سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۳:۰۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 14 مهر 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 2 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 3 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 4 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 5 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 6 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 7 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 8 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 9 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 10 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 11 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 12 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 13 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 14 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 15 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 16 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 17 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 18 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 19 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 20 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 21 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 22 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 23 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 24 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 25 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 26 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 27 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 28 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 29 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۴    
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: افراد باید محصولات غذایی و تنقلات را از مراکز معتبر خریداری کنند و به هنگام خرید تاریخ تولید و انقضای محصولات را بررسی کنند و اگر تاریخ آن مخدوش یا گذشته باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۰    
معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک گفت: به منظور تسهیل تردد رانندگان و عابران، عملیات زیرسازی و مناسب سازی ورودی اتوبان قم به محله کریم آباد شهر کهریزک اجرا شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۱    
نمایش "شاهرخ" به نویسندگی بهنام میرزایی و کارگردانی محمد رادمهر به صورت تک پرسوناژ با بازی محمد رادمهر روی صحنه رفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۶    
درگیری لفظی در شورای شهر تهران، مخالفت با آزادی مشروط حاجتی و استعفا دسته جمعی در یکی از شوراهای شهرستان شاهرود، مهم ترین عناوین بسته خبری این هفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۸    
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهروندان تهرانی از مجلس و دولت انتظار دارند که به وظایف خود در برابر پایتخت عمل نمایند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: باید عقب ماندگی های تکمیل مسکن مهر و همچنین احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی جبران شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۹    
شهردار سمنان گفت: سمنان باید از شهر خودرومحور به شهر انسان محور تبدیل شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۷    
شهردار گرگان از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت روز جهانی کودک در این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۰    
تا کنون تنها پنج زوج موفق شده اند که جایزه نوبل را از آن خود کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت ایمنی جرثقیل های سنگین در پایتخت گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۳    
شیائومی می بند 5 در نسخه جهانی از فناوری NFC بهره می برد؛ نسل قبلی این دستبند فقط در نسخه بازار چین دارای چنین قابلیتی بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۴    
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: نصب تابلوی مشخصات ساختمان در حال احداث، الزامی است و این موضوع به طور جدی از سوی کارشناسان اداره نظارت بر ساخت و سازهای این معاونت کنترل و نظارت می ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش وپرورش از برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در تاریخ اول آبان ماه با مشارکت وزارت کشور در مدارس سراسر کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۰    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنا بر گزارش وزارت بهداشت با انجام آزمایش از یک هزار و 300 نفر از جمعیت روستای لردگان کمتر از 5 درصد مردم این روستا مبتلا به ویروس HIV هستند و همه آنها تحت مشاوره و ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۴    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از پایش و کنترل مرزها با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ارتش برای اربعین خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل بانک مسکن در خصوص تمهیدات این بانک برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، گفت: تسهیلات 240 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی از سوی بانک مسکن تامین و پرداخت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۷    
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اذعان آمریکایی ها به قدرت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان به دنبال بازدارندگی قدرت ایران هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۷    
معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از اجرای عملیات هم سطح سازی معابر و احداث مسیر عبور افراد کم توان جسمی در سطح جزیره کیش خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۳    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی موضوع یارانه ها خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۲    
