفرینی پرداختند، امیدواریم که دیگر شاهد چنین حرکاتی نباشیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۳    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: همه تلاش استکبار در جهت نفوذ به کشور بوده که در این راستا از کمک برخی عناصر نفوذی خود برای تغییر چهره استفاده کرده و این افراد قصد دارند با تغییر ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از قیمت 1270 تومانی که برای خرید تضمینی گندم در نظر گرفته شده انتقاد کرد و گفت که این قیمت از تورم عقب تر است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
قیمت هر دلار آمریکا با حفظ روند افزایشی روز های گذشته در بازار امروز - چهارشنبه - 3515 تومان عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید 928 هزار تومان فروخته می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
از سال گذشته و همزمان با کلید خوردن طرح متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما یکی از اصلی ترین مشکلاتی که سازمان هواپیمایی کشور با آن روبه رو شد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۷    
در نیمه اول امسال تسهیلات پرداختی بانک ها به بخش های اقتصادی به بیش از 160 هزار میلیارد تومان رسید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۷    
مراسم راهپیمایی 13 آبان در تهران هم زمان با سایر شهرهای کشور در مقابل لانه جاسوسی و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۷    
مهاجم رئال مادرید به دلیل ارتباط با پرونده فیلم رسوایی اخلاقی که متیو والبوئنا و جبرییل سیسه نیز درگیر آن بودند، دستگیر شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۴    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی گفت: ترافیک در اکثر جاده های کشور به دلیل بارش نیمه سنگین گزارش شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۴    
فیصل مقداد معاون وزیر خارجه سوریه و حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزیر خارجه روز سه شنبه در مذاکراتی به مدت شش ساعت در خصوص راه حل سیاسی سوریه در تهران بحث و تبادل نظر کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: طلا بعد از 5 روز کاهش قیمت در آغاز معاملات امروز اندکی رشد داشت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: یک هفته پس از آنکه مقام های محلی ولایت غور در مرکز افغانستان از سنگسار دختری به نام رخشانه به دست مخالفان مسلح خبر دادند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۱    
چین از 1949 مدعی مالکیت تایوان بوده است، زمانی که دولت ملی گرا پس از شکست از کمونیست ها به این جزیره گریخت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۱    
اسامی سینماهای اکران کننده، انیمیشن سینمایی شاهزاده روم در تهران مشخص شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۸    
در برخی نقاط شهر تهران می توان خانه هایی با ودیعه یک میلیون تومان اجاره کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۸    
فرمانده نیروی انتظامی درباره اینکه گفته می شود پلیس اماکن به واحدهایی که فاقد مجوز صنف هستند اجازه فعالیت می دهد، گفت: مجوز پلیس اماکن پس از مجوز صنف صادر می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۸    
بعد از اقدام بانک مرکزی از سال گذشته مبنی بر غیرقابل وصول اعلام کردن چک های برخی بانک ها و موسسات اعتباری در شبکه بانکی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۸    
جسد نوجوان اندیمشکی پس از پنج ماه از چاه فاضلاب خانه برادرش بیرون آورده شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که تعدادی از جانباختگان ایرانی فاجعه منا در مکه دفن شده است. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۵    
پایگاه خبری اسپوتنیک طی گزارشی باراک اوباما را ولخرج ترین رئیس جمهور آمریکا خواند و با اشاره به دوبرابر شدن بدهی های این کشور در دوران ریاست جمهوری وی اعلام کرد که اوباما ریاست جمهوری آمریکا را با ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۵    
اداره محیط زیست آمریکا که در ماه گذشته تقلبهای فولکس را کشف کرده بود، می گوید فولکس همان موتورهای سه لیتری دیزلش را در محصولات آئودی و پورشه نیز به کار برده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۵    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال طبق قرارداد به مباحثی که راه انداخته، ادامه ندهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۲    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: حبیب کاشانی امشب با حضور در اردوی استقلال، علی ضیاء و پرویز مظلومی را آشتی داد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تایید اظهارات فرمانده کل سپاه گفت: ما دو حد و مرز را رعایت خواهیم کرد؛ یکی آنچه در برجام در مورد منع طراحی هسته ای آمده است و دومی برد 2000 کیلومتر موشک هایمان را.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۲    
جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری روزانه مدعی شد ما عملکرد ایرانیان را زیر نظر داریم و سخنان آنان باعث انحراف توجه ما از فعالیت های آنها نمی شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۹    
سومین همایش زنده باد مرگ بر آمریکا امروز سه شنبه در تالار شیخ انصاری دانشگاه تهران برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۹    
طی روزهای گذشته بحث وقوع احتمالی زلزله در تهران و مسئولیت پذیری نهادهای متولی در این رابطه بخش مهمی از اخبار کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۹    
یک غار قدیمی در عمق 110متری زمین در شمال شهر نورآباد ممسنی از مناطق تاریخی استان فارس کشف شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۶    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: معصومه ابتکار ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست، در دیدار جمعی از مدیران رسانه ای و دانشجویان علوم سیاسی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۶    
روسای سه بخش مرتبط با ساخت مسکن، تامین مالی مسکن و پروژه ملی مسکن اجتماعی از یک وزارتخانه فرانسوی، روز گذشته به ساختمان وزارت راه و شهرسازی آمدند تا تجربه دست کم 100ساله دولت این کشور در نحوه ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: شاید اگر هفته پایانی مهرماه، مرکز پیش بینی آب وهوای آمریکا خبری از وقوع زمستان سرد در خاورمیانه نمی داد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: زنگ ملی استکبارستیزی به صورت نمادین در مدرسه شاهد فتح منطقه 3 آموزش و پرورش شهر تهران نواخته و همزمان با آن در مدارس سراسر کشور طنین انداز شد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: اجرای طرح کارت های اعتباری 10 میلیون تومانی خرید کالاهای بادوام داخلی از هفته آینده کلید خواهد خورد و هر روز اخبار جدیدی از نوع، مکانیزم توزیع کارت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۶:۲۸    
خبرگزاری صدا و سیما از بازداشت تعدادی از اعضای شبکه نفوذی وابسته به دولت های آمریکا و انگلستان در کشور توسط سپاه خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۶:۲۵    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در جلسه اخیر شورای اقتصاد، قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی در سال 95-94 تصویب شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۶:۲۲    
تیم های فوتبال رئال مادرید و پاری سن ژرمن دیدار برگشت خود در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را سه شنبه شب برگزار کردند که شاگردان رافا بنیتز در شبی که خوش شانس بودند برابر حریف خود پیروز شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۱:۳۱    
یوونتوس در دیداری خارج از خانه مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، با نتیجه مساوی 1-1 متوقف شد.
  • ۱