سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۴:۳۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 5 دی 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 دی 1395 هدانا 2 دی 1395 هدانا 3 دی 1395 هدانا 4 دی 1395 هدانا 5 دی 1395 هدانا 6 دی 1395 هدانا 7 دی 1395 هدانا 8 دی 1395 هدانا 9 دی 1395 هدانا 10 دی 1395 هدانا 11 دی 1395 هدانا 12 دی 1395 هدانا 13 دی 1395 هدانا 14 دی 1395 هدانا 15 دی 1395 هدانا 16 دی 1395 هدانا 17 دی 1395 هدانا 18 دی 1395 هدانا 19 دی 1395 هدانا 20 دی 1395 هدانا 21 دی 1395 هدانا 22 دی 1395 هدانا 23 دی 1395 هدانا 24 دی 1395 هدانا 25 دی 1395 هدانا 26 دی 1395 هدانا 27 دی 1395 هدانا 28 دی 1395 هدانا 29 دی 1395 هدانا 30 دی 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۱    
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه، گفت: قیمت کالاهای مصرفی، خوراکی، بهداشتی، آموزشی و درمانی که در سبد مصرفی روزانه خانواده هاست رشد بالایی داشته است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۳    
طبق آمار منتشر شده توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران در 7 ماه منتهی به مهر ماه امسال بیش از 932 تُن ماهی کپور از کشور صادر شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۰    
احزاب و تشکل های سیاسی با صدور بیانیه هایی در گرامیداشت نهم دی ماه تاکید کردند: ملت ایران در دفاع از آرمان های امام و انقلاب و رهبری تا پای جان ایستاده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۴    
"کارلا اورتیز" بازیگر و تهیه کننده آمریکایی برای تهیه یک فیلم مستند از جامعه سوریه و نشان دادن نقش زنان و تاثیر آن در کشور و بر نسل ها بویژه در طول جنگ سوریه به این کشور سفر کرده است. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: قطار مسافری نخجوان- مشهد با حضور مقام های عالی رتبه دو کشور جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان روز پنج شنبه نهم دیماه، به صورت رسمی راه اندازی خواهد شد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۴    
رئیس مجلس دقایقی قبل زنگ پایان نشست علنی نوبت سوم امروز نهاد قانون گذاری کشور را به صدا درآورد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۱    
نوبت سوم جلسه بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه پایان یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۸    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد تا آخر وقت روز شنبه 11 دی ماه خبرداد .
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۸    
نشان مجاهدت و پایداری زنان مجاهد مسلمان به کبری حافظی همسر شهید زنده لرستانی اعطاء شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۲    
بر اساس آمار گمرک در 7 ماه منتهی به مهر ماه سال جاری بیش از 5 تن کاغذ سیگار وارد کشور شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۴    
تیم والیبال نوجوانان دختر ایران عصر امروز (دوشنبه) راهی اردوی برون مرزی اسلوونی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۷    
بجنورد -ایرنا- فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی جزئیات دستگیری چهار سارق بانک تجارت بجنورد را تشریح کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۷    
پیام دهکردی بازیگر تئاتر و تلوزیون که این روزها برای زندگی به لاهیجان مهاجرت کرده است, یکی از فایده های هجرتش را ترک سیگار میداند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۲    
سقوط یک فروند هواپیما با 91 سرنشین وابسته به وزارت دفاع روسیه که راهی سوریه بود و برفراز دریای سیاه در جنوب روسیه از صفحه رادار محو شد، تائید شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۷    
گرگان - ایرنا- مسئولان برگزاری دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در استان گلستان از حضور سفرای کشورهای آسیای میانه، شرکت گروه های موسیقی و هنرمندان صنایع دستی در این جشنواره خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۴    
دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر از 15 دی ماه جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۳    
صرافان ارز و سکه امروز (دوشنبه) هر دلار آمریکا را با 192 ریال افزایش نسبت به روز گذشته 40 هزار و 706 ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افزایش 185 هزار ریالی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۷    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به ریزش سنگ دربرخی مناطق در جاده "کرج -چالوس" گفت : رانندگان دراین محور با احتیاط رانندگی کنند. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۶    