محصول فناورانه اپلیکیشن پیشگیری از آلزایمر سالمندان که با حمایت دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ساخته شده است، 16 مهر ( سه شنبه) رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۰:۲۴    
تحولات امروز، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۲    
رئیس کل گمرک ایران گفت: حجم تجارت خارجی کشور در 6 ماهه نخست سال جاری از 42 میلیارد دلار گذشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۰    
کارشناس ملزومات بیمارستانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از صادر نشدن مجوز واردات به چسب زخم خبر داد و گفت: چسب زخم تولید داخل دارد و نیازی به واردات نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۲    
مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار فرآیند تعالی سازمانی که در راستای شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان ها صورت می گیرد و راهکارهایی را برای بهبود سازمان مشخص می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۳    
شورای صدور پروانه ساخت در جلسه شب گذشته با چهار فیلمنامه موافقت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۲:۱۲    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت مسئله اشتغال را از موضوعات اساسی و مهم کشور دانست و بر تلاش همه مسئولان در این راستا تاکیدکرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۲:۰۳    
مدیر کل راه آهن منطقه اصفهان گفت: نخستین قطار زائران اربعین از اصفهان امروز بعد از ظهر حرکت کرد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بیش از دو هزار نفر از زائران اصفهانی در این ایام از طریق خطوط ریلی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۰    
تیم ایران در مجموع 2 بخش مردان و زنان به مقام قهرمانی کاراته وان روسیه دست یافت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۳    
رئیس قوه قضائیه با اهدا لوحی از فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران به جهت همکاری در مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا به خصوص قاچاق فرآورده های نفتی تقدیر و تشکر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۱    
هیئت دولت در جلسه امروز به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان، اساسنامه کمیته ملی المپیک را با اصلاحاتی به تصویب رساند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۳    
مهم ترین اخبار و تحولات سیاسی امروز جهان را در بسته خبری "بین الملل ایمنا" بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۰    
با اعلام کمیته فنی و توسعه، سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۲    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: حدود 40 درصد اقتصاد کشور از مالیات معاف است و این امر، در کنار پایین بودن نرخ های مالیاتی و فرارهای مالیاتی گسترده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۷    
فرماندار قصرشیرین گفت: براساس توافقی که با مسئولان عراقی صورت گرفت، مرز خسروی به روی زائران اربعین حسینی (ع) بازگشایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۰    
مهم ترین اخبار و تحولات سیاسی امروز در منطقه غرب آسیا را در بسته خبری ایمنا (خاورمیانه) بخوانید
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۰    
42 کشته و مجروح در تصادف مرگبار زنجان، علت افزایش حق بیمه اختیاری، بازداشت سحر تبر، سهم 70 درصدی زنان در کارگزاری مراکز مشاوره ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۰    
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی و حضور بانوان برای تماشای این دیدار، از برنامه ریزی تامین امنیت کامل این بازی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۴    
شهردار اردبیل گفت: با افزایش همکاری و هم افزایی بین شهرداری و نیروی انتطامی می توان بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را کاهش داد که این مهم پیگیری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با حوادث اخیر لردگان، به کمیسیون بهداشت دستور داده شده که هر چه سریع تر کمیته ای برای بررسی این موضوع به شهرستان لردگان اعزام کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۴    
سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از انجام عملیات آسفالت ریزی گلستان یک خبر داد و گفت: برای عملیات آسفالت ریزی این خیابان حدودا دو هزار تن آسفالت بکار رفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۷    
شهردار اهواز با بیان اینکه مشکل اساسی این شهر فاضلاب است نه دفع آب های سطحی گفت: مشکلات شبکه فاضلاب شهری ارتباطی با شهرداری اهواز ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۴    
تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه و روگذر خیابان امام خمینی در مسیر شمال به جنوب به علت وجود ترافیک به کندی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۹    
رئیس شورای شهر تهران از شهرداری خواست که رسیدگی به پرونده های حقوقی دانه درشت را زودتر انجام دهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۴    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش رگبارهای پراکنده و موقت در جنوب، غرب و مرکز استان در روز دوشنبه پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۴    
یک عضو شورای شهر تهران گفت: زنان جامعه امروز خواسته هایی دارند که شایدبرای برخی اقشار هنوز جدی و معنادار نباشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۰    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن و کشاورزی ایران گفت: قانون تجارت باید به گونه ای تدوین و تصویب شود که بر نظرات بخش خصوصی منطبق باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۷    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با گلایه از نحوه صدور ویزا از سوی سفارت آلمان برای فعالان اقتصادی گفت: تسهیل در رفت و آمد فعالان اقتصادی، اولین شرط توسعه همکاری کشورها محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۴    
