جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایبنا 1 مرداد 1401 - ibena.ir

ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۹    
کاهش تورم ماهانه کل از 12.2 درصد در خرداد به 4.6 درصد در تیرماه و تورم ماهانه اقلام خوراکی از 25.4 در خرداد به 5.7 درصد در تیر ماه، گویای پایان شوک تورمی ناشی از حذف ارز 4200 تومانی بود.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۸    
صاحبان خانه های گران قیمت که تاکنون مالیاتشان را پرداخت نکرده اند فقط یک ماه برای پرداخت مهلت دارند.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۱    
مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به 1400.12.29 بانک شهر طی مراسمی با حضور حداکثری سهامداران حقیقی و حقوقی؛ مجوز بانک مرکزی و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۲    
شاخص تولید در کارگاه های بزرگ صنعتی در سال 1400 به رقم 116 رسیده که بالاترین رقم در طول دهه 90 محسوب می شود.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۶    
در اولین روز هفته، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم 14 میلیون و 300 هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز 14 میلیون و 980 هزار تومان تعیین شده است.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۱    
کلیه سامانه های بانک توسعه تعاون به طور موقت اختلال خواهد داشت.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۱    
بانک توسعه تعاون تا پایان تیرماه سال جاری به 27 هزار و 418 طرح روستایی و عشایری تسهیلات پرداخت کرده است.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۱    
نرخ تورم سالانه تیرماه 1401 برای خانوارهای کشور به 40.5 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 1.1 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۸    
به نظر می رسد اگر بازارهای جهانی دچار مشکل خاصی نشود، بازار سرمایه در این ماه روند مثبتی داشته باشد که این پیش بینی به این دلیل است که در فصل مجامع عملیات خارج از بازار سرمایه را شاهد هستیم و اکثر ...
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۸    
روسیه و اوکراین قرارداد صادرات غلات با حمایت سازمان ملل را در ترکیه امضا کردند.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۶    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی گفت: با تصویب نهایی طرح اصلاح قانون بانک مرکزی، قدرت این نهاد سیاست گذار افزایش پیدا خواهد کرد و عملکرد بانک ها به طور مستقیم مورد بررسی قرار می گیرد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۸    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سیاست های دولت در جهت افزایش انضباط مالی، گفت: تا زمانی که سیاست های دولت پا برجا باشد، روند کاهشی نرخ رشد نقدینگی ادامه خواهد داشت.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۱    
با توجه به عدم حصول حد نصاب قانونی حضور دارندگان حق رای در مجمع عمومی عادی سالیانه به تاریخ 1401/04/29، نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه بانک قرض الحسنه رسالت برگزار می شود.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۸    
بانک مرکزی روسیه با توجه به کاهش تورم سالانه، نرخ بهره را کاهش داد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۸    
رئیس دایره برنامه ریزی و آمار اعتباری بانک توسعه صادرات ایران گفت: این بانک در سال 1400 نزدیک به 29 هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های کوچک و متوسط اعطا کرده که نسبت به سال پیش از آن 71 درصد رشد ...
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۱    
جلال صفری به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب استان کرمانشاه بانک ملی معرفی شد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۸    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دو هزار و 290 میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به 9 هزار و 27 واحد در بانک مسکن تخصیص یافته است.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۸    
بانک توسعه تعاون همزمان با روز بهزیستی وتامین اجتماعی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی کمک هایی را به مددجوی تحت پوشش سارمان بهزیستی اهدا کرد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۸    
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: ایجاد کارگروه سهام عدالت به نفع سهام داران سهام عدالت است تا بتوانند به صورت واقعی مالکیت و مدیریت سهام خود را در اختیار داشته باشند.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۸    
بررسی شرایط تسهیلات دهی بانک سامان نشان از این دارد که این بانک شش نوع وام را با شرایط متفاوت نسبت به سایر بانک ها در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۱    
براساس اعلام سازمان امور مالیاتی، اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تا پایان امروز برای ارائه اظهارنامه فرصت دارند.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۸    
روزنامه انگلیسی گاردین با انتقاد تند از سیاست های دولت آمریکا در مبارزه با تورم نوشت: جنگ خودخواهانه آمریکا با تورم، دنیا را در رکود فرو خواهد برد.
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۶    
یک کارشناس ارشد حوزه پولی و بانکی گفت: بانک ها نباید بنگاه داری کنند بلکه بانکها واسطه وجوه هستند و منابعی را که به سرمایه گذاری غیرپولی تبدیل می کنند باید بلافاصله نقد کنند و از طریق وام دهی در ...
ایبنا   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۸    
مدیرکل بررسی های اقتصادی بانک مرکزی گفت: رشد اقتصادی سال 1400 به 4 و 4 دهم درصد رسید که در مقایسه با سال 1399، سه دهم درصد افزایش داشت.