چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۱:۵۹May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 24 بهمن 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 2 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 3 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 4 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 5 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 6 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 7 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 8 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 9 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 10 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 11 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 12 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 13 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 14 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 15 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 16 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 17 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 18 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 19 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 20 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 21 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 22 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 23 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 24 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 25 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 26 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 27 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 28 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۲    
هفته دوازدهم لیگ برتر آقایان امروز (دوشنبه) با سه دیدار برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۹    
در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران، علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۱    
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه صنایع دستی تهران در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۲    
به گزارش خبرنگار ایمنا ، همکاری هیوندای با استارتاپ کانن برای توسعه پلتفرم اختصاصی خودروهای برقی، انتشار نخستین آمار کارکنان بهداشتی آلوده به کروناویروس چین ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۳    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه در ابتدای سال جاری برای شارژ انبارها و بالگردهای هلال احمر اعتبارات خوبی را تخصیص دادیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: امسال تولید گوشت و مرغ عالی است و چهار ماه است که مازاد تولید داریم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۳:۴۹    
معاون خدمات شهری شهردار شیراز،گفت: در بیش از 100 نقطه شهر سازه هایی موسوم به جداره های کاذب برای تبلیغات انتخاباتی ایجاد شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۰    
شرایط و گمانه زنی ها حاکی از تعطیلی قریب الوقوع دانشکده خبر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۳:۵۵    
به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار شهرستان رفسنجان، بخشدار و جمعی از مسئولان بخش، هشت طرح و پروژه در بخش نوق رفسنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۳:۴۱    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهردار تهران از ایجاد 9 خط ویژه مینی بوس در پایتخت تا انتهای سال جاری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۳:۳۰    
عضو شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: کارتن خواب ها در شهر صاحب گرم خانه شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۳:۲۹    
مدیر منطقه 11 شهرداری تهران توضیحاتی را درخصوص روند ساماندهی و برخورد با دستفروشان خیابان ولیعصر (عج) ارائه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۳:۲۲    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین از افزایش روشنایی بوستان اندیشه، با هدف رفع مشکل روشنایی در این بوستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۲:۵۵    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) شهر آذین بندی و فضاسازی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۳:۳۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مشکلات زاینده رود طی 18 سال گذشته مانند جذام به جان شهر افتاده بود. نمایندگان ادوار گذشته اصفهان پیگیر این مشکلات نبودند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۲:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن فوتبال بازی می کنند و از حاشیه های دیگر تیم ها دور هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۳:۲۵    
رویدادهای متنوعی در شب اصفهان در تبریز به نمایش گذاشته شد. نمایشگاهی از صنایع دستی و فرش نفیس اصفهان، اجرای تئاتر کُلاغ ها، اجرای موسیقی از جمله این برنامه ها بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۳:۲۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در این دوره از انتخابات مجلس برای چندمین بار کسانی که بویی از اصلاحات می بردند رد صلاحیت شدند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۲:۱۰    
در این بسته خبری از بهره برداری سامانه شهروندسپاری تا برگزاری کلاس های آموزش فضای سبز باقرشهر و امحا پوسترهای چسبانده شده در اماکن غیرمجاز را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۳:۰۷    
شهردار اصفهان در صفحه توییتر خود نوشت: در نخستین شب از شب های فرهنگی اصفهان در تبریز فرصتی برای هم نشینی هنرمندان اصفهان و تبریز فراهم شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۲:۰۰    
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از نصب علائم هشدار دهنده در تقاطع غیر همسطح یادگام امام (ره ) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۲:۳۱    
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج گفت: برپایی نمایشگاه های بین المللی در زمینه گردشگری بهترین فرصت برای معرفی تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری و دیدنی هر شهری است
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۲:۰۴    
مراسم شب های فرهنگی اصفهان در تبریز با اجرای هنرمندان اصفهانی و حضور هنرمندان و جمعی از مدیران کشوری و شهرهای اصفهان و تبریز برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۰:۵۹    
