جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۲:۵۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 24 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 25 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 26 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 27 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 28 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 29 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 30 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۵    
تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی برابر الهلال عربستان صعود خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۴    
دبیر ستاد فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت: پایش سلامت شهروندان اصفهانی به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت در 14 نقطه پرتردد شهر انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان امسال چالش های بسیار زیادی را پشت سر گذاشت اما مطمئن باشید زمان همه چیز را ثابت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
مدیر طرح ساماندهی شرق اصفهان گفت: در بودجه سال 95 شهرداری اصفهان 4میلیارد تومان برای پروژه پارک طبیعی شرق پیش بینی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۸    
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری عقیق نقش جهان ضمن اشاره به اینکه بیش از 300 شغل با صنعت ساختمان سازی همکاری می کنند، گفت: این شرکت علاوه بر اینکه یک انبوه ساز است یک کارآفرین نیز به حساب می آید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۶    
لوگوی نخستین المپیاد ورزشی شهر اصفهان در آستانه آغاز این مسابقات رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۸    
سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 22 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۱    
معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: اولین دوره المپیاد ورزش محلات مناطق پانزده گانه شهر اصفهان در قالب 20 تا 25 رشته برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در سال گذشته، تعداد یک هزار و 110 نفر بر اثر حوادث رانندگی در راه های استان اصفهان، جان خود را از دست دادند که 78 درصد از متوفیان، مرد بودند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح آخرین وضعیت مذاکرات ایران و عربستان در مورد حج پرداخت و گفت: متاسفانه در طول چند ماه گذشته دولت عربستان کارشکنی کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۳    
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۳    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال گذشته، خدمات متنوع مشاورهای خود را به بیش از یک هزار نفر از مدد جویان این شهرستان، ارائه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۳    
مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و ملی پوش سابق فوتبال ایران امروز درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۸    
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۳    
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تقویت شور و نشاط اجتماعی، رابطه مستقیمی با کاهش جرایم دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی وزارت خارجه ایران برگزاری نشست کابینه رژیم صهیونیستی در ارتفاعات جولان اشغالی را محکوم و تاکید کرد: جولان سرزمینی اشغالی است که به سوریه تعلق دارد و باید به آن کشور بازگردانده شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۲    
مدافع تیم فوتبال ذو ب آهن گفت: بازی فردا مقابل النصر برای ما بسیار مهم است و به پیروزی در این دیدار نیاز داریم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۲    
برای نخستین بار در استان اصفهان، عمل تعبیه باتری قلب به روش زیر جلدی در مرکز قلب امام علی (ع) مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان انجام شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۲    
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی گفت: بسیج رسانه از لوازم انقلاب اسلامی محسوب شده و برای حفظ و بقای انقلاب اسلامی باید افراد شایسته و مورد اطمینان در رسانه های کشور حضور داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۲    
رییس اداره امور آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: میانگین شاخص کیفی هوای کلان شهر اصفهان تا ظهر روز سه شنبه 31 فروردین ماه جاری برابر با 44 و بیانگر هوایی پاک در این شهر است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۲    
