یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۵:۱۱Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 8 اردیبهشت 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 اردیبهشت 1398 خانه ملت 2 اردیبهشت 1398 خانه ملت 3 اردیبهشت 1398 خانه ملت 4 اردیبهشت 1398 خانه ملت 5 اردیبهشت 1398 خانه ملت 6 اردیبهشت 1398 خانه ملت 7 اردیبهشت 1398 خانه ملت 8 اردیبهشت 1398 خانه ملت 9 اردیبهشت 1398 خانه ملت 10 اردیبهشت 1398 خانه ملت 11 اردیبهشت 1398 خانه ملت 12 اردیبهشت 1398 خانه ملت 13 اردیبهشت 1398 خانه ملت 14 اردیبهشت 1398 خانه ملت 15 اردیبهشت 1398 خانه ملت 16 اردیبهشت 1398 خانه ملت 17 اردیبهشت 1398 خانه ملت 18 اردیبهشت 1398 خانه ملت 19 اردیبهشت 1398 خانه ملت 20 اردیبهشت 1398 خانه ملت 21 اردیبهشت 1398 خانه ملت 22 اردیبهشت 1398 خانه ملت 23 اردیبهشت 1398 خانه ملت 24 اردیبهشت 1398 خانه ملت 25 اردیبهشت 1398 خانه ملت 26 اردیبهشت 1398 خانه ملت 27 اردیبهشت 1398 خانه ملت 28 اردیبهشت 1398 خانه ملت 29 اردیبهشت 1398 خانه ملت 30 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۱    
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس خواهان ارائه نظریه دینی پیرامون "رابطه زمان، انسان و دین" شد و گفت: لازم است ما پیوند معنادار بین این سه مقوله را در اجتهادات فقهی خود به عنوان یک نظریه و زاویه دید مهم ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۷    
نشست مشترک مرکز پژوهش های مجلس و سازمان اوقاف و امورخیریه با حضور کاظم جلالی و حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی یکشنبه 8 اردیبهشت در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت سیاسی و لفظی اتحادیه اروپا از ایران در قبال اقدامات آمریکا گفت: اتحادیه اروپا نباید دیگر از ایران تقاضایی داشته باشد زیرا اعتبار آنها از بین رفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۰    
نماینده مجلس شورای اسلامی درباره تحریم فروش نفت ایران توسط آمریکا گفت: در سایر کشورها وضع اینگونه نیست که عملا از این تصمیم تبعیت کنند و به لحاظ موقعیت منطقه ای و استقرار جغرافیایی ایران ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از بررسی موضوع قتل حاجیان در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند:نیروی انتظامی باید به صورت جدی با قاچاق مبارزه، و با عوامل ناامن کننده فضای مجازی مقابله کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های آسیایی را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۱    
نشست مشترک مرکز پژوهش های مجلس و سازمان اوقاف با حضور روسای دو طرف برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۳    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 با ولفگانگ گرستل، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اتریش دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۴    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تحریم ها ومشکلات اقتصادی تاثیر منفی بر مبادلات بانکی در حوزه صنایع دستی گذاشته است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: طبق آنچه که در کتاب "بازجویی از صدام، تخلیه اطلاعاتی رئیس جمهور" آمده مخفیگاهی که صدام در آن پنهان شده بود زیر یک باغچه کاذب قرار داشت و صدام چندین بدل داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۰    
ولفگانگ گرستل رئیس گروه دوستی پارلمانی اتریش و ایران که راس یک گروه پارلمانی به تهران سفر کرده است ظهر امروز با حسین امیری خامکانی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اتریش دیدار و گفتگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکلات موجود در نحوه توزیع گوشت دولتی، گفت: در حال حاضر سرپرست خانوارها نمی توانند با کارت ملی فرزندان خود ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با توجه به اجرایی نشدن طرح نوین نظام سلامت دهان و دندان گفت: تغییرات اخیر در حوزه وزارت بهداشت باعث شده تا بعضی از فضاها از جمله حوزه بهداشت دهان و دندان در این ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۵    
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با اشاره به دستور کار آتی جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما از حضور دو مدیر این سازمان برای توضیح درباره پخش یا عدم پخش برنامه 90 خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۹    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است دور زدن تحریم ها راهکاری اجتناب ناپذیر است اما برای عدم تکرار بابک زنجانی ها نیازمند نظارت ویژه ای برای این کار هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۵    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، افزایش آمار سزارین در سال های اخیر را ناشی از بی توجهی به جایگاه ماماها دانست که نشان می دهد نتوانسته ایم به خوبی از ظرفیت این نیروها استفاده کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۰    
رییس کمیسیون بهداشت مجلس با این استدلال که رشته پزشکی دکان نیست که به دنبال اضافه کردن صندلی های دانشگاهی آن باشیم، از ایده ورود بخش خصوصی به دانشگاه داری برای این حوزه انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس قتل طلبه همدانی را ناشی از عدم کنترل و نظارت مناسب پلیس فتا بر فضای مجازی دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۹    
