جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 14 شهریور 1397 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 1 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 2 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 3 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 4 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 5 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 6 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 7 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 8 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 9 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 10 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 11 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 12 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 13 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 14 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 15 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 16 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 17 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 18 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 19 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 20 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 21 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 22 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 23 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 24 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 25 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 26 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 27 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 28 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 29 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 30 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1397 
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۹    
سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: در شرایط تحریم مردم نهاد کردن اقتصاد کشور و تکیه بر ظرفیت های داخلی ضروری است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۷    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فرصت های شغلی از طریق اجرای طرح های فراگیر روستایی، کارورزی، کارآموزی و فعالیت های خوبی همچون صنایع پتروشیمی و نفت ایجاد می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۳    
وزیر جهاد کشاورزی گفت:تاکنون 2.1 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی تاکنون به سامانه های نوین آبیاری تجهیز شده که بیش از 800 هزار هکتار آن در دولت تدبیر و امید انجام یافته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۳    
قرار است روز شنبه مسابقه ای به سود بیماران سرطانی بین لیورپول و سلتیک برگزار شود. در این بازی خیریه، استیلین پتروف و جیمز میلنر رودرروی هم قرار می گیرند و چندین ستاره در هر دو تیم حضور می یابند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۸    
آندرئا بارزالی، مدافع یوونتوس معتقد است که وقتی رونالدو شروع به گلزنی کند، دیگر متوقف نخواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۲:۴۹    
ماه مه سال آینده 29 سال از آخرین باری که لیورپول قهرمان بالاترین سطح از فوتبال انگلیس شده گذشته است، جامی که مدت هاست از دسترس قرمزهای مرسی ساید دور مانده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۲:۰۳    
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری کارمند متخلف یکی از ادارات در شیراز که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ 100 میلیارد ریال اختلاس کرده بود، خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۵۶    
آندر اررا، ستاره منچستریونایتد از این ناراحت است که باشگاه هنوز پیشنهاد قرارداد جدیدی به او ارائه نکرده است. او به این ترتیب در ژانویه پیشنهادهای سایر باشگاه ها را بررسی خواهد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۵۱    
حال و هوای بازی های آسیایی و قهرمانی در این رویداد با حضور فوتبالیست ها در جام جهانی و ثبت یک برد در برابر مراکش فرق می کند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۴۶    
در سال 2006، فابیو کاناوارو به عنوان بهترین بازیکن جهان از نگاه فیفا انتخاب شد. مدافع آن موقع رئال مادرید در رقابت با هم تیمی اش ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۳۷    
فدراسیون های ورزشی در حالی باید تیم های خود را به مسابقات مهم خارج از کشور اعزام کنند که هزینه این اعزام ها با استفاده از ارز غیر دولتی و آزاد انجام می شود و همین مساله مشکلات مالی بسیاری را برای ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۸    
برتی فوگتس، بازیکن و مربی افسانه ای فوتبال آلمان که به عنوان سرمربی فاتح جام ملت های اروپای 1996 شده بار دیگر به این تیم برگشت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۰:۳۳    
در هیچ جای دنیا هیچ شخصی نمی تواند مالکیت 2 باشگاه را به صورت همزمان و در یک لیگ و یک سطح به عهده داشته باشد اما در ایران این اتفاق افتاده.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۰:۳۱    
یازالده گومز، بازیکن پرتغالی که شکایتی علیه استقلال به فیفا مطرح کرده به احتمال فراوان در این پرونده بازنده خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۴    