رییس سازمان سینمایی در حکمی محمدمهدی عسگرپور را به عنوان دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۰    
سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری سمنان از پیشرفت 85% درصدی عملیات رنگ آمیزی جدول های معابر در آرامستان شهر سمنان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۰    
رسانه اکونومیست بر اساس معیارهای پنج گانه یعنی پایداری (25 درصد)، مراقبت و سلامت (20 درصد)، فرهنگ و محیط زیست (25 درصد)، آموزش و پرورش (10 درصد) و زیرساخت (20 درصد) از بین 140 شهر در سراسر جهان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۹    
شاخص کل بورس تهران که از ساعت 9 صبح امروز روند کاهشی را آغاز کرده بود در ساعت 10 و پنج دقیقه افزایش نامحسوسی را تجربه کرد اما در نهایت با کاهش بیش از هفت هزار واحد به کار خود پایان داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۶    
نخستین موسسه ماساژ نابینایان کشور در ارگ جهانمای اصفهان آغاز به کار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۸    
پانصد و نود و هشتمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و چهل و یکمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۲    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان همزمان با هفته ملی کودک در همکاری با شهرداری تهران اقدام به نصب بنرهایی با تصاویر نقاشی کودکان با موضوعِ شهری که من دوست دارم، کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۴    
مدیر منطقه پنج شهرداری تبریز گفت: امسال چهار پروژه فضای سبز در این منطقه اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۰    
گروهی از معماران ایرانی از استودیو معماری میراژ، در رقابتی که بین معماران سراسر جهان برای طراحی سالن کنسرت ملی کلانشهر ویلنیوس، پایتخت کشور لیتوانی، برگزار شد، بهترین طرح پیشنهادی را ارائه دادند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۰    
باشگاه ذوب آهن در واکنش به برکناری علیرضا منصوریان از سرمربی گری تیم فوتبال این باشگاه، بیانیه اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۰    
استاندار اصفهان گفت: 14 شهرستان و بیش از 70 شهر استان در حال استفاده از ذخایر آبی هستند، در کوهرنگ دو هزار میلیمتر بارندگی داشتیم که اگر این میزان بارندگی تا 10 هزار میلیمتر هم باشد بازهم مشکلات آبی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۰    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت: خدمات این سازمان در سه ماهه دوم امسال یک هزار و 993 مورد بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۸    
امام جمعه خمینی شهر گفت: شوراها باید همواره رشد متوازن شهر را در نظر بگیرند و عدالت دینی را مورد توجه قرار دهند و اینگونه نباشد برخی نقاط شهر برخوردار و دسته دیگر محروم باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۹    
احسان مهدوی هزاوه مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان صبح امروز _یکشنبه 14 مهر 98_ از خبرگزاری ایمنا بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۴    
مدیر پایگاه جهانی چهلستون اصفهان گفت: به مناسبت روز جهانی کودک، مجموعه میراث جهانی چهلستون میزبان کودکان و نوجوانان معلول ذهنی و حرکتی بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۰    
رئیس جمهور نقش اولیای دانش آموزان و محیط خانواده را در رشد و شکوفایی استعدادها و نخبگی دانش آموزان حائز اهمیت دانست و گفت: نخبگان و مدال آوران المپیادهای جهانی قهرمانانی در زمینه استعداد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
رییس شورای استان گفت: موانع فکری مدیران شهری و احساس یأس و ناامیدی در حل مشکلات و نپذیرفتن تغییر شهرها و همچنین نبود ایده و فکر جدید از بزرگترین موانع حل چالش های شهری در آینده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: هدف ما این است که بازیکنانمان برای رفتن به باشگاه هایشان از سلامت کامل جسمی و ذهنی برخوردار باشند تا در لیگ شرکت کنند و البته هدف دیگرمان این است که فرصت بازی کردن مقابل ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۴    
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: حضور ⁧‫زنان‬⁩ در ورزشگاه برای اولین بار رسمیت یافته و توسط فدراسیون فوتبال سامانه بلیت فروشی دیدار ایران - کامبوج به زنان هرچند به شکل ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۱    
شهردار همدان از رضایتمندی 80 درصدی شهروندان همدانی از عملکرد سازمانش خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۲    
تئاتر خیمه شب بازی شاد "مبارک در جنگل سیاه"، 12 تا 18 مهرماه ویژه مهدکودک ها و مدارس، 15 و 16 مهرماه ویژه خانواده ها در خانه کودک اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۲    
شاهین شهر و میمه- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: محدودیتی در معرفی افراد برای دریافت تسهیلات بافت های فرسوده نداریم و هرچند نفر واجد شرایط مراجعه کنند به آنها پرداخت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۹    
مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری یزد گفت: آموزش های شهروندی نتایج مثبتی برای مدیریت شهری دارد و در اصل کار آن را آسان می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۶    
سیستم جداسازی مریخ نورد "مارس 2020" که وظیفه تحویل کاوشگر به سطح سیاره مریخ را دارد با موفقیت آزمایش شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۰    
مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی استان اصفهان صبح امروز _یکشنبه 14 مهر 98_ با حضور استاندار اصفهان در سالن همایش های اتاق بازرگانی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۴    
هفتمین کنفرانس ملی حرفه ای گرایی در روابط عمومی با حضور جمع کثیری از فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی ایران در هتل المپیک تهران گشایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۴    
