پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۵:۳۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 5 بهمن 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 2 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 3 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 4 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 5 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 6 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 7 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 8 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 9 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 10 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 11 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 12 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 13 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 14 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 15 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 16 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 17 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 18 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 19 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 20 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 21 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 22 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 23 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 24 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 25 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 26 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 27 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 29 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۶    
فریدن-نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس گفت: یکی از مهم ترین اقدامات در برنامه ششم که در بودجه 96 نیز انجام می شود، یکسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با شاغلان است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۱    
نقش اصلی آهن برای حمل اکسیژن به خون، شناخته شده است. آهن یک جزء مهم از هموگلوبین است؛ پروتئینی در سلول های قرمز خون که اکسیژن را به سراسر بدن می رساند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۱۷    
نایب رئیس هیات تکواندو استان اصفهان گفت: 10 تکواندوکار اصفهانی در مرحله اول رقابت های انتخابی تیم ملی حضور دارند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۴    
فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی و حسن خلق، در اتوبوس های شهری مناطق 15 گانه اصفهان به شهروندان آموزش داده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۳    
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: طی دی ماه امسال پنج طرح صنایع تبدیلی برای استفاده تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به مبلغ 108 میلیون و 100 ریال معرفی و همچنین 14 میلیون ریال ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۱۱    
به طور کلی موج سوم بر این مفهوم بنا شده است که تاریخ بشر دو انقلاب را پشت سر گذاشته. انقلاب کشاورزی و انقلاب صنعتی و در دوره ی حاضر در آستانه ی سومین تجربه ی خود یعنی انقلاب الکترونیکی می باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۳۵    
یک شرکت آمریکایی از ربات آموزشی جدید به نام پروفسور اینشتین رونمایی کرد که قادر است مانند پروفسور اینشتین راه برود و صحبت کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۱۴    
محققان از عرضه نرم افزار جدیدی خبر داده اند که به زنان باردار در پیدا کردن صندلی برای نشستن در وسایل نقلیه عمومی کمک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با هشدار نسبت به اینکه باید مراقب سو استفاده های برخی برای اخلال در بازار پوشاک شب عید باشیم، گفت: به دنبال آتش سوزی پلاسکو ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۸    
اولین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، به میزبانی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۷    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک ها در ظاهر نرخ سود تسهیلات بانکی را 18 درصد اعلام می کنند؛ اما وام گیرنده به نوعی مجبور است تا هزینه 25درصدی سود وام را پرداخت کند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۰    
چادگان - مدیر شبکه بهداشت چادگان از شوراهای روستا و دهیاران در خواست کرد که نسبت به علائم آنفولانزای مرغی در روستاها هوشیار باشند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۲    
تهران- عضو شورای شهر تهران، گفت: من به همراه 20 هزار فرزند شهید خواهان آن هستیم که شهدای آتش نشان در رده شهدای ایثار گر قرار گیرند و این باید یک مطالبه عمومی باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۹    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس باید واقعیت ها را به خوبی درک کنند و متوجه باشند که مشکلات منطقه تنها به وسیله کشورهای منطقه می تواند بر طرف شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۱    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رییس جمهور گفت: مالیات سبز مفیدترین نوع مالیات در جهان است و می تواند آثار بسیار مفید اجتماعی را به بار آورد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۹    
