دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۸:۲۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 15 دی 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 دی 1395 هدانا 2 دی 1395 هدانا 3 دی 1395 هدانا 4 دی 1395 هدانا 5 دی 1395 هدانا 6 دی 1395 هدانا 7 دی 1395 هدانا 8 دی 1395 هدانا 9 دی 1395 هدانا 10 دی 1395 هدانا 11 دی 1395 هدانا 12 دی 1395 هدانا 13 دی 1395 هدانا 14 دی 1395 هدانا 15 دی 1395 هدانا 16 دی 1395 هدانا 17 دی 1395 هدانا 18 دی 1395 هدانا 19 دی 1395 هدانا 20 دی 1395 هدانا 21 دی 1395 هدانا 22 دی 1395 هدانا 23 دی 1395 هدانا 24 دی 1395 هدانا 25 دی 1395 هدانا 26 دی 1395 هدانا 27 دی 1395 هدانا 28 دی 1395 هدانا 29 دی 1395 هدانا 30 دی 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۸    
برگزیدگان هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در آیین اختتامیه این مراسم که هم اکنون در فرهنگسرای بهمن تهران در حال برگزاری است، با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا تجلیل شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۹    
تیم منتخب کشتی آزاد کرمانشاه پس از کسب عنوان نایب قهرمانی این استان در رقابت های قهرمانی کشور، به جام دانکلوف در کشور بلغارستان اعزام خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۹    
بندرعباس- ایرنا- با نظر کادر فنی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان، یکی از ورزشکاران این رشته از استان هرمزگان به اردوی آمادگی این تیم دعوت شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۷    
مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان تکاب گفت: 2 هزار و 732 قطعه انواع لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۰    
کمند امیر سلیمانی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: " امروز معنی حمایت از تولید ملی رو فهمیدم. با سمانه جان مرادیان گریمور درجه یک کارمون رفتیم فروشگاه کنار لوکیشن و چه لباسایی.. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۵    
همراه با تعطیلات پایانی هفته، فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه های مختلف سیما بروی آنتن می رود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۲    
پراید سیاه رنگی دختر جوان را به بهانه مسافرکشی سوار کرد اما او را به جای مقصد به خانه ای در بلوار ابوذر برد . آزار و اذیت شیطانی و فیلمبرداری از رابطه سیاه دختر را گرفتا وضعیت روحی وخیم کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۹    
بعد از صدور مجوز ساخت فیلم هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی ، رضا عطاران به عنوان اولین بازیگر این فیلم سینمایی معرفی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۵    
"فرانسوا اولاند" که برای دومین بار در طول ریاست جمهوری خود به عراق سفر کرده دیروز در کنار بارزانی از مناطق نبرد با داعش دیدار کرد و با شماری از فرماندهان نظامی فرانسوی که به عنوان مستشار در منطقه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۰    
نخستین دوره رقابت های فوتبال پیشکسوتان تهران موسوم به جام شهدای انقلاب اسلامی با قهرمانی تیم بانک ملی در ورزشگاه شهید شیرودی تهران پایان یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۵    
ارومیه - ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ستاد صیانت از حقوق شهروندی به هیچ عنوان به دنبال گرفتن مچ از دستگاه های اجرایی نیست بلکه هدف این ستاد احقاق حقوق شهروندان است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۵    
شیراز- ایرنا- نایب رئیس هیات کبدی استان فارس اعلام کرد: برای اولین بار فارس در اردوی بانوان جوان کبدی ایران نماینده دارد و شکیلا زارع و میترا شاه پرست به این اردو دعوت شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۴    
گرگان - ایرنا - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از ثبت گویش استرآبادی در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۴    
ساری - ایرنا - کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت: همایش یک روزه 'نگار سپید' روز پنج شنبه با حضور خوشنویسان و شعرا در این شهر آغاز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۳    
همدان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 200 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در یک عملیات ضربتی در همدان کشف شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۸    
یزد – ایرنا- آغاز برداشت زردک (هویج ایرانی ) از مزارع اشکذر ، خدمت به محرومان جهاد تلقی می شود و مرمت حمام تاریخی ابرکوه از جمله خبرهای کوتاه در استان یزد است .