زنده سوختن جوان 21 ساله پیش چشمان برادرش در آستانه اشرفیه، حادثه برق گرفتگی در فروشگاهی در تهرانسر، خودکشی پسر تهرانی 40 روز بعد از خودکشی دوست صمیمی اش و زنده به گور شدن مادر و کودک گیلانی زیر برف ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۱:۴۹    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: دولت تاکنون بیش از 850 میلیارد تومان برای توسعه متروی تبریز از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۱:۳۵    
شهرداری اصفهان و شهرداری تبریز تفاهنامه ای را با هدف گسترش روابط و تقویت همکاری ها میان این دو کلانشهر در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی منعقد کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۱:۳۲    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: این سازمان بدون محدودیت مالی و امکاناتی برای کمک به برف روبی و مشکلات دیگر ناشی از بارش برف در شهرستان خلخال آمادگی کامل دارد و اعتبار مورد نیاز ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۱:۳۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: اهالی هنر تبریز در روز 14 مردادماه سال آینده با حضور در اصفهان در سالروز صدور فرمان مشروطیت مهمان اصفهان خواهند بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۱:۱۷    
قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، از هوشمندسازی بیش از 85 درصد چراغ های راهنمایی سطح شهر قزوین، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۱:۱۶    
مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلستان شهدا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد و با حضور مسئولان، فرماندهان و مردم اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۴    
متن وصیت نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توسط جانشین وی، سردار قاآنی قرائت شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۳    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: هیچ مکتبی را نمی توان در اصفهان یافت مگر اینکه ریشه آن در تبریز بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۱    
رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه دولت به فکر مردم است، گفت: دولت همه تلاش خود را به کار می بندد که گرانی ها به مردم فشار نیاورد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۱    
شهردار اصفهان به مناسبت درگذشت داریوش اسماعیلی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان پیام تسلیتی را صادر کرد و از دوستیِ دیرینه ی خود با او گفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۹:۲۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه توییتر خود نوشت: امشب تلاش دو ساله همکارانم برای بهبود ‫کیفیت اینترنت رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۷:۵۸    
26 بهمن ماه روز ولادت حضرت فاطمه (س) در ایران روز مادر و زن نامیده شده است. ایرانی ها در این روز با ارسال پیام، پیامک و متن های زیبا این روز را به مادران و همسران خود تبریک می گویند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۹    
رییس دفتر رییس جمهور گفت: حمایت از بخش خصوصی همواره مورد تاکید دولت بوده است و بخش خصوصی هم باید دولت را ملجاء و پشتیبان خود بداند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۰    
حمله پلنگ وحشی به دو مرد در خواف، آخرین مهلت ثبت نام کنکور 99، آزادی 60 زن زندانی در تهران و نجات بیش از 36 هزار نفر از مصدومان حوادث جوی برخی عناوین بسته خبری اجتماعی امروز- پنجشنبه 24 بهمن ماه- است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۷    
اولین همایش استانی شورای هیئات مذهبی استان اصفهان امروز_پنجشنبه 24 بهمن 98 _ با حضور ایت الله طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و حجت الاسلام باباخانی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۸:۱۳    
معاون عملیات سازمان آتش سوزی و خدمات ایمنی رشت از آتش سوزی یک منزل مسکونی خبر داد و گفت : در این حادثه زن جوان از شدت ترس از پنجره منزل به داخل کوچه پرید و مصدوم شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۵    
وزیر کشور از فعالیت گروه های بازرسی این وزرات خانه در یک ماه گذشته برای نظارت بر تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۸    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: لانه برای حیوانات شهری در بوستان ها و پارک های سطح شهر ساخته و نصب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۷:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان گفت: در بخش بانوان به خاطر نبودن پخش زنده و حتی غیر زنده و پوشش داده نشدن کامل بازی ها در اخبار، اسپانسر بودن خیلی سخت است، زیرا هیچ سودی برای کسی ندارد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۵    
فرار از زندان در قانون جمهوری اسلامی ایران دارای مجازات بزرگی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۹    
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تعامل میان اصفهان و تبریز محدود به برگزاری یک شب فرهنگی نیست و در چندین قرن گذشته مراودات فرهنگی میان این دو شهر، آن ها را در هم تنیده کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۳    
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر از ثبت نام الکترونیکی و توزیع بیش از هشت هزار نهال رایگان درخت در شاهین شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۷:۰۷    
رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به این که در شرایطی قرار داریم که آمریکا با تمام توان فشار وارد می کند، گفت: تلاش جدی دولت بر این است که با تکیه بر داخل مشکلات را رفع کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۰    
دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بیکتبال بانوان برگزار شد که در این دیدار بهمن با برد مقابل نامی نو به فینال رسید و با برتری تیم پالایش نفت آبادان مقابل بانوان شهرگرگان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۶:۴۶    
رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: شایسته است تعامل بین شهری از شهرهای کشور خودمان آغاز شود و چه زیبا که شب فرهنگی اصفهان با هدف این تعامل از تبریز آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۹    
رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان گفت: هیچ نامه یا دستوری از سوی پلیس مبنی بر ممنوعیت فروش بادکنک هایی در روز خاص به اتحادیه خرازی فروشان نداشتیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران از صدور معاینه فنی برتر برای 356 هزار خودرو در پایتخت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۷    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری باید بر روی مشارکت جویی، خلاقیت فرهنگی، بهزیستی فرهنگ شهروندی و نشاط اجتماعی تمرکز کند تا در نتیجه آسیب های اجتماعی کاهش پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۸    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه اقتصاد دیجیتال بدون تمرکز بر هوش مصنوعی و سرمایه گذاری هدفمند در این حوزه به شوخی می ماند!