ذوب آهن در هفته نخست مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۹    
کاشان -فرمانده پایگاه بسیج 15خرداد شهرداری کاشان، از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در کاشان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۰    
فرماندار اصفهان گفت: نگاه منفی به منطقه حصه، ناشی از اقدامات متفرق و جزیره ای در قالب کمک به این منطقه و ساکنین آن است که فاقد سنجش و خروجی بوده و باید تدابیری در این راستا صورت پذیرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۷    
در همایش مدیران حقوقی سازمان تامین اجتماعی در اصفهان بر روند رو به بهبود و ارتقاء کارکرد واحدهای حقوقی سازمان تأمین اجتماعی تاکید شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۷    
در پیشرفت شهرهای مطرح امروزی، اصلی ترین عنصر برتری بخش، همانا انسانهایی هستند که در آن شهرها به عنوان شهروند زندگی می کنند و اجتماع شهری را تشکیل می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۴    
نطنز-در ایام الله دهه فجر تعداد 20 واحد مسکونی شرکت تعاونی کارکنان بهداشت و درمان بادرود با حضور مسوولان به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۶    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست اشتباه افزایش سهمیه ورودی دانشگاه ها برای به تاخیر انداختن افزایش رقم بیکاری جوانان در کشور باعث به وجود آمدن نرخ بیکاری 27 درصدی جوانان تحصیلکرده شده ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۴    
دبیرعلمی سومین همایش بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی، زمان انتظار پیوند سلول های بنیادی مغز استخوان برای بیماران نقص ایمنی اولیه را ازچند ماه تا یک سال اعلام کرد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۴    
کارگروه تنظیم بازار قیمت های مصرف کننده کالاهای اساسی شامل برنج، شکر و کره، جهت توزیع در سبد کالای شب عید و عرضه از طریق شبکه های منتخب را تصویب و به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۸    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان استفاده از اسامی مقدس را برای مراکز تجاری به هیچ عنوان تأیید نخواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۵    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: مقامات نهادهای حقوق بشری هم افرادی هستند که برای متوقف نشدن کمک های مالی عربستان، نام این کشور را از لیست ناقضان حقوق کودکان بیرون کشیدند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۲    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اینکه 546 تن کشفیات مواد مخدر تا روز گذشته داشته ایم، گفت: راه حل مبارزه با مواد مخدر اجتماعی شدن مبارزه و بهره گیری از ظرفیت مردمی است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۰    
تومور سرطانی کلیه یکی از موذی ترین تومورها هستند که در اغلب مواقع علیرغم انتشار به مناطق دیگر بدن، هیچ علامت و نشانه ای ندارند و در اغلب موارد به صورت اتفاقی و در بررسی ها و چکاب کلیه با سونوگرافی و ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۶    
نطنز-پنجمین دور رالی اتومبیلرانی قهرمانی کشور در متین آباد بادرود از روز پنج شنبه برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۶    
استاندار اصفهان گفت: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید در استان اصفهان 5 هزار طرح با حدود 5 هزار میلیارد تومان اعتبار اجرا و به بهره برداری رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۳    
چادگان-فرمانده نیروی انتظامی چادگان از توقیف یک دستگاه خودوری پژو 206 با 97 فقره تخلف حادثه ساز در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۴    
کلانشهر مذهبی مشهد در سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب شده که آغاز این مراسم با حضور صدها میهمان داخلی و خارجی بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۹    
گلپایگان- رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان گفت: با تلاش تیم امدادگران غواص گلپایگان جسد مرد غرق شده در سد گلپایگان پیدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۰    
آیت الله العظمی مظاهری گفت: مرکز مدیریت در کنار کارهای کمّی انجام شده، بایستی به افت علمی طلاب بیشتر توجه نموده ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۱    
با اعلام نام فروشنده در لیست نهایی نامزدهای اسکار در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان، اصغر فرهادی نخستین کارگردان ایرانی است که دو بار نامزد این جایزه می شود و توانسته در سال 2012 جایزه اسکار را از ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۱    
مسعود کیمیایی ،کارگردان سرشناس سینمای ایران پیش از آغاز جشنواره فجر ،پس از مدت ها در تلویزیون حضور پیدا می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۶    
نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:شفافیت اقتصادی یکی از لازمه های اساسی برای جلوگیری از فساد اقتصادی است که این امر در برنامه ششم به برکت رسانه های دغدغه مند ایجاد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۶    
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو با حضور مسئولان کشوری و استانی عصر امروز (سه شنبه) در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۹    
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد 38 درصدی تولید خودرو کشور در سالجاری، گفت: طی قراردادهایی با مشارکت خارجی ها دیگر صنعت خودروسازی به صنعتی مونتاژکار تبدیل نمی شود بلکه با دانش خودروسازی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۸    
