چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 15 اسفند 1394 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 31 فروردین 1394 هنگام نیوز 30 اردیبهشت 1394 هنگام نیوز 31 خرداد 1394 هنگام نیوز 31 تیر 1394 هنگام نیوز 31 مرداد 1394 هنگام نیوز 31 شهریور 1394 هنگام نیوز 30 مهر 1394 هنگام نیوز 30 آبان 1394 هنگام نیوز 30 آذر 1394 هنگام نیوز 30 دی 1394 هنگام نیوز 30 بهمن 1394 هنگام نیوز 1 اسفند 1394 هنگام نیوز 2 اسفند 1394 هنگام نیوز 8 اسفند 1394 هنگام نیوز 9 اسفند 1394 هنگام نیوز 10 اسفند 1394 هنگام نیوز 11 اسفند 1394 هنگام نیوز 12 اسفند 1394 هنگام نیوز 13 اسفند 1394 هنگام نیوز 14 اسفند 1394 هنگام نیوز 15 اسفند 1394 هنگام نیوز 16 اسفند 1394 هنگام نیوز 17 اسفند 1394 هنگام نیوز 18 اسفند 1394 هنگام نیوز 19 اسفند 1394 هنگام نیوز 20 اسفند 1394 هنگام نیوز 21 اسفند 1394 هنگام نیوز 22 اسفند 1394 هنگام نیوز 23 اسفند 1394 هنگام نیوز 24 اسفند 1394 هنگام نیوز 25 اسفند 1394 هنگام نیوز 26 اسفند 1394 هنگام نیوز 27 اسفند 1394 هنگام نیوز 28 اسفند 1394 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد حمایتی برای 11 میلیون نفر خبر داد و گفت: این سبد به مددجویان امداد و بهزیستی و نیازمندان شناسایی شده پرداخت می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۴    
دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره اخباری مبنی بر اعلام جرم علیه فاطمه هاشمی و سخنان اخیر فاطمه کروبی توضیحانی را ارائه کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۲    
وزیر اقتصاد در دیدار با اقتصاددانان با بیان اینکه در برهه زمانی و شرایط خاص قرار داریم، گفت: با وجود بهبود نسبی شرایط، همچنان با پنج چالش اساسی در اقتصاد روبرو هستیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۹    
گیلان به رغم برخورداری از جاذبه های متنوع در حوزه گردشگری طبیعی، با پدیده ای به نام اکوتوریسم بی برنامه روبرو است که ظرفیت های استان در این حوزه از گردشگری را با خطر جدی مواجه کرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۰    
وزیرخارجه کشورمان با بی اعتبار خواندن اقدام شورای همکاری خلیج فارس در تروریست خواندن حزب الله، گفت: حزب الله تنها سازمانی است که توانسته از تمامیت ارضی لبنان مقابل صهیونیست ها دفاع کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۴    
به پاس سه دهه حضور مستمر و تلاش استاد پرویز پرستویی در عرصه سینما و تلویزیون، آئین تجلیل از این هنرمند در خبرگزاری فارس برگزار می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۱    
دبیرکل خانه پرستار با تاکید بر لزوم ساماندهی خدمات پرستاری در منزل گفت: با استقرار پدیده سالمندی در کشور، حمایت از خدمات پرستاری در منزل بیش از گذشته ضرورت یافته است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۸    
پس از گذشت یک هفته از درگذشت فرج الله سلحشور نگاهی به فضای فرهنگی کشور نشان می دهد برخلاف دیگر هنرمندان، این مردم و گروه های خودجوش مردمی هستند که یاد او را به شیوه های متفاوت خود گرامی داشته اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۵    
به دنبال برخورد دو خودرو پرشیا در خیابان استاد حسن بنا ، چهار سرنشین این دو خودرو روانه بیمارستان شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۲    
معاون رئیس پلیس دبی در جدیدترین حمله لفظی به ایران، خواستار اخراج تمام ایرانی های ساکن امارات شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۲    
بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شمال غربی ونزوئلا، 4 نفر کشته و 23 نفر دیگر زخمی شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۹    
رئیس سازمان لیگ اعلام کرد دیدار فردا (یکشنبه) پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیست ودوم لیگ برتر رایگان نخواهد بود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۶    
مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب، مرحوم آیت الله واعظ طبسی، عصر امروز (شنبه) از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهّر رضوی علیه السلام برگزار شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۶    
ما در سال 2013 توانستیم 60 هزار دستگاه تولید کنیم و در سال 2014 نیز تولید خود را به 90 هزار دستگاه رساندیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۰    
رییس جمهور گفت: هیچ مانعی در توسعه روابط ایران و ترکیه وجود ندارد و امروز فرصت مناسبی است تا در مسیر گسترش هر چه بیشتر روابط تهران - آنکارا حداکثر بهره برداری را در راستای منافع دو ملت به عمل آوریم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: یک سال پیش ساماندهی قبر شمشیرزن دلاور مشرق زمین را آغاز کردند تا شاید پس از سال ها بی توجهی، لطفعلی خان زند قدری روی خوش ببیند، اما با وجود گذشت این زمان ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۴    
رئیس سازمان حج و زیارت با تشریح آخرین وضعیت حج تمتع و سفرهای نوروزی عتبات عالیات، درباره دیه شهدای منا گفت: در جلساتی که با مسئولان حج عربستان داشتیم خود آنها نیز بر پرداخت دیه تأکید داشتند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: شهرداری منطقه 12 از خیز شهرداری برای خرید خانه کودکی دکتر مصدق خبرداد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۱    
