جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۲۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 2 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 3 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 4 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 5 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 6 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 7 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 8 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 9 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 10 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 11 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 12 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 13 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 14 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 15 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 16 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 17 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 18 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 19 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 20 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 21 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 22 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 23 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 24 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 25 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 26 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 27 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 29 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۲    
در نشست چهارجانبه اوکراین، روسیه، آلمان و فرانسه درباره بحران اوکراین توافق شد آنها از نفوذ خودشان برای اجرای آتش بس از 20 فوریه استفاده کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ارسال کمک های امدادی به حادثه سیل استان های فارس و بوشهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۹    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سمپوزیوم یک روزه ایمونوسل تراپی در شیراز ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۶    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: پایگاههای امداد و نجات بین شهری جمعیت استان در 72 ساعت گذشته به 774 تن از حادثه دیدگان امدادرسانی کرده و 288 نفر از افراد در راه مانده را اسکان ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۹    
استاندار اصفهان گفت: نظارت و کنترل قیمت ها بسیار مهم و اساسی است و امسال باید نظارت و کنترل بازار شب عید مضاعف تر و با حساسیت بیشتر انجام شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
قاچاقچی پوشاک در اصفهان به پرداخت بیش از سه میلیارد و 208 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۹    
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در نامه ای به اتاق بازرگانی تهران، درخواست کرد که ثبت سفارش کالا و تعیین منشا ارز اعم از بانکی و غیربانکی از طریق سامانه جامع تجارت انجام شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
استاندار اصفهان گفت: اصفهان بزرگترین تولید کننده قیر است و تولیدات استان باید ابتدا در استان مصرف و سپس به خارج از استان ارسال شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۷    
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: موضوعی که فولاد مبارکه را از سایر شرکت های حاضر در بورس متمایز می کند، نیروی انسانی بهره ور، سرمایه گذاری آگاهانه و اجرای توسعه های هدفمند است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۷    
فرماندار اصفهان گفت: کنترل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مستلزم همکاری همه دستگاه های متولی و مردم است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از زمان تشکیل هیئت های اجرائی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان نتایج سرشماری زمستانه حیات وحش را 32 هزار و 149 گونه شاخص جانوری اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت با استناد به قوانین و آیین نامه های بالا دستی درحال اجرا می باشد و جای هیچ گونه خوشحالی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
عضو کمیته پژوهش دفتر طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با حکم رییس آکادمی جهانی تاریخ داروسازی، به عضویت رسمی این فرهنگستان علمی دیرپا درآمد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: ایران ضمن حفظ اصول سیاست خارجی خود، آمادگی گفت وگو با کشورهای منطقه را دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهور لبنان تاکید کرد که دوران سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است و به تجاوزات این رژیم پاسخ مناسب داده خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۸    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون از اختصاص 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا در این شهرستان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
فرمانده انتظامی استان از توقیف بیش از 88 میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در طرح ضربتی بازرسی از انبارهای دپوی کالا توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
سازمان لیگ برتر نتیجه دیدار ناتمام شهرداری بم و شهرداری سیرجان را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه سبب شد تا در نرخ گذاری بانک مرکزی، قیمت 39 ارز عمده در مقایسه با دیروز ثابت بماند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۲    
شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد: با ثبت 49 میلی متر بارش در یک هفته گذشته، حجم بارش های کشور به 137 میلی متر رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۹    
رییس اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این که اجرای برنامه سلامت کودکان درکشور قدمتی 75 ساله دارد، گفت: شایع ترین علت مرگ کودکان در کشور سوانح و حوادث است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۹    
با اجرای سامانه شهراه، علاوه بر صرفه جویی در وقت ارباب رجوع، در راستای رفع مشکلات شهروندی گام های ارزنده ای برداشته خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۱    
رئیس جمهور اسبق یمن تاکید کرد که این کشور از اقصی نقاط جهان و از سوی نهادهای بین المللی مختلف و در راس آن سازمان ملل هدف حمله قرار می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۹    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به اینکه مرغ شب عید تامین شده و در این راستا مشکلی وجود ندارد، گفت: برای تامین گوشت قرمز، کمبود موجود را با واردات جبران می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در مورد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی که در روزهای پایانی سال و نزدیک عید نوروز بیشتر می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
دو نماینده از اصفهان موفق به کسب جایزۀ سوم بازیگری زن و دوم بازیگری مرد در دوازدهمین جشنوارۀ تئاتر بسیج بندرعباس شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۳    
چند روزی است به بهانه درگذشت حسن جوهرچی، سریال در پناه تو از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۱    
معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: امسال قیمت عرضه کالاهای اساسی برای تنظیم بازار شب عید نسبت به پارسال افزایشی نداشته است و توزیع نامحدود برنج و شکر تا پایان فروردین ماه آتی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۶    
سرپرست هیأت هاکی استان اصفهان شب گذشته دار فانی را وداع گفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۷    
عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خیریه ها و شوراهای اسلامی شهر به عنوان قوه پنهان شهر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۶    
دبیرکل فدراسیون فوتبال در نشست خبری در خصوص پرونده های اخیر تیم های باشگاهی ایران در فیفا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۸    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بعضی از مناطق شهری در حاشیه بین دو منطقه قرار دارند که این مسئله باعث بروز مشکلاتی برای اهالی این مناطق شده است از این رو باید در طرح تفصیلی شهر تجدید نظری صورت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۹    
دو کودک خردسال 5 و 7 ساله که در کنار کانال آب در حال بازی بودند براثر بی احتیاطی به داخل کانال سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۹    
مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به ریاست آیت الله موحدی کرمانی و با حضور اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ازدواج و خانواده و اوقات فراغت در صدر موضوعات مورد بررسی این ستادها بوده به گونه ای که22.4 درصد درباره ازدواج و خانواده و 18 ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۴    
شهرضا – رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: حوادث و سوانح ناشی از بیماری های قلبی و عروقی مهمترین عامل تهدید کننده زندگی مردم شهرضا است تا جایی که اینگونه حوادث با 950 مورد در صدر مأموریت های اورژانس ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۵    
کمیته انضباطی فدراسیون هندبال داوران دیدار 2 تیم سپاهان و هیأت هندبال مرودشت را سه ماه از قضاوت محروم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۵    
براساس پیش بینی هوا شناسی امروز در اکثر مناطق شمالی و شمال شرق بارش برف و مه آلودگی و در سایر نقاط هم گاهی افزایش ابر و وزش باد سرد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۹    
شهردار مبارکه گفت: فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان برای تفکیک پسماند در مبدا و تخلیه نکردن پسماندهای خشک ارزشمند در سطل ها و کیسه های زباله به منظور پیشگیری و عدم ترغیب فعالیت زباله گردها ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۹    
وزیر خارجه کشورمان با مدیرکل آژانس بین المللی اتمی دیدار و گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۹    
آیین افتتاح و نمایش فیلمهای منتخب جشنواره فیلم رشد در استان اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۹    
شیوه نامه اعطای پاداش به تولید کنندگان "علم برتر" در شورای تخصصی پژوهش و فناوری و هیات رئیسه دانشگاه اصفهان به تصویب رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۳    
طاهره رحیم صادقی، کار آفرینی است که با وجود تحصیلات کم و سرمایه اندک توانسته است برای 20 نفر از زنان بد سرپرست یا بی سرپرست اشتغال ایجاد کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۰    
رسانه های روسی به نقل از منابع خبری ایرانی از پیوستن قریب الوقوع رضا شکاری به روستوف خبر داده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در محورهای 11 استان خبر داد و گفت: تردد در جاده های برفی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۰    
شهرضا - دبیر کمیته مدیریت بحران شهرستان شهرضا گفت: تاکنون اقدامات قابل توجهی در حوزه مدیریت بحران در شهرستان انجام شده که از جمله ثمرات آن می توان به کاهش صد در صدی تصادفات فوتی محورهای روستایی این ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۷    
نطنز-کارشناس شبکه دامپزشکی نطنز گفت: با فروشندگان تخم بلدرچین و کبک بدون هویت برخورد قانونی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۴    
