سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۲:۰۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 14 دی 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 دی 1395 هدانا 2 دی 1395 هدانا 3 دی 1395 هدانا 4 دی 1395 هدانا 5 دی 1395 هدانا 6 دی 1395 هدانا 7 دی 1395 هدانا 8 دی 1395 هدانا 9 دی 1395 هدانا 10 دی 1395 هدانا 11 دی 1395 هدانا 12 دی 1395 هدانا 13 دی 1395 هدانا 14 دی 1395 هدانا 15 دی 1395 هدانا 16 دی 1395 هدانا 17 دی 1395 هدانا 18 دی 1395 هدانا 19 دی 1395 هدانا 20 دی 1395 هدانا 21 دی 1395 هدانا 22 دی 1395 هدانا 23 دی 1395 هدانا 24 دی 1395 هدانا 25 دی 1395 هدانا 26 دی 1395 هدانا 27 دی 1395 هدانا 28 دی 1395 هدانا 29 دی 1395 هدانا 30 دی 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۶    
امیر کربلایی زاده بازیگر تئاتر و تلوزیون توضیحاتی درباره استندآپ کمدی داد و گفت خودش را بازیگر میداند نه یک کمدین.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری ایسنا روز چهارشنبه 15 دیماه مطلبی را با عنوان 'مهاجرت برای یک لقمه نان' به قلم بنت الهدی نوری به رشته تحریر در آورده و به آسیب های این پدیده اجتماعی پرداخته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۱    
اردبیل - ایرنا - استان اردبیل در دومین نمایشگاه 'توانمندی های روستاییان در عرصه اقتصاد مقاومتی' با هدف معرفی توانمندی ها و جاذبه های فرهنگی و گردشگری روستائیان این استان حضوری چشمگیر دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۶    
بندرعباس- ایرنا- سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرعباس از رفع تصرف 30 هکتار از زمین ملی روستای هماگ بالا (میروئیه) در این شهرستان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۳    
بندرعباس- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۴    
کرج-ایرنا-سازمان جهانی مالکیت فکری از دانشجوی سمای دانشگاه آزاد اسلامی کرج دعوت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۰    
سنندج- ایرنا- امروز پنجشنبه 16 دی چند رویداد در استان خبری می شوند که سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و معاون آبفای وزارت نیرو به استان کردستان از مهمترین آنها است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۶    
سنندج- ایرنا- بخشدار کرفتو گفت: پایین آمدن سن اعتیاد خطری بزرگ برای سلامت و رشد جامعه و فرهنگ آن است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۸    
این عضو جدید در یک ناحیه در معرض دید و در سیستم گوارشی انسان پنهان شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۸    
مراسم اکران خصوصی فیلم ما همه گناهکاریم به کارگردانی حسن ناظر با حضور جمعی از هنرمندان مشهور برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۵    
رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در صفحه اینستاگرام خود عکسی از یک ساز را منتشر و آن را به عنوان دوست جدیدش معرفی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۶    
مردم شیراز شیوع سردرد نگران هستند. ادامه این روند در غرب شهر سلامت عمومی را به مخاطره انداخته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۴    
در این گزارش نگاهی داریم به تحولات مختلف رخ داده در کشورهای آسیایی در سال 2016 میلادی
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۱    
صد و دوازده پناهجو از جمله 2 زن باردار و 5 کودک که سوار بر یک قایق بودند در دریای مدیترانه و در نزدیکی ساحل لیبی توسط یک ان جی اوی اسپانیایی نجات یافتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۸    
ماموران پلیس مشهد به منظور برخورد با فروشندگان مواد مخدر، 15 مرکز فروش مواد را در سطح منطقه "چمن" مشهد شناسایی کردند.در همین راستا، 30 تن دستگیر شده که از این تعداد 8 نفر زن و مابقی مرد بودند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۹    
وزارت نفت هیچ توافقی مبنی بر احداث خط لوله برای انتقال نفت خام اقلیم کردستان به خاک ایران نداشته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۹    
هفته ششم دور رفت لیگ برتر والیبال زنان فردا - پنج شنبه - با سه بازی پیگیری می شود که دانشگاه آزاد و پارسه تهران در دیداری حساس برابر حریفان خود صف آرایی می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۳    
یک چشم پزشک بحرینی که از یک سال پیش به جرم انتقاد از اعدام شیخ نمر النمر از روحانیون برجسته شیعه عربستان از سوی مقامات بحرینی به حبس محکوم شده بود، آزاد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۸    
رشت - ایرنا - یک گیلانی عضو کمیته انجمن جهانی پزشکی ورزشی و تمرین شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰    
