سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۸:۱۳Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 6 دی 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 دی 1395 هدانا 2 دی 1395 هدانا 3 دی 1395 هدانا 4 دی 1395 هدانا 5 دی 1395 هدانا 6 دی 1395 هدانا 7 دی 1395 هدانا 8 دی 1395 هدانا 9 دی 1395 هدانا 10 دی 1395 هدانا 11 دی 1395 هدانا 12 دی 1395 هدانا 13 دی 1395 هدانا 14 دی 1395 هدانا 15 دی 1395 هدانا 16 دی 1395 هدانا 17 دی 1395 هدانا 18 دی 1395 هدانا 19 دی 1395 هدانا 20 دی 1395 هدانا 21 دی 1395 هدانا 22 دی 1395 هدانا 23 دی 1395 هدانا 24 دی 1395 هدانا 25 دی 1395 هدانا 26 دی 1395 هدانا 27 دی 1395 هدانا 28 دی 1395 هدانا 29 دی 1395 هدانا 30 دی 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۵    
بازیگران ایرانی به مناسبت آغاز سال 2017 میلادی عکس هایی از خود در کنار کاج کریسمس و با لباس بابانوئل در فضای مجازی منتشر کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۶    
بیست و هشتمین جلسه علنی مجلس برای رسیدگی به لایحه برنامه ششم دقایقی پیش پایان یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۲    
تیم لندنی آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر انگلیس را به سود خود خاتمه داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۶    
مرجع تقلید شیعیان گفت: من شخصا از محل خمس مصرف نمی کنم و زندگیم از محل حق التالیف کتاب هایم می گذرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۹    
هزاران زبان مختلف در سراسر جهان وجود دارد که یادگیری آن برای شناخت فرهنگ و تمدن های مختلف، امری ضروری و مهم است؛ اما بسیاری از این زبان ها بسیار دشوار هستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۳    
یک مقام مسئول از پیشنهاد ایران به منظور مهار آتش سوزی چاه های نفتی موصل در شمال عراق خبر داد و گفت: ایران برای مهار آتش سوزی و کنترل فوران چاه های نفتی موصل آمادگی دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۳    
سعید مطلبی کارگردان سریال ستایش خبر های جدیدی از ساخت سریال ستایش 3 دارد و همینطور درباره انتقادهای سریال ماه و پلنگ توضیح میدهد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۰    
الهام حمیدی هنرمند جوان کشورمان ضمن تبریک سال نو میلادی نظر مردم را درباره گرایش بیش از حد به جشن های خارجی جویا شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۱    
مراسم ترحیم والده محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مسجد جلیلی تهران با حضور تنی چند از شخصیت های سیاسی برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۵    
دو کودک در حال تماشای مجسمه هایی از بابا نوئل در یکی از فروشگاه های ویژه فروش لوازم و وسایل مربوط به جشن های کریسمس در خیابان میرزای شیرازی تهران هستند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۵    
روزنامه گیلان امروز در شماره چهارشنبه هشتم دی ماه، مطلبی در قسمت سرمقاله با عنوان وندالیسم واژگان در شورای شهر رشت به قلم انوش آستانه در انتقاد از ادبیات برخی اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت منتشر ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۵    
افزایش امنیت روانی در جامعه و کاهش آسیب های ناشی از تهدیدهای مبتنی بر تلفن همراه ملموس ترین دستاورد اجرای طرح احراز هویت دارندگان سیم کارت است که دو روز دیگر مهلت آن پایان می یابد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۱:۲۲    
نویسنده: حمیدرضا نظری
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۹    
گناوه- ایرنا- سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم روز سه شنبه در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۳    
بیرجند – ایرنا - هفتمین نمایشگاه آثار جشنواره ملی کاریکاتور نفوذ در نگارخانه بهمن حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در بیرجند گشایش یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۱    
دکتر ربیعی گفت: صنایع غذایی و لبنیات نقش اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۱    
هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال از عصر فردا آغاز می شود و دو تیم صدر نشین رقابت جدیدی را تجربه می کنند چرا که از این پس پیکان به عنوان صدرنشین به میدان می رود و بانکی ها باید به دنبال آنها باشند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۸    
در ادامه پیشروی ارتش سوریه و مقاومت اسلامی به سمت منطقه 'وادی البردی' در 18 کیلومتری غرب دمشق، تروریست ها برای ممانعت از پیشروی آنها آب آشامیدنی نیمی از دمشق را که از این منطقه تامین می شود با مشکل ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۳۴    
