پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۳:۵۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 25 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۹    
نمایندگان دولت را مکلف کردند تا مقدمات تحصیل دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی را به صورت رایگان فراهم کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۹    
فدراسیون فوتبال عراق به درخواست اماراتی ها مبنی بر لغو میزبانی ایران، پاسخی دندان شکن داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۹    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شد که آژانس اطلاعات مرکزی این کشور (CIA) طرحی ویژه را برای تسلیح مخالفان در سوریه در صورت شکست آتش بس آماده کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۴    
وزارت امور خارجه انگلیس برای مقابله با تعداد زیاد موش ها در ساختمان این وزارتخانه، گربه ای را استخدام کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس جمهوری سوریه خواست تا بلندی های اشغالی جولان را فراموش کند، چراکه “جولان به هیچ کس تحویل داده نخواهد شد.”
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۴    
وزیر فرهنگ عربستان در واکنش به سخنان علی اکبر ولایتی اتهامات کشورش علیه ایران را تکرار کرد و مدعی شد که تهران عامل بی ثباتی در خاورمیانه است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۹    
دانشجویان تجمع کننده مقابل وزارت اقتصاد در بیانیه پایانی خود جلوگیری و مبارزه با امر قاچاق را امری مهم دانسته و عنوان کردند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۹    
اولین شب جمعه ماه پربرکت رجب را لیله الرّغائب گویند. رسول خدا (ص) در روایتی که فضیلت ماه رجب را بیان می کرد، فرمودند: از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید که فرشتگان آن را لیله الرغائب نامیدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۴    
منابع خبری از وقوع زمین لرزه ای شدید در میانمار واقع در جنوب شرقی آسیا خبر دادند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۴    
زیردریایی هسته ای آری هانت موشک بالستیک هسته ای k-4 را با موفقیت به صورت آزمایشی پرتاب کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۴    
گروهی از متخصصان کانادایی اظهار داشتند: داروی استامینوفن می تواند مانع خطایابی در مغز شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۹    
ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در دیدار با گروه دوستی فلسطین-ایران، انقلاب اسلامی ایران را عامل بر ملا شدن خیانت دولت های عربی به قضیه فلسطین دانست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۹    
سناتور آمریکایی با متهم کردن ایران به بر هم زدن یکپارچگی نظام مالی دنیا، خواستار عدم رفع محدودیت ها در زمینه مبادلات دلاری با تهران شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۹    
در پی کاهش 12 دلار و 60 سنتی بهای اونس، سکه طرح جدید در بازار تهران با 11 هزار تومان کاهش یک میلیون و 33 هزار تومان معامله شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۹    
در آیات قرآنی برای استغفار و توبه و به ویژه استغفرالله ربی و اتوب الیه آثاری بیان شده که شامل رفع بلا و برداشتن آن، دفع بلا و نیز جلب نعمت و رحمت الهی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۴    
چند روز مانده به ورود هیئت بلندپایه اتحادیه اروپا به تهران، یک مقام ارشد مرتبط با اتحادیه می گوید در طی این سفر مسائل مختلف از جمله افتتاح دفتر نمایندگی دائم در تهران، بررسی خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۴    
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، در پاسخ به افشاگری احمد توکلی، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در خصوص برداشت از صندوق توسعه ملی و پس ندادن منابع آن از ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۴    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: مکر دشمن همچنان پابرجاست و نباید به راحتی دروازه های ورود را برایشان باز بگذاریم و مشکلاتمان را باید با اتکا به خود حل کنیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۹    
هر جا که ارتش توانسته بود آرامشی برقرار کند، مردم فوج فوج پای صندوق های رأی رفته اند. مردمی که اکنون به خوبی خطر سلفی گری و افتادن سوریه به دام آن ها را به خوبی درک می کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۹    
