چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۸:۱۶May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 19 آبان 1394 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 31 فروردین 1394 هنگام نیوز 30 اردیبهشت 1394 هنگام نیوز 31 خرداد 1394 هنگام نیوز 31 تیر 1394 هنگام نیوز 31 مرداد 1394 هنگام نیوز 31 شهریور 1394 هنگام نیوز 30 مهر 1394 هنگام نیوز 30 آذر 1394 هنگام نیوز 30 دی 1394 هنگام نیوز 30 بهمن 1394 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 هنگام نیوز 1 آبان 1394 هنگام نیوز 2 آبان 1394 هنگام نیوز 3 آبان 1394 هنگام نیوز 4 آبان 1394 هنگام نیوز 5 آبان 1394 هنگام نیوز 6 آبان 1394 هنگام نیوز 7 آبان 1394 هنگام نیوز 8 آبان 1394 هنگام نیوز 9 آبان 1394 هنگام نیوز 10 آبان 1394 هنگام نیوز 11 آبان 1394 هنگام نیوز 12 آبان 1394 هنگام نیوز 13 آبان 1394 هنگام نیوز 14 آبان 1394 هنگام نیوز 15 آبان 1394 هنگام نیوز 16 آبان 1394 هنگام نیوز 17 آبان 1394 هنگام نیوز 18 آبان 1394 هنگام نیوز 19 آبان 1394 هنگام نیوز 20 آبان 1394 هنگام نیوز 21 آبان 1394 هنگام نیوز 22 آبان 1394 هنگام نیوز 23 آبان 1394 هنگام نیوز 24 آبان 1394 هنگام نیوز 25 آبان 1394 هنگام نیوز 26 آبان 1394 هنگام نیوز 27 آبان 1394 هنگام نیوز 29 آبان 1394 هنگام نیوز 30 آبان 1394 
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۱    
عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: کارکرد قاچاق، بیش اظهاری و کم اظهاری کالا در تجارت خارجی فقط با یک کشور طی 10 سال 400 هزار میلیارد تومان رانت، معادل 2 سال بودجه عمومی کشور ایجاد کرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۸    
موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) اعلام کرد: نوشته گزارش گونه تار نمای غیر قابل اعتماد بی بی سی، در بردارنده توهین به امام(ره) و تحریف سخنی بسیار مهم از ایشان است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۵    
وقتی هنوز چکاچک شمشیر قزلباش های صفوی در مرزهای ایران زمین طنین انداز است، وقتی هنوز رد خون های پاک مجاهدان آذری در دفاع از هویت ایرانی در دشت چالدران و پهنه قفقاز ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۴    
سازندگان برنامه رادیویی جمعه ایرانی پس از اینکه از بازگشت به رادیو ناامید شدند، با ایجاد پایگاهی با نام شاد شو به فضای مجازی پناه بردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۸    
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا گفته برجام روند اقدامات ایران و تأیید آن از سوی آژانس را به روشنی ذکر کرده و آمریکا می خواهد به ایرانی ها اجازه بدهد که خود روند اجرای گام های برجامی خود را مدیریت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۲    
به طور معمول افرادی که خودروهای زیبا و گران قیمت سوار می شوند پول برای تهیه بنزین آن هم دارند و از این نظر مشکلی ندارند. پس برای تهیه بنزین دست به هر کاری نمی زنند تا سوژه رسانه ها شوند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۹    
در منظومه ی فکری رهبر انقلاب اسلامی نگاه دقیق و تحلیلی به تاریخ و رخدادهای آن برای درک درستِ تحولات بشری و روشن شدن وضعیت موجود از جایگاهی مهم و بنیادین برخوردار است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مراحل اجرایی قرارداد اس 300 طی شده است و ان شاء الله در پایان همین سال میلادی بخش عمده ای از این سیستم را در اختیار می گیریم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا درحالی سوی جامعه همجنسگرایان این کشور به عنوان شخصیت سال انتخاب شد که در گفت وگویی این ضد هنجار غربی را ارزش جهانی و احترام به حقوق بشر نام نهاد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
در حالی که وزیر صنعت روز گذشته گفته بود ارائه تسهیلات به خودروهای چینی صحت ندارد، در دومین روز اجرای طرح فروش اقساطی خودرو، عرضه خودروهای چینی با وام 25 میلیون تومانی آغاز شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۸    
صادق خرازی رئیس حزب ندای ایرانیان در تالار باشگاه فرهنگیان زنجان جملات جالبی در مورد اجلاس داووس بر زبان آورد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۳    
یک مقام مسوول در وزارت کشور گفت: شورای امنیت کشور درباره توهین برنامه فیتیله شبکه دو سیما به مردم ترک زبان تذکر لازم را به سازمان صدا و سیما داده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۰    
خبر درگیری مهاجم ملی پوش پرسپولیس تکذیب شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۳    
مرکز آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری کانون شعر و ادب این دانشگاه اقدام به برگزاری سلسله جلساتی تحت عنوان کارگاه تدریس ترانه نویسی با حضور فردی به نام مونا برزویی نموده .