در آخرین دیدار امشب لیگ برتر جزیره و از هفته هجدهم، منچستر سیتی در خانه هال سیتی به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۳۱    
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۲۲    
اصفهان- ایرنا- تقدیر نمایندگان مجلس از وزیر امور خارجه ، تبریک زادروز تولد حضرت عیسی مسیح(ع)، جزئیات جدید از سازه کشف شده در مسجدامام اصفهان و مسابقه فوتبال تیم های سپاهان و استقلال ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۵۸    
رهبر معظم انقلاب با حضور در منزل خانواده شهید ارمنی وهانج رشیدپور از خدمات ارامنه در دفاع مقدس تقدیر کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۷    
زاهدان - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه اولویت این وزارتخانه توجه به مناطق محروم و کم برخوردار کشور است نحستین سفر استانی ام را به سیستان و بلوچستان انجام دادم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۷    
زاهدان- ایرنا- معاون وزیر و رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اینک سرانه دانشجویان معلم 30 میلیون ریال به ازای هر نفر بوده که در همسنجی با دانشجویان سایر دانشگاه ها معادل ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۴    
آستارا - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا گفت: بهره برداران و کشاورزان این شهرستان در فصل پاییز از درآمد فروش کیوی، برنج و سایر محصولات خود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۱    
رییس کمیسیون انرژی مجلس، با تاکید بر این که مجلس، دولت را به قطع واردات گاز از ترکمنستان ملزم می کند، گفت: اگر ترکمنستان بخواهد به باج گیری خود ادامه دهد، قطعا وزیر نفت به مجلس فراخوانده می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۸    
بیرجند - ایرنا - مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درمیان گفت: در 9ماهه گذشته 470 فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۸    
آن طور که مروین کینگ ، رییس سابق بانک مرکزی انگلیس گفته است، بریتانیا باید در مورد ترک اتحادیۀ اروپا "اعتماد به نفس" داشته باشد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۵    
ارومیه- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان 247 واحد تولیدی را احیا کرده است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۹    
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره به جایگزینی ثبت الکترونیک به جای ثبت سنتی گفت: حذف دفاتر جاری سردفتر علاوه بر صرفه جویی در کاغذ و زمان شفافیت و امنیت کار را بالا برد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۶    
زنی که نمی توانست ساحل کثیف را تحمل کند، شب را نخوابید تا آن را تمیز کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۶    
آستارا - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا از کشف و ضبط نیم تن زغال حاصل از سوزاندن چوب درختان جنگلی در این شهرستان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۳    
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت رسمی را از ضروریات و نیاز مبرم جامعه امروز دانست و گفت: سند خودرو باید ثبت رسمی شود و ترغیب مردم به اجرا نکردن قانون در این زمینه موجب بروز مشکلات می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۳    
آستارا - ایرنا - مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت: تخته سنگ 400 کیلویی که امروز از کوهستان حیران در جاده اردبیل - آستارا سقوط و در تردد خودروها اختلال ایجاد کرده بود، برداشته شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۰    
آستارا - ایرنا - رئیس شبکه دامپزشکی بندر آستارا از امحاء 684 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد در این شهرستان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۷    
نیروهای الحشد الشعبی در جریان عملیات آزادسازی موصل 13 تروریست داعشی را در غرب استان نینوا به هلاکت رساندند و 3 خودرو تکفیری ها را منهدم کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۷    
جوان ، اخبار باشگاه شبانه امشب در این بسته خبری گردآوری شده است. حلقه ازدواجی که پس از 15 سال به صاحبش بازگشت +تصاویر ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۴    
یک فرمانده آمریکایی اعلام کرد، نیروهای عراقی طی روزهای آتی مرحله تازه ای از عملیات خود علیه داعش را در شهر موصل آغاز خواهند کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۴    
در حمله تروریست های داعشی به شهر الباب سوریه، 30 نفر کشته و ده ها نفر زخمی شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۱    
