چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 11 اسفند 1394 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 31 فروردین 1394 هنگام نیوز 30 اردیبهشت 1394 هنگام نیوز 31 خرداد 1394 هنگام نیوز 31 تیر 1394 هنگام نیوز 31 مرداد 1394 هنگام نیوز 31 شهریور 1394 هنگام نیوز 30 مهر 1394 هنگام نیوز 30 آبان 1394 هنگام نیوز 30 آذر 1394 هنگام نیوز 30 دی 1394 هنگام نیوز 30 بهمن 1394 هنگام نیوز 1 اسفند 1394 هنگام نیوز 2 اسفند 1394 هنگام نیوز 8 اسفند 1394 هنگام نیوز 9 اسفند 1394 هنگام نیوز 10 اسفند 1394 هنگام نیوز 11 اسفند 1394 هنگام نیوز 12 اسفند 1394 هنگام نیوز 13 اسفند 1394 هنگام نیوز 14 اسفند 1394 هنگام نیوز 15 اسفند 1394 هنگام نیوز 16 اسفند 1394 هنگام نیوز 17 اسفند 1394 هنگام نیوز 18 اسفند 1394 هنگام نیوز 19 اسفند 1394 هنگام نیوز 20 اسفند 1394 هنگام نیوز 21 اسفند 1394 هنگام نیوز 22 اسفند 1394 هنگام نیوز 23 اسفند 1394 هنگام نیوز 24 اسفند 1394 هنگام نیوز 25 اسفند 1394 هنگام نیوز 26 اسفند 1394 هنگام نیوز 27 اسفند 1394 هنگام نیوز 28 اسفند 1394 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۴    
خاطرات از او می گویند؛ شهید حمید ادیبی
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۲    
حمله به سفارت حکومت پهلوی در آلمان شرقی
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۷    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اخبار منتشر شده درباره ثبت نام وی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۵    
در ویدئوی جدید منتشر شده بوسیله داعش، یکی از اعضای پ ک ک در لباس نارنجی معروفِ زندانیان این گروه تروریستی به قتل می رسد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۹    
منابع خبری از تیراندازی در مکه مکرمه و زخمی شدن دست کم دو نفر خبر دادند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۶    
سخنگوی دولت گفت: راه نیافتگان به مجلس از دایره همکاری با دولت حذف نمی شوند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۰    
پیکر مرحوم دارستانی فردا در قطعه نام آوران به خاک سپرده خواهد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۵    
احمد توکلی، گفت: در برنامه بودجه پیش رو خط روشنی برای حذف مجلس دیده می شود. به این معنا که دولت می خواهد اختیار همه طرح ها را خود به عهده بگیرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۹    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در بازی برگشت مقابل النصر دبی شکست خورد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۷    
فوق ستاره رئال مادرید پس از انتقاداتی که علیه هم تیمی های خود داشت، به نوعی حرف هایش را پس گرفت که این موضوع سوژه طنز و کاریکاتور شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۴    
سرمربی ذوب آهن معتقد است تیمش در 5 دقیقه ابتدایی دیدار با لخویا باید به گل می رسیده و سه امتیاز ارزشمند را از دست داده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۸    
شورای پول و اعتبار با مصوباتی در جهت افزایش تحرک در بخش مسکن برای سال 1395، شرایط خانه دار شدن مزدوجین را تسهیل کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۳    
مدیر عامل رنو پارس ازتغییر خودروی ال 90 و عرضه آن در بازار ایران در سال آینده خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: فیفا سه حکم قطعی صادر کرده بود که بر اساس آن 18 امتیاز باید از پرسپولیس کسر می شد که جلوی آن را گرفتیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۰    
مجلسی که طی دو سال و نیم گذشته سه کارت زرد به وزیر اقتصاد نشان داده و او را تا آستانه استیضاح برده بود، به نظر می رسد در سال های آینده جای امن تری برای وزیر اقتصاد خواهد بود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۷    
رئیس سازمان انرژی هسته ای ایران با تأکید بر اینکه کشورش به فعالیت های هسته ای خود به صورت کامل ادامه می دهد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۵    
اولین دوره همایش کودکان، سینما، اچ آی وی (ایدز) در خانه سینما برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۹    
درحالی که عبداللهی خبر از بیماری فرزاد مجیدی می دهد خاموش بودن تلفن سرپرست موقت استقلال همچنان غیرقابل توجیه است. عکس هایی هم که از او در دبی منتشر می شود این تناقض را بیشتر می کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان یکی از فتنه گران مبنی بر تقسیم شهروندان به درجه 1 و درجه 2 به خاطر شکست در استان ها، گفت: اگر نام این کار آپارتاید نیست پس چه چیزی است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۶    
مقاومت رزمندگان فاطمیون و جبهه مقاومت اسلامی از آموزه های قرآن و اهل بیت علیهم السّلام الهام می گیرد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۶    
صفحه رسمی فیفا در توئیتر با تبریک تولد کارلوس کی روش به شوخی با این مربی پرداخته است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
ذوب آهن ایران در ورزشگاه فولادشهر با تساوی بدون گل مقابل لخویا متوقف شد و صدر جدول را با تفاضل کمتر از دست داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