رئیس جمهور، با اشاره به اجلاس سران کشورهای اسلامی در استانبول تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است در این نشست برای رفع اختلافات و تقویت وحدت در دنیای اسلام، بحث های راه گشایی مطرح شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۴    
وزیر خارجه ایران در واکنش به تلاش های مخرب سعودی ها در استانبول علیه ایران و حزب الله، سرنوشت وزیر خارجه رژیم بعث عراق را به مقامات سعودی یادآور شد و این گونه اقدامات را باعث خشنودی تل آویو خواند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۹    
امروزه جوانان دلایل مختلفی را برای فکر نکردن به ازدواج دارند که می تواند زنگ خطری برای ما باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۹    
آیت الله موسوی نژاد از علمای بزرگ خراسان سحرگاه امروز در بیمارستان امام حسین(ع) مشهد درگذشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۹    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کاهش قیمت اینترنت را از پایان اردیبهشت ماه عملیاتی می کند که با اجرای این طرح، اینترنت بیش از 15 درصد برای کاربران، ارزان خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
در این مراسم بهروز کمالوندی با اشاره های زیرکانه و غیر ضروری به اذن مقام معظم رهبری برای مذاکره با آمریکا، بطور غیر مستقیم رهبری را در “خسارت محض” برجام شریک می نماید ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
عضو ارشد و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درخصوص ریاست مجلس دهم گفت: توصیه ما به آقای لاریجانی و عارف این است که در فراکسیون “امید” که شامل اصلاح طلبان و حامیان دولت می شود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۹    
معاون پارلمانی سازمان مدیریت با بیان اینکه یارانه ماهیانه نقدی باید 20 هزار تومان باشد نه 45 هزار تومان، گفت: یارانه نقدی 33 درصد معترضان برگشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه” اگر آمریکایی ها در برجام بدعهدی کنند و برجام را نقض کنند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۴    
این ایگوآنای عظیم الجثه عجیب و غریب در حالی که به دنبال غذا در بستر دریا می گشت در عمق آبهای جزایر گالاپاگوس دیده شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۴    
توافق انجام شده اخیر که شامل برنامه موشک های بالستیک ایران نیز می شود، چیزی است که در توافق های قبلی بین مقامات مطرح نشده بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۹    
علی رغم تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای اقتصاد مقاومتی در دستگاه های دولتی و اجرای قانون حداکثر استفاده از تولید داخل ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۹    
نتایج تحقیق ویژه نشان می دهد که ارتش نیجریه در خلال درگیری های ماه دسامبر 347 مسلمان شیعه را کشته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۹    
وزیر امورخارجه روسیه استقرار سامانه موشکی آمریکا در شبه جزیره کره را تهدیدی امنیتی و خطرناک برای روسیه و چین خواند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۴    
روستای نیمه کار که پیشگام مسابقات فوتبال در شهرستان بندرخمیر محسوب می شود ،این بار یک دوره مسابقه بین نوجوانان منطقه کهورستان از شهرستان بندرخمیر، با هدف دوستی و پیشرفت فوتبال پایه منطقه برگزار کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۴    
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جاسک ماه رجب را فرصتی ناب برای تزکیه و آغاز فصل نیایش و خودسازی دانست و گفت: این ماه بهترین فرصت برای خانه تکانی درون است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۴    
دانش آموزان جاسکی دوستدار محیط زیست در یک اقدام پسندیده نسبت به پاکسازی سواحل زیبای این بندر اقدام کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۴    
رئیس اداره هواشناسی بستک گفت: با بررسی مدل ها و نقشه های جدید هواشناسی که بیانگر تقویت سامانه ناپایدار بارشی در جنوب کشور می باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۴    
یادداشت موهن روزنامه آفتاب یزد علیه کارگردان فقید کشورمان نشان داد که این رونامه قصد ندارد در سال جدید نیز مشی خود را تغییر دهد و بی اخلاقی را کماکان سرمشق خود قرار داده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۴    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ثبت رقم 87 میلیون تن عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالا و افزایش پهلوگیری شناورها در کارنامه عملیاتی بنادر تجاری این استان طی سال گذشته خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۴    