استاندار اصفهان گفت: معتقدیم که حضرت عیسی مسیح (ع) پیامبر و منادی محبت، دوستی، مودت و صلح هستند و زمانی که در دنیا به نام مسیحیت اقدامات ضد مسیحی صورت می گیرد آزرده می شویم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۷    
یزد- ایرنا- امام جمعه بافق گفت:سخنان تاثیر گذار و رهنمودهای مقام معظم رهبری 9 دی را به حماسه ای ماندگار در تاریخ کشورمان تبدیل کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۸    
کرمانشاه- ایرنا- فرماندار اسلام آبادغرب، از تصویب 26 طرح اشتغالزا در بخش صنعت، تولید و خدمات با 104 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۵    
نطنز، کاشان - ایرنا - مسئول اداره تولیدات گیاهی و دامی جهاد کشاورزی نطنز گفت: عملیات کشت گندم و جو در سطح یک هزار و 250 هکتار از اراضی زراعی بادرود نطنز پایان یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۴    
خشم چهره های طرفدار رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا از قطعنامه ضد صهیونیستی شورای امنیت همچنان ادامه دارد به طوری که سناتور گراهام خواستار قطع کمک ها به سازمان ملل شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۷    
تیفانی ترامپ در کل زندگی اش با خیل عظیم بی عدالتی های ناشی از "دختر کوچک بودنِ در یک خانواده ثروتمند" رو به رو بوده است. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۵۳    
منتقدان هنرهای تجسمی ایران از کسانی که در عرصه نقد هنرهای تجسمی فعالیت دارند، دعوت کرد تا در دبیرخانه این نهاد ثبت نام کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۴۱    
اصفهان - ایرنا - پرواز شماره 4050 شرکت زاگرس از کیش به مقصد تهران که عصر یکشنبه به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه مهرآباد مجبور به فرود در فرودگاه اصفهان شده بود پس از یکساعت و 15 دقیقه توقف ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۸    
ارومیه- ایرنا- در پی بارش برف در 2 روز گذشته چهارمین جشنواره آدم برفی امروز/یکشنبه/ با حضور پرشور مردم و به ویژه جوانان در پنج پارک ارومیه برگزار و صدها آدم برفی در شکل های مختلف درست شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۵    
قم ایرنا معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از 12 سال طول کشید تا توانستیم با تکیه بر توانمندی های بومی ناوشکن کاملا ایرانی جماران و دماوند را بسازیم و ناوشکن سهند نیز ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۱    
ارومیه- ایرنا- رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان غربی به دستگیری چهار قمار باز اینترنتی در ارومیه اشاره کرد و گفت: این افراد از طریق قمار بازی آن لاین درآمدزایی داشتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۵۵    
ارومیه- ایرنا- رئیس مرکز آموزش جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: طرح ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) با هدف آموزش خطرها و آسیب های حوادث طبیعی به خانواده ها در سراسر این استان اجرا می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۵۵    
مشهد- ایرنا- کارگردان فیلم یتیم خانه گفت: سالن های پخش فیلم یتیم خانه خوب نبود و از فروش هم رضایت ندارم و در کل ناراحت هستم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۵۲    
کرج - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت که مدارس بخش آسارا در جاده کرج - چالوس به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوا فردا دوشنبه تعطیل است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۶    
خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس، قطعنامه شورای امنیت در محکومیت شهرک سازی در سرزمین های اشغالی را یک گام مهم و موثر ارزیابی کرد و گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۳    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد بنیامین نتانیاهو یکشنبه شب با دانیل شاپیرو سفیر آمریکا در تل آویو ملاقات می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۰    
رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا از طرح رئیس جمهور جدید این کشور برای تقویت توان اتمی ایالات متحده حمایت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی به مناسبت میلاد حضرت مسیح، به بررسی امنیت موجود برای شهروندان مسیحی مقیم ایران پرداخت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۷    
منابع ترکیه ای اعلام کردند که ارتش این کشور تجهیزات نظامی بیشتری را به مرزهای سوریه ارسال کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۴    
