شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۷May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 27 مرداد 1399 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کتاب ایران 1 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 2 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 3 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 4 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 5 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 6 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 7 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 8 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 9 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 10 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 11 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 12 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 13 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 14 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 15 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 16 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 17 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 18 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 19 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 20 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 21 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 22 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 23 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 24 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 25 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 26 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 27 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 28 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 29 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1399 
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۴۹    
کتاب بچه های فرات یکی از یازده کتابی است که در طرح سفیر حسین در مساجد و هیئات معرفی و ترویج خواهد شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۸    
انتشارات شهید کاظمی در قم با فراهم کردن بسته های فرهنگی متناسب با ماه محرم اقدام به راه اندازی پویش ملی تحت عنوان ما ملت امام حسینیم کرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۰:۱۸    
کتاب جنایت و مکافات [Crime and punishment‮‬] ترجمه یکی از کتاب های مجموعه حفظ داستان انتشارات پوشکین است که با ترجمه شهاب الدین عباسی و نشر نخستین وارد بازار کتاب ایران شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۹    
سیصدوسی ویکمین نشست حافظانه مرکز حافظ شناسی و کرسی پژوهشی حافظ، با موضوع حافظ و فلسفه لذت اکنون و اینجا برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۹    
کتاب تیغ هفتاد و دو دم اثر مجتبی خرسندی ازسوی انتشارات عصر صادق قم به مناسبت ایام محرم به چاپ رسید.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیام، درگذشت سیدحمید محمودی، متخلص به درخت همدانی براثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۵    
کنفرانس بین المللی فلسفه الحاد فوریه 2021 در رم، ایتالیا برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۰    
مراسم رونمایی از رمان ماه خاتون چهارشنبه 29 مردادماه با حضور نویسنده رمان و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در فروشگاه عرضۀ کتاب و محصولات فرهنگی چاپ و نشر بین الملل برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۱۵    
مجموعه شعر آیینی سیب های سرخ معطر سروده حسین دارند ، شاعر دشتستانی در آیینی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر شامگاه دوشنبه رونمایی شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۰    
فراخوان پویش ادبی کاروان آفتاب با موضوع قیام عاشورا، ویژه کودکان و نوجوانان از سوی حوزه هنری کودک و نوجوان منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۰    
سی و نهمین شماره فصلنامه تاریخ فلسفه از سوی انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۵    
سید عباس صالحی با انتشار پیام توئیتری با اشاره به فروش 132 میلیارد ریال در تابستانه کتاب 99 نوشت: تابستانه کتاب پس از طرح بهاره، تنفس کتاب در ایام تنگنای کرونایی است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۰    
کشوری که شاعران و نویسندگان بزرگی در گستره زبان فارسی و ادبیات جهان دارد می تواند در حوزه ادبیات کودک و نوجوان نیز تاثیرگذاری به مراتب بیشتری داشته باشد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۵    
براساس مصوبه شورای معاونان، کتابخانه ملی ایران از فردا سه شنبه 28 مردادماه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اعلام تغییر وضعیت، توسط ستاد کرونا تعطیل شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با اشاره به مشارکت 70 کتابفروشی این استان در طرح تابستانه کتاب 99 ، فروش حاصل از این طرح تا امروز 600 میلیون تومان اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۵    
اکبر صحرایی ، نویسنده شیرازی که با رمان حافظ هفت در پنجمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد عنوان برگزیده را از آن خود کرد، این رمان را حاصل تحقیق ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۰    
سه کتاب برگزیده فصل بهار 1399 از سوی دبیرخانه نخستین جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان معرفی و در آیین ویژه ای با اهدای مرغک سیمین از صاحبان این آثار قدردانی شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۰    
محمد شهبا معتقد است، بیشتر از آن که به مترجم بسیار خوب احتیاج داشته باشیم به ویراستاران متخصص در زمینه های گوناگون هنری نیاز داریم.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۵    
فهرست شرکت کنندگان در طرح تابستانه کتاب 99 نشان می دهد یکی از موسسات فرهنگی با 14 شعبه کتابفروشی زنجیره ای حضور پررنگی در طرح دارد و کتابفروشی های مستقل، کمتر از یک سوم شرکت کنندگان را تشکیل داده اند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۰    