تبریز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نزاع و خشونت، روابط ناسالم اجتماعی، استعمال دخانیات، رفتارهای غلط و روابط نادرست با اولیا پنج آسیب شایع در بین دانش آموزان است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۴    
کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: با وجود رایگان بودن دوره های آموزشی فنی و حرفه ای اما به دلیل ناشناخته بودن آن، استقبال مناسبی از این دوره ها به عمل نمی آید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۹    
کرمان - ایرنا - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از راه های توسعه آموزش و پرورش، استفاده از روش ها و ابزارهای جدید یاددهی و یادگیری است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۰    
کرمانشاه- ایرنا- روزنامه باختر چاپ کرمانشاه در شماره 2 هزار و 352 چهاردهم دی ماه 95 مطلبی را با عنوان 'خانواده سالم' به همت معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه منتشر کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۰    
بندرعباس - ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: این استان برای برگزاری سه انتخابات مهم ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۲    
بوشهر- ایرنا- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: سه بخشدار جدید با حکم وزیر کشور و همچنین سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با حکم استاندار بوشهر منصوب شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۳۲    
پل رایان نماینده جمهوریخواه ایالت ویسکانسین در رای گیری امروز (سه شنبه) مجلس نمایندگان آمریکا با کسب اکثریت قریب به اتفاق آرا بار دیگر به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا انتخاب شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۲۶    
لندن - ایرنا - نتایج آخرین نظر سنجی صورت گرفته نشان می دهد که دو سوم مردم اسکاتلند تمایلی به برگزاری همه پرسی دوم برای استقلال از بریتانیا در سال 2017 میلادی ندارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۲۰    
آنکارا- ایرنا- گروه تروریستی و تکفیری داعش با انتشار عکس نوشته هایی در شبکه های اجتماعی، پل تنگه بسفر و دانشگاه استانبول را اهداف بعدی حملات خود در ترکیه اعلام کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۱۴    
مادرید- ایرنا- دولت و کارشناسان اقتصادی اسپانیا پیش بینی کردند که رشد اقتصادی این کشور در پایان سال 2016 بیش از سه درصد تولیدات ناخالص داخلی خواهد بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۰۸    
پیتر کوک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، امروز سه شنبه اعلام کرد دولت آمریکا درعملیات هایی که ترکیه علیه تروریست های داعش و در حمایت از معارضان ضد دولت سوریه موسوم به ارتش آزاد انجام می دهد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۰۵    
قم - ایرنا - رئیس سابق سازمان انرژی اتمی کشور با اشاره به ضروت وحدت و انسجام داخلی در کشور گفت: ما نباید به راحتی سرباز به دشمنان بدهیم و تا حد امکان باید نیروهای انقلاب را در صحنه حفظ کنیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۰۵    
دبیرکل جدید سازمان ملل در اولین سخنرانی خود تاکید کرد که کسی نباید از او انتظار معجزه داشته باشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۰۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی پارلمانی عصر سه شنبه عازم دمشق پایتخت سوریه شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۰۲    
کاخ سفید به تازگی تصاویری از دوران ریاست جمهوری باراک اوباما را در پایگاه اطلاع رسانی خود قرار داده که اداره عکس ایرنا بخشی از آن را منتشر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۵۹    
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر همکاری خود با تیم ملی و فدراسیون فوتبال، نگرانی خود را از جریحه دار شدن احساسات میلیون ها هوادار این باشگاه و محروم شدن تیم ملی از ستارگان پرسپولیس ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۵۶    
آستارا - ایرنا - جمعی از ورزشکاران عضو هیات کوهنوردی آستارا در ارتفاعات پوشیده از برف روستاهای گیلده و مشند دهستان حیران این شهرستان کوهپیمایی کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۵۳    
ارومیه- ایرنا- فعالیت انجمن ورزشی نویسان آذربایجان غربی با برگزاری انتخابات هیات موسس در ارومیه آغاز به کار کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۰۵    
بازیکنان پرسپولیسی به اردوی من نیایند، مرسی ، اه
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۱۱    