سرمربی تیم تراکتورسازی با تاکید بر اینکه الجزیره تیم بزرگی است، گفت: درست است که این تیم در بازی رفت مقابل ما متحمل باخت سنگینی شد اما همه تیمهای بزرگ می بازند؛ الجیزه قطعا به فکر جبران است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
پدر دختر دانش آموزی که مدعی است آذر ماه در پی خواندن کتابی شیطانی دست به خودکشی زده است از معلم و مدیر مدرسه شکایت کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
حسین یاری در نشست رسانه ای جشنواره چهل چراغ با یادی از مرحوم فرج الله سلحشور درباره کیفیت برگزاری جشنواره گفت: جشنواره چهل چراغ راه مرحوم سلحشور را ادامه خواهد داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: داعش هشت نفر از اعضای هلندی خود را به اتهام تلاش برای فرار و ایجاد شکاف در این گروه تروریستی در شهر رقه اعدام کرد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۰    
مراسم بزرگداشت سومین روز درگذشت مرحوم فرج الله سلحشور با حضور شخصیتهای هنری و فرهنگی در امامزاده سیدجعفر و حمیده خاتون در حال برگزاری است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با تکذیب خبر مدیریت خود در رسانه ملی گفت: از رسانه ها درخواست می کنم تا در انعکاس اخبار دقت لازم را در صحت انتشار به مطالب داشته باشند و موجب شک، شبهه و شائبه ای نشوند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۱    
پدر و پسر خلافکار که دست به سرقت 800 میلیونی از یک شرکت تولید لوازم یدکی موتورسیکلت زده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۸    
محمدرضا پهلوی چنان گرم قدرت بود که اقداماتی که هرچه بیشتر او را به سمت سرنگونی پیش می برد، درک نمی کرد. قطعاً یکی از اقداماتی که در سرعت انقلاب تأثیر بسیار نهاد، تأسیس حزب رستاخیز و تأکید بر آن بود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۸    
رئیس سازمان حج و زیارت، از افزایش 100 درصدی تعداد زائران نوروزی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: 60 درصد اعزام های نوروزی هوایی انجام می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۶    
عزیز اصلی، مهراب شاهرخی، علی پروین، جواد زرینچه، احمدرضا عابدزاده، نیما نکیسا، خداداد عزیزی، پژمان جمشیدی و آتیلا حجازی از جمله فوتبالیست های ایرانی هستند که به عنوان بازیگر در فیلم های سینمایی مقابل ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
مدیردفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد اجرای دریاچه ارومیه از ورود دستگاه دوم حفار به منظور انتقال آب رودخانه زاب به دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: سازمان محیط زیست با این طرح مشکلی به لحاظ صدور مجوز ندارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۲    
معاون فرهنگی وزیر ارشاد در نشست کتابخوان ویژه ادیان توحیدی، در جمع پیروان ادیان ابراهیمی به معرفی کتاب مسیح در شب های قدر پرداخت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۹    
معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: یکی از مواردی که در سال 95 با آن مواجه خواهیم بود، حقوق بشر است که رسانه هایمان باید در مورد نقض آن در غرب بیشتر کار کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۹    
رییس بنیاد شهید و أمور ایثارگران گفت:در جهان امروزی اگر کشوری درصدد رشد و تعالی باشد باید علم خود را روز به روز افزایش دهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۱    
حسن عباسی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید محمدعلی رحیمی گفت: بین شیعه و سنی، اختلافی وجود ندارد و فردی مانند شهید رحیمی این نکته را می دانست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: راننده یک دستگاه خودروی پراید پس از سقوط به محل گودبرداری یک ساختمان نیمه کاره به طرز معجزه آسایی زنده ماند. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۳    
کتاب صوتی دموکراسی یا دموقراضه در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب خلق حماسه عظیم انتخابات هفتم اسفند را به محضر حضرت آیت الله خامنه ای و ملت بزرگ ایران ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۷    
عدم توجه 8 بانک دولتی به اجرای قانون مصوب مجلس در سال جاری باعث شده است بیش از 5 هزار میلیارد از مطالبات فرهنگیان هم چنان باقی باشد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۴    
اعتبار گذرنامه کشور در حقیقت معیاری برای سنجش میزان اعتبار بین المللی شهروندان آن کشور در بین کشورهای دیگر محسوب می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۱    
مدیرعامل خانه کتاب با تشریح طرح عیدانه کتاب گفت: با توجه به یارانه تخصیصی به این طرح یعنی یک میلیارد تومان، امکان خرید کتاب برای حداقل 50 هزار نفر ازمردم فراهم شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: بازیگر رسوایی این بار برای ایفای نقش با دست و پای شکسته سرصحنه حاضر شد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۲    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: دومین جشنواره سرآمدان جوان و جشنواره کارمند جوان برتر را در هفته جوان در سال 95 برگزار می کنیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۸    