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۸    
خرم آباد- ایرنا- فرمانده انتظامی پلدختر گفت: یک باند سارق احشام مدتی در حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر سرقت می کردند که این باند با تلاش ماموران پلیس آگاهی پلدختر و استان لرستان منهدم شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۵    
پایگاه خبری صبح زاگرس در گزارشی با عنوان سرمای فقر در زندگی کودکان در یاسوج به قلم مرضیه سادات غلامی به مساله کودکان کار در شهر یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد پرداخته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۳    
خرم آباد - ایرنا - چهار اثر نمایشی هنرمندان لرستانی به بخش های مختلف سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۹    
تبریز - ایرنا - فرماندار تبریز گفت: روند خروج اتوبوس های فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر و خرید اتوبوس های جدید جزو برنامه های شهری بوده و ادامه این روند ضروری است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۱    
تهران- ایرنا - استاندار تهران شامگاه چهارشنبه با حضور در دومین نمایشگاه ملی دستاوردها و توانمندیهای عشایری و روستاییان گفت: توسعه گردشگری در روستاها امری ضروری است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۱    
شهرکرد-ایرنا- روز پنجشنبه شانزدهم دی ماه سال 95 در چهارمحال و بختیاری دو برنامه رویکرد خبری به خود می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۲    
بندرعباس- ایرنا- معاون آب و خاک وزات جهاد کشاورزی گفت: امسال 43 هزار هکتار از زمین های کشاورزی کشور به سامانه های نوین آبیاری تجهیز شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۱    
قم- ایرنا- رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی با اشاره به نقش دین و مذهب در برقراری ارتباط میان ملت ها، گفت : دیپلماسی دینی و مذهبی اساس و قاعده درست سیاست خارجی هر کشور است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۵۵    
ارومیه- ایرنا- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیای ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سه هزار و 700 نقطه پدافند هوایی در 6 سال گذشته در کشور ایجاد شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۵۵    
ساری - ایرنا - سقوط بالابر در بابل سبب مرگ یک کارگر و زخمی شدن یک نفر دیگر شده است .
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۵۲    
تبریز- ایرنا - مراسم چهلم زائران امام رضا (ع) که در حادثه برخورد 2 قطار تبریز - مشهد و سمنان - مشهد جان خود را از دست دادند امشب با حضور خانواده های داغدیده و مسئولان استانی و کشوری در مسجد صاحب ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۴۶    
ملایر- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تردید ندارم آینده ایران اسلامی با وجود همه گرفتاری ها بسیار خوب و درخشان است و مشکلات ما به تدریج برطرف خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۹    
همدان-ایرنا- روزنامه همدان پیام در شماره 2 هزار و 818 به قلم مهدی ناصرنژاد با انتشار مطلبی با عنوان 'که هر چه کرد با من، آشنا کرد' به بررسی وضعیت اقتصادی استان همدان پرداخته است. مهدی ناصرنژاد
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۶    
بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به وجود حدود دو دهه خشکسالی و مشکل کم آبی در استان، گفت: طرح های مرتبط با توسعه و تامین منابع آبی در هرمزگان نیازمند اعتبارات ویژه است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۳    
کرمانشاه- ایرنا- فرماندار اسلام آبادغرب گفت: جانفشانی شهدا در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن کشور را بیمه کرد و این امنیت و آرامش نتیجه سختی هایی است که شهدا برای دفاع از سرزمینمان متحمل شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۰    
یزد - ایرنا - رییس بیمارستان خاتم النبیاء (ص) ابرکوه گفت: با نگاه ویژه وزیربهداشت دولت یازدهم در قالب طرح تحول سلامت امروز دو بیمار قلبی ابرکوهی برای نخستین بوسیله بالگرد از ابرکوه به مرکز استان یزد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۷    
اراک - ایرنا - چشم انداز بنیاد نخبگان استان مرکزی در قالب هفت طرح ویژه برای سال آینده ترسیم شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۷    
تبریز- ایرنا- رئیس شورای عالی بسیج کشور گفت: قدرت جهانی و منطقه ای جمهوری اسلامی ایران برای آمریکا زجرآور بوده و برای دولتمردان آن غیر قابل هضم است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۷    
ایرنا - مراغه - فرماندار شهرستان هشترود با تاکید بر ایجاد بازارچه صنایع دستی در این شهرستان گفت: ایجاد این نوع بازار می تواند به رونق این صنعت و بهبود وضعیت هنرمندان این رشته بیانجامد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۴    
مسکو - ایرنا - فرود سخت یک فروند هواپیمای ایرباس 321 در فرودگاه استان برون مرزی کالینینگراد روسیه با 172 سرنشین منجر به مصدوم شدن پنج نفر از سرنشینان آن شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۴    