با ورود به دومین ماه حضور سیلاب در برخی استان های کشور، معضل کسب و کار در این مناطق بیش از پیش به چشم می آید...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پی قتل طلبه جوان همدانی توسط فردی مسلح، گفت: مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی باید با کاربران صفحات اینستاگرام که اقدامات خشونت آمیز را ترویج می دهند، برخورد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۲    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تامید کرد: با بکارگیری افراد غیر متخصص که با رانت جذب سیستم شده اند برخورد خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید: پالایشگاه کرمانشاه باید یا به دولت بازگردانده شود یا آن را مجددا به قیمت مناسب واگذار کند اما این درخواست مورد توجه دولت قرار نگرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگرچه در حال حاضر تولیدکنندگان با مشکلاتی مانند کمبود مواد اولیه و تامین نقدینگی دست و پنجه نرم می کند اما در ابتدای سال97 مشکلی در تامین نیازهای تولید وجود نداشت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۱    
اسفنانی با بیان اینکه این سازمان در ایام نوروز در تهران رقم 76 میلیارد ریال جریمه اعمال کرده است یادآورشد که یک سوم این مبلغ مربوط به حوزه بهداشت و درمان بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: عدم وجود چارچوب های قانونی، سایت های اینترنتی خرید و فروش مسکن را به مکانی برای دلال بازی تبدیل کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: ملخ های مهاجم که باعث به بار آمدن خسارات سنگین برای بخش کشاورزی می شوند را می توانیم با استفاده از روش های بیولوژیک مهار کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید مدیریت نرخ تورم تنها با کاهش نرخ سود بانکی محقق نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۱    
دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اتریش با همتای خود از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۸    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس فیلتر اینستاگرام را راهکاری برای مقابله با خشونت ندانست و گفت: مسئولان امنیتی و اطلاعاتی باید نظارت کافی بر فضای مجازی داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، معتقد است: سفر وزیر امور خارجه به کره شمالی بسیار به جا و اثرگذار است کما اینکه می توانیم از ظرفیت هسته ای کره شمالی استفاده و غنی سازی اورانیوم را در این کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به لزوم کم شدن مدارس ایرانی خارج از کشور پیشنهاد داد ساز و کاری فراهم شود تا ایرانیان مقیم خارج بتوانند مدارس غیرانتفاعی راه اندازی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۶    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز یکشنبه 8 اردیبهشت ماه با حضور در همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق 1414 به ایراد سخنرانی پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید در هنگامی که قصد طرح سوال درباره چگونگی عملکرد تلگرام طلایی را داشته، از شورای نگهبان با او تماس گرفته و گفتند این سوال امنیتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: پلیس فتا و امنیت در برخورد با عامل قتل طلبه همدانی سهل انگاری و قصور کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۳    
دکتر مهاجرنیا با بیان این که درحال حاضر، اپوزیسیون انقلاب اسلامی در همه عرصه ها فعال است و برای توطئه و تضعیف نظام از هیچ تلاشی فروگذار نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: روش ظریف برای تبادل زندانی بین ایران و آمریکا صحیح نیست و شاهد بودیم که طرف آمریکا پاسخ نامناسبی دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: از نظر حقوقی مشکلی ندارد که بین دو کشور تبادل زندانی انجام شود و ممکن است در تنش زدایی موثر باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۶    
عضو فراکسیون کارگری مجلس، از وزارتخانه های بهداشت و تعاون خواست تا در قالب تفاهم نامه ای مشکل درمان تمام کارگران با هر شرایط استخدامی را به صورت ریشه ای حل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع آینده نگری در جهان اسلام عنوان کرد: حکمرانان غالبا علاقه دارند به کارهای ساده و نزدیک بپردازند و از مسائل آینده غفلت می کنند که این خسران بزرگی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اروپایی ها باید حمایت همه جانبه خودشان از شرکت ها در برابر آثار فراسرزمینی تحریم های ایالات متحده را علنی مطرح کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه تسهیلات گیرندگان کلان شاید یک چهارم تسهیلات دریافتی وثیقه ارائه ندهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دولت اکنون صرفا منابع ساخت صرفا دو الی سه سد را دارد، گفت: دولت در شرایطی که تحریم ها بیداد می کند منابع ساخت سد در هر مکانی را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۳    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: وجود وزارت بازرگانی موجب کنترل قیمت محصولات در بازار نمی شود و این تجربه را در گذشته نیز داشته ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۹    
