چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 16 اسفند 1394 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 31 فروردین 1394 هنگام نیوز 30 اردیبهشت 1394 هنگام نیوز 31 خرداد 1394 هنگام نیوز 31 تیر 1394 هنگام نیوز 31 مرداد 1394 هنگام نیوز 31 شهریور 1394 هنگام نیوز 30 مهر 1394 هنگام نیوز 30 آبان 1394 هنگام نیوز 30 آذر 1394 هنگام نیوز 30 دی 1394 هنگام نیوز 30 بهمن 1394 هنگام نیوز 1 اسفند 1394 هنگام نیوز 2 اسفند 1394 هنگام نیوز 8 اسفند 1394 هنگام نیوز 9 اسفند 1394 هنگام نیوز 10 اسفند 1394 هنگام نیوز 11 اسفند 1394 هنگام نیوز 12 اسفند 1394 هنگام نیوز 13 اسفند 1394 هنگام نیوز 14 اسفند 1394 هنگام نیوز 15 اسفند 1394 هنگام نیوز 16 اسفند 1394 هنگام نیوز 17 اسفند 1394 هنگام نیوز 18 اسفند 1394 هنگام نیوز 19 اسفند 1394 هنگام نیوز 20 اسفند 1394 هنگام نیوز 21 اسفند 1394 هنگام نیوز 22 اسفند 1394 هنگام نیوز 23 اسفند 1394 هنگام نیوز 24 اسفند 1394 هنگام نیوز 25 اسفند 1394 هنگام نیوز 26 اسفند 1394 هنگام نیوز 27 اسفند 1394 هنگام نیوز 28 اسفند 1394 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۳    
بین دو نیمه دیدار تیم های ایبار و بارسلونا در چارچوب مسابقات لالیگا اتفاق جالبی افتاد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۰    
سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم هفتمین روز شهادت "علی فیاض" معروف به حاج علاء از فرماندهان حزب الله در سوریه ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۷    
وکیل مدافع شرکت نفت گفت: حکم صادر شده در مرحله بدوی قرار دارد و با پرداخت مطالبات شرکت نفت امکان تغییر حکم وجود دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۴    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: قیمت خودرو های داخلی: قیمت نمایندگی قیمت بازار مدل خودرو ردیف 32,517,400 32,900,000 پژو 206تیپ 2 با دو ایربگ 1 37,232,900 ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۸    
به کمک رژیم غذایی و ورزش طی 2 هفته 10کیلو وزن کم کنید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۵    
عطایی همان روزنامه نگار ارومیه ای است که در روزهای اخیر انتشار یک فیلم از سخنرانی قاضی پور یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و راه یافته به مجلس از ارومیه خبر ساز شده و واکنشهای عمومی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۵    
تصویری که از مراسم عروسی در ذهن افراد بوده، در طول قرن ها تغییر زیادی نکرده است. مرد و زن لباس زیبا و مناسبی برای این مراسم به تن کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۶    
صدور حکم بدوی دادگاه برای بابک زنجانی و همدستانش بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۰    
لیورپول با برتری 2 بر یک در زمین کریستال پالاس به جمع مدعیان این فصل بازگشت و توانست برد شیرینی را در حالی که 10 نفره شده بود کسب کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: وظیفه استیماچ این نیست که با من صحبت کند و من می دانم که او به خاطر کسب نتایج ضعیفش در سپاهان تحت فشار است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم و بر حریف غالب بودیم و فقط خدا می داند چرا پیروز نشدیم؛ شانس هرجقدر هم کم، ولی در ورزش مهم و تأثیرگذار است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۵    
سرمربی صبای قم و داور مسابقه با یکدیگر درگیر شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۵    
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه از حرفهای محسن بنگر خنده اش گرفته گفت: مدافع با تجربه پرسپولیس به دور از ادب و مردانگی فوتبال بازی کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۲    
تیم فوتبال منچستر یونایتد در جدال خارج از خانه برابر وست برومویچ شکست خورد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۴    
تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و هشتم رقابتهای لالیگا در زمین ایبار به برتری پرگل دست یافت و روند پیروزی های متوالی خود را در این مسابقات حفظ کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۳    
میزان نوشت: قاضی ابوالقاسم صلواتی یکی از خوش نام ترین و با سابقه ترین قضات دستگاه قضاست که نامش به عنوان قاضی با شهامت و مستقل ذکر می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دلایل تساوی تیمش برابر تراکتورسازی را تشریح کرد و گفت: با وجود تمام تلاش هایی که انجام دادیم نتوانستیم به پیروزی برسیم. حریف خطرناک بود و می توانست پیروز شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تیمش را شایسته پیروزی برابر سرخپوشان تهرانی دانست و گفت: اگر از موقعیت هایمان درست استفاده می کردیم باید به پیروزی می رسیدیم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۹    
دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و صبای قم با تساوی به پایان رسید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۶    
رییس سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید که پرتاب نارنجک در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تاثیری در دعوای فدراسیون ایران و عربستان سعودی نخواهد داشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۸    
حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان برانکو برای چندمین بازی پیروزی را با تساوی عوض کردند و با از دست دادن دو امتیاز راهشان را عوض کردند!