مصر خبرنگار بازداشت شده شبکه تلویزیونی الجزیره قطر را به فتنه انگیزی از طرف این رسانه متهم کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۴    
مرد خوش شانسی که قرار بود یکی از مسافران هواپیمای روسی سقوط کرده باشد، به دلیل تولد فرزندش پیش از سقوط هواپیما، از مرگ حتمی نجات یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۱    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با تاکید بر گزینه مقاومت در برابر صهیونیست ها، اعلام کرد به اشغال فلسطین پایان خواهیم داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۱    
ایرنا-اسلام آباد-اقلیت مسیحی پایتخت و دیگر شهرهای پاکستان، در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو، خانه و محله های خود را چراغانی کردند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: انتشار سخنان وزیر خارجه گرا دادن و اطلاع رسانی به آمریکا از تاکتیکهای مذاکراتی کشور است. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۰    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری إصلاح طلبان بر لزوم برخورد با بر هم زنندگان سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهوری در نماز جمعه یزد تاکید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۷    
بیرجند - ایرنا - امام جمعه اسدیه با بیان اینکه 9 دی مظهر اتحاد و انسجام مردم ایران اسلامی در برابر دشمنان بود، گفت: حماسه عظیم 9دی انقلاب را در برابر حوادث و توطئه های بیگانگان بیمه کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۷    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دیدار رییس و اعضای این کمیسیون با وزیر خارجه خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۸    
تیم فوتبال آلانیا اسپور در شبی که سجاد شهباززاده گلزنی کرد برابر گالاتاسرای شکست سنگینی را متحمل شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۸    
مدافع راست تراکتورسازی دور رفت لیگ برتر را با پاس گل زیبای خود برابر نفت به پایان برد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۵    
باشگاه ماشین سازی تبریز به برگزاری بازی با سایپا در تاریخ 9 دیماه اعتراض دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۵    
مدیرعامل استقلال گفت: رابطه منصوریان و رحمتی تیره شده و میان آن ها اصطکاک به وجود آمده و باید در چند روز آینده این موضوع حل شود. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۲    
آستارا - ایرنا - رئیس هیات کاراته آستارا از برتری رزمی کاران کیوکوشین کاراته سبک (UFK) این شهرستان در رقابت های قهرمانی استان گیلان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۹    
به نظر می رسد باید به زودی شاهد بازگشت جو هارت، سنگربان ملی پوش انگلیس به لیگ برتر باشیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۹    
تیم تراکتورسازی اردویی 3 روزه را در تهران برپا کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۶    
کاشان - ایرنا - سومین روز مسابقات مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور شامگاه یکشنبه با پیروزی نمایندگان قم و کاشان پایان یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۶    
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول و کارشناس شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت به تمجید از زلاتان پرداخت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۳    
اخبار حاکی از آن است که پیوستن ژوائو کانسلو، مدافع راست پرتغالی والنسیا به بارسلونا قطعی است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۷    
مهاباد- ایرنا- رئیس اداره راه و شهرسازی شاهیندژ در آذربایجان غربی گفت: راهدار فداکار این شهرستان امروز/یکشنبه/ در حین عملیات برف روبی و مسیرگشایی جان خود را از دست داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۴    
فرادید نوشت: پیش از ظهر امروز، یک پژو 206 صندوقدار در جاده چالوس زیر یک تخته سنگ 300 کیلویی که بر اثر ریزش کوه به پایین افتاده بود، له شد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۱    
آخرین تعطیلات آخر هفته شیکاگو رنگی خونین به خود گرفت و تیراندازی های پراکنده در این شهر خشن، 6 مرد را به کام مرگ کشاند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۸    
وزیر آموزش وپرورش گفت: وقت زیادی برای روشن شدن موضوع تخلف صندوق ذخیره فرهنگیان گذاشته ام، قوه قضائیه نیز پیگیر موضوع است تا انشاالله بتوانیم اعتبارات را به صندوق بازگردانیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۸    