ناشرها تغییر شغل می دهند و سراغ کالایی می روند که چرخه درستی دارد مثل مواد غذایی.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۳:۲۵    
در فصل ادبی بریتانیا و در آستانه پاییز در یک روز هم زمان 600 عنوان کتاب جدید وارد بازار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۵    
پارک وکیل آباد یکی از پارک های وسیع و قدیمی شهر مشهد به حساب می آید. وسعت این پارک 70 هکتار است و با آب قنات آبیاری می شود ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۰    
هرجا کتابخانه ها پویا، فعال و زنده باشد، جامعه آگاه و پویا، فعال و زنده است و هرجا کتابخانه در رکود باشد و یا تعطیل و ویران، جامعه هم سقوط آزاد فرهنگی و علمی را تجربه خواهد کرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۵    
نامه های ارنست همینگوی دو سال پیش ترجمه شده و قرار بود از سوی ناشری منتشر شود اما با پایان یافتن این همکاری، مترجم متوجه می شود که ترجمه اش از سوی ناشری دیگر منتشر شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۰    
کتاب موکب داران خاطراتی برگرفته از موکب متوسلین به چهارده معصوم دامغان در سال 1398 به همت ابوالفضل عالمی با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان شامگاه یکشنبه رونمایی شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۰    
منصوره اتحادیه گفت: علم تاریخ به سان یک ساختمان است و طی قرون خشت روی خشت می گذاریم و دورنمای عمیق تری می بینیم و از گذشته می آموزیم.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی، ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم معرفی شدند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵    
کتاب به عقب پرواز کن، اگنس نوشته الیزابت اتکینسون برنده جایزه بین المللی کتاب کودک در جشنواره کتاب آمریکا شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۰    
ایوب دهقانکار، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران یکشنبه (26 مرداد ماه) در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با بیژن کیانی، مدیر مسئول انتشارات پیام آزادگان و قادر آشنا ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: عدم مداخله در حیات فکری محققان توانمند و صاحب نظر می تواند از گوشه نشینی صاحبان اندیشه جلوگیری کند ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۵    
منصوره اتحادیه گفت: علم تاریخ به سان یک ساختمان است و طی قرون خشت روی خشت می گذاریم و دورنمای عمیق تری می بینیم و از گذشته می آموزیم.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰    
دنیا که پس از جنگ جهانی دوم بین دو ابر قدرت آن روزگار تقسیم شد، نمی باید کشور مستقلی را در پهنه خود می دید.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۰    
هاشمی یکی از پرفرو ش ترین کتاب فروشی ها در تابستانه 99 بوده و مدیر این کتاب فروشی معتقد است مهمترین عامل این موفقیت این بوده که تنها کتاب می فروشد و به کتاب فروشی معروف است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۰    
طرح تابستانه کتاب 99 با شعار کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم در استان بوشهر امسال با رشد 20 درصدی مشارکت کتاب فروشی ها روبه رو شده است و اجرای آن در این استان با مشارکت 12 کتابفروشی تا 30 مردادماه ادامه ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۱    
هنگامه پزشگ مهر، مترجم کتاب زندگی روی در یخچال معتقد است این رمان بازتابی از عواطف مادر و دختری که وقت کافی برای صحبت کردن با یکدیگر ندارند و مطالعه آن نوجوانان را به فکر کردن درباره رابطه ای که با ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۶    
تسهیلگر باشگاه کتابخوانی همه کتاب می خوانند در اندیمشک که عنوان برگزیده را در چهارمین جام باشگاه های کتابخوانی کسب کرده است ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۱    
مسعود سپهر می گوید: در مجموعه مبادی مباحث کارشناسی طراحی گرافیک در ارتباط تصویری مباحث و دیدگاه های معمول یا سنتی آموزش طراحی گرافیک بازنگری شده و با توجه به نیازهای روز تدوین شده اند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۱    
احسان مقدس گفت: جلد چهاردهم از مجموعه مولفات رازی شامل 10 کتاب، رساله و مقاله از این دانشمند بزرگ ایرانی به زودی راهی بازار نشر خواهد شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۱    
یک مقام ارشد پاکستانی می گوید: زمان آن فرا رسیده است که نسل جدید این کشور بدانند که تنها رمان های انگلیسی نیست که در این کشور نوشته می شوند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۱    
کتاب بر فراز اورست ، فراتر از موضوع معلولیت، به ایستادگی انسان می پردازد. به قول مارک انگلس: این کتاب درباره صعود بر ذهن، ضمن صعود بر یخ و سنگ است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۶    
کتاب خوب در سال های آغازین زندگی و در دوره پرهیاهوی نوجوانی، جهان بینی و بینشی به کودک و نوجوان هدیه می دهد تا درک بهتر و عمیق تری نسبت به مسائل پیدا کند و با قدرت پذیرش بیشتری با چالش ها رو به رو ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۶    
مدیر کتابفروشی ثالث معتقد است؛ طرح تابستانه 99 با استقبال بهتر و بیشتری از بهارانه کتاب روبه رو شد، زیرا شوک بیماری کرونا در ابتدای سال مانع خریداری کتاب بود اما این شوک اکنون کمتر شده و مردم از ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۶    
کتابفروشی کالج شهر زاهدان پس از 22 سال فعالیت در حوزه فروش کتاب های علمی و دانشگاهی تعطیل شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۶    
به همت مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بانوان لاهور، وبینار بین المللی با عنوان تاثیر زبان، فرهنگ و هنر پارسی در دوره حاکمیت های سیک های پنجاب در روز سه شنبه 18 اوت 2020 ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۲۱    
محمدمحیط طباطبایی، به سبب گستره تالیفات و تحقیقاتش در میان استادان پیشکسوت حوزه ادبیات شهرت دارد اما آنچه بیش از همه از او در ذهن هم قطارانش مانده علاقه او به کتاب است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۸:۲۷    
27 ذی الحجه سالروز واقعه حره است. شامیان در این روز مدینةالنبی را هتک حرمت کرده و پس از کشتاری عظیم، با مردم به عنوان بردگان یزید بن معاویه بیعت گرفتند ...