صحبت از بازگشت برانکو به پرسپولیس در حالی مطرح شده است که این مربی نزدیک به یک میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارد و هنوز نتوانسته آن را دریافت کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۲    
مدیر عامل خودروسازی سایپا گفت: تا پایان سال در تولید پراید به کاهش ارزبری زیر یک هزار یورو می رسیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۸    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما وظیفه خود را درحمایت ایرانیان خارج از کشور قرار می دهیم و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تضییع حقوق آنها به کار می گیریم
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۶    
استاندار اصفهان گفت: ارائه آموزش های لازم و فرهنگ سازی برای رعایت قوانین ترافیکی لازم است اما باید با متخلفان راهنمایی و رانندگی برخورد قانونی شود تا شاهد برقراری امنیت و نجات جان انسان های بیشتری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۷    
زمانی که صحبت از آرامش به میان می آید، چه تصویری به ذهن شما خطور می کند؟ یک چمنزار، گلزار، ساحل خلوت یا تماشای دلنشین رودخانه در یک بعد از ظهر تابستانی.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۶    
بعد از سه نتیجه تحقیرآمیز "تاتنهام" مقابل رقبا در جام اتحادیه، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ جزیره، "مائوریسیو پوچتینو" سرمربی این تیم در شرایط سختی قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۴    
بررسی های جدید محققان روی موش ها نشان داد مصرف نوشیدنی هایی با شکر افزوده، ضررهای پیروی کردن از رژیم غذایی پرچرب را افزایش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه 38 هزار کارت سوخت از سال 1390 در باجه های معطله بلاتکلیف مانده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۸    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به مشکلات و تحمیل تحریم های ظالمانه برکشور و فشار اقتصادی بر مردم، می توان با افزایش انگیزه و بهره وری بالا اهداف برون سازمانی را تحقق بخشید ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۴    
رییس هیات مدیره سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرج گفت: با توجه به افزایش سرعت فرایند جلب مشارکت، سازمان ها و مناطق می توانند با تلاش بیشتر ضمن تسریع امور به تحقق درآمدهای پایدار ناشی از سرمایه گذاری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۹    
پانزدهمین جشنواره فیلم زوریخ در کشور سوئیس به کار خود پایان داد و فیلم متری شیش و نیم تقدیر ویژه هیات این رویداد سینمایی را به خود اختصاص داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۴    
فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اگر بخواهیم شهر و جامعه و کشور قانومندی داشته باشیم باید مردم قانونمند باشند؛ شهروند قانونمند موظف به رعایت سه وظیفه قانونمندی، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۶    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اقدامات لازم برای راه اندازی مجموعه "توان افزایی زنان" در حالی که اهمیت زیادی دارد، به کندی انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۳    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هزینه ها و درآمدهای پروژه میدان امام علی(ع) در دو سال گذشته باید شفاف سازی شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۷    
عضو هیات رئیسه مجلس پنج سئوال ملی نمایندگان از وزرای نیرو، صنعت و کشاورزی را اعلام وصول کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تشریح جانفشانی رزمندگان برای نسل جوان نیاز به درک متقابل دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۴    
امسال نیز به رسم هر سال، تیم کوک هشتمین سالگرد درگذشت استیو جابز را با پست و تصویری از او در توییتر خود زنده و گرامی داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۹    
مدیر منطقه هفت شهرداری شیراز از احیا و بهسازی میدان الله به عنوان یکی از میادین خاطره انگیز شیراز خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۳    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر 9 منطقه حاشیه ای و 400 نقطه بی دفاع شهری در اصفهان است که در اآن ها شاهد افزایش آسیب های اجتماعی هستیم و برای سرویس دهی به این مناطق منابع کافی در اختیار ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۰    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تصمیمات شورا و شهرداری باید نظر متخصصان را تأمین و خبرگان هر حوزه را قانع کند و از چنان شفافیت و استواری مبانی تصمیم گیری برخوردار باشد که افکار عمومی تصمیمات مدیریت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۵    
اگر بتوانیم بسترهای مناسبی را برای ایجاد فرصت هایی در جهت استفاده از خلاقیت ها و ظرفیت های مردم فراهم کنیم در اصل به سمت ایجاد شهرهای خلاق گام برداشته ایم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۰    
منوچهر هادی که این روزها مشغول کارگردانی سریال دل است، در صفحه شخصی خود، خبر از خوانندگی رضا بهرام برای این سریال داده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۹    
بررسی های اخیر محققان نشان می دهد اگر والدین از لحن صدای دستوری برای ارتباط با نوجوانان استفاده کنند، آن ها تمایلی به پاسخ دادن نخواهند داشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۳    
مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: پروژه باززنده سازی مادی رهنان با اختصاص بودجه 20 میلیارد ریالی در حال تکمیل است و آبان ماه امسال بهره برداری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۵    
بازیکن سابق استقلال تهران روز گذشته توسط پلیس ناجا به دلیل رانندگی در حالت غیرعادی بازداشت شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۹    
کارشناس مدیریت باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: حدود 80 واحد پرورش قارچ در اصفهان وجود دارد که 70 واحد از آن فعال است و قارچ های دکمه ای تولید می کنند زیرا بیشترین مصرف استان این نوع از ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۳    
شهرداری بیرجند از بهسازی پارک جنگلی این شهر به مساحت 40 هکتار خبر داد.
  • ۱