روابط عمومی اورژانس تهران گفت: تصادف بین دو خودروی سواری منجر به مصدومیت 4نفر شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: سه شنبه بزرگ یکی از روزهای تعیین کننده در رقابت نامزدهای دو حزب برای نزدیک تر شدن به کاخ سفید و کرسی ریاست جمهوری آمریکا است و تصویر روشن تری از صحنه رقابت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به دستورالعمل پوشش خدمات ناباروری از سوی وزارت بهداشت، برخی شرایط مشمولان این دستورالعمل را تشریح کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۹    
پیرمرد 70 ساله ای که برای جلوگیری از سرقت سنگ فرز خود به ماشین سارق آویزان شده بود، پس از پرتاب از ماشین جان خود را از دست داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۰    
رییس جمهوری در رونمایی از دستاوردهای جدید خودروسازان کشور برای لحظاتی پشت فرمان خودروی جدید "ساینا" نشست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع بارش شدید در 4 استان کشور طی روز آینده خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: بارش باران در طول شبانه روز گذشته در شهرستان بابل باعث آب گرفتگی برخی معابر، پل ها، جاده ساحلی و نیز برخی روستاهای این شهرستان در استان مازندران شده است. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۷    
دبیر علمی سمپوزیوم ادغام مراقبت های اجتماعی در نظام مراقبت های اولیه با بیان اینکه 10 میلیون بی سواد مطلق در کشور داریم، گفت: آمار مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد که 3 ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۱    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تمهیدات پلیس راهور در روزهای پایان سال را تشریح کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۸    
نمایشگاه اختصاصی محصولات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ در شهر اربیل در شمال عراق گشایش یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۲    
مدیر تئاترشهر با اعلام اینکه شوراهای هنری این مجموعه سال آینده احیا می شوند، از اجرای برخی نمایش های جشنواره فجر در نیمه اول سال 95 در سالن های تئاترشهر خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۲    
یک سایت عربستانی مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز هم اصرار دارد چنانچه مشکل ایران و عربستان تا 15 مارس (25 اسفند) حل نشود، بازی در کشور ثالث برگزار می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۶    
علی رهبری از مدیریت هنری ارکستر سمفونیک تهران استعفا کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۶    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: امروز سالروز تولد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۳    
ایران پرونده اولیه برای جهانی شدن نوروز را تهیه کرد، هزینه ها، زحمت ها و تلاش های اولیه را متحمل شد، اما حالا ترکیه از آن بهره برداری می کند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۰    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه انتخابات اخیر را تجربه بزرگ دموکراسی ایرانیان خواند و گفت: ایران در تجربه دموکراسی به تقلید محض از غرب نخواهد پرداخت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: آزرا ( گرنجور ) فول 2014 به قیمت 221 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. قیمت انواع خودروهای وارداتی در بازار به شرح جدول زیر است: ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از ابطال مصوبه هیات دولت مبنی بر افزایش نرخ برخی جرایم رانندگی از سوی هیئت عمومی این دیوان خبر داد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی پیش فروش بلیت ناوگان اتوبوس مسافری کشور برای سفرهای نوروزی از امروز رسما آغاز شد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: محمد باقر نوبخت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در ارزیابی از نتیجه انتخابات 7 اسفند گفت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: خودروسازی بریتانیایی "لوتوس کارز" از محصول جدید خود که " اِورا اسپرت 410 " نام دارد، به طور رسمی رونمایی کرد. منبع: مشرق ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۹    
شهردار تهران در پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک با طرح این سوال که آیا ترافیک مساوی با آلودگی است؟ گفت: به هیچ عنوان ترافیک مساوی با آلودگی نیست ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۶    
وزیر کشور با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یادآور شد: حضور حماسه ساز مردم در انتخابات هفتم اسفند سال 1394 بار دیگر آوازه جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طنین افکن ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۰    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد، مبالغی که وارد حساب های بانکی نخست وزیر مالزی شده است بیش از آن چیزی است که در گذشته اعلام شده بود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۷    