یک متهم تحت تعقیب که با هدف فرار از دست ماموران پلیس، اقدام به آتش زدن عمدی منزل خود کرده بود، با فداکاری سه نفر از ماموران نیروی انتظامی از مرگ حتمی نجات یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۳    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: زنگ ورزش حلقه مفقوده درس در مدرسه است که با توجه به آن می توان اختلالات دانش آموزان را به موقع شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام لازم را ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه های شهر خلاق و دانش محور کارآفرینی است، گفت: روی واژه کارآفرینی تاکید بسیاری داریم و امیدواریم در این زمینه دچار شعارزدگی نشویم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه بحران اعتیاد به عنوان شوکی برای هزاره سوم معروف است، گفت: آسیب های اجتماعی میل به گسترش دارند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی در کشور ثالث تصمیم خوبی نبود اما امیدوارم بازیکنان ما فردا کیفیت خوب خود را به نمایش بگذارند و در پایان با پیروزی و کسب 3 امتیاز از زمین بازی خارج شویم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۱    
دانشجوی مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در نخستین حضور خود در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب مدال طلای رشته تراش CNC شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه امروز، شاخص قضاوت درباره ملت ها، رفتار اجتماعی آنهاست، اظهار کرد: هرگز فراموش نکنیم که " خوشبختی"، حرکت به سمت جلو با تمام توان است و " شانس" ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۳    
با نوسانات بهای دلار و اونس جهانی، امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار اصفهان یک میلیون و 26 هزار تومان فروخته شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۸    
مشاور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مشکلات عاطفی، عمده ترین دلیل گرایش نوجوانان به مواد مخدر است، گفت: نوجوانی که به درماندگی می رسد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تکذیب افزایش 70درصدی نرخ اتوبوس های شهری گفت: بهای بلیت اتوبوس های شهری در سال جاری 20 تا 40درصد افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۸    
سپاهان و تراکتورسازی که در حالت عادی باید در 2 شهر مختلف عربستان به مصاف نمایندگان این کشور می رفتند در دوحه قطر با هم همسایه شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه توسعه دیگری در بخش کشاورزی کشور وجود نخواهد داشت، گفت: در تمام دنیا ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۶    
جبران خسارت های مادی و معنوی آن دسته از تماشاگرانی که با وجود داشتن بلیت شهرآورد موفق به تماشای این مسابقه در ورزشگاه آزادی نشدند خارج از توان سازمان لیگ به نظر می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۶    
سومین دوره مراسم معنوی اعتکاف دانشگاهیان پیام نور اصفهان با عنوان بهانه وصل ، همزمان با ایام البیض در مسجد چهارباغ ( مدرسه علمیه امام صادق (ع) ) برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۸    
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف طرح ساماندهی شرق اصفهان (پارک طبیعی شرق) گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۸    
از آنجا که محرومیت کاپیتان الاتحاد بین المللی است صدور مجوز بازی این بازیکن برای شرکت در دیدار برابر سپاهان از حوزه اختیارات فدراسیون فوتبال عربستان خارج است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۳    
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در نشست خبری خود، برنامه های این سازمان در سال 95 را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۳    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پارک طبیعی شرق اصفهان به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های توسعه ای شهر اصفهان محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۳    
مدیر عامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث پروژه مرکز همایش های امام خامنه ای(مدظله العالی) تاکنون 60 درصد پیشرفت داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی پروژه تعریض خیابان سلمان فارسی حدفاصل بیمارستان چمران تا میدان پینارت تاکنون 70 درصد پیشرفت داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۹    
ماجرای گزارش 28 صفحه ای حملات یازدهم سپتامبر که مداخله سعودی ها در حملات یازدهم سپتامبر را فاش می کند به یک دردسر برای واشنگتن و ریاض تبدیل شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با همکاری کشاورزان، اصناف، اتاق بازرگانی و NGO ها در زمینه محدودیت برای کشت های پرمصرف آب فعالیت هایی انجام گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹    
معاون فرماندار شهرستان مبارکه گفت: با خودروهای حامل دام زنده و فرآورده های خام دامی فاقد مجوز حمل بهداشتی برخورد خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹    
تازه ترین رمان نرگس آبیار با عنوان نفس در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و فضای سبز شهری ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۹    
بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان، بازه زمانی ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال برای سال تحصیلی 96-95 از فردا آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۹    
سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان اصفهان گفت: منطقه گازورکاری در ناژوان باید احیا شود، احیای این منطقه بر جذابیت گردشگری ناژوان خواهد افزود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۴    