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۲    
نیمکت نشینان تراکتور از ترس نارنجک به وسط زمین دویدند تا از خطرهای احتمالی در امان بمانند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۲    
حیدر سلیمانی گفت: قضاوت تورج حق وردی تحت تاثیر جو تماشاگران ورزشگاه قرار گرفت و نتوانست برخورد شدید بنگر را با کارت قرمز جریمه کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب و کارشناس صاحب نام حوزه فرهنگ با انتقاد شدید از رفتار دستیار ویژه رئیس جمهور از حسن روحانی خواست که برادر خود را ادب بیاموزد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید بازیکنان و کادر فنی تیمش قبل از بازی امروز هم قسم شده بودند که سه امتیاز را بگیرند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
محمد مایلی کهن نسبت به صحبت های علی کفاشیان به شدت واکنش نشان داد
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
دیدار تیم های نفت تهران و ذوب آهن با برتری تیم اصفهانی به پایان رسید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۲    
دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی با استقبال کم هواداران مواجه شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۹    
تیم والیبال پیکان نخستین بازی خود برابر بانک سرمایه را در فینال لیگ برتر پیروز شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۹    
ذوب آهن با شکست نفت جای پرسپولیس را در جدول رده بندی لیگ برتر گرفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۳    
جزایری گفت: اگر گفته ها و شنیده ها درست باشد که بابک زنجانی در دوران تحریم خدمات شایسته ای به کشور داشته و ان شاءالله اگر بتواند تا قبل از قطعیت حکم، اموال بیت المال را بازگرداند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: مردی که متهم است پس از ورود به خانه پسری جوان، او را برهنه کرده و به قتل رسانده است در دادگاه رسیدگی به پرونده منکر اتهام خود شد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: پایگاه اینترنتی فارکس بارچارت بر اساس داده های دریافتی خود، روبل روسیه را بدترین واحد پولی سال 2016 میلادی معرفی کرد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۷    
فراکسیون رهروان صبح امروز جلسه ای با حضور لاریجانی در غیاب رئیس فراکسیون برگزار کرد؛ در این جلسه، برخی اعضا به حضور رئیس فراکسیون در فهرست اصلاح طلبان اعتراض کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۲    
رئیس جامعه تورگردانان با اشاره به اینکه نوروز زمان مناسبی برای ورود گردشگر خارجی نیست، گفت: در این ایام ترددها زیاد است و هتل کافی برای گردشگران نیز وجود ندارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۶    
رئیس شورای عالی تمبر از رونمایی تمبر جشن جهانی نوروز95 در همایش ملی نوروز؛ میراث صلح خبر داد که هفدهم و هجدهم اسفندماه برگزار می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: به گفته سخنگوی قوه قضائیه حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده فساد نفتی در دادگاه بدوی به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: ناصر، علی، رسول و مصطفی پسران مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی هستند که در تصویر زیر دیده می شوند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۹    
هواداران لیدز یونایتد در حرکتی عجیب به نشانه اعتراض به رئیس باشگاه تابوتی را به رنگ پیراهن باشگاه مهیا و آن را تشیع کردند!
