جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۳:۲۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 11 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۷    
مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله) در جمع مداحان اهل بیت(ع) از سراسر کشور حضور یافت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۵    
علمای اهل سنت هرمزگان با تایید سخنان مقام معظم رهبری در جمع مداحان بیان کردند: تاریخ مملو از جنایات این دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین است در غرناطه در فلسطین همین الان در سوریه یمن و عراق رد پای ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۵    
استاد حوزه علمیه قم گفت: حقوق کارمندان بانک های ربوی حرام است زیرا حقوق حلال در برابر کار حلال گرفته می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۲    
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد آزمایش موشک های بالستیک توسط ایران موجب نگرانی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۲    
رئیس جمهور سوریه خسارت وارد شده از جنگ این کشور را حدود 200 میلیارد دلار برآورد کرد؛ وی در ادامه افزود حتی اگر در سوریه ثبات امنیتی برقرار شود دمشق باز هم به حضور نظامی روسیه نیاز دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۹    
هاآرتص ضمن ادعای اینکه رژیم صهیونیستی می تواند از راه ارتباط گرفتن با گروه های مختلف لبنانی بر حزب الله فشار آورد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۹    
مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه ابراز امیدواری کرد آزادسازی شهر تدمر مقدمه ای برای آزادسازی قدس باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۶    
رهبر جریان صدر اعلام کرد که ایرانی هیچ وساطتی برای پایان دادن به اعتصابهای او در منطقه الخضراء بغداد انجام نداده و نخواهد داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۰    
امروز سکه طرح جدید با 4 هزار تومان افزایش یک میلیون و 17 هزار تومان داد و ستد شد، اما بهای نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی تغییری نداشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۷    
یک روزنامه چاپ لندن در گزارشی اعلام کرد هکرهای ایرانی موفق شده اند به 1800 رایانه مربوط به مقامات و شخصیت های اسرائیلی نفوذ و اطلاعات آن را استخراج کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۷    
یک روزنامه فرامنطقه ای مدعی شد که توافق هسته ای در تابستان سال گذشته، سبب شده تا نفوذ منطقه ای ایران کاهش پیدا کند پس دیگر دلیل ندارد رقبایش از این امر نگران باشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۴    
عضو سابق هیئت علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج جهاد کشاورزی گفت: قرارداد تولید گوجه فرنگی ارگانیک بین ایران و فرانسه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۳    
یک محقق طب سنتی گفت: مشکلات کبدی در فصل بهار به علت وجود طبع بهار و مصرف بیش از حد مغز ها، غذا های چرب و شیرینی جات ایام نوروز است که موجب می شود کبد نسبت به سابق از چربی بیشتری برخوردار شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۰    
تیم ملی فوتبال ایران بعد از 15 سال تیم عمان را شکست داد و با 20 امتیاز به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی صعود کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۷    
با مروری بر بیانات رهبر انقلاب می توان نتیجه گرفت که تأکید ایشان به اتخاذ مواضع انقلابی، نسبت به گذشته افزایش یافته است و معظمٌ له همه ی گروه ها ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۴    
با وجود وعده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی برای حل مشکل بیمه تاکسی ها،اما امروز سازمان تأمین اجتماعی “بیمه اختیاری” امروز جایگزین “تأمین اجتماعی” و راهکار حل مشکل بیمه تاکسی ها شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۴    
یک پژوهشگر دینی گفت: صله رحم مانند صدقه در رفع بلا و گرفتاری ها تاثیرگذار است و بسیاری از مشکلات دنیایی با کمک گرفتن از آثار مادی و معنوی صله رحم حل می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۱    
زلمای خلیل زاد، سفیر پیشین آمریکا در افغانستان و عراق و یکی از مقامات نئومحافظه کار دولت جرج بوش، می گوید خاورمیانه ای که از کنترل خارج شده است برای برقراری ثبات نیازمند ایران است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۸    
یک متخصص تغذیه گفت: گوجه سبز و چاغاله بادام از جمله میوه های نوبرانه بهاری هستند که به دلیل اینکه ترکیبات اسیدی دارند، وجود آنها در معده مانع آسیب رسیدن به بافت معده و بروز سرطان معده می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۵    
صادرات نفت خام ایران به هند در ماه فوریه سال جاری میلادی 86 درصد رشد سالانه داشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۲    
باید از تنوع بیش از حد خوراکیها در یک وعده غذایی پرهیز کرد اما در کل وعده ها باید با حفظ تنوع و تعادل در مصرف مواد غذایی به جذب تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن کمک کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۹    
دفتر حسن روحانی اعلام کرد سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به اتریش، به دلایل امنیتی لغو و پس از انجام هماهنگی های بیشتر با توافق طرفین در زمان مناسب انجام خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۶    
بررسی توهین ها به مبانی اسلام و اعتقادات مردم در دوره دوم خرداد و مقایسه آن با توهین در دولت یازدهم، حاکی از آن است که توهین ها در این دوره، مثل زیر سؤال بردن قصاص یا دیه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۳    
اظهارات و فعالیت های سیاسی مولاوردی در طول سال 94 کم نبودند و همین موضوعات باعث شد که فعالیت برای بهبود شرایط زنان در جامعه نادیده گرفته شود و نیاز های اصلی زنان در مجموعه کل کشور گم شود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۰    
فرمایش رهبر انقلاب در حالی بیان می شود که سلسله بحث هایی از سوی دولت و حامیانش در خصوص مقدم دانستن توسعه مذاکرات بر توسعه و پیشرفت امور دفاعی مطرح شده است که شاه بیت آنها را در تویت اخیر هاشمی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۷    
رئیس جمهوری سوریه در بیانیه ای تاریخ انتخابات پارلمانی این کشور را به تعویق انداخت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۴    
دبیر انجمن صنفی شرکت های خدمات بیمه ای بیمه ایران خواستار توجه جدی مردم به خرید الحاقیه افزایش دیه بیمه شخص ثالث در آستانه اولین روز ماه حرام شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۹    
سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای تمامی مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال های 55 تا 77 را برای انجام خدمت دوره ضرورت در سال جدید فراخواند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۹    