رئیس پلیس سیستان و بلوچستان جزئیات عملیات دستگیری عامل 10 جنایت در فهرج کرمان را تشریح کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۵    
سفیر آمریکا در اسرائیل به دنبال تصویب قطعنامه شورای امنیت علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی احضار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۵    
مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد توضیحاتی درباره خبر فروش کودک در بیمارستان ها و همچنین جزئیاتی از بهره کشی از شیرخواران برای گدایی را ارائه کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۲    
مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بر اعلام عمومی حقوق و مزایای مدیران که به دلایل نامعلوم و به صورت سهوی یا عمدی از گزارش کمیسیون تلفیق مجلس درباره لایحه برنامه ششم توسعه حذف شده بود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۹    
دانلود روزنما
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۹    
کارنامه سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال 1395 منتشر شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۶    
روسای جمهوری روسیه و ترکیه طی تماس تلفنی در مورد آخرین وضعیت سوریه با یکدیگر گفت وگو کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۳    
المعلومة/ متابعة .. أکدت وزارة النقل الایرانیة ، الأحد، أنها أجرت مفاوضات لدفع نصف السعر المعلن فقط لشراء 80 طائرة بوینغ جدیدة، فی صفقة قالت شرکة صناعة الطائرات الأمیرکیة إن قیمتها تبلغ 16 ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۲    
جنگ ویتنام، فقر و فاصله طبقاتی، بمب اتمی هیروشیما، آتش سوزی و.... تصاویری هستند که هر کدام دوره ای حساس از طول تاریخ را برای بیننده به نمایش می گذارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۲    
با دانلود این نرم افزار می توانید از تمامی امکاناتی که در نسخه ویندوز Word داشتید در تلفن همراهتان استفاده کنید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۹    
ارومیه- ایرنا- دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به کاهش بارندگی ها در سال جاری گفت: تراز آبی دریاچه ارومیه امروز /یکشنبه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۳    
ارومیه - ایرنا - رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سری صبح مدارس هشت شهرستان و چهار منطقه آموزش و پرورش استان فردا /دوشنبه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۰    
تهران- ایرنا - دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: گسترش نفوذ فرهنگی این جشنواره را به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سینمایی آسیا از اولویت های دیپلماسی فرهنگی نظام دانست.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۰    
کنسرت گروه موسیقی پریشاد ویژه بانوان به همراه گروه نمایش حرکات آیینی 'دلشدگان' 9 دی ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۷    
یاسوج- ایرنا- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان دارای 90 خانه مسافر ساماندهی شده در نقاط مختلف آن است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۴    
شهرکرد – ایرنا – نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: طرح 'روحانی خانواده' در این استان با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر تهیه، تدوین و به یک فرهنگ عمومی تبدیل می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۴    
بازگشت به سوی خدا، راه نجات انسان از گمراهی های ناشی از گناه است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۱    
شیراز- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان 95 میزان صادرات واحدهای تولیدی فارس به دیگر کشورها 700 میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال 94 بیانگر ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۱    
نخست وزیری را که با عدم پذیرش انقلاب خشم مردم را برانگیخت و از ایران فرار کرد، بشناسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۸    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برخی از واگذاری طرح برخورد با کالای قاچاق به اصناف ناراضی هستند زیرا دست شان از منابع و درآمدهای سرشار از قاچاق کوتاه شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۵    
ارومیه- ایرنا- معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: 6 درصد محصولات کشاورزی کشور به میزان 6 میلیون تن توسط کشاورزان این استان تولید می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۵    
شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: صادر کنندگان این استان، زمانی تسهیلات دریافت خواهند کرد که صادرات آنها از طریق گمرک استان فارس انجام شود و در صورتیکه این کار از طریق سایر استان ها صورت گیرد با آنها ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۲    
تهران – ایرنا – 'حسین ابو سلیانه' رئیس هیات مدیره شرکت نفت و گاز 'ملیته' که یک شرکت دولتی است، گفت: تولید آزمایشی گاز در میدان گازی 'وفا' به عنوان یکی از بزرگترین میدان های گازی واقع در جنوب غرب ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۹    
شیراز- ایرنا- مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: این صندوق تمام ریسک صادرات به کشور عراق را با کارمزد یک درصد در سال می پذیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۹    
کرج - ایرنا - رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان البرز گفت که ارزش و اهمیت اسناد رسمی در کشور آن گونه که باید برای مردم و حتی مسئولان تبیین نشده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۶    
قم- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: زمین لرزه 3.2 ریشتری امشب شهر جعفریه قم هیچ تلفات و یا خسارتی به همراه نداشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۳    
خرم آباد - ایرنا - فرماندار کوهدشت گفت: شهرستان کوهدشت یکی از بزرگترین شهرستان های استان محسوب می شود و در حال حاضر دومین شهرستان کشور از نظر نیروی جوان است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۰    
کرج - ایرنا - معاون سیاسی و انتظامی فرماندار نظرآباد یکی از وظایف اصلی مسئولین را پاسخگویی شفاف و خاضعانه به مردم دانست و گفت: اعتبار و ارزش این مسئولیت ها به خدمتگزاری و اهتمام جدی به امور مردم است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۰    
اندیمشک - ایرنا - فرماندار اندیمشک به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان نسبت به انتشار اسناد دولتی و مکاتبات اداری در فضای مجازی هشدار داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۷    
بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان خواستار توجه ویژه معاونت بهداشتی وزارت بهداشت نسبت به توسعه شاخص های بهداشتی و درمانی در این استان شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۴    
خرم آباد - ایرنا - عالم وارسته آیت الله سید کاظم حسینی میانجی نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد روز یکشنبه دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۴    
اصفهان- ایرنا- معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشارکت خیران و مردم خمینی شهر در احداث بیمارستان ساعی این شهر، یک الگوی نو ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۱    
بندرعباس- ایرنا- معاون بهداشتی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به رسالت رسانه ها در خصوص حساس سازی مردم در مصرف نکردن قلیان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۸    
نوشهر - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از بازگشایی جاده چالوس در محدوده در استان مازندران خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۸    
ارومیه- ایرنا- فرماندار ارومیه گفت: هرگونه کوتاهی که از سوی مردم و مسئولان طی سال جاری و سال های گذشته در حق خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام داده اند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۵    
سمنان-ایرنا- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با بیان این که دشت ایوانکی، دشت سمنان و دشت میامی در شرایط بحرانی و خشکسالی قرار دارند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۲    
هیأت دولت ضمن اصلاح آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار ، با ارائه تسهیلات کم بهره برای نوسازی تاکسی های فرسوده در کلانشهرها موافقت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۲    
بندرعباس- ایرنا- مدیرکل تعزیزات حکومتی هرمزگان از جریمه 439 میلیون و 920 هزار ریالی عامل قاچاق سیگار در استان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۹    
سرمایه گذاری چینی ها در بخش فناوری بازار آمریکا در حال افزایش است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۹    
منابع میدانی از آزاد شدن 16 نظامی و غیرنظامی سوری از چنگ تروریست ها در شرق حلب خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۶    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به حملات ائتلاف عربی به رهبری عربستان به مواضع و اهداف غیر نظامی در یمن ...