پس از برکناری عباس سروری، سرمربی جدید تیم امید سپاهان برای نیم فصل دوم معرفی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۳    
مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان با حضور در محل حادثه پلاسکو با ابراز ارادت به آتش نشانان شهید و دلجویی از همکاران آن ها از نزدیک در جریان نحوه امدادرسانی و آواربرداری ساختمان پلاسکو قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۰    
شهردار اصفهان امروز با حضور در محل حادثه پلاسکو از آتش نشانان دلجویی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۶    
مربی کرواتی که خرداد گذشته مچ یحیی گل محمدی را در ورزشگاه فولادشهر خواباند کمتر از یک ماه مانده به تجدید دیدار با ذوب آهن از سمتش به عنوان سرمربی العین کناره گیری کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۹    
انجمن علمی اقتصاد شهری ایران توانسته با کسب 1385.25 امتیاز، رتبه برترین انجمن علمی در گروه علوم انسانی را به خود اختصاص دهد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۷    
نوزدهمین جشن دانش آموزی تجلیل از دانش آموزان ممتاز پرسنل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
مجمع عمومی فدراسیون تنیس به میزبانی اصفهان و در هتل عباسی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
عملیات اجرایی طرح تعریض پل فلزی از خرداد ماه امسال آغاز و تاکنون 88 درصد پیشرفت داشته است. هزینه اجرایی این طرح 7.5 میلیارد تومان است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۲    
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: تعریض پل فلزی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۷    
مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره زمستانی در 3 بازار روز کوثر شهرداری خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۸    
جوان 18 ساله فلاورجانی، پس از ایست کامل قلبی و با تلاش تکنسین های فوریت های پزشکی اورژانس 115 به زندگی دوباره بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۵    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: معاونت امور زنان و خانواده به دنبال ایجاد تبعیض به نفع زنان در بازار کار نیست، بلکه به دنبال فرصت های برابر و ایجاد تعادل جنسیتی در بازار کار هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۶    
احداث دوربرگردان های احمدآباد از جمله طرح هایی است که برای تسهیل عبور و مرور و مدیریت بهتر ترافیک شهری در 22 بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۶    
سازمان پزشکی قانونی کشور از کشته شدن 12 هزار و 751 تن از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه سال جاری درکشور در حوادث رانندگی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۶    
زاهدان- رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: به منظور عدم تضییع حقوق مردم بلوچستان، بلواری در پیشانی شهر و محل ورود کلیه میهمانان و مقامات کشوری که در مسیر فرودگاه قرار گرفته ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۰    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: سیزدهمین وقف جدید شهرستان گلپایگان در سال جاری به ثبت رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۷    
برنامه رقابت های والیبال انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۸    
معاون امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: همایش تجربیات موفق زنان در حوزه های کارآفرینی و اقتصاد به منظور توسعه فرهنگ نقش آفرینی زنان در راستای دستیابی به توسعه پایدار ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۴    
مرد 82 ساله ای که دچار ایست کامل قلبی تنفسی شده بود، با تلاش تکنسین های اورژانس 115 شهرضا، پس از انجام عملیات احیا به زندگی دوباره بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۱    
دبیر علمی دومین همایش ملی سنجش و ارزشیابی علم در دانشگاه اصفهان گفت: در همایش سنجش و ارزشیابی علم با رویکرد" ارزشیابی کیفیت نظام های سنجش علم ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۱    
معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر حدود 100 مجتمع مسکونی شهر اصفهان برای اجرای طرح جنبش ورزش و سلامت، در نوبت بازدید هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۱    
مدیر پروژه احیای میدان امام علی(ع) گفت: احداث 3 مجموعه تجاری و پارکینگ کمرزرین، ولی عصر و قیصریه برای رفع معضل پارک در میدان امام علی(ع) در دستور کار است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۲    
مبارکه- مدیر تاکسیرانی و نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مبارکه گفت: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان خط تاکسی مبارکه- مجلسی از مسیر طالخونچه راه ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۲    
شبکه اسکای نیوز از وقوع انفجاری تروریستی در مرکز بغداد و کشته و زخمی شدن شماری در این انفجار خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۹    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: جهت برگزاری هرچه بهتر آزمون نهایی پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان فریدن دومین نشست توجیهی مربیان قرآن کریم این شهرستان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۶    
فریدن -امام جمعه دامنه گفت: مرور رویداد ها و حماسه های دهه فجر یادآور شهامت ها و نمایش دهنده روحیه استکبار ستیزی است .