مدیرمسؤول روزنامه کیهان اظهارات یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام در صورت پیروزی در انتخابات را نعل وارونه دانست و گفت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد شدید از کسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند و نه موشک ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۰    
اندیشمند مسیحی مصری با تاکید بر اینکه مصر منافع ملی خود را فدای حفظ رابطه با عربستان نمی کند، گفت: آمریکا هنوز نقشه تجزیه منطقه را دنبال می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد شدید از کسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند و نه موشک ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۷    
فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و تولد بزرگ مرد تاریخ، فرزند برومند زهرای اطهر (س)، حضرت امام خمینی (ره) را تبریک و شاد باش عرض می نمایم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از مداحان اهل بیت علیهم السلام تصریح کردند: اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۴    
رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان سیریک گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا کنون بیش از 62 هزار 400 مسافر و گردشگر از تالاب بین المللی آذینی و خدمات گردشگری دریایی شهرستان سیریک بازدید و دیدن ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۴    
فرمانده ناحیه بسیج سپاه حاجی آباد گفت: بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اساس تفاهم کشورهای 1+5 در برجام مبتنی بر بهانه جویی، خلع سلاح و خالی کردن دست ایران از توانمندی هایش است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۱    
سید روح الله موسوی معروف به امام خمینی ره در روز بیستم جمادی الثانی 1320 هجری قمری مطابق با روز ولادت صدیقه طاهره علیها السلام در شهرستان خمین از توابع استان مرکزی ایران در خانواده اهل علم و هجرت و ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۸    
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: همه مدارس کشور، شنبه 14 فروردین ماه 95 دایر است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۵    
در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پیشرفت و الگو شدن نظام جمهوری اسلامی در میان کشورها آمده است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۲    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران، در پایان معاملات هفته اول کاری امسال، با 919 واحد افزایش به 81 هزار و 840 واحد رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری آلمان از موافقت فدراسیون فوتبال عمان با درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی این کشور از بازی های تیم های ایرانی مقابل تیم های عربستانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۷    
با حضور هنرمندانی از استان های کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر و خوزستان سومین گردهمایی عکاسان جنوب کشور در بستک هرمزگان به کار خود پایان داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۴    
بسیج جامعه زنان کشور در بیانیه ای با تبریک ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) آورده است: در آغاز این سال فاطمی دولتمردان رویه ای فاطمی را در اداره امور و پایداری و استقامت در برابر هجوم اشرار عالم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۱    
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه پراید بیشترین حوادث رانندگی در جاده ها را به خود اختصاص داده است، از جان باختن 344 نفر از شهروندان تا این لحظه در تصادفات رانندگی خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۱    
روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط به نقل از یکی از سفرای کشورهای حاشیه خلیج فارس در لبنان اعلام کرد مقابله با حزب الله برای مقابله با نفوذ منطقه ای ایران است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۸    
سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: داوود روشنایی قربانی اسیدپاشی، امروز به واسطه میلاد حضرت زهرا(س)، از قصاص فرد اسیدپاش گذشت کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۵    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به 4100 نفر گرفتار در سیل و آب گرفتگی گفت: در این حادثه یک نفر در شاهین دژ مفقود شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۵    
فرماندار شهرستان سیریک گفت: بمناسبت ایام نوروز و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهراء(س) و هفته زن نمایشگاه آثار و دستاوردهای فرهنگی هنری، صنایع دستی ، گردشگری ، لباس های بومی و محلی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۳    
رئیس جمهور 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران را روز تبلور مردم سالاری و اسلامیت در کشور دانست و تأکید کرد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۰    
آمریکا، انگلستان، فرانسه و آلمان در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کردند آزمایش های موشکی ایران در تقابل با قطعنامه 2231 شورای امنیت است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۰    
همزمان با سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و همچنین گرامیداشت مقام مادر مراسم جشنی با حضور اقشار مختلف مردم در پارک ساحلی جزیره ابوموسی برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۱۷    
وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل ایران را از آزمایش موشک های بالستیک منع نکرده ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از مداحان اهل بیت علیهم السلام تصریح کردند: اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۰    
اگر بتوان یک انسان کاملی را در چهره یک زن معرّفی نمود. تنها مصداق کامل، صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۴    
بانویی که گل سرسبد تمام بانوان عالم است،تنها زنی که پدرش معصوم، شوهرش معصوم و خودش نیز معصوم بوده و پیامبر گرامی اسلام (ص) به او لقب ” اُم ابیها ” داده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۳۶    
بَن کوهی یا همان پسته وحشی درختی با عمری طولانی است که تکثیر آن با توجه به سفتی پوسته میوه به زمانی طولانی نیاز دارد اما به راحتی توسط گردشگران قطع می شود تا گرما بخش یک شب تفریح خود کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۵    
دبیر کل جمعیت هلال احمرورییس سازمان امدادونجات از پست های ایمنی وسلامت استان هرمزگان بصورت سرزده بازدید کردند .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۰۹    
حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه امروز جهان بیش از همیشه به منش فاطمی نیاز دارد ، تصریح کرد : فاطمی بودن یعنی اینکه اخلاق فاطمی داشته باشیم و اهل عبادت و انفاق باشیم و از ولایت تا پای جان دفاع نماییم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۰:۳۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز میلاد حضرت زهرا (س) با عفو یا تخفیف مجازات محکومان موافقت کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۰:۳۸    
فاطمه (س) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد، این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است.