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۶    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: سخنگوی قوه قضاییه گفت: نرخ دیه سال آینده 190میلیون تومان تعیین شد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۳    
حسینعلی امیری از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در یکی از دو تاریخ 27 فروردین یا 10 اردیبهشت 95 خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: قطعا به رای صادره برای موکلم اعتراض خواهیم کرد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۹    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم از مسئولان، همکاری برای رفع مشکلات را می خواهند گفت: ملت در 7 اسفند، " افتخار تاریخی" آفرید و پایه های نظام را بیش از گذشته مستحکم کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۱    
محققان موسسه گلداستون موفق به کشف بسیار ارزشمندی در حوزه درمان بیماری نارسایی قلبی شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
کمیته امنیتی در شورای استانداری بابل امروز یکشنبه اعلام کرد که برا ثر انفجار کامیون بمب گذاری شده در منطقه ایست بارزسی در شهر حله در شمال استان بابل 100 تن کشته و زخمی شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
معاون وزیر کشاورزی از وفور عرضه مرغ و گوشت در بازار شب عید خبر داد و قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار برای هر کیلو گرم مرغ و گوشت را اعلام کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه مردم اعتماد خود به نظام، رهبری و دولت را در 7 اسفند نشان دادند، گفت: مجلس تابع دولت را نمی خواهیم و مجلس تابع دولت نداریم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
خانواده حجت الاسلام شهید محمد شیخ شعاعی تنها روحانی احراز هویت شده از میان 175 شهید غواص چندی پیش با امام خامنه ای دیدار صمیمانه ای داشتند و در این دیدار هدایای متبرکی از ایشان دریافت کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۹    
عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم که شب گذشته در سن 67 سالگی دعوت حق را لبیک گفت در آخرین گفت وگوی خود بر ضرورت حفظ حق الناس و ناامید نکردن مردم تاکید کرده بود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۹    
وکیل مدافع فاطمه هاشمی رفسنجانی می گوید موکلش به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خطاب به ماموران پلیس راهور گفت که اگر به جای آنها بود، از شماره گذاری خودروهایی که بیشترین آسیب را به شهروندان رسانده اند، جلوگیری می کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۷    
رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا اقدامات اخیر وزارت ورزش برای برکناری وی بوده است، گفت: سر نخواستن ما دعواست و این مسائل پیش می آید. این موارد خوب نیست و نباید اصول را زیر سئوال ببریم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی دستگاه قضایی گفت: در رابطه با اینکه آقای رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی تعیین شوند، صحبت جدی شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۱    
تروریستهای داعش در منطقه قفقاز یک نفر را به بهانه جاسوسی به طرز وحشتناکی گردن زدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۱    
به دنبال برگزاری باشکوه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تا ساعتی دیگر در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ می ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۶    
وزیر خارجه ایران گفت: براساس مبانی سیاست خارجی جمهوری اسلامی مواضع خود را درباره سیاست های رژیم صهیونیستی مطرح خواهیم کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۲    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن هشدار به هموطنانی که قصد سفر به کشورهای همسایه در تعطیلات نوروز را دارند گفت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۶    
محمدحسین لطیفی که این روزها درگیر ساخت سریال نوروزی است، مهمترین اتفاق تلویزیون در سال 94 را پرداخت مطالبات برخی همکارانش از صدا و سیما عنوان و در عین حال ابراز امیدواری کرد که در سال 95 در لایحه ی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۶    
خشکشویی و لباسشویی یکی دیگر از صنوفی است که در ایام پایانی سال مشتری زیادی دارد و بازارش رونق می گیرد که رییس اتحادیه این صنف ضمن اعلام نرخ های مصوب خدمات ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
تونس و الجزایر در ادامه مخالفت های سلسله وار خود با سیاست های مثلث واشنگتن، تل آویو و ریاض، این بار با تروریستی خواندن حزب الله لبنان توسط شورهای همکاری خلیج فارس مخالفت کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: بازپرس برای پرونده های شکایت احمدی نژاد علیه جهانگیری قرار منع تعقیب صادر کرد و این قرار قطعی است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس سابق فدراسیون فوتبال به رئیس فعلی این فدراسیون توصیه کرد: فرصت خدمت را به دیگری بدهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به درخواست عربستانی ها می گوید بر خلاف آنچه که برخی ها تصور می کنند، موضوع برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف مسئله آسانی نیست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۰    
سوشا مکانی بعد از حدود دوماه به ترکیب پرسپولیس باز خواهد گشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۱    
بر اساس تصمیم هیات منصفه دادگاه مطبوعات به اتفاق آراء سایت انتخاب و ماهنامه گزارش مجرم شناخته شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۸    
هرچند نرخ بلیت اتوبوس های بین شهری کشور 15 درصد افزایش یافته، اما رییس اتحادیه تعاونی مسافربری کشور معتقد است با توجه به نرخ بالای جابجایی قیمت ها در سال جاری و ثابت ماندن نرخ کرایه در طول سال ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۷    
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون نامه اعتراضی به کمیسیون اصل 90 مجلس و هیات رییسه در مورد سخنان نادرقاضی پور نماینده ارومیه و اهانت های وی تنظیم کرده اند که به زودی ارسال ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
یک مرد اهل" مراکش " به اتهام تجاوز و مبادرت به ضرب و شتم بازداشت شد .