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۲    
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اعلام اینکه تعداد رأی اولی های استان 170 هزار و 400 نفر است، گفت: این افراد در 2838 شعبه، رأی خود را به صندوق خواهند انداخت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۵:۱۳    
چهارصد و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در مورد پروژه استاد معین، با همه گروه های ذی نفع مذاکره و صحبت کرده ایم، گفت: اخذ نظر شورایاری ها به معنای پذیرش آن نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۶    
شهردار ابهر گفت: در آستانه انتخابات بیش از 40 نقطه در نقاط پرتردد شهر برای فعالیت تبلیغاتی کاندیداها پیش بینی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۶    
مدیر مرکز ادبی قلمستان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اشتراکات ادبی اصفهان و تبریز را برجسته دانست و استاد همایی و استاد شهریار را نماد این اشتراک معرفی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۸    
می توان گفت دوشنبه (این هفته) برای فعالان بازار یکی از ناخوشایندترین روزها در طول سال جاری بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تبیین ترکیب جمهوریت با اسلامیت، قدرت با عطوفت و تمدن سازی در انقلاب اسلامی و توجه رهبری در بیانیه گام دوم به آن گفت: انقلاب اسلامی دارای شعارهای ابدی و نه کوتاه مدت است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۳:۱۰    
رییس اداره آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در بهمن ماه امسال فرهنگ ترافیک به بیش از 5800 دانش آموز اصفهانی آموزش داده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۵۸    
پس از آنکه بسیاری از شرکت های بزرگ از جمله نوکیا، سونی، آمازون و ال جی به دلیل شیوع کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل خودداری کردند، این مراسم در سال جاری لغو شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۸    
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری شب فرهنگی تبریز در اصفهان در سال 99 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۷    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: شهرداری به عنوان متولی صدور پروانه رایگان برای مالکان خانه های تاریخی و برای خانه هایی که در بافت فرسوده قرار دارد 50 درصد تخفیف عوارض در نظر گرفته تا تشویقی برای ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۰    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بروجرد گفت: فضاهای شهری بروجرد برای تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۸    
ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم از ساعت 14 امروز _پنجشنبه 24 بهمن ماه_ آغاز می شود و مهلت آن ششم اسفندماه پایان می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۹    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: موج ناپایدار جدیدی از روز شنبه به استان وارد می شود و احتمال بارندگی های ضعیف در مناطق غرب وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۹    
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه 25 بهمن ماه از ساعت 10 صبح آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۴    
مگر چقدر مسئولیت پذیری انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال سخت است که هیچ کس مسئولیتش را بر عهده نمی گیرد؛ پس حالا سوال این است که مربی سابق خونه به خونه، چگونه به بر نیمکت تیم ملی ایران تکیه می زند؟
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۰    
معاون شهرسازی و معماری شهردار بیرجند از اجرای طرح هایی با هدف رفع معضلات و مشکلات منطقه مهرشهر بیرجند خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۵    
امینه؛ رمانی از تاریخ قاجار ولی دارای داستان هایی غیر مطابق با آن تاریخ است. نویسنده آن مسعود بهنود و از سوی انتشارات علم چاپ شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۹    
دیدن پست های وزیرجوان در فضای مجازی برای کودکان و بزرگسالان و بیماران قلبی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همکارانم از چند روز قبل پس از دریافت گزارش هواشناسی، برای حفاظت از جان نود مادرباردار ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۴    
معاونت بین الملل اتاق بازرگانی ایران در نامه ای خطاب به تشکل های ملی وابسته به این اتاق اعلام کرد: به منظور بررسی و تعیین فهرست کالاهای مشمول تعرفه های ترجیحی و تعرفه های جدید برای تجارت با ازبکستان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۴    
بریزبن، پایتخت و پرجمعیت ترین شهر در ایالت کوئینزلند استرالیا، به زودی میزبان ایجاد بزرگ ترین پارک مرکزی خود در 50 سال گذشته خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: امسال تعداد 256 طرح ساماندهی، احداث و بازآفرینی فضای سبز در مناطق مختلف شهرداری و سازمان های وابسته ابلاغ و اجرا شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی از تقسیم استان گیلان به پنج منطقه برای تسریع در روند بازگشایی محورهای روستایی استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بیشتر این محورها تا فردا شب بازگشایی شوند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۰    