به همت دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان اصفهان، کارگاه آموزشی خانواده، زندگی و آرامش، فردا در فرمانداری های 24 شهرستان استان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۴    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بیانیه ضد ایرانی و ضد حجاب هیات سوئدی، اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی به طور رسمی قوانین کشور را به هیات های خارجی اطلاع دهد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۱    
هر روز تعداد کودکان مبتلا به دیابت درحال افزایش است برخی از کودکان حتی قبل از تولد در حالیکه در شکم مادرشان هستند به دیابت مبتلا می باشند و دلیل این افزایش شدید ابتلا به دیابت به دلیل شیوه ی زندگی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۱    
اساتید گروه علوم اجتماعی دانشگاه اصفهان، فاجعه پلاسکو را از منظر جامعه شناختی بررسی می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۸    
در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته ذوب آهن نتیجه را به بهزیستی مازندران واگذار کرد اما در مسابقات هفته چهارم ذوب آهن توانست شکست روز قبل خود را جبران کند و روان کارهای گلستان را بدون کسب ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی اصفهان بر لزوم رسیدگی به وضعیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت تاکید و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
سومین جشنواره حرکت با هدف معرفی دستاوردهای علمی دانشجویان و انجمن های علمی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۹    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه ریزی سال آینده شهر اصفهان بر اساس کار کارشناسی و با توجه به نقاط ضعف و قوت لایحه بودجه سال 95 صورت گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۹    
در جریان بازدید مدیرعامل فولاد مبارکه از مجتمع فولاد سبا، کوره پاتیلی، یکی از طرح های توسعه این مجتمع که با هدف افزایش ظرفیت از 700 هزار به یک میلیون و 600 هزار تن در حال انجام است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۳    
رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیامد رفتارهای ناهنجار برخی از رانندگان شهری، خواستار ایجاد سامانه نظارت بر رفتار ترافیکی با کمک مردم و نهادهای مردمی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۴    
فریدونشهر -شهردار فریدونشهر گفت: با مدیریت بحران استانداری برای در اختیار گذاشتن امکانات بیشتر جهت برف روبی معابر فریدونشهر مکاتبه کرده ایم اما آن ها این مسئله را عادی قلمداد کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۱    
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و قهرمان اسبق جهان در غم از دست دادن مادربزرگش عزادار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۱    
چراغ قرمز برای وزارت راه و شهرسازی مدتهاست روشن شده است و اگر آقای آخوندی در همان روز حادثه برخورد دو قطار به اشتباه خود را می پذیرفت و حداقل سریعتر نسبت به آن فاجعه واکنش نشان می داد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
مدیر امور مالی شهرداری اصفهان گفت: بودجه ریزی شهرداری اصفهان بر اساس دستورالعمل وزارت کشور تهیه شده است اما از این روش سنتی بودجه ریزی باید فاصله گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
موسسه تحقیقاتی مودی اعلام کرد، علیرغم چالش های پیش رو در سال جاری میلادی، اقتصاد آسیا امسال بهترین عملکرد را در بین قاره های جهان به خود اختصاص خواهد داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
31 فیلم در دو بخش غیررقابتی سینمای ملل ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان به نمایش درخواهد آمد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رعایت قوانین داخلی کشورها بر قوانین بین المللی اولویت دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۷    
وزیر ارشاد در یادداشتی می نویسد: ما به طور طبیعی دارای مرزبندی های روشن برای انتشار و اشاعه فرهنگ و اندیشه هستیم و هیچ یک از نخبگان و صاحبنظران باور ندارند که مطالب خلاف عفت عمومی و وحدت ملی و.. ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن نجف آباد گفت: در اردوی قبلی تیم ملی از 10 ملی پوش آینده سازان، سه نفر مصدوم شدند و این مشکل دیگر ما است که بازیکن سالم را به اردوی تیم ملی می دهیم و مصدوم تحویل می ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از برگزاری انتفاضه فلسطین در روزهای سوم و چهارم اسفندماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۸    
رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های مسافری از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافری از فردا یکم اسفندماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۵    
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی مشهد و اهواز پرواز به این دو مقصد تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
ابراهیمی دینانی گفت: نیچه می گوید انسان تا به حال حیوان ناطق بوده است ولی در دنیای امروز انسان، ناطق حیوان شده است. می خواهد بگوید انسان عقلانیت خودش را صرف حیوانیت خودش کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
ششمین جشنواره هم اندیشی سینما انقلاب و جایزه ققنوس، برندگان نهایی خود را شناخت و با اکران فیلم برگزیده و نمایش آن برای عموم، به کار خود پایان داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۶    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت های تحسین برانگیز امور حقوقی شهرداری اصفهان، بر ایجاد ساز و کار مناسب برای جلوگیری از بروز انحرافات قانونی تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۳    