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: بر اساس عکسی که طی یکی دو روز اخیر در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، محسن هاشمی رفسنجانی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی در نمایشگاه مطبوعات ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: وزیر اطلاعات در کنار محمد خاتمی، سردسته فتنه گران چه می کند؟!
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۱    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: اتوبوس کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر که از کرمان عازم منطقه شلمچه خوزستان بود، در کمربندی شیراز واژگون شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۲    
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: مسائل حاشیه ای نباید روی کیفیت کار داوران اثر بگذارد و آنها را دچار مشکل کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی دولت گفت: دولت خواهان افزایش کیفیت و نرخ مناسب خودروهای داخلی است و هیچ عذر و بهانه ای را نخواهد پذیرفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۳    
قهرمان المپیک لندن هفته آینده توسط دکتر کیهانی جراحی خواهد شد و به گفته رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری او با گذراندن پروسه درمان می تواند به المپیک برسد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۲    
رئیس سازمان حج و زیارت از شناسایی 6 نفر از مفقودین فاجعه منا خبر داد و گفت: تعداد مفقودین جانباخته به 19 نفر رسیده است و طی 10 روز آینده نتیجه آزمایشات DNA از سوی عربستان مشخص و اعلام می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۹    
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه برای حضور در انتخابات پیش روی ریاست این فدراسیون آمادگی دارد گفت: بنده نه معلم هستم و نه سپاهی و به خاطر اینکه ورزشی و فوتبالی بودم در دوره قبل رای آوردم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۴    
عصر خودرو- قطار مسیر زنجان – مشهد هنگام عبور از کرج با یک خودروی رها شده بر روی ریل برخورد کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: جمعی از سهامداران پدیده که تکلیف سهام و وضعیت پولشان مشخص نیست امروز با تجمع در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با تظلم خواهی در راستای احقاق حقشان خواستار ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۹    
با پول مورد ادعاییِ زنجانی می توان یک سال کشور را اداره کرد یا دو سال یارانه داد، یا 710 هزار واحد آپارتمان 40 متری خرید یا یک سال به 99.7 میلیون شاغل حداقل مزد 712 هزار تومانی پرداخت کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: اصولا بعد از مرگ دست انسان مرده از این دنیا کوتاه می شود اما ظاهرا بعضی چنان اعتقاد به این دنیای فانی دارند که سنگ مقبره شان را نیز جوری قبل از مرگ سفارش می ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۱    
در حالی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی اعتبار پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو را نامحدود اعلام کرده که گفته می شود اعتبار این تسهیلات برای صد هزار دستگاه خودرو تامین شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۱    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران اعلام کرد: دامداران در نامه ای به معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهور، نسبت به عواقب کاهش تولید شیر و گوشت قرمز به دولتمردان هشدار دادند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۸    
مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به بارش برف در ارتفاعات تهران، مازندران و گیلان گفت: رانندگان در هنگام تردد در محورهای برف گیر، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۵    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور معتقد است پذیرش دانشجویان ایرانی توسط امریکا نشانه ضعف نظام آموزشی آنهاست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۵    
ظریف در مورد تشکیل کمیته نظارت بر برجام گفت: همانطور که قبلاً گفته ام این موضوعی است که در چارچوب شورای عالی امنیت ملی در حال پیگیری است و وزارت امور خارجه به عنوان عضوی از شورا در آن حضور دارد و ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه این شورا به موضوع بازداشت اخیر خبرنگاران ورود پیدا کرده است، گفت: این اقدام به شکلی برای صیانت از سلامت خبرنگاران است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۶    
رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد تا آخر هفته سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی خواهد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۶    