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که متجاوزان سعودی در حملات خود علیه شهروندان یمنی در استان صعده از بمب های خوشه ای استفاده کرده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۸    
باکو - ایرنا - محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری ا طلاعات جمهموری اسلامی گفت ، فعالیت کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اراده مقامات دو کشور معطوف به ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۸    
تهران – ایرنا - سفیررژیم صهیونیستی در ایالات متحده روز دوشنبه در آخرین نشانه خشم میان این رژیم و واشنگتن گفت: کاخ سفید درهماهنگ کردن تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه شهرک سازی این رژیم ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۵    
مادرید - ایرنا - رژیم صهیونیستی به طور موقت تماس خود با اسپانیا را به دلیل رای مثبت مادرید به قطعنامه علیه شهرک سازی شورای امنیت سازمان ملل در سرزمین های اشغالی قطع کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۵    
گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس تاکید کرد که مهندس محمد الزواری تاثیر بسزایی در نبرد آماده سازی و ارتقای توان نظامی مقاومت داشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۲    
دبیرکل حزب الله لبنان عصر روز سه شنبه ساعت 17 به وقت ایران در مراسم بزرگداشت یکی از علمای مقاومت سخنرانی خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۲    
بغداد – ایرنا – یک منبع محلی از استان نینوا امروز دوشنبه خبر داد، عناصر داعش مانع عبور شهروندان موصلی از ساحل راست شهر(بخش غربی) به ساحل چپ (بخش شرقی) و مناطق آزاد شده می شوند و هر کس را که قصد عزیمت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۶    
وزیر کشور اعضای ستاد انتخابات کشور را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 96 تعیین کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۳    
رییس دیوان عالی کشور درگذشت مرحوم آیت الله العظمی حاج سیدکاظم حسینی میانجی، روحانی وارسته را تسلیت گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:تفکر بسیجی و تلاش مجاهدانه امنیت کشور را طوری تامین کرد که نگران بدعهدی دشمن نباشیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۰    
شیراز- ایرنا- سفیر ویتنام در ایران گفت:هدف اصلی ما از برگزاری هفته فرهنگی ویتنام در شیراز، ایجاد ارتباط و گفت و گو بین قلب های مردم کشور ویتنام و ایران با زبان فرهنگ است زیرا این مهم ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی وزارت کشور از انتصاب رییس، دبیر، اعضا و مسوولان کمیته های ستاد انتخابات کشور از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۷    
مسکو - ایرنا - سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان نتیجه مذاکرات اخیر با حسن روحانی همتای ایرانی خود در شهر ایروان را به نشست سران کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا ارائه کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۴    
بیرجند- ایرنا- مسئول روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: هجدهمین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم سازمان تأمین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در دو بخش بیمه ای و درمان در این استان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۴    
رییس کانون سردفتران و دفتریاران مطرح کرد: بی شک نادیده انگاشتن جایگاه سند رسمی، دستگاه قضا را در آینده ی نه چندان دور دچار حجم عظیمی از پرونده های اختلافی خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۱    
اهواز ایرنا مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: ظرفیت غذای خوزستان برای توسعه گردشگری در استان بالاست و باید از این ظرفیت استفاده مطلوب شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۱    
ارومیه - ایرنا - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 100 درصد سهمیه ابلاغی سازمان نهضت سواد آموزی در استان محقق و سواد آموزان جذب کلاس ها شده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۸    
اهواز ایرنا دبیر اجرایی کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران خوزستان گفت: چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران خوزستان با هدف ایجاد طنین حفاظت و یادآوری ارزش های فراموش شده آثار تاریخی در خوزستان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۵    
شیراز- ایرنا- سفیر کشور ویتنام در ایران با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی ویتنام در ایران گفت: فرهنگ کوتاه ترین راه برای ورود به قلب، ارتباط و تعامل انسان هاست.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۵    