معاون نظارتی بانک مرکزی از تلاش این بانک برای رفع نگرانی بانک های خارجی برای همکاری با بانک های ایرانی پس از برجام خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۸    
نخست وزیر ترکیه، ایران را مخزنی کشف نشده در حوزه توریسم دانست و گفت: اگر تجربه ترکیه و زیبایی های ایران به هم پیوند بخورند، قدرت بزرگ توریسم را ایجاد خواهد کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۵    
برنامه سه ستاره با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 94، از امشب ساعت 20 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۲    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: وزیر امور خارجه عربستان امروز (شنبه) در جریان سفر به پاریس گفت: بشار اسد باید در آغاز فرایند گذار سیاسی در سوریه از قدرت کنار برود نه در انتهای آن. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: شورای نگهبان نظر خود را در مورد طرح جرم سیاسی اعلام کرد. به گزارش ایسنا ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۹    
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، گفت: در 6 ماه اول سال 94 تعداد پیوندهای کلیه از مرگ مغزی در کشور به 56 درصد رسید که این امر موفقیت بسیار بزرگی است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۶    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: رییس اداره روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از عفو و بخشش محیط بان دنا خبر داد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۳    
اعراب و بویژه عرب های حاشیه خلیج فارس رابطه پنهان پیشین با رژیم صهیونیستی را این روزها بصورت کاملا آشکار دنبال می کنند و این در حالی است که اروپائیان رفته رفته از تل آویو فاصله می گیرند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۱    
نخست وزیر ترکیه صبح امروز در مجموعه کاخ سعدآباد مورد استقبال رسمی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور قرار گرفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۸    
در پی بروز برخی مخالفت ها از سوی صدا و سیما با راه اندازی سامانه نمایش خانگی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری می شود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۵    
دیگو مارادونا به پنالتی مسی و سوارس در لالیگا واکنش نشان داد و عنوان کرد اگر او بازیکن تیم مقابل بود مسی را با مشت می زد!
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۹    
دیدار تیم های فوتبال تاتنهام و آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس با تساوی پایان یافت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۶    
سوابق تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط هیأت دولت در سال 86 پیدا شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش بازی سختی را برابر تراکتورسازی پیش رو دارد، گفت: تراکتور تیم ملی کوچک است که نتایج خوبی گرفته با این حال پرسپولیس برای قهرمانی بازی می کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۳    
تیم فوتبال رئال مادرید در هفته بیست و هشتم رقابتهای لالیگا برابر سلتاویگو به برتری پرگل دست یافت تا فاصله خود را با اتلتیکو کاهش دهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۳    
بعد از مدت ها استفاده از فناوری در چهار بخش مختلف در فوتبال تصویب شد و قرار است دو سال به صورت آزمایشی تا سال 2018-2017 استفاده شود و بعد از آن به صورت عمومی مورد استفاده قرار گیرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۳    
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با پیروزی برابر استقلال اهواز جای تراکتورسازی در رده هفتم جدول رده بندی را گرفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۳    
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران درحالی قرار است 11 اردیبهشت 95 برگزار شود که با انگشت گذاشتن سازمان بازرسی بر روی یک خلاء قانونی بزرگ بازمانده از دولت نهم ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۳    
تیم فوتبال منچستر سیتی هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس را با بردی پرگل پشت سر گذاشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۱    
پل عابری که ماه ها در سه راه اندیشه شهرستان ملارد بدون هیچگونه مانع و علامت هشداری در حاشیه خیابان رها شده بود بالاخره منجر به حادثه ای تلخ شد و یک کشته بر جا گذاشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۸    
مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب، مرحوم آیت الله واعظ طبسی، عصر امروز (شنبه) از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهّر رضوی علیه ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۰    
متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص از استانداری های تهران، فارس و آذربایجان غربی در خبرگزاری تسنیم منتشر شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۷    
مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