آژانس بین المللی انرژی امروز سه شنبه اعلام کرد: بعید است بهای نفت قبل از پایان دهه جاری به 80 دلار در هر بشکه باز گردد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۳    
بانک مرکزی نرخ امروز دلار را 2996 تومان اعلام کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۸    
مردی با خالکوبی های عجیب وقتی برای دفاع از یک پسر آشنا وارد یک درگیری شد، هرگز تصور نمی کرد پایش در دنیای تبهکاران گشوده شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۸    
دیمیتری مدودیف نخست وزیر روسیه چند ساعت پس از تحویل گزارش سازمان های اطلاعاتی انگلیس به مسکو درباره احتمال تروریستی بودن واقعه سقوط ایرباس 321 روسیه در مصر، وجود این فرضیه را تایید کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۵    
بودجه ناچیز دستگاه ها و وزارتخانه های کلیدی در کشور که با مهمترین گروه اجتماعی یعنی جوانان سر و کار دارند سال هاست صدای گلایه و اعتراض مسئولان این حوزه را بلند کرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۲    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به کسانی که امروز به نوعی امر واقعی بودن نفوذ را زیر سوال می برند و آن را توهم و مسئله ذهنی و سوژه ای برای برخورد با مخالفین می دانند تاکید کرد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۹    
هوادارن آن سانگ سوچی با اعلام نتایج انتخابات این کشور به خیابان ها ریختند و پیروزی خود را جشن گرفتند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۹    
دفتر آیت الله سیدعلی سیستانی مرجع تقلید شیعیان عراق شایعات سکته و حمله قلبی ایشان را تکذیب کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۶    
شهردار منطقه 12 توضیحاتی درباره به آتش کشیده شدن چادر تعدادی از کارتن خواب ها در محله شهید هرندی واقع در منطقه 12 ارائه کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۶    
مطالعات جدید نشان می دهد مردانی که سیگار می کشند نسبت به افراد غیرسیگاری بیشتر در معرض از دست دادن کروموزوم های Y سلول های خونی خود هستند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۶    
یک منبع آگاه در استان نینوا در عراق از ورود رهبر داعش به استان موصل به همراه چند تن از فرماندهان عرب و خارجی این گروه تروریستی خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۶    
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از نشست زمین در محدوده جنوب به شمال ولیعصر(عج) بالاتر از شهید بهشتی روبه روی پارک ساعی خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید امروز در مراسم فرش قرمز فیلم زندگی خودش در لندن شرکت کرد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۳    
چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین المللی " هوایی دوبی 2015 " در دوبی گشایش یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: 24 ساعتی است که اجرای طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی آغاز شده است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۷    
سفر استانی رئیس جمهور به سمنان که قرار بود فردا انجام شود لغو شد،اما دلیل لغو و به تاخیر افتادن این سفر هنوز مشخص نشده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۴    
بابک زنجانی گفت: مجبورم کردید بگویم همین الآن 22میلیارد یورو پول نقد دارم. می خواستم روز آخر دادگاه و زمانی که آقایان می گویند زنجانی هیچ پولی ندارد اعلام کنم، اما مجبور شدم امروز بگویم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۴    
دستورالعمل تدوین شده در بانک مرکزی برای پرداخت وام 70 میلیون تومانی خرید مسکن، چون شرایط و خواسته های بانک عامل این تسهیلات را برآورده نکرده، با گذشت 20 روز از تصویب آن در شورای پول و اعتبار ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۸    
کارشناسان عنوان می کنند روش های مهار سیلاب ها و بارش های مقیاس بزرگ در دنیا تغییر کرده و زیرساخت های کلانشهرهایی مانند تهران خیلی هم برای مهار بارش های سیل آسا مانند پدیده ال نینو بد نیست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۸    
قرار بر دلواپسی که باشد فرقی نمی کند برجام و سانتریفیوژها دستاویز دلواپسی شود یا نگرانی از نفوذ . دانه های تسبیحی که همپای عمر دولت یازدهم توسط دلواپسان یکی پس از دیگری انداخته می شوند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۸    
آزاده زارعی بازیگر 25 ساله کشورمان عکس جدیدی از خودش در سالن پاتیناژ منتشر کرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۸    
همزمان با آغاز دوباره بارش ها در کشور سیل در 4 استان هرمزگان، کرمان، کرمانشاه و لرستان به راه افتاد و در روز اول یک قربانی گرفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۳    