بجنورد -ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از ثبت چهار اثر فرهنگی ناملموس (معنوی) این استان در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۴    
گچساران- ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 27 میلیارد و 700میلیون ریال اعتبار برای توسعه فرهنگ و هنر این شهرستان در سه سال گذشته تاکنون هزینه شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۱    
شوش - ایرنا - عملیات تعریض و آسفالت جاده طریق الحسین از شهر الوان در شوش به سمت مرز چذابه آغاز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۱    
بندرعباس- ایرنا- معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص دوهزار و 450 میلیارد تومان منابع برای توسعه آبیاری تحت فشار در کشور در بودجه سال آینده خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۸    
بیرجند - ایرنا - مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح گندم گفت: روند تولید بذر گواهی شده گندم در سال زراعی 93-92 ،290هزار تن و سال زراعی 95-94، 472 هزار تن است که 98 درصد آن میان کشاورزان توزیع شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۵    
بیرجند- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی بشرویه گفت: کمبود صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و دامداری نیاز اساسی و حلقه گمشده حوزه کشاورزی و دامپروری این شهرستان است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۵    
اردبیل- ایرنا- استاندار اردبیل گفت: با توجه وحمایت دولت تدبیر وامید روند فعال شدن واحدهای راکد و نیمه راکد در استان شتاب گرفته و دستگاههای مرتبط نظارت دقیقی بر این روند دارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۲    
رشت - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری پسری که پدرش را در رشت به قتل رسانده بود، خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۹    
قشم - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قشم بر آشنایی و تجهیز دستگاه های اجرایی و اداری این شهرستان به آخرین یافته ها و تجهیزات در زمینه پدافند غیرعامل تاکید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۹    
ارومیه-ایرنا- رئیس اداره برق سلماس با اشاره به اینکه شهروندان و مشترکان برق این شهرستان بیشتر از میانگین استانی برق مصرف می کنند، گفت: مشترکان در جهت مصرف بهینه برق گام بردارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۶    
بغداد-ایرنا- به دنبال اقدامات تروریستی خشونت آمیز چند روز گذشته در مناطق مختلف و کشته و زخمی شدن تقریبا 300 شهروند عراقی، مقام های این کشور در یک اقدام بازدارنده به منظور پیشگیری از حوادث تروریستی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۶    
اربیل – ایرنا- اقدام دولت اقلیم کردستان عراق در تعطیل کردن یک سازمان غیر دولتی متعلق به ایزدی ها به مجادله شدیدی میان دو طرف انجامید، بطوری که حتی پای دیده بان حقوق بشر هم به ماجرا باز شد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۳    
اربیل - ایرنا - یک روزنامه نگار کرد سوری در شهر 'قامشلو' در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اربیل از تعرض بالگردهای ارتش ترکیه به خاک سوریه در منطقه زاب در شمال این کشور و درگیری با نیروهای یگان مدافع ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۰    
لندن - ایرنا - منابع انگلیسی شامگاه روز چهارشنبه گزارش دادند که 'تیم بارو' سفیر سابق انگلیس در روسیه و نماینده این کشور در مذاکرات هسته ای ایران ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۰    
اربیل – ایرنا- رسانه های اقلیم کردستان عراق روز چهارشنبه از تلاش تازه ای از سوی رئیس ائتلاف ملی شیعیان برای آشتی ملی میان گروه های سیاسی عراق و سفر قریب الوقوع عمار حکیم به این منظور به اقلیم کردستان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۷    
رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: این فرصت طلایی در گیلان برای کشور اوکراین بمنظور بهره مندی از حوزه های گردشگری، شیلات و پذیرش دانشجو وجود دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۷    
دبیر هیات دولت در یادداشتی درباره تعیین مالیت سبز که در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت به تصویب رسید، توضیحاتی ارائه کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۴    
ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر ایران مقابل پارسه تهران و جوانان شهرداری ارومیه نیز در هفته دهم لیگ دسته یک ایران در مصاف با تیم عقاب سبلان اردبیل به ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۱    
مشهد – ایرنا – پایگاه خبری صبح توس 15 دی ماه خبری با عنوان 'با خیال راحت مرغ و تخم مرغ مصرف کنید' منتشر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۱    
بجنورد- ایرنا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: این شرکت در ادامه فعالیت و خدمات رسانی خود وارد فضای رقابتی شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۸    
