جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 13 اسفند 1399 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1399 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1399 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 2 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 3 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 4 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 5 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 6 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 8 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 9 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 10 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 11 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 12 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 13 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 14 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 15 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 16 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 17 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 18 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 19 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 20 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 21 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 22 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 23 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 24 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 25 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 26 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 27 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 28 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1399 
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۵    
نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد که رئیس ستاد کل ارتش این کشور از سمت خود برکنار شده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۳    
معمولا در کشور کانادا، وکلای عضو کانون وکلا و کسانی که مدرسه قانون و حقوق رفته اند، بر روی پرونده های مهاجرت به کانادا فعالیت نمی کنند و بیشتر مشاورین مهاجرت کانادا فعالیت دارند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی ایجاد سامانه سجل محکومیت های مالی را برای اجرا به وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک مرکزی ابلاغ کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۴    
مجموعه اشعاری در رثای شهید قاسم سلیمانی با عنوان مرد میدان منتشر شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد یک میلیون و 366 هزار و 369 نفر نسبت به ثبت نام در کنکور سراسری 1400 اقدام کردند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۴    
برخی افراد برای تسکین اعصاب یا کاهش اضطراب و استرس خود به بیشتر غذا خوردن روی می آورند. این می تواند به راحتی موجب پرخوری شده و روده ها ممکن است قادر به رسیدگی درست به غذای مصرفی اضافه نباشند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
سیگار کشیدن علاوه بر این که قلب را ضعیف می کند، بر روی ریه ها و استخوان تاثیر می گذارد، احتمال ناباروری و سکته مغزی را افزایش می دهد، عارضه مهم دیگری هم دارد و آن تغییراتی ناخوشایند در پوست و مو است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۰    
یک شهروند هندی که گواهی فوت وی پس از تصادف شدید با موتور توسط پزشکان صادر شده بود روی میز کالبدشکافی و حین آزمایش های پس از مرگ ناگهان زنده شد و علائم حیات از خود بروز داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۷    
استاندار اصفهان گفت: تاکنون 17 مبتلا به کرونای انگلیسی در اصفهان شناسایی شدند، از این رو رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک ضرورت است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۲    
آئین تجلیل از 32 قهرمان تولید نمونه استانی و شهرستانی در بخش کشاورزی شهرستان های کاشمر و کوهسرخ با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا به مدت یک هفته از تاریخ 20 اسفند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۶    
پتروشیمی مارون به عنوان صنعت برگزیده سبز کشور موفق به دریافت تندیس زرین، از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بیست و دومین همایش واحدهای صنعتی و خدماتی سبز شده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۰    
ترکیب سیر خام و روغن زیتون یک درمان قدیمی برای کاهش وزن است که متابولیسم بدن را تقویت می کند، از این رو، کالری بیشتری سوزانده می شود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۴    
مدیر کل امور مالیاتی فارس آخرین مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی را پایان اسفند ماه سال 99 اعلام کرد .