یکی از مراجع تقلید گفت: آمریکایی ها و عربستان سعودی به خود و دنیا دروغ نگویند، دنیا به این مسئله آگاه است که تکفیر، قتل و خونریزی از عربستان سعودی به واسطه مسئله وهابیت سرچشمه می گیرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۴    
متأسفانه تبلیغات نامتعارف، دیوارنویسی و برچسب های تبلیغاتی چهره شهر را مخدوش کرده است و افزایش روز افزون صنوف در شهر باعث شده که بر هر دیواری که در بندرعباس قدم بگذاری نقشی از یکی از این صنوف نگاشته ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۹    
روزنامه آمریکایی در گزارشی به نقل از مقامات این کشور درباره طرح جایگزین واشنگتن برای سوریه نوشته که در صورت شکست مذاکرات و آتش بس، احتمال ارسال تسلیحات ضد هوایی به مخالفان سوری وجود دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۹    
یک کارشناس ارشد علوم تربیتی گفت: در حقیقت ، تک فرزندی یا دو فرزندی در دراز مدت باعث پدید آمدن انسان هایی نامهربان ،تنها و خود خواه می شود و چون عادت ندارند که در کنار خود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی بوئینگ با اشاره به دیدارهای اخیر نمایندگان این شرکت با هیأت ایرانی تاکید کرد که هرگونه حصول توافقات در قبال فروش هواپیما به ایران، مشروط به موافقت دولت آمریکا است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۴    
علیرغم رفع تحریم ها، با خرید شرکت پستی TNT توسط یک شرکت آمریکایی، فعالیت این پست در ایران قطع شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۹    
دهها هزار نفر از کارکنان شرکت مخابرات ورایزن آمریکا از صبح امروز تا مدت نامعلوم در اعتراض به شرایط نامناسب شغلی خود اعتصاب می کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۹    
تجمع دانشجویان با عنوان مطالبه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ساعت 16 امروز مقابل وزارت اقتصاد و دارائی برگزار می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: تعداد 200 نفر از بسیجیان خواهر فعال حلقه های صالحین و مربیان تربیت و آموزش بسیج در قالب 5 دستگاه اتوبوس به اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس اعزام شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۴    
معاون اول قوه قضاییه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دیوان عدالت اداری با بیان اینکه یکی از مصادیق بارز ظلم، انکار حق است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۴    
انتخابات پارلمانی سوریه از صبح امروز در 7300 مرکز رأی گیری آغاز شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امام (ره) 29 فروردین حیات و هویت جدیدی به ارتش دادند، گفت: آنهایی که می گویند ما موشک نمی خواهیم، همان هایی هستند که می گفتند ما ارتش نمی خواهیم .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۹    
وجود سدهای ساروجی و حفر کانال سنگی خارج از تونل و کنده کاری های موجود بر دیواره های تونل به ویژه در بخش های نوردهی تونل قدرتی عظیم را به نمایش گذاشته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۴    
در راستای لبیک به فرموده های مقام معظم رهبری مبنی بر شاد و با نشاط نگه داشتن جامعه و همچنین شناسایی و جذب گروه ها و استعدادهای درخشان هنری در حوزه تئاتر طنز در محلات شهرستان میناب ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۴    
در مجموع دیدارهای ایران با حریفانش 53 بار ایران رقبایش را شکست داده و فقط در 18 دیدار شکست خورده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۴    
سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد: طرح جریمه مشمولان غایب در امسال با ابلاغ لایحه قانون بودجه سال 95 اجرا می شود بنابراین متقاضیان از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۰    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود نرخ تورم ایران برای سال 2016 را 8.9 درصد برآورد و اعلام کرد که ایران دهمین کشوری است که در میان کشورهای مورد بررسی این گزارش دارای تورم بالا است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۰    
حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با بیان این که در دنیای کنونی استکبار، داعش و بوکوحرام در حال جنایت هستند و هزینه در این راه فراوان است تاکید کرد: باید علما قیام کرده و با قلم و بیان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۰    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی درباره تقسیط مبلغ جریمه غیبت سربازی، آمار مشمولان غایب و غیره سخن گفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ایالات متحده در همه جنبه های آن آشکار کننده فساد و تباهی دموکراسی در عصر زوال و انحطاط امپریالیسم است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
فرمانده مرزبانی گفت: اعضای 3 گروه تروریستی در مرزهای شرقی و شمال غربی کشور دستگیر شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۰    
انتخابات پارلمانی سوریه از ساعت 7 چهارشنبه (امروز) با حضور گسترده مردم سوریه آغاز شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۰    
فیس بوک به توسعه دهندگان خود امکان داده تا از ابزار جدیدی برای دسترسی بهتر به کاربران و تعامل با آنها استفاده کنند که از جمله آنها می توان به ابزار تحلیلی جدید و روشی تازه برای لاگین کردن اشاره کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۵    
حمدالله بخشنده از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شده و حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۵    
رویترز اعلام کرد: در ماه گذشته میلادی کسری بودجه آمریکا به 2 برابر مدت مشابه سال گذشته رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۰    
نمایندگان مجلس مقرر کردند حقوق گروه های مختلف از قبیل اعضای هیأت علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات در بودجه امسال افزایش یابد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق در نشست امروز مجلس از دعوت نشدن نماینده موافق مصوبه مجلس درباره حذف برخی یارانه بگیران به برنامه گفت وگوی ویژه خبری انتقاد کرد که واکنش رسانه ملی را در پی داشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۶    
شهرستان سیریک یکی از شهرستان های مرزی استان هرمزگان محسوب می شود وراه اندازی بازارچه مرزی در این شهرستان از چند سال گذشته در حال بررسی بوده است و با توجه به مصوبه هیئت وزیران در تاریخ 2/12 ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۱    
همزمان با 29 فرودین سالروز عروج ملکوتی سرداران شهید اسد الله رئیسی و اسحاق دارا، یادواره این شهیدان در جزیره ابوموسی برگزار خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۶    
مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه گفت: در مقابل زحمات جان فرسای معلمان هر کس به هر طریقی شکر و سپاس را به جای آورد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۶    
فائزه هاشمی در شرایطی اجرای قانون را از ملزومات جلوگیری از فساد اقتصادی در کشور می داند که می توان به دستگیری خود فائزه هاشمی در فتنه ی 88 و ترغیب مردم به حضور در خیابان ها توسط مادر فائزه هاشمی و ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۶    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛ انتهای پیام/ی
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۶    
مؤسسه فیچ ریتینگ رتبه اعتباری عربستان را به دلیل تأثیرات ناشی از کاهش قیمت نفت در بازار جهانی کاهش داد، این کاهش تأثیر منفی روی سرمایه گذاری های خارجی خواهد گذاشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۶    
دولتی ها که می گفتند پرداخت یارانه برای آنها مصیبتی عظما است، ناگهان با نزدیک شدن به ماه های پایانی دوره دولت و انتخابات ریاست جمهوری، حذف یارانه ثروتمندان را ناعادلانه! می خوانند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۶    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد، نقش طلاب و روحانیون در آگاهی بخشیجامعه را موثر دانست و افزود: باید مردم با آیات و روایات ائمه معصومین (ع) بیشتر آشنا شوند و روحانیون نیز باید مردم را راهنمایی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۶    
شهر ساحلی بندرعباس دارای قسمت های قابل توجهی می باشد و سیر تحولات تاریخی آن کاملا مشهود است. خانه های قدیمی در محلات قدیمی آثار بسیار اندکی بر جای مانده است و بیشتر خانه ها جای خود را به خانه های ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل گمرک بندرلنگه از افزایش 11 درصدی صادرات غیرنفتی دریکساله 1394 نسبت به مدت مشابه سال 93 خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۱    