تیم ملی پومسه کشورمان بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
کارشناس روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، از ورود کانتینر نمایش سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدارس این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
معاون وزیر کار با تاکید بر اینکه قوانین و مقررات نیازمند اصلاح هستند، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، نگرش ها باید تغییر و بهبود فضای کسب و کار محقق شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
دو کشتی گیر کشورمان روز جمعه و برای کسب سهمیه المپیک به روی تشک می روند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اجرای جدی برجام از سوی واشنگتن و جلوگیری از مداخلات آمریکا در ممانعت از ارتباطات مؤسسات بانکی و مالی سایر کشورها با ایران را دنبال می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
ثبت نام آزمون زبان آیلتس IELTS آکادمیک جنرال دانشگاه آزاد برای سال 2016 آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۶    
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری نخستین جشنواره لبخند سلامتی با محوریت غلبه بر دیابت اردیبهشت ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۲    
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: برای موفقیت یک سایت- پلان نمایشگاهی باید طراح و بهره بردار پروژه در کنار هم باشند و این موضوع در مورد تمامی مراکز نمایشگاهی جهان صدق می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۱    
سپاهان در حالی برابر الاتحاد قرار می گیرد که در رویارویی با تیم های عربستانی با اختلاف پیش است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۱    
رئیس هیئت تنیس استان اصفهان گفت: سال گذشته را سال خوبی برای هیئت نمی دانم. امسال سعی می کنیم برنامه های سال 94 را تکمیل کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۱    
مهلت ثبت نام آثار یازدهمین جشنواره ملی نگارگری رضوی اصفهان تا 31 خرداد و زمان دریافت اصل آثار تا 15 تیرماه تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۱    
با عرضه نسخه 50 مرورگر کروم گوگل پشتیبانی آن از برخی سیستم عامل های قدیمی و از جمله ویندوز ایکس پی به پایان رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
کارگاه های آموزشی خانواده و زوج درمانی به همت فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
امام جمعه تیران گفت: بنگاه های کوچک اقتصادی تامین کننده نیاز اقتصادی کشور است و می توان با این بنگاه ها در توسعه رشد اقتصادی کشور تلاش کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
مدیر فرهنگی- تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای 58 عنوان برنامه در هفته اصفهان گفت: ویژه برنامه جشنی به رنگ اصفهان از 5 تا 9 اردیبهشت ماه در پل خواجو برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز سه شنبه اعلام کرد که براین اساس نرخ بانکی 21 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت هشت واحد پولی کاهش داشت، نرخ 10 ارز از جمله دلار آمریکا نیز ثابت ماند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پراید را یکی از خودروهای غیراستاندارد داخلی دانست و گفت: اکنون که در شرایط پساتحریم به سر می بریم، بازار خودرو باید از انحصار خارج شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
مجموعه تلویزیونی طنز قصه های سیاه و سفید چارلی چاپلین در ایران از سوی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تولید و رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
در مراسم بزرگداشت 9 دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در دوران دفاع مقدس، از خانواده شهدای مدافع حرم قدردانی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
شهردار زرین شهر گفت: امروزه توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی امری بسیار مهم و حائز اهمیت است از رو می توان گفت مجموعه های فرهنگی و فرهنگسراها نقش به سزایی را در غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
در لایحه جامع قانون انتخابات که دولت به دنبال تدوین آن است، یکی از موضوعات مهم پیرامون انتخابات، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
استاد اقتصاد کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان، نبود پایگاه داده اطلاعات زاینده رود را یکی از چالش های جدی پیش روی این رودخانه برشمرد و گفت: هنوز مشخص نیست به صورت دقیق که بخش کشاورزی، صنعت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۰    
بیش از 10 مدیر شبکه های رسانه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به همراه معاون سیمای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با مدیریت شهری اصفهان دیدار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: آغاز مرحله پنجم ساماندهی شیر خشک های متابولیک از اول اردیبهشت ماه اجررا می شود