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه در تهران نتیجه انتخابات متفاوت بود، گفت: پیش بینی می کنم در دور دوم انتخابات هم پیروزی از آن اصولگرایان باشد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: رئیس اتحادیه تعاونی های مسافری از افزایش 15 درصدی قیمت بلیت حمل و نقل مسافری عمومی برای ایام نوروز خبر داد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
ویژه برنامه تحویل سال احسان علیخانی که با عنوان سه ستاره شناخته می شود، امسال علیرغم سال های گذشته که به بررسی تولیدات شبکه سه محدود بود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شایعات پیرامون کسالت آیت الله جنتی را تکذیب کرد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی از بسته شدن مسیر رفت آزاد راه تبریز -زنجان در محدوده بستان آباد - زنجان به دلیل ریزش پل خبر داد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ضمن اعلام نرخ جدید مرغ و انواع ماهی از افزایش قیمت مرغ و کاهش نرخ 4 نوع ماهی در بازار خبر داد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۲    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تصویب برنامه ششم 5 ساله دانشگاه با توجه به تصویب هیات امنای مرکزی در 5 اسفندماه ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۹    
رئیس اتاق عمل بیمارستان امام رضا(ع) مشهد و عضو تیم درمانی آیت الله واعظ طبسی با پایدار دانستن وضعیت وی، گفت: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد کمای عمیق آیت الله واعظ طبسی است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی از بازنگری سیاست های این بانک در حوزه مسکن و همچنین طرح افزایش سقف تسهیلات این بخش خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اخیراً یکی از عوامل سازمان CIA که مسئول نفوذ در ایران شده که در آینده اسناد زیادی را از وی افشا خواهیم کرد، خردادماه به تهران آمده و از تمام دانشگاه ها بازدید کرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۷    
بیشتر حاضران در مراسم افتتاح جشنواره مد و لباس بعد از تماشای لباس های ارایه شده در جشنواره، اولین سوالی که به زبان می آوردند این بود: یعنی گشت ارشاد به این لباس ها گیر نمی دهد؟
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی دولت تصریح کرد: انتخابات 94 در راستای تکمیل انتخابات 92 بوده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
رییس جمهور تصریح کرد:انتخابات بسیار معناداری در ایران انجام شد و آراء مردم صدها جلد کتاب، حرف، سخن و رهنمود برای ما دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
اشتباه روزنامه پیروزی در یک محاسبه به دستاویزی برای کل کل هواداران استقلال در فضای مجازی تبدیل شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: 1- در شهر تهران حدود 12 هزار دفتر مشاور املاک وجود دارد که تعداد معاملات انجام شده در بهمن ماه نشان می دهد سهم هر بنگاه 1٫5 قرارداد خرید و فروش بوده است. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۹    
گروه تروریستی داعش در فتوایی از عناصرش خواسته است تا بستگان خودشان را به قتل برسانند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: پیش بینی می شود با توجه به قیمت پایین نفت و رشد بازار خودرو در آمریکا و اروپا تقاضای خودرو در سال جاری با رشد 9/ 1 درصدی به 91 میلیون دستگاه برسد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: احمد توکلی گفت: از سر تکریم قانون و اعتقاد قلبی به مردم سالاری دینی صمیمانه به منتخبان محترم شادباش میگویم. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: با تعیین سرنشینان هر 88 کرسی مجلس پنجم خبرگان رهبری، مشخص شد که 50 تن از اعضای کنونی این مجلس بار دیگر بر کرسی های خود ابقا شده اند. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۸    
مصاحبه با ابراهیم حاتمی کیا، پس از مدت ها سکوت و تن ندادنش به گفت وگو، سرانجام بعد از نمایش آخرین ساخته اش – بادیگارد- در جشنواره سی و چهارم فجر انجام شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: به دلیل ریزش برف و بارش باران در محور مواصلاتی هراز شاهد ریزش سنگ و سنگ ریزه از کوه های محور مواصلاتی هراز ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه 7 اسفند با رای گیری در 209 حوزه انتخابیه سراسر ایران با مشارکت 62 درصدی در کل کشور و 50 درصدی در تهران برگزار شد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
پیکر مربی تیم فوتبال نفت تهران که روز دوشنبه درگذشت، صبح روز چهارشنبه تشییع خواهد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: بر ناگفته هایش شمارشی نیست، حتی اگر از دلایل استعفایش نام ببرد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۹    
در شبی که علی دایی به عنوان بهترین مهاجم فوتبال ایران بعد از انقلاب انتخاب شد، رئیس فدراسیون فوتبال به شائبات مختلف درباره عملکردش و حضور برادر همسرش در فدراسیون پاسخ داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۱    
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که نسبت به هشت سال قبل که به فدراسیون آمده بود، فرق کرده و دلش نمی آید فوتبال را به حال و روز خود رها کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: حسین فرکی مربی سابق تیم های فولاد و سپاهان در بیمارستان بستری شد. ...
  • ۱