نماینده مردم اورامانات در مجلس گفت: اغلب جاده های اورامانات تک بانده بوده و این مسئله بر تشدید تصادفات جاده ای اثرگذار بوده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه آشفتگی بازار مواد غذایی باید هرچه سریعتر ساماندهی شود، گفت: با فروکش کردن سیل، قیمت اقلام کشاورزی کاهش پیدا می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: متاسفانه امر صادرات و واردات به وزارت جهادکشاورزی سپرده شده که تجربه و توان کنترل بازار را نداشته و تعدادی پیرمرد بازنشسته در این وزارتخانه جمع شده اند و ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بر ضرورت توجه جدی به راه اندازی رشته طراحی اسباب بازی در دانشگاه های کشور تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۴    
با توجه به تغییر زمان بندی انتخابات مجلس، اگر سریعتر طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در شورای نگهبان بررسی شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۷    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، با بیان اینکه دولت و قوه قضائیه باید موانع جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این قوه را رفع کنند تاکیدکردکه مجلس روند تعیین تکلیف این افراد را به طور جدی پیگیری ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۱    
رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس، با بیان اینکه داروسازان مهم ترین عنصر انسانی تاثیرگذار در زنجیره خدمات دارویی هستند از مسئولان مربوطه در حوزه دارو خواست تا به مطالبات این قشر توجه ویژه ای داشته باشند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید موضوع رونق تولید تک بُعدی نیست که تنها با اصلاح نظام دستمزد بتوان آن را رقم زد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۲    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس در مخالفت با طرح ممنوعیت ادامه تحصیل پزشکان عمومی، گفت: به طور قطع این طرح به سرانجام نمی رسد و مجلس مخالف چنین طرح هایی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۸    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است به لحاظ طبیعی، قانونی و عرفی نباید منعی برای چاپ چندین باره کتابی که یک بار مجوز چاپ گرفته، وجود داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۷    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: در ایام نوروز، میزان جانباختگان بر اثر تصادفات جاده ای حدود 33 درصد کاهش یافته است، البته باید گفت که بخشی از کاهش آمار تصادفات ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۷    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: زمان احداث پروژه های عمرانی باید همه ابعاد زیست محیطی آن در نظر گرفته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در تشریح اختیارات خود درباره آزادی یک زندانی ایرانی-آمریکایی به نام باقر نمازی گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۷    
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس نحوه ورود به پارلمان در صورت تصویب نهایی طرح استانی شدن انتخابات را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید دارد که جمهوری اسلامی ایران هرگز از هلال احمر استفاده سیاسی امنیتی و نظامی نکرده و اظهارات سعید قاسمی درباره نحوه حضور ایران در بوسنی در سال 1990 کذب ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۱    
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات خودرو باید آزاد شود چراکه در شرایط کنونی فشار روانی بر مردم بسیار است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: نباید از کلمه کوپن بترسیم چراکه کشور از کوپن در زمان جنگ تحمیلی ضرر نکرده و این کوپن ها می تواند تبدیل به کالا شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۵    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:تشکیل و رونق بازار متشکل ارزی اتاق های تاریک که توسط برخی افراد سودجو برای تعیین قیمت ارز شکل گرفته را از بین می رود و کسب و کار دلالان در این بازار را کساد می ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۵    
رییس کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: آمریکا برای به صفر رساندن فروش نفت ایران مراحل متعددی ازجمله دخالت در امور کشورهایی همچون ونزوئلا ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۵    
رییس فراکسیون امید مجلس، گفت: رونق تولید به سازوکار قانونی و قانون جدید نیازی ندارد، بلکه بیشتر مربوط به بحث های مدیریتی بوده که در این راستا مجلس نیز باید با دستگاه های اجرایی همکاری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۹    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در حال حاضر با توجه به صادرات خرمای درجه دو و سه تولیدی کشور عرضه این محصول به بازار کاهش پیدا کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۹    
بهزاد محمدی گفت: ارزآوری بخش پتروشیمی در سال گذشته حدود 8 میلیارد دلار بوده که در اختیار سامانه نیما قرار گرفته است.