جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 6 مهر 1400 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1400 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1400 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1400 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1400 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1400 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1400 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1400 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1400 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 1 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 2 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 3 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 4 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 5 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 6 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 7 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 8 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 9 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 10 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 11 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 12 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 13 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 14 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 15 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 16 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 17 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 18 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 19 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 20 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 21 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 22 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 23 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 24 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 25 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 26 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 27 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 28 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 29 مهر 1400 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1400 
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۳    
استاندار اصفهان گفت: استقبال از واکسیناسیون در اصفهان خوب نیست و به دنبال اقدامات ایجابی و سلبی هستیم تا واکسیناسیون استان را به 80 درصد برسانیم.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۷    
استفان کوزین به کادرفنی تیم سودان جنوبی اضافه شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۳    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به موج بازگشت زائران اربعین گفت: فضای مجازی پر شده از آگهی های مسافربران شخصی که خودرو خود را دربست برای موج بازگشت زوار اربعین اختصاص می ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۳    
گوجه فرنگی خشک شده دارای خاصیت اشتهاآوری است. همچنین با مصرف آن خستگی از بین خواهد رفت. در این مطلب طرز تهیه گوجه فرنگی خشک شده آموزش داده شده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۶    
دوازدهمین همایش بین المللی پژوهش های تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی شهر سوبوتیتسا در کشور صربستان با حضور دو پژوهشگر و کارگردان ایرانی؛ مریم کاظمی و پوپک عظیم پور برگزار شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۱    
سید صولت مرتضوی با صدور حکمی سید علی قریشی را به سمت قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: 50 دستگاه ناوگان مسافربری از این استان، برای بازگرداندن زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۱    
امروز دیدن مناظر سبز فولاد اکسین و فضای لذت بخش دفاتر که عمدتاً پر شده است از گیاهان زیبایی که در کنار انجام امورات محوله ما را به آرامش می رساند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۱    
کاخ کرملین اعلام کرد که روسیه قصد ندارد از گاز به عنوان ابزار فشار استفاده کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۶    
در پی فقدان دانشمند سرشناس جهان اسلام و عالم بزرگ دینی، حضرت آیت الله حسن زاده آملی (ره) پیامی از سوی رئیس کل بیمه مرکزی به محضر ارادتمندان آن بزرگوار ارسال شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۴    
با توجه به نقش حیاتی مواد اولیه در خط تولید کارخانه ها و اهمیت تسریع در عملیات انتقال،برای اولین مرتبه بارگیری مواد فله از کشتی به واگن و ارسال از بندر شهید رجایی به مقصد ذوب آهن اصفهان دوم مهرماه ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با حضور وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو در محل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران معرفی شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۵    
در راستای حفظ و تامین سلامتی همکاران شرکت پتروشیمی امیرکبیر بیش از نیمی از پرسنل شرکت در برابر کرونا واکسینه شدند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۴    
موکب حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی بانک ملی ایران در روز اربعین حسینی، پذیرای جاماندگان اربعین حسینی بود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۰    
فرماندار ویژه کاشان از ممنوعیت دفن اموات در آرامستان های داخل شهر و همچنین ممنوعیت اعلان سیار مراسم توسط خودرو حامل بلند گو در سطح معابر خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