مدیر کل پایانه ها و حمل و نقل عمومی استان هرمزگان با اشاره به تجمع رانندگان پایانه بار بندرعباس در روزهای اخیر تصریح کرد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۱    
تبلیغات بی درو پیکر و تراوش ذهنیات برخی از جوانان روی دیوار های شهر و ایجاد این همه خط خطی که همانند زخم بر پیکره ی شهر گسترده شده، چهره پایتخت اقتصادی ایران را به سیمایی زشت بدل نموده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با بومیان جزیره از آغاز طرح باززنده سازی سفین قدیم با حفظ معماری سنتی منطقه خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۸    
با افزایش جمعیت شهری و گسترش و توسعه فضای شهر بندرعباس نیاز به افزایش خدمات رسانی از سوی ادارات مربوطه کاملا احساس می شود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۸    
محله سورو در غرب شهر بندرعباس یکی از قدیمی ترین محلات این شهر محسوب می شود و به خاطر قرار گرفتن در مجاورت دریا، از دیرباز مورد استقبال همگان بوده است .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۳    
کارشناس سازمان هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: سامانه کم فشار بارشی تا روز جمعه در استان فعالیت دارد و از روز جمعه از میزان بارش ها کاسته می شود و شاهد افزایش وزش باد در استان خواهیم بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۳    
قلعه پرتغالی های جزیره لارک که سند تاریخ جزیره محسوب می شود این روزها در سایه بی توجهی مسئولان حال خوشی ندارد و بی مهری متولیان این میراث کهن را مکانی برای چرای گوسفندان تبدیل کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۸    
مدیر کل جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: ما باید به دنبال محصولات صادرات محور باشیم و کالاهایی را تولید کنیم که به اقتصاد ملی ما کمک کند و اکر ما بخواهیم صرفا تولید و نیاز شخصی خودمان از طریق آن ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۸    
استاد حوزه علمیه بندرعباس اظهار کرد: در لیله الرغائب فرشتگان به زمین نازل می شوند و آمین گوی دعاهای بندگانی می شوند و لیله الرغائب فرصت طلایی برای رسیدن به آرزوهای دست نیافتنی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۳    
بی پولی بیکاری را قفل کرده و باعث شده است تا وعده دولت در حل بحران بیکاری جوانان روی زمین بماند. هرمزگان به عنوان مهم ترین پایگاه اقتصادی و تجاری کشور همواره پذیرای مهاجرین جویای کار از سراسر ایران ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۳    
بیش از هزارن کارگر در حال حاضر منتظر اعلام سهمیه سازمان تأمین اجتماعی برای انجام کارهای بیمه ای خود هستند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۸    
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: 238 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان بندرلنگه کشف و ضبط شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
رئیس اداره ارشاد پارسیان تور عکسای برداشت گندم بهده را اولین گردهمایی عکاسان پارسیان دانست و گفت: این تور نشان داد پارسیان قابلیت های خوبی در زمینه عکاسی و کشاورزی دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) بشاگرد از واگذاری 8 دستگاه تراکتور به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بشاگرد خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بشاگرد از پیگیری های این اداره در جهت محرومیت زدائی و آبرسانی به روستاهای بخش گافر و پارامون خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
مدیر جهاد کشاورزی بندرلنگه گفت : برداشت شمام خارج فصل از 35 هکتار از زمین های شهرستان بندرلنگه آغاز شده که پیش بینی می شود هزار و 50 تن شمام برداشت شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بندرلنگه گفت: از ابتدای سال تاکنون 10 آبشخور و چشمه در شهرستان بندرلنگه لایروبی و مرمت شده است که تا اول تابستان 50 چشمه دیگر نیز با همکاری همیاران محلی لایروبی می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
قطعی چهار روزه آب در بخش عظیمی از شهر سردشت با پیگیری ها پایگاه اطلاع رسانی بشاگرد نیوز برطرف شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
یک دستگاه خودروی سمند شب گذشته در شهر سردشت طعمه حریق شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
ماموران یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان یک شکارچی زنده گیر را در شهرستان بندرلنگه دستگیر کردند.