میامی-ایرنا-مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت: مدرسه های زلزله زده بخش کالپوش شهرستان میامی به سرعت مقاوم سازی می شود
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۷    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق در خصوص وجود طرح هایی برای رویارویی با اقدامات تروریست ها به مردم این کشور اطمینان داد و در خصوص برداشت و صادرات نفت اقلیم کردستان عراق گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۵    
سال 2016 با ادامه روند اشتباهات اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل همراه بود که موجب شد این رژیم با چالش ها و تهدیدهای زیادی روبه رو شود که بیشتر مرتبط با اوضاع میدانی و سیاسی سوریه بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۲    
تهران– ایرنا- دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با اشاره به تدوین سند ملی آموزش 2030 از سوی دولت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۲    
مسوولان آموزش عالی و حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست بررسی شبکه علمی کشور مقرر کردند تا اردیبهشت ماه آینده، 400 دانشگاه و مرکز تحقیقاتی کشور به این شبکه متصل شوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۹    
گرگان- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ترکمنستان به بهانه یک خواسته غیرواقعی گاز را قطع کرد و حاضر نیستیم شأن ایران را زیر سؤال ببریم و پاسخ مثبتی به باج خواهی آن ها نمی دهیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۶    
بیست و سومین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع اجرای احکام روز دوشنبه 13 دی ماه سال جاری با حضور معاونان دادستان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۶    
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در اطلاعیه ای کاندیداتوریش برای انتخبات 96 را رد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۲    
دادستان عمومی و انقلاب استان قم رعایت اصل سرعت دادرسی را از مهمترین اصول کاری خود و دستگاه قضایی کشور ذکر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۹    
رئیس خانه احزاب ایران با ارسال نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری تخصیص ردیف یارانه احزاب در بودجه 96، اصلاح قانون انتخابات و داشتن حق رای نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده 10 مجلس شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۹    
رییس جمهوری با بیان این که رویکرد اصلی دولت آرامش در جامعه و ثبات اقتصادی است گفت: با فرافکنی و بی تدبیری، منافع مردم حراست نمی شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۶    
خطیب مسجد الاقصی در قدس اشغالی امروز /سه شنبه/ اعلام کرد که 97 نفر از 17 کشور غربی طی دو سال گذشته به دین مبین اسلام مشرف شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهور گفت: قوه قضائیه هم مسئولیت بسیار سنگینی را بر دوش دارد و باید پاسخگو باشد. لازم است با حفظ آرامش و با همکاری و هماهنگی بیشتر قوا، از موانع و مشکلات عبور کرد و به مسایل اصلی مردم پرداخت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۳    
آنکارا- ایرنا- اداره کل مطبوعات و اطلاع رسانی نخست وزیری ترکیه اعلام کرد که تاکنون 360 نفر از مجروحان غیرنظامی از شرق حلب در سوریه جهت مداوا به بیمارستان های ترکیه منتقل شده اند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۰    
دهلی نو-ایرنا- سازمان های اطلاعاتی هند اعلام کردند گروه تروریستی داعش برای حمله به مناطق شرقی این کشور برنامه ریزی کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۰    
تهران – ایرنا – حزب سوسیال دمکرات رومانی سویل شهیده اقتصاددان زن مسلمان که را قرار بود نامزد این حزب برای مقام نخست وزیری این کشور شود، برای پست معاون نخست وزیر پیشنهاد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۷    
تهران – ایرنا – خبرگزاری دوغان ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد که دو خارجی در فرودگاه آتاتورک در استانبول و در چارچوب تحقیقات برای کشف عاملان حمله به باشگاه شبانه آغاز سال نو میلادی در این شهر بازداشت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۷    
تهران – ایرنا – منابع خبری روز سه شنبه گزارش دادند که نیروهای بسیج مردمی عراق ( الحشد الشعبی) عامل اصلی حمله تروریستی بامداد امروز سامراء را دستگیر کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۴    
دمشق - ایرنا - جنگنده های ناشناس یکی از مقرهای گروه تروریستی جبهه النصره اطراف شهرک سرمدا در شمال غرب سوریه را بمباران کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۴    