بر اساس تفاهم نامه مشترکی که میان گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به امضا رسید، در آینده ای نزدیک محصولات این گروه صنعتی از فناوری خودروهای متصل بهره مند خواهند شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۱    
شرکت لوازم خانگی پارس در هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این هفته، خط تولید محصول جدید 5 فوت خود را افتتاح کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۱    
حتما شما هم تجربه پرش ذهنی در میان کار را داشته اید که باعث می شود دچار عدم تمرکز و اشتباه انجام دادن کاری شوید ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نمایشگاه دفاع مقدس باید احیاگر نام، سیره شهدا و بازگو کننده حقایق جنگ و دفاع مقدس باشد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۱    
انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی از امشب سوگواره آئینی زخم عتیق را برگزار خواهند کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۰    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: مصرف سرانه گوشت در کشور از 12 کیلوگرم در سال به 6 کیلوگرم رسیده و به عبارتی با 50 درصد کاهش مصرف مواجه شده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۶    
نماینده مردم ساری در مجلس تاکید کرد: تورم را باید با مدیریت مواد اولیه و ارز و نیز کوتاه کردن دست دلال مهار کرد نه با حقوق کارگر.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۴    
رئیس شورای شهر رشت با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه جمع آوری روان آب ها در این شهر، گفت: مسیر لب آب تا خیابان تختی با نام شهید سید تقی مصباح تا پایان سال بازگشایی می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۱    
با پیشنهاد حسن اشجاری سرمربی باشگاه سپیدرود رشت حسین ملکی و رضا نیک نظر با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و با امضای قراردادی به عضویت کادرفنی سپیدرود در فصل جدید لیگ دسته دوم ایران درآمدند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۷    
سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ثمرات فراوان دفاع مقدس، گفت: ابعاد هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز باید تبیین شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۳    
بیمارستان تخصصی صحرایی 32 تخت خوابه شهید باکری نیروی زمینی سپاه در مرز مهران مستقر شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۶    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان از تصویب طرح مدیریت جامع تالاب جازموریان در استان کرمان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
لوبیا کباب یک غذای بسیار خوشمزه گیلانی می باشد که در شهر رشت بیشتر تهیه می شود و در واقع ترکیب لوبیا چیتی و چنجه یا کوبیده می باشد ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب فردیس از شناسایی محل دپوی خودرو های خارجی در این حوزه قضایی و بازداشت یک متهم در این رابطه خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۶    
مدیر اجرایی همایش بین المللی شمس و مولانا گفت: هفتمین دوره همایش بین المللی علمی و فرهنگی به مناسبت روز بزرگداشت شمس، از امروز در شهرستان خوی آغاز شده و به مدت چهار روز برگزار می شود .
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۹    
معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگرچه سال های متمادی از دوران دفاع مقدس می گذرد، اما عرصه دفاع همچنان ادامه دارد و امروز بسیجیان و ملت بزرگ ایران پرچمدار دفاع از کشور در برابر جبهه استکبار ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۷    
تفاهم نامه مشارکت در حوزه خودرو متصل بین همراه اول و ایران خودرو در راستای هوشمندسازی صنعت خودرو منعقد شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۲    
عضو جدید کمیته رسانه ای فراکسیون سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری زنجان، گفت: 44 میلیارد تومان اعتبارات به راه روستایی و 16 میلیارد تومان برای پروژه های آب روستایی در بودجه پیش بینی شده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان، از اعزام 20 ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان برای بازگشت زائران اربعینی حسینی خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از انعقاد تفاهم نامه همکاری و مشارکت جهت برنامه ریزی در خصوص کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با سپاه انصارالمهدی (عج) خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۲    
کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۱    
نماینده ولی فقیه در سپاه، نهضت و جهاد همه جانبه تبیین را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: تلاش دشمن بر القای یاس و ناامیدی به جامعه متمرکز شده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۹    
عصر شعر دفاع مقدس با نام حتی یک وجب برگزار می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۹    
رئیس گروه برنامه ریزی و آمار و فن آوری اطلاعات نیروگاه شهید رجایی گفت: بیش از 6 میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در 6 ماهه امسال از سوی نیروگاه شهید رجایی تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 11 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری برای جابجایی زائران اربعین حسینی عازم پایانه مرزی مهران شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۶    