نگارخانه طلوع شرق به عنوان تنها گالری حرفه ای شرق اصفهان از سوی فرهنگسرای کوثر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افتتاح می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی از بررسی جزییات آخرین گزارش برجام در کمیته هسته ای خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۰    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از کسبه و بازاریان درخواست کرد با ایجاد شرایط مطلوب، ذائقه شهروندان را برای ورود به سال جدید شیرین کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۴    
کاروان ذوب آهن برای دیدار با العین در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا فردا به امارات سفر می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۱    
دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی از بررسی درخواست های برخی کشورهای اروپایی برای خرید آب سنگین ایران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۱    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، نمایشگاه دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق و بی کیفیت را در حوزه صنایع دستی اصفهان افتتاح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۹    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص کمک های مستشاری ایران به برخی کشورها نیز گفت: ما با کشورهای مختلفی ارتباط داریم و برخی درخواست کمک های مستشاری دارند که این موارد از گذشته بوده ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۹    
کنفرانس امنیتی مونیخ 2017 در حالی آغاز به کار کرده است که اظهارات ترامپ در رابطه با ناتو و لزوم هزینه کرد بیشتر اروپاییها برای آن، سبب خشم و انتقاد بسیاری از مقامات اروپایی حاضر در اجلاس شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۶    
در جلسه کارگروه تصویب طرح های اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان بر رعایت ایمنی محور جهت جلوگیری از وقوع تصادفات و تلفات جانی تاکید شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۶    
نطنز- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: مسجد جامع افوشته نطنز با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال مرمت و بازسازی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۳    
رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: وکیل دادگستری باید بدون هیچ نگرانی و دغدغه استقلال از حق مردم دفاع کند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۴    
پس از مشخص شدن تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت های هاکی و همگانی برای بار دوم، فدراسیون های مربوطه و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به توافق نرسیدند و این مجامع هم لغو شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۸    
مبارکه- مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مبارکه گفت: نهالستان شهرداری مبارکه با تولید 77 هزار و 465 متر مربع گل های دائم و فصلی در این زمینه به خودکفایی رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
تهران - مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برودت هوا طی شب های گذشته و امشب از آمادگی مدیریت شهری برای ساماندهی افراد کارتن خواب خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به حضور محمدجواد ظریف در اجلاس امنیتی مونیخ و دیداری که وی با تعدادی از مقامات شرکت کننده در این اجلاس خواهد داشت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۹    
استدلال عجیب سرمربی نفت تهران درباره محل تولد داور بازی تیمش با سپاهان در جام حذفی درباره داور دیدار جنجالی تیم اصفهانی با پرسپولیس هم می تواند مصداق داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۷    
شهردار اصفهان با اشاره به همراهی اعضای شورای شهر در فرایند تنظیم و تصویب بودجه گفت: بودجه 96 نیز با رویکرد زیست محیطی و ترافیکی تنظیم شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۸    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید که 4 نفر نامزد تصدی سمت مشاور امنیت ملی هستند که نام کیث کلاگ مشاور موقت امنیت ملی، نیز در میان آنها است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۸    
سمیرم- رئیس اداره راه سمیرم گفت: در تمام جاده های اصلی شهرستان سمیرم تردد خودروهای سبک و سنگین در جریان است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲    
تبریز - شهردار تبریز در بازدید سرزده از پروژه رمپ خروجی ارم، بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی تاکید کرد و افزود: نقش ویژه این پروژه به خصوص در سامان دهی بافت حاشیه نشین و شتاب امداد در مواقع بحرانی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۹    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در لایحه بودجه سال آتی برنامه های چشم انداز اصفهان 1400 مد نظر قرار گرفته است، گفت: تحقق این چشم انداز برای مدیریت شهری بسیار با اهمیت است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۶    
بانک اطلاعات زنان روز دوشنبه دوم اسفندماه با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۰    
مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: دیدار معوقه سیاه جامگان و تراکتورسازی روز 6 اسفند برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۰    
نمایندگان گروه های دانشجویی حامی محیط زیست منطقه 8 کشور در نشستی مسائل زیست محیطی کشور را بررسی می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۲    
دقایقی پیش در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان، بودجه سال 96 شهرداری به مبلغ 2 هزار و 750 میلیارد تومان به تصویب رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۲    
با وجود تداوم سیر قهقرایی سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به نظر می رسد که خشم هواداران پس از این بازی به جای سرمربی این تیم معطوف به داور مسابقه شده باشد که قضاوت بحث برانگیزی برابر پرسپولیس داشت.
  • ۱