انتقال شماری از تروریست های ریف به ادلب سوریه؛ درخواست مصر از اردن برای دعوت دولت سوریه به اجلاس سران عرب؛ گلوله باران مناطق مسکونی سوریه توسط جبهه النصره ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۰    
دهلی نو-ایرنا- وزیر کشور هند خواستار کمک چین به دهلی نو برای قرار دادن نام 'مسعود اظهر' سرکرده گروه تروریستی جیش محمد در لیست تحریم های سازمان ملل شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۰    
تهران - ایرنا – دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا روز سه شنبه با انتقاد از شرکت خودروسازی جنرال موتورز تهدید کرد که حقوق گمرکی سنگینی برای خودروی شورولت کروز این شرکت که خط تولید آن در مکزیک واقع ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۷    
کابل - ایرنا - یک منبع خبری افغانستان اعلام کرد که یک گروه بزرگ شکارچیان قطری با ساز و برگ های خود برای شکار پرنده ها و حیوانات کمیاب وارد افغانستان شده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۷    
هلاکت 9 داعشی و یکی از سرکردگان این گروه تروریستی در عراق؛ آزادسازی 'المیثاق' در شرق موصل؛ اعترافات تاثیرگذار پنج داعشی؛ دستگیری شماری از نیروهای پیشمرگه به جرم کمک به داعش ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۴    
تهران – ایرنا – ارتشبد خلیفه حفتر فرمانده کل ارتش لیبی با بیان این که بسیار دشوار است تا در چارچوب زمانی از پایان جنگ علیه تروریسم خبر دهیم ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۱    
کابل - ایرنا - منابع خبری افغانستان اعلام کرد که گروه طالبان با حمله به یک پاسگاه در منطقه بولان شهر لشکرگاه مرکز استان هلمند 8 پلیس را کشته و 3 تن دیگر را زخمی کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۱    
تهران – ایرنا – اتحادیه عرب روز سه شنبه سلسله انفجارهای روز گذشته بغداد را محکوم کرد و افزود: تلاش های گروه تروریستی داعش برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در عراق برای فرار از شکست صورت می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۸    
کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید از سران تیمش خواسته از پیوستن دیبالا به بارسلونا جلوگیری کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۸    
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ایران گفت: سرمربی پرسپولیس و تیم ملی هیچ دشمنی با هم ندارند و هر دوی آنها خواهان آینده بهتر برای فوتبال کشورمان هستند. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۵    
سرمربی پرتغالی و بازیکن اسپانیایی تیم السد به عنوان برترین مربی و بازیکن ماه دسامبر لیگ ستارگان قطر انتخاب شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۲    
شیراز- ایرنا- مجمع هیات شطرنج استان فارس برگزار و رئیس این هیات برای مدت چهار سال انتخاب شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۲    
هری کین، ستاره گلزن تاتنهام تاکید کرد تمام تلاش این تیم، شکستن رکورد پیروزی های چلسی در بازی فردا شب است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۹    
رودان- ایرنا- دبستان نرجس با اقتدار و شایستگی قهرمان رقابت های والیبال مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان رودان شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۹    
شماری از هواداران پرسپولیس به استقبال بازیکنان ملی پوشان این تیم در فرودگاه امام خمینی (ره) رفتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۶    
جمع کثیری از هواداران پرسپولیس با حضور در فرودگاه امام خمینی از ملی پوشان این تیم استقبال کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۶    
هواداران پرسپولیس با حضور پرشور خود در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در انتظار استقبال از ملی پوشان دیپورت شده تیمشان از اردوی امارات توسط کی روش هستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه دنبال کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ است تا بین آنها برای حل مشکل بوجود آمده وساطت کند، گفت: این مسائل دو سال پیش سر من آمده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۰    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکن تیم فوتسال نفت اهواز را به دلیل حمله و مضروب کردن داور مسابقه، به یک سال محرومیت از همراهی این تیم محکوم کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۰    
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: رفتار های کی روش و برانکو به عنوان مربیان گران قیمت خارجی بسیار غیر حرفه ای و به دور از انتظار است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۷    