مدیرکل تامین اجتماعی مرکزی در دیدار با نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: طی هماهنگی های به عمل آمده با وزارت تعاون کار و فاه اجتماعی و اداره آموزش فنی و حرفه ای استان ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مغز متفکر و چشم بیدار ارتباطات کشور و بازوی حاکمیت در حفظ حقوق مردم است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۷    
در هفته گذشته، 194 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز به تعداد 2 هزار و 227 دستگاه و به ظرفیت 4 هزار و 527 کیلووات در کشور کشف شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۰    
حجم معامله های خارج از بازار صنایع بالای 5 مگاوات در شهریور ماه امسال نسبت به ماه گذشته، هشت درصد و تعداد صنایع معامله کننده 18 درصد رشد داشته است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۵    
وزیر کشور، در پیام خود به مناسبت روز آتش نشانی از تلاش وزارت کشور برای ارتقاء سطح ایمنی در شهرها و روستاها از جمله از طریق تجهیز ایستگاهها و پایگاهها به ماشین آلات و تجهیزات مناسب و استاندارد ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۱    
دادگستری روسیه، منتقد سرشناس کرملین را به رهبری سازمان ها و جریان های افراطی متهم کرده است؛ اتهامی که در صورت اثبات می تواند تا 10 سال زندان در پی داشته باشد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۷:۴۶    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت سازمان ملل در خصوص تحولات سیاسی امنیتی سوریه گفت: در نتیجه تلاش نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه و همکاری دولت سوریه ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۷:۴۶    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه اعلام کرد که دور ششم نشست کمیته تدوین قانون اساسی سوریه 18 اکتبر در ژنو برگزار می شود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۸    
ساکت الهامی و حامد شیری سرمربی و کاپیتان تیم نساجی به مسعود شجاعی بازیکن جدید این تیم و کاپیتان اسبق تیم ملی خوش آمد گفتند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۳:۳۷    
محمد خزاعی تهیه کننده سینما و دبیر جشنواره فیلم مقاومت به عنوان رئیس سازمان سینمایی انتخاب شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۳:۳۴    
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در مجمع این باشگاه حضور پیدا کردند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۳:۳۰    
شباب الاهلی در هفته ششم رقابت های لیگ فوتبال امارات با حضور بازیکنان ایرانی خود در خانه الوصل متحمل شکست شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۵    
سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مورد انتقاد احزاب و گروه های سیاسی این رژیم قرار گرفت.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۰    
لژیونر بسکتبال ایران به عنوان اولین نفر در رشته ورزشی خودش در لیگ معتبر سوئد به میدان می رود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۱    
دو تیم شاختار و اینتر در یک بازی پر موقعیت و جذاب به تساوی بدون گل دست یافتند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۲    
معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با اشاره به اینکه بخش گردشگری بیشترین آسیب را از کرونا دید ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۳    
کامرانی فر،سرپرست دبیرکلی فدراسیون پیامی را برای کاروان تیم ملی فوتسال صادر کرد .
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۱    
وزیران امور خارجه ایران و بلغارستان در گفت و گوی تلفنی بر ضرورت گسترش و تعمیق همکاری های دو کشور تاکید کردند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۲    
ترکیب دورتموند جهت دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون مشخص شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۱    
ترکیب تیم های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی مشخص شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۲:۰۰    
وزیر کشور توجه به خواسته ها و مطالبات مردم به خصوص در مسائل اقتصادی را در راس برنامه های دولت سیزدهم برشمرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۹    
فیلم مستند یک روایت زرد به کارگردانی محمد عابدی برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی هوستون آمریکا انتخاب شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۰    
طالبان به آمریکا در زمینه ادامه حملات پهپادی خود در خاک افغانستان هشدار داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۹    
دبیرکل جمعیت هلال احمر به همراه رئیس سازمان امداد و نجات، مدیرکل بازرسی و مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی این جمعیت، صبح امروز 6 مهرماه با ورود به استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۰    
با مصوبه سه شنبه (امروز) هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مزایده برای انتخاب کارگزار جدید در روزهای آینده برگزار خواهد شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۰:۲۸    
تیم های نساجی و پدیده دیدار تدارکاتی برگزار می کنند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۷    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: آتش سوزی که در شبه جزیره میانکاله از ظهر امروز شروع شده بود با تلاش نیروهای امدادی مهار شده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۲    
وزیر دفاع آمریکا از فرآیند خروج نیروهای این کشور از افغانستان دفاع کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۰    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از طالبان خواست تا روابط خود با گروه های تروریستی را قطع کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۸    
دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی در دیدار این تیم مقابل الوصل در هفته ششم لیگ فوتبال امارات حضور دارند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۶    
ترکیب اینتر جهت دیدار برابر شاختار دونتسک اوکراین اعلام شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۲    
رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: برای اجتناب از آثار مخرب طرح تسهیل بر نظام حقوقی کشور، از نمایندگان محترم مجلس درخواست می شود با تفکیک مقررات آزمون های حرفه ای از طرح و ارجاع آن به کمیسیون حقوقی ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۷    
فرماندار ویژه کاشان گفت: توقع مردم از دولت جدید این است که به مسائل اقتصادی بیشتر توجه و موضوعاتی مانند تخلفات مربوط به نانوایی ها و مشاغل مزاحم زودتر رسیدگی کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۸    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بزرگترین آفت رزمندگی و تهدید علیه فرهنگ شهادت و جهاد، تحریف است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۸    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: یکی از موضوعاتی که شهرک های صنعتی اشتهارد بزودی با آن مواجه می شوند، تامین نیروی کار است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۴    
پیشکسوت فوتسال در مورد شکست تیم ملی در جام جهانی صحبت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۲    
حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر این که یکی از مهم ترین وظایف دستگاه های فرهنگی، گسترش فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صلابت ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۲    
وزارت اطلاعات از به هلاکت رسیدن سرکرده یک گروهک تروریستی و دستگیری عناصر اصلی آن خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۷    
رئیس کل دیوان محاسبات در نهمین نامه به وزرای دولت، گزارش عملکرد وزارت نیرو در خصوص احکام مرتبط با تولید را به اطلاع وزیر مربوطه رساند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۷    
امیر سرتیپ صباحی فرد در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جلوه حماسه عاشورا در دوران معاصر است و همچنان که فرهنگ عاشورا سینه به سینه توسط محبان سیدالشهدا(ع) زنده نگه داشته و منتقل شده است ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۴    
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی، گفت: تحریم های تحمیل شده بر دولت سوریه و سیاسی کردن نحوه توزیع کمک های بشردوستانه و بازسازی این کشور، عاملی در جهت تشدید شرایط سخت مردم سوریه شده است.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۸    
سفیر چین در لندن شامگاه سه شنبه گفت که بریتانیا باید روابطش با چین را براساس احترام متقابل بازسازی کند.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۱    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن یکی از مقام های نظامی گروه تروریستی داعش در سامرا خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۸    
تمرین نوبت عصر تیم فوتبال تراکتور در استادیوم اختصاصی باشگاه برگزار شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۷    
زاکانی ضمن بازدید از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به اقدامات موثر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران اشاره و از زحمات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران قدردانی کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۵    
مدیر کل انتقال خون استان تهران با اشاره به افزایش اعمال جراحی و در نتیجه افزایش نیاز به خون و فرآورده های آن گفت ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۱    
استاندار قزوین گفت: در راستای پیشگیری و کاهش سرقت سطح بندی مناطق از نظر میزان تهدید و برنامه ریزی بر اساس آن ضرورت دارد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۰    
گلر فجر سپاسی در مورد شرایط این تیم توضیح داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه از عملکرد ساترا در نظارت بر آثار نمایش خانگی رضایت نداریم، از بررسی تغییر نهاد ناظر بر VODها و شبکه نمایش خانگی در نشست آتی کمیسیون فرهنگی خبر داد و از احتمال ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۱    
سرمربی پرسپولیس در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه صحبت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۰۹    
محمدحسین پویانفر با تاکید بر اینکه برگزاری سوگواره فیلم کوتاه تصویر دهم فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن عظمت عاشورا است بیان کرد: واقعه کربلا داستانی است که همه چیز را در خود دارد ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۵۶    
سرویس نظامی روسیه از آغاز رزمایش مشترک بین نیروهای ویژه ارتش این کشور و پاکستان در منطقه کراسنودار خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۴۹    
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ محمد خلج امیرحسینی به عنوان رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی منصوب شد.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۵    
به معرفی ایالت فلوریدا و بررسی مهمترین فاکتورهای مورد نیاز برای زندگی در این ایالت در این مقاله پرداخته شده است ...
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۵    
گندم سیاه به عنوان منبع خوبی از فیبر، شاخص گلوکز پایین تا متوسطی دارد و به همین دلیل مصرف آن در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو بی خطر خواهد بود.
ایلنا   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره آغاز نوبت دهی واکسیناسیون کرونا برای سنین 12 سال به بالا توضیحاتی ارائه کرد.