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۸    
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه اعلام کرد : با تلاش ها و پیگیری های به عمل آمده؛ پلیس گذرنامه و مهاجرت ناجا موافقت خود را با تمدید مهر اجازه خروج دانشجویی قبلی بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراجع ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۴    
تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی در سومین اجلاس مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی صنعت و اقتصاد کشور به ذوب آهن اصفهان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
دادستان عمومی و انقلاب فردیس از صدور دستور قضایی به منظور بازداشت عامل حیوان آزاری در این شهرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۰    
دبیرکل کانون عالی کارفرمایان ایران اعلام کرد: هیأت وزیران آیین نامه چگونگی تشکیل، حدود وظایف و اختیارات و نحوه عملکرد انجمن های صنفی و کانون های مربوطه را اصلاح کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۶    
خط تعلیق به پیشنهاد حجت امانی (نقاش و خوشنویس) بدر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان میراث ناملموس ملی به ثبت رسید.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۲    
اگر می خواهید کابینت آشپزخانه خود را عوض کنید، اول از همه باید سبک دکوراسیون مورد علاقه خود را بشناسید ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۲    
تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به دلیل بدهی کلان باشگاه از هتل محل اقامت خود بیرون رانده شدند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۶    
موزه یخچال و یخ در روستای قاطول گرمسار در مراسمی با حضور معاون امور عمرانی استاندار سمنان و مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۵    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : تا پایان بهمن ماه سال جاری بالغ بر 50 هزار وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۱    
رئیس شورای شهر کرج با اشاره به افتتاح پارک ملی ایران کوچک توسط رئیس جمهور، گفت: این مهم به واسطه بازتاب گسترده ای که دارد، در تثبیت هویت کرج به عنوان ایرانِ کوچک موثر خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۱    
نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: پارک اقوام به نوعی پیوند بین نماد عناصر فرهنگی کشور و دانش معماری و یکی از مهمترین پروژه های فرهنگی کرج در چند سال اخیر است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۹    
حنا را گیاه هزار و یک خاصیت می نامند. این گیاه، پوست و مو را زیبا می سازد و سردردهای شدید را درمان می کند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۹    
فریز کردن یکی از روش های نگهداری از مواد غذایی است اما باید به شیوه و مدت آن توجه کرد تا خواص مواد غذایی حفظ شود ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۴    
نمایندگان مجلس، آموزش و پرورش را مکلف به استخدام معلمان طرح مهرآفرین و کلیه معلمان قرآنی کردند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۹    
غلامرضا جمشیدنژاد، مترجم، محقق و مصحح متون علمی و نسخه های خطی، در 75سالگی بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
شهردار شیراز با بیان اینکه دیدگاه انسان محور، امری مهم در حوزه شهرسازی است و به حوزه فلسفی این رویکرد ورود نکرده ایم، گفت: در این دیدگاه ترجیح پیاده بر سواری و انسان بر خودرو مدنظر قرار دارد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۳    
معاون درمان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در واکنش به شلوغی بازار تبریز، گفت: متولیان امر از مدیریت مسئله عاجز شده اند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: انسداد یک هزار و 503 حلقه چاه غیرمجاز در سال 99 صرفه جویی 40 میلیون مترمکعب آب را به همراه داشته است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: خانه ووشو و رزمی قزوین تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۵    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه تمامی زیرساخت های لازم برای تشخیص بیماری کرونا و جهش های آن در کشور فراهم شده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با بیان اینکه بیش از 8 هزار سازه آبخیزداری در استان ساخته شده است، گفت: خشک سالی، سیل و باران های سیل آسا ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۰    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری، سفر و زیارت بیشترین خسارت را از کرونا دیده و اگر چه دیگر صنایع به مرور وارد چرخه حیات شدند اما صنعت گردشگری هنوز به حالت عادی ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: 15 شاخص کیفی توسعه روستایی برای روستاهای استان مشخص شده است که مبنای تصمیم گیری ها برای توزیع عدالت اعتباری در استان قرار گرفته می گیرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۶    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: در آستانه روز درختکاری50هزار اصله نهال در بین شهروندان ارومیه توزیع می شود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف 500میلیون ریالی شکلات خارجی قاچاق خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۲    
مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه گفت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و دستور فرماندار شهرستان شوش ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۴    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: هیچ نقطه ی کشور به مانند استان فارس از ظرفیت پیوند عناصر هویتی یعنی هویت محلی، ملی و بین المللی و تمدن باستانی و اسلامی برخوردار نیست.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش در دیدار با امام جمعه رشت گفت: بیش از 300 هزار کانال با محتوی دینی و فرهنگی در شبکه شاد فعالیت می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی حمیدرضا مومنی ازندریانی را به سمت دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۳    
وبینار تخصصی مدیریت مصرف منابع آب توسط معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشاورزی و جنگلداری فنلاند ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۲    
امیر مهدی علوی سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از سمتش استعفا کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۷:۴۶    
استاندار هرمزگان از افتتاح قطعاتی از کریدور بزرگراهی ساحلی غرب هرمزگان و پروژه های بنادر و دریانوردی استان، با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۸    
به همت بسیج اساتید پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و با مشارکت پژوهشگران، محققان و اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزشی و پژوهشی ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۵:۴۵    
گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری آمریکا برای پست معاون وزیر خارجه، تصریح کرد که واشنگتن باید رویکرد جدیدی در قبال برنامه هسته ای ایران در پیش بگیرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۰:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که برای بازگشت واشنگتن به برجام نیازی به مذاکره وجود ندارد و آمریکایی ها ابتدا باید به برجام برگردند سپس در میز مذاکرات بنشینند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۰    
برنتفورد در حالی با نتیجه یک بر صفر مقابل نوریچ شکست خورد که بازیکن ایرانی اش از ابتدا در زمین حضور داشت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۹    
ترکیب پاری سن ژرمن در مصاف با بوردو مشخص شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۸    
ناپولی در حالی به تساوی سه بر سه رسید که تا دقیقه 89 با نتیجه 3 بر 2 شکست خورده بود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۷    
ترکیب منچستر یونایتد در مقابل کریستال پالاس اعلام شد
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۷    
در حالی پورتو مقابل براگا قرار می گیرد که مهاجم ایرانی اش نیمکت نشین است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۵    
در آستانه بازی امشب آاِس رم ترکیب گرگ ها اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۵    
در آستانه بازی امشب کاتالان ها ترکیب شاگردان کومان اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۴    
در آستانه بازی امشب میلان، ترکیب شاگردان پیولی اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۴    
احسان جودکی کاپیتان تیم های نوجوانان، جوانان، امید پیکان تهران رسما به خیبر خرم آباد پیوست.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۹    
وزیر خارجه جدید آمریکا در نخستین سخنرانی جامع خود برای تشریح دکترین سیاست خارجی دولت، تصریح کرد که دولت فعلی، ادامه دهنده صرف سیاست های دولت دموکرات پیشین این کشور نخواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۲    
وزیر دفاع دولت یازدهم با انتشار توئیتی کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۱    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اعلام کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون 41 درصد متوفیان کرونایی بالای 60 سال داشتند و 81 درصد آنان مبتلا به بیماری های زمینه ای نظیر دیابت و ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به آقای حاج سید حسن نصرالله، درگذشت عالم مجاهد قاضی شیخ احمد الزین رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان را تسلیت گفتند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۱    
سرمربی جدید استقلال سالها پیش به همراه برادرش در برنامه تلویزیونی حاضر شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۶    
نوبت سوم صحن علنی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۳    
مهاجم ماشین سازی تبریز رسما به جمع خیبری ها پیوست.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۹    
گل چهارم العربی به السیلیه توسط یوسف المساکنی با پاس گل مهرداد محمدی به ثمر رسید.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۷    
العربی در حالی با نتیجه چهار بر یک پیروز شد که بازیکن ایرانی اش یک گل و یک پاس گل ثبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۷    
مهاجم ایرانی شاغل در لیگ پرتغال طی مثبت شدن روند مذاکرات دو تیم پرسپولیس و سانتاکلارا اکنون در مسیر بازگشت به لیگ ایران قرار دارد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۴    
به پیشنهاد رئیس کمیته موی تای استان تهران، سرپرست نایب رئیسی کمیته موی تای این استان منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۶    
مدافع سابق استقلال با شاگردان قلعه نویی تمرین می کند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۴    
مهرداد محمدی دروازه السیلیه را با حرکت زیبای انفرادی باز کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۳    
مدافع میانی شهرخودرو در حال مذاکره با مدیران این تیم برای صدور رضایتنامه است تا بتواند شرایط انتقال به پرسپولیس را فراهم سازد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۰    