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۰    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (سه شنبه) 31 فروردین را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۰    
پژوهشگران دانشگاه صنعتی مالک اشتر شاهین شهر اصفهان موفق شدند با اصلاح نانوفتوکاتالیست های مورد استفاده در حذف ترکیبات آلی، بازدهی و سرعت فرایند تصفیه آب را افزایش دهند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
پژوهشگران ژاپنی دریافتند جویدن آدامس می تواند مفید باشد، نه فقط به خاطر خوش بو کردن دهان بلکه برای مدیریت وزن به ویژه پس از خوردن یک وعده غذایی.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
بحران کم آبی و خشکسالی های پی در پی، سبب شده حتی حفر چاه های جدید تامین آب نیز با مشکل انجام شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۱    
رئیس اداره هواشناسی گلپایگان گفت: در 9 ساعته گذشته 15 میلی متر باران و یک سانتی متر برف در گلپایگان باریده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۱    
قیمت طلا در چند ماه گذشته، مسیری صعودی را شروع کرده؛ مسیری که می تواند تا چند سال دیگر ادامه یابد. این وضعیت هر چند برای مصرف کنندگان فلز زرد خوشایند نیست اما می تواند فرصتی طلایی برای ایران باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۶    
معاون اجرایی مرکز آزمایشگاه های کنترل سازمان غذا و دارو گفت:تمامی آزمایشگاه های کشور با آزمایشگاه مرجع در یک شبکه قرار میگیرند و در هر زمان افراد ذی صلاح می توانند به جزئیات و نتایج آزمایشگاهی دسترسی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۱    
خود فرنگی به علت فیبر و نشاسته غیر قابل هضم زیاد در مقایسه با غذاهای حاوی کربوهیدرات کم فیبر، پاسخ متابولیک بهتری می آورد.می تواند در کنترل دیابت نوع 2 نقش داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۱    
نماینده ولی فقیه در فریدن گفت: دشمن هیچگاه برای مردم ایران دلسوزی نمی کند و آمریکا اگر می توانست بارها به ایران حمله نظامی می کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۲    
رییس جمعیت هلال احمر فریدونشهر گفت: در بحث بحران آسیب پذیری افراد جامعه، کودکان و نوجوانان بیشتر از سایر گروه ها در معرض خطر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۶    
سپاهان فردا شب در دیدار برابر حریف عربستانی در دوحه تلاش خواهد کرد تا آخرین امیدهای خود را برای ماندن در لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۶    
رئیس اداره امور حسابرسی مالیاتی شهرضا گفت: صاحبان مشاغل، تنها تا پایان خردادماه فرصت دارند برای ارائه اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۱    
رئیس خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه 415 هزار شغل در بخش صنعت از دست رفته است، خواستار پیگیری وعده بخشودگی جریمه های مالیاتی و حل مشکلات بنگاه های کوچک شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۱    
مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث پارکینگ محتشم کاشانی تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار گفت: وزارت امور خارجه و سازمان حج و زیارت باید در خصوص نحوه برخورد دولت ریاض با خاطیان حادثه فرودگاه جده گزارشی به کمیسیون ارائه ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۸    
نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه، گفت: امروز تنها کشوری در دنیا هستیم که دارای دو ارتش قوی با دو ماموریت مجزا و سامانه های متفاوت کلاسیک و بصورت نامنظم و واکنش سریع وارد عمل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۸    
با توجه به توسعه شهرنشینی و افزایش فاصله مبدأ و مقصد سفرهای روزانه شهروندان هر روز تعداد زیادی مسافر از شهرهای کوچک وارد کلانشهرها می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۸    
دانشگاه سوره فراخوان دهمین فجشنواره فیلم کوتاه سایه را منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۳    
فرماندار تیران و کرون گفت: تامین نیاز مطالعه روستاییان با کتابخانه سیار تا حدی محقق می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۸    
رویارویی با حریف نه چندان سرحال عربستانی بهترین فرصت برای سبزپوشان اصفهانی است تا صعودشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان تیم اول گروه B قطعی نمایند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۳    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان گفت: مرحله دوم مسابقات مناطق رده سنی امید باشگاه های کشور از سوم اردیبهشت لغایت 6 اردیبهشت در زمین چمن مجموعه ورزشی 17 شهریور زرین شهر برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۳    
ویژه برنامه جشن بزرگ مولود کعبه با حضور آقا رشید در ورزشگاه تختی شهر دستگرد برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۸    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۲    
مصطفی مستور حتی در واپسین کتابش نیز با همان دل مشغولی ها و همان رویکرد ها دست به نوشتن داستانی زده است که اگر چه در اولین منظر و به طور دقیق تر از زاویه ی نوع روایت متفاوت عمل کرده ...
  • ۱