شهردار خاش گفت: با وجود 750 هکتار معبر خاکی و فقر و محرومیت مردم و ناتوانی شهرداری در تامین هزینه های مالی و خدمت رسانی و وابسته بودن به بودجه دولت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۸    
درمان طولانی مدت با لیتیوم در عملکرد کلیه برخی افراد اختلال ایجاد می کند یا منجر به آسیب دائمی به این عضو حیاتی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۹    
کاروان تیم فوتبال سپاهان با استقبال مسئولان باشگاه السد وارد شهر دوحه شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۶    
عضو شورای مرکزی کارگزاران گفت: لیست کارگزاران تا فردا اعلام خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۰    
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان منطقه اصفهان گفت: هیچ زمانی بحث تحریم انتخابات یا کاهش مشارکت در برنامه های اصلاح طلبان نبوده و نخواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۷    
مدیران در بسیاری از شهرهای آمریکایی در تلاشند با نقاشی خیابان ها، علاوه بر زیباسازی شهری، امنیت عابران پیاده را افزایش دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۷    
فروغ فرخزاد شاعر ایرانی در 24 بهمن 1345 در حالی که فقط 32 سال داشت بر اثر واژگونی اتومبیل درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
مرکز روابط عمومی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از بارش برف سه متری در اردبیل و شرایط سخت امدادرسانی در محور خلخال_ اسالم خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۲    
معاون خدمات شهری شهردار مشهد از حمایت کامل این معاونت از کسب و کارهای خلاقانه دانش آموزی به ویژه در حوزه تولید گیاهان زینتی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۹    
هرچه به عید نوروز نزدیک تر می شویم، دغدغه بزرگترها برای خرید لباس عید کودکانشان بیشتر می شود و از آنجا که خرید کردن در شلوغی های شب عید دشوار است و تهیه لباس مناسب برای بچه ها به وقت و حوصله بیشتری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۶    
خبرها در ایتالیا حاکی از آن است که لیستی توسط باشگاه یوونتوس آماده شده که طبق آن، آینده برخی بازیکنان این باشگاه در هاله ای از ابهام خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۳    
نشست اختتامیه دومین دوره فرآیند تعالی سازمانی شهرداری اصفهان با حضور معاونان، مدیران مناطق و سازمان ها و تیم ارزیابی تعالی سازمانی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: پس از گزارش حریق در یک کارگاه مبل سازی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۴    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: هرگونه آثار تاریخی یافت شده در زیر محور چهارباغ توسط ناظران کاملاً مستندنگاری شده و با ارائه جزئیات خاص حفاظت شده که این آثار در زیر کف سازی اجرا شده کاملا ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۹    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گردشگری تهران در حوزه بازاریابی و جذب گردشگر نقش مؤثری خواهد داشت و فرصت خوبی در آن فراهم است تا بتوانیم با بازارهای بین ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۰    
رئیس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان در انتخابات فراکسیون کشاورزی اتاق ایران به عنوان رئیس هیئت مدیره فراکسیون کشاورزی انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۷    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: طبق توافقات، قرار شده به 16 هزار عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر تسهیلات کم بهره تعلق بگیرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۴    
در حالی که گزارش ها از بارش سنگین برف در ارتفاعات استان اصفهان و سرشاخه های زاینده رود در استان چهارمحال و بختیاری در روزهای اخیر حکایت دارد گویا آمار بارندگی ها در سایت هواشناسی دو استان کمی دور از ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۵    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به ثبت نام در هیئت رییسه فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و گفت:در مجموعه مدیریتی فوتبال استان تصمیم گرفتیم که اصفهان مثل همیشه حضور قوی و پررنگی در فوتبال ملی داشته باشد چون ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۳    
بازیکن هندبال بانوان سپاهان گفت: بانوان ایرانی در هندبال پتانسیل بالایی دارند و باوجود این که در این رشته دیده نمی شوند و سختی های زیادی را تحمل می کنند باز هم عاشق رشته خود هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۳    
مدیر مرکز رشد ICT شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: مرکز رشد اصفهان از شرکت های نوپایی که در حوزه فناوری فعالیت می کنند، حمایت های متفاوت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۰    
تشدید اختلاف در یک جناح سیاسی و مسائل مرتبط با انتخابات از مهمترین عناوین روزنامه های امروز _پنجشنبه 24 بهمن ماه_ است.
  • ۱