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۶    
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) بادرود مسابقه دل نوشته ای به نام ستارگان کویر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان گفت: احداث پارک 7 هزار مترمربعی بهرام آباد با 600 میلیون تومان اعتبار تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
معاون فرهنگی بنیاد بقیةالله(عج) اصفهان از شرکت 100 نفر در مسابقه تفسیر سوره یاسین که ازسوی این بنیاد برگزار شد خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
گلپایگان- مدیرآموزش و پرورش گلپایگان گفت: 160 دانش آموز دختر گلپایگانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
علی اکبر صالحی در اولین سالگرد توافق هسته ای ایران و غرب، در گفت وگو با شبکه الجزیره قطر با بیان این که آمریکا به تعهداتش در برجام عمل نمی کند افزود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۷    
مدیر دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان از انتشار فراخوان جشنواره فصلی داستان کوتاه طنز در اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۷    
برخوار-فرماندار برخوار گفت: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر بهترین راه پیشگیری از اعتیاد در جامعه است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۱    
2 مدعی اصلی آقای گلی لیگ شانزدهم در چهار مسابقه آخری که برای تیم های خود به میدان رفته اند موفق به گلزنی نشده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۸    
رییس سازمان سینمایی سوره گفت: اصفهان الگوی بازسازی و توسعه سینما در کشور است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۶    
لوبیا چشم بلبلی در مقایسه با سایر لوبیاها نفخ کمتری دارد و با کاهش دادن میزان جذب کربوهیدرات، میزان قند خون را حفظ می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۳    
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: طی امروز و فردا گاهی افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید سرد و بارش های پراکنده برف و باران و مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۲    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) نرخ 39 ارز عمده جهان را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 23 ارز از جمله یورو و پوند افزایش یافت و نرخ 13 ارز از جمله دلار آمریکا کاهش نشان می دهد و قیمت هفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۶    
سالهاست که حضور کتابهای کمک درسی به قصه پرغصه ای برای دانش آموزان و والدین آنها تبدیل شده است! و سالهاست که انتشار این کتاب ها سود کلانی عاید موسسات انتشارات کمک درسی کرده است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۸    
6 تیم لیگ برتری و از جمله 2 تیم اصفهانی موفق شده اند تا به اینجا دست کم برابر یک حریف در هر 2 دیدار رفت و برگشت لیگ شانزدهم به پیروزی برسند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۸    
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای رهنان در ایام دهه فجر تکمیل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۹    
دو تن علوفه توسط دوستدار طبیعت به پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی اهدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۶    
بامداد امروز لبان خشکیده زاینده رود با بوسه آب تر شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۳    
دانش آموزان دبستان غیر دولتی رویش برای ابراز همدردی با آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو به ایستگاه آتش نشانی شهر خود رفته و با تقدیم گل و دلنوشته هایی از رشادت آتش نشانان تقدیر کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۰    
دو نفر متخلف شکار و صید در منطقه "دربند هنده" دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۰    
مجموعه تجاری، تفریحی و گردشگری اصفهان سیتی سنتر در هجدهمین همایش تقدیر از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز به عنوان اولین و تنها مجموعه سبز کشور تقدیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: نمایشگاه بهاره و شب عید باید با اولویت کسبه پلاسکو تشکیل شود، تا علاوه بر حمایت از تولید داخلی در این نماشگاه کسبه پلاسکو کمتر آسیب ببینند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۷    
پدر صالح قربانی نوجوان معلول اصفهانی در مورد دیدار استاد بزرگ شطرنج ایران با فرزندش گفت: فرزندم از دیدار با احسان قائم مقامی بسیار خوشحال شد و این کار استاد بزرگ شطرنج ایران برای ما بسیار ارزشمند است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: به منظور خدمت رسانی بیشتر به شهروندان و کاهش آلودگی هوا 4 خط بی. ار.تی در سال آینده راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۴    
با وجود یک فرد معتاد در خانواده زندگی هر یک از افراد خانواده به نحوی صدمه می بیند، به این دلیل که آنها برای ادامه حیات مجبور می شوند که تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنند تا بتوانند با اثرات ویرانگر ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۵    
چهارمین نشست "نقدکتاب" با محوریت نقد داستان های اجتماعی و خانوادگی، هفتم بهمن ماه در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۹    
هفته فیلم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ششم بهمن ماه در دومین برنامه به نمایش و تحلیل مستند "مرثیه ای برای یک رویا" اختصاص دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۶    
فراخوان دومین جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی در سه بخش هنری، بین الملل و علمی منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۳    
مدیر طرح ساماندهی نازوان گفت: باغ پرندگان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی نونوار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری انگلیسی رویترز نوشت: اعراب خلیج فارس خواهان تحت فشار گذاشتن ایران هستند و می گویند ترامپ همان گمشده آنهاست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۱    
خرید زمستانی سپاهان در دومین مسابقه خود برای این تیم دومین گلش را به ثمر رساند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۱    
مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان معتقد است: وظیفه مدیریت شهری تأمین امنیت سرمایه گذاری در شهر است چراکه تأثیرگذاری اجتماعی پروژه های مشارکتی به منظور رشد و توسعه شهر برای سرمایه ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۸    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، از بارش برف در اکثر محورهای شمالی و مرکزی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۵    
جیمز متیس در گفتگوی تلفنی خود با دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، بر اهمیت وجود سازمان ناتو تاکید کند.
  • ۱