پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۳:۳۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 2 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 3 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 4 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 5 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 6 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 7 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 8 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 9 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 10 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 11 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 12 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 13 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 14 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 15 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 16 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 17 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 18 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 19 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 20 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 21 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 22 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 23 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 24 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 25 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 26 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 27 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 28 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 29 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۵    
ساره جوانمردی در نظرسنجی سایت کمیته بین المللی پارالمپیک عنوان بهترین ورزشکار زن ماه سپتامبر را به دست آورد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۳    
فرماندار شهرضا گفت: بیش از 21 هزار خانوار شهرضایی در مرحله نخست سرشماری نفوس و مسکن اطلاعات خود را به صورت اینترنتی در سامانه مرکز آمار ثبت کرده اند که این میزان مشارکت 43 درصدی مردم این شهرستان در ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۳    
باشگاه گیتی پسند اصفهان در حاشیه دیدار تیم فوتسال ان باشگاه با شهرداری ساوه از ملی پوشان خود تجلیل کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۷    
تیم فوتسال گیتی پسند با شکست شهرداری ساوه موقعیت خود در صدر جدول رده بندی لیگ برتر را تثبیت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نباید فراموش کرد که وقتی می بازیم هم بازیکنان تلاش خودشان را انجام می دهند و نباید حرف بخوریم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: من زودتر از اینها می خواستم بروم ولی به خاطر بچه ها آمدم، چون اوج بی انصافی است که بازیکنی که می خواهند اساس خانه او را بیرون بریزند را تنها بگذارم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۷    
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: از تعویض شدن دلخور نبودم و به خاطر موقعیتی که از دست داده بودم ناراحت بودم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۷    
تیم های پرطرفدار سپاهان، صنعت نفت و استقلال برابر میهمانان خود برنده شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۸    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: ما در 2 بازی قبلی نتیجه نگرفته بودیم و مقابل سیاه جامگان محکوم به برد بودیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نباید فراموش کرد که وقتی می بازیم هم بازیکنان تلاش خودشان را انجام می دهند و نباید حرف بخوریم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۲    
مراسم اختتامیه مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان (جام ثارالله) با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: من زودتر از اینها می خواستم بروم ولی به خاطر بچه ها آمدم، چون اوج بی انصافی است که بازیکنی که می خواهند اساس خانه او را بیرون بریزند را تنها بگذارم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۸    
بازیکنان سپاهان به دستور حاج صفی در پایان بازی سمت تماشاگران رفتند و از آنها تشکر کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۲    
تیم فوتبال سپاهان پس از دو شکست متوالی رنگ پیروزی را دید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۳    
تیم شطرنج سایپا با کسب 48 امتیاز قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر شطرنج شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۰    
نیمه نخست دیدار سپاهان و سیاه جامگان با برتری زردها به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۶    
با خداحافظی محرم نویدکیا، احسان حاج صفی کاپیتان اول سپاهان شده بود که در دقیقه 9 بازی موفق شد به زیبایی گل اول سپاهان را به ثمر برساند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۴    
نماینده ولی فقیه در فریدن گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک نعمت بزرگ است و باید بتوانیم از این نعمت برای خدمت به خلق خدا بهره لازم را ببریم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۱    
امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: خرید کالای داخلی و عدم خریدکالای خارجی بهترین تحریم علیه دشمن است
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: گروه 1+5 در برجام متعهد شدند که تمام اقدامات را برای توسعه صنعت صلح آمیز هسته ای در کشورمان صورت دهند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۲    
امام جمعه زرین شهر گفت: توطئه نفوذ غرب به نظام اسلامی از جمله تهدیداتی است که از سوی قدرت های استکباری بر علیه نظام اسلامی دنبال می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۹    
امام جمعه موقت اصفهان گفت:امید بستن به آمریکا جز ضرر چیزی برای ما به دنبال ندارد چرا که آن ها جز بردگی انتظاری از ما ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۶    
امام جمعه موقت سمیرم گفت: اگر مسئولین درس استقامت را از امام حسین(ع) گرفته باشند در برابر زورگویان خواهند ایستاد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۳    
امام جمعه بادرود گفت: همه آزادی خواهان جهان در رابطه با جنایات آل سعود و وهابیت باید واکنش نشان داده و برای افشاگری و مقابله با دشمنان اسلام قدم بردارند
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۷    