لوکا مودریچ و رونالدو برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال فیفا و احتمالا توپ طلا رقابت سختی خواهند داشت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۹    
گروهی از هواداران پرسپولیس غیبت علیپور در تیم ملی را نشانه خصومت کی روش با این تیم می دانند اما سلیقه مربی اتفاقی بوده که طی سال های اخیر همواره انتقاداتی را به همراه داشته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۹:۲۷    
پیوستن تیبو کورتوا به رئال مادرید، رقابت درون دروازه این تیم را به اوج رسانده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۵    
جابر انصاری حاضر شد برای اینکه تمام مبلغ قراردادش را از باشگاه استقلال بگیرد، یک نیم فصل را فقط با این تیم تمرین کند و نامش از فهرست بازیکنان استقلال خارج شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۴    
آنتوان گریژمان در میان ناباوری در بین سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا قرار نگرفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۴    
سرمربی موفق پدیده مشهد که توانسته این تیم را به صدر جدول لیگ برساند، از شرایط در مشهد ناراضی است و احتمال جدایی اش قوت گرفته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۰    
انتقاد بخش جدا نشدنی فوتبال است؛ این را کارلوس کی روش در مصاحبه تلویزیونی اش گفت و خیلی خونسرد به پرسش هایی که درباره فهرست اخیر می شد پاسخ داد؛ درست برخلاف گذشته که به جزییات ورود نمی کرد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۱    
بعد از بوکس و تیر و کمان، مسوولان فدراسیون دوچرخه سواری که از بازنده های بزرگ بازی های آسیایی بود، دست به کار می شوند تا به طریقی این شکست را توجیه کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۷:۱۷    
مدیران فولاد خوزستان عجیب ترین تصمیم را در پایان هفته ششم به نام خود ثبت کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۸    
تمرین تیم ملی با حضور 23 بازیکن در ورزشگاه آزادی طی روزهای اخیر در حال پیگیری است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بیش از 200 دانشمند ایرانی در سطح دانشمندان برتر جهان هستند و این نشان از شکوفایی استعداد ملی کشور در پرتوی انقلاب اسلامی دارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۶:۱۸    
واقعیت این است که امروز، پرسپولیس هیچ آلترناتیوی ندارد که بتوان با برانکو مقایسه اش کرد. مردی که اندیشه را به پرسپولیس آورد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۷    
فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اشرافیت کامل این مجموعه بر کلیه تحرکات اغتشاشگران در ناآرامی های اخیر در فضای اقتصادی کشور گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۴    
وزیر اطلاعات و حمل ونقل رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای این رژیم علیه ایران از اهمیت تشکیل یک محور اقتصادی مشترک بین اسرائیل و کشورهای عرب منطقه برای مقابله با نفوذ ایران خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۱۰    
مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: تولید پسته در این شهرستان نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۸    
مسکو نسبت به برگزاری یک نشست سطح بالا در شورای امنیت سازمان ملل با موضوع خروج آمریکا از توافق هسته ای ابراز امیدواری کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۶    
ورزشکار جوان مهابادی و عضو تیم بوکس نوجوانان کشور بر اثر سانحه رانندگی جان باخت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۹    
آلبوم های صبوحی زدگان ، تنگ شکر (ساز کن) و با قدسیان 4 (با عاشقان فرد اعظم) به آهنگسازی محمدجلیل عندلیبی رونمایی می شوند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح 15 طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی و کلنگ زنی 2 طرح دیگر وارد خراسان جنوبی شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۴    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی رضا مسعودی را به سمت سرپرست واحد علوم و تحقیقات منصوب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۳    
دورجدید تمرینات تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال از 18 شهریورماه دررشت آغاز می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۲    
رئیس اداره تشخیص جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: یکی از مهمترین پرونده های قضائی کشور در سال های اخیر مربوط به جرایم مرتبط با سوء استفاده از سیم کارت های دائمی و اعتباری تلفن همراه آن هم بدون اطلاعات ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۸    
آلبوم اینک دریچه ای به بیکرانگی با صدای اشکان کمانگری به بازار می آید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۵    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه استاندار و جمعی از مسئولان استان خوزستان، امروز 14 شهریور ماه از مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی معلولین ذهنی پسر بالای 14 سال نوید زر شیمی در ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه داوطلبان واجد شرایط گزینش دوره ارشد خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۳    
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: خود باوری و هویت اسلامی دو دستاورد مهم انقلاب اسلامی برای جامعه زنان است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۷    
مدیر جدید تیم بزرگسالان فولاد خوزستان انتخاب شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۵    
نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک با حضور برخی از نمایندگان مجلس و معاون سازمان بهزیستی افتتاح می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۲۵    
اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی بهارستان که به صورت خصوصی راه اندازی می شود، اشتغال حدود پنج هزار نفر را در پی خواهد داشت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۵    
پاراگوئه از تصمیم انتقال سفارت خود به قدس صرف نظر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۳    
پایانه صادراتی شرکت نفت ایرانول در آیینی با حضور انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به بهره برداری رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۱    
عصر امروز چهارشنبه 14 شهریورماه، مراسم افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح و پروژه با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت پتروشیمی غدیر انجام گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۰    
دومین انفجار افغانستان در حالی امروز -چهارشنبه- در غرب شهر کابل پایتخت رخ داد که لحظاتی پیش رسانه های افغانستان از وقوع یک انفجار دیگر در شهر هرات خبر داده بودند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۰۸    
انگلیس به بهانه کشف مدارک ادعایی جدید در پرونده مسمومیت های مشکوک در این کشور، کاردار روسیه را احضار کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۳۷    
مراسم افتتاح چندین طرح پتروشیمی غدیر، عصر امروز 14 شهریورماه با حضور محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شریعتی استاندار خوزستان، لطفی مدیرعامل هلدینگ شستا ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۱۳    
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی استان ها منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۱۰    
شهرداری تهران و مدیران بانک ها جهت انتشار اوراق مشارکت هزار و 300 میلیارد تومانی برای توسعه مترو به توافق اولیه رسیدند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۰۷    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی فرا رسیدن 25 ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان تبریک گفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۰۵    
باشگاه پرسپولیس با تقدیر از مربیان و بازیکنانی که در ادوار مختلف با توجه به مشکلات باشگاه بخشی از مطالبات را بخشیده اند، از امضای تفاهم نامه با رضا نوروزی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۰۵    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت دوم امروز چهارشنبه را از ساعت 17 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۰۴    
بازیکن خلاق تیم ملی هلند از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۰۴    
عصر امروز در رقابتی تنگاتنگ فرماندار ویژه شهرستان کرج با پیشی گرفتن از معاون سازمان شهرداری های کل کشور بر کرسی شهرداری کلانشهر کرج نشست.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۵۸    
نشست مشترک مسئولان سازمان نقشه برداری کشوری با مقاماتی از سازمان امور اراضی و سازمان ثبت اسناد و املاک، روز دوشنبه به میزبانی سازمان نقشه برداری، با موضوع بررسی پروژه کاداستر اراضی کشور ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۵۸    
وزیر کشور با بیان اینکه دولت هایی که امنیت خود را در بیرون از کشور خود تعریف می کنند قطعاً در تامین امنیتشان موفق نخواهند بود ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: در صورت خروج طرف مقابل از برجام به سطح گذشته فعالیت های هسته ای باز نخواهیم گشت بلکه سطوح پیشرفته تری را پیشرو داریم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی ولگوگراد روسیه شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۴    
دستیار پوتین از احتمال دیدار رئیس جمهوری روسیه با رهبر انقلاب در حاشیه اجلاس سه جانبه تهران خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۴    
تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال در غیاب سرمربی و ملی پوشان برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۸    
کرملین آماده سازی دیدار روسای جمهوری روسیه و آمریکا را تکذیب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
مسی و گریزمان در رینگ مورد نظر فیفا برای مرد سال فوتبال جهان جایی ندارند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
مجلس خبرگان رهبری در قطعنامهای، بر ضرورت اجرای برنامه های عدالت اجتماعی و توانمندسازی مردم بویژه قشر کم درآمد با ایجاد اشتغال مولد و اولویت بخشی به تأمین کالاهای مورد نیاز مردم، در اسرع وقت تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: فعلاً برنامه ای برای اضافه شدن فردی به کادرفنی استقلال نداریم و پیشنهاد رسمی در این باره به ما نشده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سوءاستفاده آمریکا از ریاست دوره ای بر شورای امنیت، به انحراف کشاندن موضوع این شورا از فلسطین به ایران را وقاحت ترامپ توصیف کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در سال جاری با عنایتی که سازمان برنامه و بودجه داشته است حدود 33 میلیارد تومان برای تجهیز اقلام ورزشی اعتبار گذاشته شده است که همزمان در 32 استان کشور توزیع می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
آقای گل سابق باشگاه پرسپولیس تهران، طلبش از این تیم را بخشید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
دیدبان های دریایی مقادیر زیادی موشک تام هوک را در حال انتقال به شرق مدیترانه مشاهده کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال کشور از گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر بازدید و میزان آمادگی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