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: افراد متخلف و خودروهای مزاحم در چهارشنبه پایان سال تا پایان روزهای نوروز در بازداشتگاه ها به سر می برند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تعیین مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری سال 95 از فردا (دوشنبه) 17 اسفندماه خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه 69 کرسی باقی مانده در مجلس برای جریان اصلاحات از اهمیت ویژه ای برخوردار است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
رئیس کمیته ملی المپیک مصوبه هیأت دولت درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال را علنی کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۵    
سهم خواهی و فهرست پر از ستاره آقای خاص کار دست او داده، منچستریونایتد از عقد قرارداد با وی پشیمان شده و به سمت گیگز حرکت کرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۲    
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به ریشه اختلافات بین این کمیته و وزارت ورزش گفت: وزارت ورزش ما و فدراسیون ها را نامحرم دید و به کمیسیون ها نامه نوشت. من هم سکوت نکردم و پاسخ شان را دادم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۹    
رییس فدراسیون فو تبا ل علیرغم اینکه به نقل از سرپرست فدراسیون فوتبال در سال 86 می گوید اساسنامه این فدراسیون به تایید هیات دولت رسیده اما می گوید مطمین نیست که تاییدیه کتبی این مصوبه وجود دارد یا خیر.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: باهدف کیفی سازی فعالیت های دانشگاه تهران ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره های مجازی و شبانه این دانشگاه کاهش می یابد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
گفت وگو با ابتکار، یک سال پس از دیدار محیط زیستی ها با رهبر انقلاب
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
با گذشت یک هفته از آغاز آتش بس در سوریه، گزارش ها و آمار رسیده از این کشور جنگ زده نشان می دهد که تا 90 درصد از شدت خشونت ها کاسته شده و تعدادکشته ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: شانزدهم اسفند 1357 از سوی آیت الله محمدرضا مهدوی کنی سرپرست کمیته های انقلاب اسلامی، آیین نامه این نهاد که در برگیرنده وظیفه کمیته ها بود، اعلام گردید ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۸    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت:از عصر امروز موج جدید سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۵    
نمایندگان مجلس با دو فوریت طرح تمدید قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه تا پایان سال 95 موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی آن احکام و قوانین برنامه پنجم توسعه تا پایان سال 95 لازم الاجرا باشد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: تصویری دیدنی از اهرام ثلاثه قاهره که توسط ایستگاه فضایی ناسا گرفته شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۶    
خرید بنزین باکارت جایگاهداران به جای کارت شخصی درحالی زمان سوخت گیری در روزهای پایانی سال را افزایش می دهد که وزارت نفت پیشنهاد داده مردم برای کوتاه شدن صف بنزین از کارت شخصی استفاده کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۷    
مدیرعامل ایران خودرو با بیان "بدبختی خودرو از درگیری با سیاست شروع شد" سودسازی را نصفه ونیمه تأیید کرد و با شرح ماجرای اولتیماتوم 5دقیقه ای به طرف فرانسوی در دقیق 90 مذاکره گفت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۴    
بانک اسپرم کشور مدت هاست تشکیل شده تا خانواده هایی که از ناباروری آقایان رنج می برند، با مراجعه به این بانک و دریافت اسپرم و انجام عمل لقا مصنوعی دارای فرزند شوند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۱    
مدتی است برخی افراد کلاهبردار با استفاده از نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدام به کلاهبرداری از شرکت ها و برندهای اقتصادی می کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۸    
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار با بیان اینکه افزایش مزد کارگران خارج از توان کارفرمایان است گفت: افزایش مزد باعث کاهش نیروی کار می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۲    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری برادر پنجک خبر داد و گفت: از دستگاه های قضایی درخواست می کنم تا به وضعیت خانواده حسین پنجک رسیدگی کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۳    
"محمدباقر نوبخت" سخنگوی دولت شب گذشته در برنامه نگاه یک به بررسی مسائل و موضوعات روز کشور پرداخت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: مراسم روز درخت کاری با حضور هنرمندان سینما در خانه سینما برگزار شد. عکسهای این مراسم را از دریچه دوربین عکاس خبرگزاری مهر ببینید:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۶    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۳    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۳    
ای کاش به جای بازی روی این دیوارها که جلوی چشم همه هستند، کمک های خودمان را به شکلی آبرومندانه و با حفظ شأن و تخفیف محرومان مثل قدیم ها به آنها برسانیم ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۰:۲۴    
وزیر امور خارجه ایران دقایقی پیش سفر دوره ای خود را به 6 کشور جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه آغاز کرد، نخستین مقصد محمدجواد ظریف اندونزی و شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در جاکارتا پایتخت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۵    
صحنه هایی از سری دوم سریال دودکش امروز شنبه(15 اسفند) با حضور مدیر شبکه اول و مدیر مرکز امور نمایشی سیما تصویربرداری شد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۲    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با سازمان ثبت احوال تفاهم نامه ای تنظیم کردیم که کودکان تنها در صورت داشتن گواهی غربالگری شنوایی می توانند؛ صاحب شناسنامه شوند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۹    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: روزی مردی به نزد حضرت محمد (ص) رفت و ناراحتی و ناامیدی خود را به ایشان ابراز کرد. ناراحتی او به خاطر این بود که با عصبانیت با دوستی بحث کرده بود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۶    
بازیگر سینما و تلویزیون در پست اینستاگرامی خود به انواع دوستی ها اشاره کرد.
  • ۱