وزیر اطلاعات جزئیاتی از اقدامات تروریستی که اخیراً در دزفول و سوسنگرد انجام شده بود را تشریح کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۱    
از خودروی جدید پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی برای کنترل مکانیزه پارک حاشیه ای و تخلفات رانندگی ساکن رونمایی شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۸    
درخواست از مردم برای سپردن اموال گرانبهایشان به صندوق امانات، کاهش 7 درصدی سرقت در سال جاری، توضیح درباره اعتراضات آذری زبان ها به یک برنامه صدا و سیما و غیره از مهمترین اظهارات فرمانده ناجا در نشست ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۵    
نمونه اش را بارها دیده ایم و شایعات اش را شنیده ایم، درباره ی به نام زدن شخصیت های ادبی و هنری مان... که فلان کشور، فلان شخصیت را به نام خود می زند تا هنر و فرهنگ اش را ارج و قرب ببخشد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۲    
وزیر اطلاعات جزئیاتی از اقدامات تروریستی که اخیراً در دزفول و سوسنگرد انجام شده بود را تشریح کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۰    
کمپین "خرید خودرو صفر ممنوع " با گذشت بیش از سه ماه با طرح جدید پرداخت وام 25میلیون تومانی خرید خودرو و استقبال 12هزارنفری در روز نخست با شکست مواجه شد و دولت در مقابل هجمه تبلیغاتی چندماهه شبکه های ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی فیس بوک عضو شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۴    
عناصر گروه تروریستی داعش برای فرار از حملات روسیه، این بار دست به دامان چهارپایان شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۶    
چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات مهاجمین به علی مطهری در شیراز ساعت 8:30 امروز (سه شنبه) در شعبه 101 دادگاه کیفری شیراز آغاز می گردد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۳    
شهردار منطقه 12 حادثه روز گذشته حمله برخی از اهالی محله هرندی به کارتن خواب ها را تشریح کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۶    
جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در نشست دور بعدی وین برای حل بحران سوریه شرکت خواهد کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۲    
ارگ راین به دومین بنای بزرگ خشتی جهان شهرت دارد اما به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی ارگ بم، کمتر موردتوجه بوده و به جایگاه حقیقی اش در زمینهٔ گردشگری نرسیده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۲    
سرمربی صبای قم هرگونه موضع گیری از طرف او درباره برنامه تلویزیونی فتیله را تکذیب کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۹    
عقاب به گروهی از پرندگان شکاری در تیرهٔ عقابیان گفته می شود که به کمتر پستانداری رحم می کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۵    
مدعیان صعود به لیگ برتر در آغاز هفته چهاردهم لیگ آزادگان مقابل رقبای خود متوقف شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۹    
وزیر صنعت با اشاره به این که برخی برای تشویق مردم به نخریدن خودرو در طرح جدید دولت تقلا می کنند این حرکت را خیانت به کشور است گفت: شعور مردم خیلی بیشتر از این حرف ها است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۶    
دیدار روسای جمهور ایران و فرانسه در کاخ الیزه 2 ساعت بیشتر به طول نخواهد انجامید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۷    
مدیرعامل باشگاه سپاهان عقد قرارداد با دراگان اسکوچیچ را ارائه فسخ قرارداد این مربی با باشگاه فولاد عنوان کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۱    
برنامه این هفته نود علاوه بر حضور فریدون زندی و صحبت وی درباره ناگفتنی هایش از فوتبال ایران به بررسی دلایل اشتباهات زیاد داوران اختصاص داشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۰:۰۷    
سازمان هواشناسی درباره بارش شدید باران، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و وزش باد شدید در برخی استان ها هشدار داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۰:۰۴    
آش فروشی معروف تهران در میدان تجریش با دستور قضایی پلمب شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۰:۰۴    
معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه به منظور دیدار و مذاکره با مقامات روسیه عازم مسکو شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۰:۰۱    
یکی از نمایندگان پارلمان اروپا امروز از احتمال تمدید تحریم های ضد روسی اروپا به مدت 6 ماه خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۰:۰۱    
رئیس اداره راه وشهرسازی پاوه گفت: براثربارش برف جاده این شهرستان با شهرستان های سروآباد ومریوان دراستان کردستان درمحور دالانی بسته شد.