فرکی دوران خوشی در حضور قبلی اش روی نیمکت فولاد داشته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
کمیته استیناف رای مربوط به سوپرکاپ فوتبال ایران را اعلام کرد و طی آن پرسپولیس به عنوان تیم قهرمان معرفی شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: امروز تئاتر استان جان تازه ایی گرفته است و من این قول را می دهم که با کمک هنرمندان بتوانیم هرساله اجرا کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۲۱    
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد گفت: تنوع اقدامات و طرح های توسعه ای فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی ارزشمند است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۵    
مدیرکل خاورمیانه وزارت امور خارجه اجلاس تهران را ادامه روند سوچی دانست.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۴    
لیونل مسی برای اولین بار در 12 سال گذشته نامزد عنوان برترین فوتبالیست سال جهان نیست.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۳    
معاون بررسی های راهبردی معاونت زنان تاکید کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در سال های اخیر هنوز هم خانواده توانسته جایگاه خاصی را به خود اختصاص دهد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۱    
عصر امروز فیلم تازه ای از کودک گوش بریده منتشر شد. او در این فیلم صریح می گوید: دو نفر به من گفتند بگو ماموران شهرداری گوشم را تیغ زده اند وگرنه کتکت می زنیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۱    
رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: گرانی مردم را از پا در آورده و مشکلاتی دارند. امیدواریم با رهنمودهای رهبری بتواند رهگشایی کند و دشمن را ناامید کند. دشمن دل بسته که ما در داخل مشکل پیدا کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۲    
دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات اعلام کرد 445 دستگاه مشمول به این سامانه پیوسته اند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۱    
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در تمرین بعد از ظهر تیم ملی مصاحبه ای را با رسانه های داخلی انجام داد که به شرح زیر است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۲۳    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تاکید کرد: لایحه منع خشونت علیه زنان مراحل خود را در قوه قضاییه سپری می کند چراکه این موضوع دوباره با نظراتی روبه رو شد که ما در این مورد اعلام آمادگی کردیم و ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۱    
درراستای الزام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم ارائه خدمات به مشتریان دارای اطلاعات هویتی ناقص، سپرده های این افراد از 18 شهریور ماه مسدود می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۰۸    
طی حکمی از سوی سید محمد احمدی، علی بزرگ بشر به عنوان مشاور فرماندار رشت منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۰۶    
رئیس هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند از برگزاری اولین مسابقات بانوان این منطقه خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۰۴    
این مخازن 25 هزار تنی و با سرمایه گذاری 630 میلیارد ریال و ارزش روز حدود 2000 میلیارد ریالی با حضور محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۰    
کمیته تعیین وضعیت بازیکن، هفته آینده رأی خود را درباره مهدی ترابی اعلام خواهد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۴۹    
استاندار گیلان بر ضرورت تامین فضاهای آموزشی متناسب با جمعیت مناطق تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۴۵    
هافبک شماره 8 سابق استقلال اصلی ترین گزینه برای حضور در کادرفنی آبی ها است و احتمال اینکه نامش به زودی به عنوان مربی این تیم اعلام شود زیاد است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۸    
سایت فیبا، تایلند را به عنوان میزبان جدید جام باشگاه های آسیا معرفی کرد. این مسابقات از 5 تا 10 مهر با حضور پتروشیمی نماینده ایران برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۸    
رئیس انجمن دو و میدانی کارگران کشور از برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کارگر کشور خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۴    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پیامی دریافت جایزه فیلدز را به فریدون درخشانی(کوچر بیرکار) تبریک گفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۴    
در حالی گفته می شود تیم ملی بسکتبال سه به سه دختران مان در رقابت های قهرمانی آسیا حضور یافته که چنین چیزی صحت ندارد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۴    
عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر از لزوم شفاف سازی در تصمیمات خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۲    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ راکب یک دستگاه موتورسیکلت در برخورد با دیوار تره بار در جنوب تهران خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۱    
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در روز آخر نقل و انتقالات با 4 بازیکن قرارداد امضا کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۱    
تمرینات شاگردان جان توشاک بعد از 4 روز وقفه از امروز پیگیری می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۶    
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: بانوی لاهیجانی یک بازارچه را درمحدوده شهر لاهیجان وقف اوقاف و امور خیریه استان گیلان کرد.