خرم آباد-ایرنا- فرماندار الیگودرز گفت: 82 واحد مسکن نیازمندان با 16 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار توسط خیرین در الیگودرز در حال ساخت است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۵    
یزد - ایرنا - رییس بیمارستان خاتم النبیاء (ص) ابرکوه گفت: نگاه ویژه وزیربهداشت دولت یازدهم در تحول سلامت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۵    
رشت- ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رضوانشهر گفت: همه گلزار های شهدا در مناطق روستایی و شهری این شهرستان ساماندهی شده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۲    
ارومیه- ایرنا- مدیر پخش فرآورده های نفتی سلماس گفت: به منظور تامین سوخت زمستانی شهروندان 3 میلیون و 600 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در این شهرستان ذخیره سازی شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۲    
مشهد- ایرنا- یادواره بزرگداشت سی امین سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا عاصمی چهارشنبه شب با حضور خانواده، همرزمان و جمعی از مسوولان در سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۹    
قم- ایرنا- کشته شدن دو نفر در حوادث رانندگی و دستگیری سارقان 93 باطری خودرو و موتورسیکلت در قم از جمله اخبار نیروی انتظامی در عصر چهارشنبه می باشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۶    
ملایر- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: دولت تدبیر و امید فرزند ارزش ها است و دکتر روحانی رئیس جمهوری نیز خود فرزند ارزش های انقلاب است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۶    
ملایر- ایرنا- با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخش های سی سی یو با 19 تخت و بخش ام آر آی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر مورد بهره برداری قرار گرفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۳    
تهران – ایرنا – منابع محلی در استان نینوای عراق گزارش دادند که سرکرده گروه تروریستی داعش سه نفر از جمله یک عراقی را به عنوان جانشین خود درصورت کشته شدنش مشخص کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۳    
آتن- ایرنا- روزنامه های آتن براساس گزارش بانک مرکزی اتحادیه اروپا اعلام کردند که مردم یونان طی حدود 6 سال گذشته 40 درصد از سرمایه خود را از دست داده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا و آنتونیو گوترس دبیرکل جدید سازمان ملل روزچهارشنبه تلفنی گفت وگو کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۰    
مادرید- ایرنا- ماریانو راخوی نخست وزیر اسپانیا که حزب دولت در مجلس در اقلیت است، اعلام کرد که تا ماه می (اردیبهشت و خرداد 96)یا لایحه بودجه سال 2017 را تصویب می کند یا به انحلال دو مجلس (نمایندگان و ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۴    
بندرعباس- ایرنا- تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی برابر تیم فرش آرا مشهد به تساوی یک – یک رضایت داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۱    
تبریز - ایرنا - خلیفه کل ارامنه آذربایجان با قدردانی از حسن توجه دولت و مدیریت ارشد آذربایجانشرقی به مسایل جامعه مسیحیان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۱    
انزلی- ایرنا- رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با حضور در منزل سه تن از شهدای والامقام این منطقه ، با خانواده این شهدا دیدار و از آنان دلجویی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۸    
شوش - ایرنا - در جلسه کمیته ثبت آثار ملی منقول 30 شیء تاریخی از محوطه تاریخی شوش در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۵    
آستارا - ایرنا - سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا گفت: جذب جوانان و استفاده از توانمندی و ابتکار عمل آنها در اجرای برنامه های فرهنگی کانون ها ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۵    
رئیس سازمان صدا و سیما ، لطف اله سیاهکلی را به سمت معاون خود و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی منصوب کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۲    
قشم - ایرنا - مدیرکل گمرک، ترانزیت و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم از امحای 15 تن کالای غیر استاندارد در این منطقه خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۹    
آستارا - ایرنا - معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با تکمیل طرح ریلی آستارا ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۹    
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: تولید گاز مناطق مرکزی کشور برای جبران قطع گاز ترکمنستان به 300 میلیون مترمکعب گاز در روز افزایش یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۶    
کرمانشاه- ایرنا- مدیر برنامه و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اختصاص پنج میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به وزارت نیرو گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۳    
نوشهر - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته و در راستای توسعه زیرساخت ها در بخش آی سی تی 600 میلیارد تومان در مازندران سرمایه گذاری کرده است .