برخی از واحدهای صنفی برای خروج از این رکود اقدام به فروش آجیل و خشکبار به صورت قسطی به کارمندان،کارگران و افراد مورد اعتماد با چک کرده اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: نزدیک دوماهی می شود که ایران و فرانسه بر سر خرید 118هوپیما با فرانسوی ها قرارداد منعقد کرده اند، اما هنوز هیچ هواپیمایی از این خرید به ایران نیامده ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: قیمت انواع خودروهای کروک در بازار به شرح جدول زیر است:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب توئیتری خود نوشت: واعظ طبسی رفیق دوران تنهایی ام بود. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: دلار آمریکا با روند کاهشی قیمت نسبت به اواخر هفته گذشته، 3443 تومان در بازار آزاد عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید نیز یک میلیون و 10 هزار تومان قیمت دارد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام خبری مبنی بر درگیری میان دو شرور در محدوده شمال شهر تهران، به تشریح جزییات این حادثه پرداخت. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۰    
اسحاق جهانگیری در مذاکرات مشترک هیات های عالی رتبه ایران و ترکیه که با حضور احمد داوود اوغلو، نخست وزیر ترکیه انجام شد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کشور خلاء حضور آیت الله واعظ طبسی را حس می کند، اظهار کرد: ایشان یکی از ستون های انقلاب اسلامی بود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۴    
نماز بر پیکر عالم مجاهد و یار صدیق انقلاب، مرحوم آیت الله واعظ طبسی در صحن جامع حرم مطهر رضوی به امامت امام خامنه ای اقامه شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۸    
رییس جمهور در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد مقدس از آیت الله واعظ طبسی به عنوان یکی از پیشتازان نهضت اسلامی نام برد و تصریح کرد: رحلت ایشان ضایعه ای بزرگ برای ایران اسلامی و بویژه خراسان است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۶    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: بن کارسون، نامزد رنگین پوست آمریکایی در رقابت های درون حزبی جمهوری خواهان، اعلام کرد کارزار انتخاباتی خود را متوقف خواهد کرد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۶    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: طبق یک مطالعه جدید، در برخی مواقع نادر، یک واقعه بسیار شادی آور هم ممکن است به قلب آسیب برساند. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: متوسط قیمت واقعی خانه در تهران متری 3 میلیون و 920 هزار تومان است و مبالغ هنگفتی که از سوی برخی سایت ها اعلام می شود مبنای واقعی ندارد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به متن منتشره منتسب به وی واکنش نشان داد. احمد توکلی در متنی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد نوشت: ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۸    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: متخصصان معتقدند نوشیدن قهوه با کاهش خطر ابتلا به بیماری ام اس مرتبط است. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: مرد جوان با راه اندازی یک باند تبهکاری به همراه برادر زن های خود، فروشندگان خودروهای لوکس را طعمه سرقت های خطرناک خود می کرد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: افزایش تسهیلات خرید مسکن بار دیگر موجب بروز یک سوءظن قدیمی نسبت به شکل اثرگذاری وام بانکی بر بازار ملک شد طوری که مخالفان تامین مالی متقاضیان مصرفی مسکن با ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: در پی آشکار شدن اختلاف عربستان و امارات در یمن، عبدالله بن زاید وزیرخارجه امارات به شدت ازعربستان سعودی انتقاد کرد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: روزشمار تقویم برای پایان سال 94 به شمارش درآمده است و خانواده ها مصمم تر از گذشته خود را برای آغاز سال جدید آماده می کنند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: احمدداود اوغلو نخست وزیر ترکیه دقایقی پیش در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۴۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۴۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۰:۵۱    
انعقاد قرارداد صدور بیمه نامه شخص ثالث بین شرکت های بیمه و خودروسازان ممنوع می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۸    
تصاویر گرفته شده از کاوشگر کاسینی نمایانگر یک شکل در حال تغییر از یک خصیصه زمین شناسی معروف به جزیره اسرارآمیز در قمر زحل است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: رییس دانشگاه علامه طباطبایی خبر سقوط آسانسور در دانشکده زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه و مصدومیت پنج نفر طی این حادثه را تکذیب کرد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۲    
رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس رضوی را تسلیت گفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۹    
رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای با هدف شرکت در مراسم رحلت آیت الله واعظ طبسی دقایقی پیش وارد مشهد مقدس شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۳    
با رحلت شیخ الشیوخ خراسان گمانه زنی ها برای جانشینی وی آغاز شد.در اولین ساعات پس از رحلت تولیت آستان قدس رضوی از سید ابراهیم رییسی به عنوان مهمترین گزینه برای تکیه زدن برجای آیت الله واعظ طبسی نام ...