ساری - ایرنا - معاون فرماندار قائمشهر پیشنهاد کرد که زنان روستائی این شهرستان در نمایشگاه کشوری توانمندی های روستائیان در تهران هنر سفره آرائی خود را به نمایش بگذارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۲    
آبادان - ایرنا - تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از هفته نهم رقابت های لیگ برتر کشور برابر میهمانش شهرداری تبریز شکست خورد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۹    
آبادان- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: در زمان حاضر تیم ما شرایط خوبی را سپری نمی کند و باید از این وضع خارج شویم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۶    
آبادان- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: اشتباهات کمتر سبب شد تا ما در بازی مقابل پالایش نفت به پیروزی برسیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۳    
امروز هواداران لسترسیتی با قرار دادن نقاب هایی بر چهره، حمایت خود را از جیمی واردی نشان دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۰    
ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس در ردیف پنجم برترین های سوپر لیگ فوتبال یونان قرار گرفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۰    
تهران -ایرنا - کویت در ادامه تلاش ها برای لغو محرومیت اعمال شده از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال 'فیفا' و همچنین کمیته بین المللی المپیک ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۷    
هنریک میخیتاریان، هافبک ارمنستانی منچستریونایتد، بازگشت خود را با گلی فوق العاده جشن گرفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۴    
دیدارهای هجدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خانگی تیم های فوتبال چلسی، منچستریونایتد و آرسنال دنبال شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۱    
سال 2016 برای مسی و رونالدو سال پرباری بود اما فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در کسب جام از فوق ستاره بارسلونا بهتر عمل کرد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۱    
آبادان - ایرنا - تیم پتروشیمی بندر امام با پیروزی برابر ' آ. اس ' شیراز عنوان قهرمانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر بسکتبال را کسب کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۸    
تیم های منچستریونایتد، آرسنال و چلسی حریفان خودشان را در لیگ برتر از پیش روی برداشتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۸    
تیم های فوتبال چلسی، منچستر یونایتد و آرسنال در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس مقابل حریفان پیروز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۲    
دیدار تیم های ماشین سازی و سایپای تهران در روز 19 دیماه برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۲    
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جشنواره های همگانی ورزش محلات امسال به صورت آزمایشی در 10 استان با مشارکت شهرداری های استان مربوطه برگزار و پس از بررسی و جمع بندی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۹    
آبادان - ایرنا - جمع زیادی از فوتبال دوستان آبادانی پس ازشکست تیم فوتبال صنعت نفت برابر گسترش فولاد تبریز، برکناری علی عیسی زاده مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان را خواستار شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۹    
آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:هواداران آبادانی مثل سابق، دیگر تیم صنعت نفت را تشویق نمی کنند و ورزشگاه تختی دیگر برای حریفان جهنم زرد نیست.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۶    
کاشان - ایرنا - چهارمین روز مسابقات مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور شامگاه دوشنبه با پیروزی نمایندگان قم و ورامین پایان یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۳    
یک برد، یک تساوی و چهار شکست حاصل تلاش شطرنج باز ایران در دور چهارم رقابت های سریع و برق آسای قهرمانی جهان در قطر بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۳    
مدیرعامل اسبق استقلال می گوید نام استقلال در کل آسیا لرزه به اندام حریفان می اندازد به گزارش تابناک ورزشی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۰    
سرمربی پرسپولیس رسما با جدایی دو سرخپوش موافقت کرد. به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ با جدایی محمد رحمتی و شهاب زاهدی از پرسپولیس موافقت کرده است و بدین ترتیب این دو بازیکن در نقل و ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۰    
آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت:در نیم فصل دوم بازیکنانی به تیم افزوده شده و چند بازیکن نیز به درخواست خود، از تیم ما جدا می شوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۷    
تیم فوتبال چلسی که در هفته های اخیر لیگ برتر باشگاه های انگلیس مهار نشدنی شده است به دوازدهمین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها دست یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۷    
تیم آنتونیو کونته با پیروزی در دیدار باکسینگ دی به حریفان اجازه نزدیک شدن در جدول را نداد. به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در ایام کریسمس ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۴    
شوش - ایرنا - فرماندار شهرستان شوش بر ضرورت ترمیم سیل بندهای حاشیه رودخانه های کرخه و دز که در سیل فروردین ماه امسال تخریب شدند برای جلوگیری از بروز سیل احتمالی تاکید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بدهی دولت و شرکت های دولتی بسیار بیشتر از 150 هزار میلیارد تومانی است که در ابتدای فعالیت دولت یازدهم مطرح شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۱    
کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود گفت: 31 میلیارد و 780 میلیون ریال به جاده جوانرود به عایشه دول به طول 4.5 کیلومتر اختصاص یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۸    
اهواز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهوازگفت: آخوندی وزیری است که برای کل کشور مفید و منشأ خدمات است و وجودش منبع خیرات و برکات است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۸    
لندن - ایرنا - 'ویلبر راس' وزیر بازرگانی پیشنهادی 'دونالد ترامپ' در سخنانی جنجالی که روز دوشنبه در روزنامه تایمز منتشر شد، از رقبای انگلیس خواسته است که از'فرصت طلایی' ایجاد شده به دلیل برگزیت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تصمیم رئیس جمهور برای پرداخت حقوق کارمندان دولت تا قبل از اتمام هر ماه خبر داد و گفت: نتایج اولیه سرشماری تا اول بهمن اعلام می شود
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام و تشخیص مشکل تنفسی مردم اهواز از انجام اقدامات پیشگیرانه و کاهش مراجعات بیماران تنفسی در زمان بارندگی خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم ایران در 9 دی با حماسه ای که آفریدند، نشان دادند به خوبی حق را از باطل می شناسند و ما باید همواره مراتب ارادت خودمان را به ارزش ها و اصول انقلاب حفظ کنیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۹    
25 اراذل واوباش سابقه دار دراردبیل دستگیر شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حج را کانون و محور انسان سازی دانست از تلاش برای بازگشایی حج تمتع و عمره خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۶    
رئیس جمهور سوریه در بازدید از کلیسای صیدنایا ، همان کاپشنی را به تن داشت که دو سال پیش در بازدید از منطقه جوبر دمشق پوشیده بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۳    
طهران / 26 کانون الاول/ دیسمبر /ارنا - دعا رئیس اتحاد منتجی ومصدری حجر الحدید فی ایران 'سید عبد الرضا سیاسی راد' الحکومة فی ایران الی وضع برامج مشجعة للمنتجین بهدف تنمیة عملیات الانتاج والصادرات لهذا ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۳    
طهران/ 26 کانون الأول/ دیسمبر/ ارنا – قال مستشار رئیس الجمهوریة للشؤون الإقتصادیة مسعود نیلی إنه ومع زیادة معدلات الصادرات النفطیة وغیر النفطیة وإنخفاض نسبة الإرباح وتحسن الطلب المحلی فإن إقتصاد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰    
ارتفع مؤشر أسعار المنتجین فی إیران فی 12 شهرا حتی دیسمبر 2016، مقارنة مع 12 شهرا حتی دیسمبر 2015 بنسبة 3.5 فی المئة .
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰    
مسکو - ایرنا - جنازه یک دیپلمات عراق امروز (دوشنبه) در سفارت این کشور در مسکو یافت شد و به پزشکی قانونی انتقال یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۷    
همواره قبل از خواب آدابی وجود دارد که بهتر است هر مسلمانی به این آداب مبادرت داشته باشد .
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۷    
با استفاده از این نرم افزار دسترسی برنامه های اندرویدی خود را به اینترنت قطع و در مصرف دیتای خود صرفه جویی کنید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۴    
گناباد- ایرنا- مسئول اقامتگاههای بومگردی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد گفت: هزینه بسیار مرمت خانه های تاریخی ...