الشحانیه در حالیکه مهرداد پولادی را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشت با یک گل برابر الریان تن به شکست داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۷    
جمع کثیری از هواداران پرسپولیس با حضور در فرودگاه امام خمینی از ملی پوشان این تیم استقبال کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۴    
تیم الشحانیه با ایگور استیماچ، سرمربی جدید کروات خود برابر الریان، حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شکست را پذیرا شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۱    
باشگاه لیورپول قصد دارد خط حمله خود را تقویت کند و بدین منظور چشم به جذب مهاجم مکزیکی بنفیکا دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۸    
مدافع تیم فوتبال خونه به خونه به صبای قم پیوست.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۵    
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان برای انجام امور شخصی به ایران بازگشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۵    
سرمربی صبا ادعا می کند که استعفایی به مدیر عامل باشگاه تقدیم نکرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۲    
اصفهان - ایرنا - رئیس فدراسیون اسکواش، اصفهان را پایگاهی مناسب برای میزبانی رویدادهای مختلف این رشته ورزشی ارزیابی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۹    
تهران-ایرنا - فرماندار ورامین گفت : تعلل شهرداری ها در پرداخت نیم درصد عوارض به کتابخانه های عمومی پذیرفتنی نیست و در صورتی که این مبلغ پرداخت نشود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۶    
کرمان - ایرنا - رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این جمله که کارها را باید مردم انجام دهند گفت: راه توسعه واقعی و ماندگار قابل صدور، تکیه بر توان مردم است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۳    
کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: 700 مصوبه در استان برای احیا واحدهای تولیدی آسیب دیده در دوران تحریم ها داشته ایم تا این واحدها از مشکلات جدی که داشتند، رها شوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۳    
رییس خانه احزاب ایران در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری تخصیص یارانه احزاب در بودجه سال 1396 شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۰    
معاون وزیر مسکن و شهرسازی در نشست مشترک شب گذشته که با حضور امیراله حقیقی فرماندار اسلامشهر و نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزار شد از تامین اعتبار 70 میلیارد تومانی جهت تکمیل بیمارستان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۷    
آشخانه- ایرنا- فرماندار شهرستان مانه وسملقان با تکذیب شایعه برگشت اعتبار 200میلیون تومانی به خزانه دولت که در فضای مجازی انتشار یافته ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۸    
یک خبرگزاری یمنی مدعی شد که کارشناسانی از ایران و حزب الله در یمن حضور دارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۸    
رستورانی در منهتن، پیتزای 2000 دلاری سرو می کند که با ورقه های طلای 24 عیار پخته می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۵    
تبریز - ایرنا - ' مهدی قریشی ' بازیکن جوان تیم بسکتبال شهرداری تبریز به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس جمهوری اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می شد مصاحبه ایشان استثنایی بود و مطالب مختلفی را مطرح کردند که اهم آن مسائل نبود اشتغال بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۲    
دادستان کل کشور گفت: متاسفانه به مسائل فرهنگی و اخلاقی مقداری جنبه سیاسی، جناحی و حزبی می دهیم که خیلی کار را خراب تر می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۹    
اصفهان –ایرنا- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: سرانه فضای ورزشی یک شهروند اصفهانی 33 سانتی مترمربع است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۹    
عربستان سعودی بدترین سال دیپلماتیک را برای خود در سال 2016 رقم زد و شاخص های سال 2017 نیز برای عربستان منفی به نظر می رسد چراکه عربستان کم کم هم پیمانان خود را از دست می دهد و در شکل گیری روابط به ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۶    
رییس پلیس فتا کردستان گفت: جرایم سایبری در کردستان در 9 ماهه سال جاری در مقایسه با سال گذشته 107 درصد افزایش داشته است. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۶    
یاسوج- ایرنا- نایب رئیس هیات کبدی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زهرا بهادران از این استان به اردوی تیم ملی کبدی بانوان رده سنی جوانان دعوت شد.