نفرات برتر نخستین مسابقه عکس و نقاشی محیط زیست کانون زیست محیطی شانجان میشو؛ با رویکرد حفاظت از تالاب های کشور روز جمعه اعلام می شوند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۳    
نمایندگان مجلس شرایط ساماندهی نیروی انسانی و کارکنان دولت و انضباط مالی دستگاه های اجرایی را مشخص کردند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۷    
سامانه تلفنی باشماره 1800 صبح امروز با حضور مصطفی کاظمی اسفه مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران و مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک راه اندازی شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۴    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر های کشور را اعلام کرد که بر این اساس همچنان 11 شهر کشور در وضعیت قرمز قرار دارند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
نمایندگان مجلس مجوز اختصاص 2 درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی برای تقویت پدافند غیرعامل را صادر کردند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۲    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اهمیت صنعت فرش دستباف کشور گفت: این صنعت یکی از صنایع مهم ایران است و وظیفه داریم با رفع موانع، از این هنر صنعت کشور صیانت و حفاظت کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۶    
گل اول السیلیه به العربی روی پاس گل رامین رضاییان در دقیقه 11 به ثمر رسید.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۶    
برنتفورد در حالی مقابل نوریچ قرار می گیرد که سامان قدوس در از ابتدا در زمین حضور دارد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر سیر صعودی شیوع ویروس کرونا در کشورمان، نگران سفرهای تیم به خصوص به استان خوزستان هستم.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۲    
وزیر خارجه آمریکا شامگاه چهارشنبه گفت که دولت این کشور بنا دارد مسیر مداخلات هزینه بار نظامی و سیاست های تغییر نظام در دیگر کشورها را تغییر دهد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۹    
مجمع تشخیص مصلحت نظام دو بند دیگر از سیاست های کلی تامین اجتماعی را تصویب کرد و یک بند دیگر آن را نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوط ارجاع داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۳    
مدیران باشگاه گل گهر ضمن تاکید بر داشتن برنامه بلند مدت با سرمربی خود از او قاطعانه حمایت کردند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۷    
در آستانه بازی امشب خنت در جام حذفی بلژیک، مدافع ایرانی اش در ترکیب قرار دارد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۵    
رئیس جمهور به وزیران صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی تاکید کرد که حق افزایش قیمت هیچ کالایی را بدون هماهنگی با ستاد اقتصادی ندارند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۹    
پنتاگون شامگاه چهارشنبه ملیت پیمانکاری را که امروز در اثر سکته قلبی و در پی حمله راکتی به پایگاه عین الاسد جان خود را از دست داده بود فاش کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۵    
رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف لوازم خودرو قاچاق به ارزش 5 هزار میلیارد ریال در نتیجه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا محدوده سرکلانتری دهم خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال سایپا با جدایی دستیار خود از این تیم موافقت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۸    
دیوان بین المللی کیفری شامگاه چهارشنبه اعلام کرد تحقیق رسمی درباره وقوع جرائم جنگی در اراضی فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۸    
وزیر بهداشت از ورود یک میلیون دوز واکسن کرونا از سبد کووکس تا پایان اسفند ماه به کشور خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۸    
همزمان با اولین سالگرد آسمانی شدن جهان پهلوان سیامند رحمان سرویس نام آوران بهزیستی برای معرفی شهدا و افراد پر افتخار تحت پوشش این سازمان آغاز به کار کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۶    
دو منبع آگاه مدعی شدند که مقام های دولت نجات ملی یمن با شماری از مقام های آمریکایی دیدار کرده اند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۴    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در نشست خبری مشترک با مشاور عالی وزیر کشور عراق گفت: ما در این هفته میزبان هیئت وزارت کشور جمهوری عراق بودیم و برنامه های مختلفی را در حوزه های ماموریت وزارت کشور و ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۷    
با اقدام به موقع پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان دره شهر عامل شهادت دو مامور نیروی انتظامی دستگیر شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به جابجایی اهالی روستای سله بن از تبدیل روستای موسیر به منطقه هدف گردشگری خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع نخبگان و ذخیره های نظام در مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه گفت: نیروی زمینی یک نیروی چابک، انعطاف پذیر ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۲    
وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادعای اینکه دولت روحانی درصدد از بین بردن توان موشکی کشور در خلال برجام بود را نادرست خواند، در دوره اول ریاست جمهوری دکتر روحانی، وزیر دفاع بودم ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۶    
مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری از نهایی شدن محکومیت 37 میلیون دلاری آمریکا در دیوان داوری دعاوی ایران و ایالات متحده به نفع تهران خبر داد.