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۳    
ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: سهم بهره وری در برنامه های اقتصاد مقاومتی نادیده گرفته می شود و دستگاه های اجرایی باید بیش از پیش این سهم را مورد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۰    
تربت حیدریه - ایرنا- معاون فرماندار تربت جام گفت: دفن زباله های روستاها و مراکز بخش ها به شیوه سنتی، می تواند مشکلات زیست محیطی در پی داشته و سلامت مردم را به خطر بیندازد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۰    
آستارا - ایرنا - رئیس شبکه دامپزشکی آستارا گفت: 300 کیلوگرم گوشت ماهی منجمد تیلاپیای وارداتی از کشور چین به علت حمل غیر مجاز، در این شهرستان کشف و توقیف شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۷    
ساری - ایرنا - حجت الاسلام علی سلطانی چهارشنبه شب به عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر معرفی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۴    
گرگان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان گلستان از ثبت 435 مورد درخواست مددجویان بهزیستی گلستان در مرکز سامانه 'سامد' استانداری خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۱    
گرگان – ایرنا – مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: تاکنون برای21 هزار و 46 واحد مسکونی روستایی شهرستان گرگان، سند مالکیت صادر شده که رتبه نخست را در میان شهرستان های استان دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۸    
دادستان تهران روز گذشته از بازداشت دو مفسد اقتصادی خبرداد که یکی از آنان با ورزش در ارتباط است و معاون اول قوه قضاییه امروز با انتقاد از بسته بودن دست این قوه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۸    
بجنورد - ایرنا - امیرمحمد داوری کودک پنج ساله خراسان شمالی برای تکمیل درمان ناشی از دریده شدن شکمش توسط سگ نیازمند اعزام فوری از بیمارستان تخصصی کودکان شیخ مشهد به بیمارستانی تخصصی شیراز است اما به ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۵    
قم- ایرنا- آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید با تقدیر از فعالیت های نیروی انتظامی گفت: امنیت مملکت جز با پلیس تامین نمی شود و فعالیت های ناجا از کارهای دشوار است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۵    
همدان - ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه شبکه بهداشتی هدف اول ما است که امیدواریم تا پایان دولت یازدهم پرونده الکترونیک سلامت را در کشور کامل کنیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که در نظر دارد جی کلیتون را به عنوان رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار این کشور معرفی کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۹    
اربیل – ایرنا- ادامه بحران دو ساله اقتصادی در اقلیم کردستان عراق نه تنها باعث کاهش آمار زاد و ولد شده بلکه میزان ازدواج را نیز در این منطقه کاهش داده ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۹    
تهران – ایرنا – منابع خبری روز چهارشنبه گزارش دادند که ابو اسحاق العراقی از سرکرده های اصلی گروه تروریستی داعش در شرق موصل به هلاکت رسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۶    
مسکو - ایرنا - وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بیش از 35 هزار تروریست از جمله 204 سرکرده گروههای تروریستی در جریان عملیات 14 ماهه نیروی هوافضای این کشور و همچنین پشتیبانی از تهاجم زمینی ارتش سوریه کشته ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۶    
همزمان با نزدیک شدن به رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری فرانسه، جنب و جوش در میان نامزدهای احزاب سیاسی این کشور افزایش یافته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۳    
نیویورک-ادعای ترامپ مبنی بر این که دستگاه های امنیتی نشست شنود او را به تاخیر انداخته اند و محکومیت یک سرباز رژیم صهیونیستی بخاطر قتل یکی جوان فلسطینی سر خط مطبوعات آمریکا در روز چهارشنبه 15 دیماه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۳    
تهران – ایرنا – 'عماد خمیس' نخست وزیر سوریه روز چهارشنبه در دیدار از یگان های نظامی ارتش در شهر حلب با اشاره به پیروزی اخیر نیروهای سوریه در این شهر گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۰    
تهران – ایرنا – 'هادی مجدوب' وزیر کشور تونس روز چهارشنبه شمار رسمی تروریست های تونسی که در کانون های بحران و درگیری ها (در سوریه و عراق) حضور دارند، بالغ بر دو هزار و 929 تن می رسد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۰    
تهران -ایرنا - رسانه های ترکیه شامگاه چهارشنبه از وقوع تیراندازی در شهر استانبول خبر دادند که براثر آن سه نفر زخمی شدند که حال یکی از زخمی ها وخیم گزارش شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۷    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با تاکید بر اینکه علت بخش عمده ای از ترافیک کشور بی نظمی های ترافیکی است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۴    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه روستائیان و عشایر از ظرفیت های فراوانی برخوردارند که می توانند به اشتغال و اقتصاد و رشد کشور کمک کند گفت ...