امام جمعه فولادشهر گفت:سیاست های ابلاغی از سوی معظم له مطابق قانون اساسی ازجمله اسناد بالا دستی در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و همه مسؤلان و نهادهای تصمیم گیری در جمهوری اسلامی ایران موظف به ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۴    
امام جمعه دامنه گفت: هیجان وصف ناپذیر اولیه مسئولان و خمودگی و بی تحرکی فعلی آنان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از تبعات برجام است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۴    
امام جمعه نطنز گفت :سازمان ملل نوکر و مجری مقاصد ابرقدرت ها شده است که آنها با قانونی به نام حق وتو، آبرو و حیثیت این نهاد بین المللی را برده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
امام جمعه موقت دهاقان گفت:هیئت های مذهبی مکتب حضرت امام حسین(ع) را بیشتر به مردم بشناسانند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
ترکیب اولیه تیم های سپاهان و سیاه جامگان برای دیدار در هفته نهم لیگ برتر مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۸    
نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اعدام یکی از شاهزادگان سعودی به دستور پادشاه عربستان گفت: این امر نشان می دهد پایه های حکومت آل سعود از درون در حال تزلزل و فروریختن است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۵    
امام جمعه شهرضا گفت: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل بداخلاقی هایی که نامزدهای این انتخابات انجام دادند، به عنوان یکی از بدترین ادوار انتخاباتی و لکه ننگی در تاریخ سیاسی این کشور محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۵    
نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: خوشبختانه با تدبیر و اقدامات اطلاعات سپاه پاسداران ژنرال های بزرگ آمریکا دستگیر شدند، پرونده این دو نفر بسیار مهم است زیرا در تمام حوزه ها در داخل کشور فعالیت داشتند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: شورای نگهبان با تدوین آیین نامه داخلی رجل سیاسی را تعریف کند اما دولت هم می تواند این کار را در به صورت لایحه ای مطرح و قانون کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۹    
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رعایت انصاف و عدالت در ارزیابی املاک مردم امری ضروری است و حق مردم نباید در این زمینه تضییع شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۵    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: و زمینهای کشاورزی شرق اصفهان منطقه بلا استفاده مانده لذا لازم است رایزنی های لازم برای مستثنی شدن این منطقه از قوانین تغییر کاربری انجام شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: متحدان امریکا در یمن با شکست های پی در پی، توسط ملت یمن تحقیر شده اند و انتساب این شکست ها به ایران برای فرافکنی و فرار از بار سنگین مسئولیت ناشی از جنایت های ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۴    
دبیرکل سازمان ملل در جلسه غیر رسمی مجمع عمومی این سازمان درباره حلب مدعی شد که حملات روسیه و نظام سوریه به محله های شرقی حلب از ماه سپتامبر به کشته شدن حدود 500 تن منجر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۸    
هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان با پیروزی تیم های شهید چمران لارستان و شهرداری بم به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حمله انتحاری تروریست های داعش به یک مرکز تولید برق در نزدیکی کرکوک عراق را که منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر از جمله چند تکنیسین ایرانی شد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۶    
پس از قتل عام بیش از 160 غیرنظامی در حمله چهارشنبه جنگنده های ترکیه، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه هشدار داد اگر هواپیماهای جنگی ترکیه بار دیگر حریم هوایی سوریه را نقض کنند، سرنگون خواهند شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۴    
تیم فوتبال ذوب آهن به دومین پیروزی خود در لیگ برتر فوتبال بانوان دست یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۳    
نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته کامپوند معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۶    
در سومین جلسه مشترک روسای اتاق های بازرگانی، تعاون و اصناف اصفهان بر ایجاد گروه سرمایه گذاری استان اصفهان تاکید شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۰    
کاپیتان سوم ذوب آهن تا پیش از آنکه برد بیرون از خانه این تیم به باختی دراماتیک برابر نفت تهران بدل شود به مدت 74 دقیقه آقای گل لیگ برتر بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۰    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: با مشارکت 44.7درصدی مردم در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تا ساعت شش صبح امروز (جمعه)، از اهداف ملی سرشماری عبور کردیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۰    
در شرایطی که پوند در حال تضعیف نسبت به ارزهای دیگر در انگلستان است، تورم در این کشور در سریع ترین زمان ممکن از نوامبر سال 2014 شتاب گرفته و به بالاترین میزان خود رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۰    
سرمربی کنار رفته ذوب آهن و کاپیتان کنار گذاشته شده سپاهان در حضور برخی از نزدیکان سرمربی تیم ملی با یکدیگر ملاقات کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۵    
چندی پیش یکی از رسانه ها مدعی شد فردی جهت رسیدن به ریاست یکی از فدراسیون ها با یافتن یکی از بستگان نزدیک وزیر به وی قول اهدای یک ساختمان را داده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۸    
استاد حوزه علمیه اصفهان گفت: معرفی مفاخر مدفون در تخت فولاد برای مردم ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۳    
با شکست برابر نفت تهران رکورد صددرصد برد سرمربی جدید ذوب آهن خدشه دار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۱    
ماه مهر که می رسد، سکوت کلاس های خالی و نیمکت های بی سرنشین، جایش را به هیاهوی پرشور دانش آموزانی می سپارد که هر صبح یک به یک از خانه رهسپار مدرسه ها می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۱    
دیدار با سیاه جامگان به احتمال فراوان آخرین مسابقه خانگی سپاهان در لیگ برتر خواهد بود که تیم اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۱    
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت : در راستای نهادینه سازی برنامه های فرهنگی مذهبی مددجویانی که توانایی جسمانی جهت شرکت درمراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) را داشته باشند بدون محدویت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۴    
مدیر مجموعه تخت فولاد گفت: پروژه های مختلفی برای رونق این مجموعه در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک اجرایی می شود.