جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 2 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 30 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از اجرای طرح دوگانه سوز کردن تمام خودروهای تاکسی، ون (تاکسی)، وانت و مسافربر شخصی در سال جاری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: سال گذشته 641 میلیارد تومان زکات در سراسر کشور جمع آوری شد که 80 درصد آن صرف امور معیشتی نیازمندان و مابقی در امور زیربنایی و عمرانی مناطق محروم هزینه شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۶    
شهردار زنجان تاکید کرد: جبران عقب ماندگی رخ داده در پروژه سبزه میدان دور از ذهن نیست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
شهردار الشتر گفت: 12 ماه حقوق معوقه کارگران و کارمندان شهرداری این شهر پرداخت شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۱    
این روزها چشمان خسته، چهره های رنج دیده و تن های بی رمق سوغات کرونا برای کادر پزشکی است. دیدن چهره آنها که بیش از دوماه است برای حفظ جان مردم از خانه و خانواده خود دور مانده اند تلخ ترین صحنه ها را ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۲    
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار در اصفهان استاندارد سازی وسایل بازی کودکان در بوستان درخشان این منطقه انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۲    
عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان این که 100 گروه رصدی از غروب پنجشنبه برای رویت هلال ماه مبارک رمضان فعالیت می کنند، گفت: جمعه سی ام شعبان و شنبه نخستین روز ماه مبارک رمضان خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۸    
جلسه هیئت دولت روز چهارشنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد و در آن وزیر آموزش و پرورش گزارشی را از تدابیر و برنامه های آن وزارت درباره استمرار آموزش دانش آموزان در شرایط تعطیلی مدارس ارائه داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
زوج فداکار پرستار میهمان برنامه تلوزیونی دورهمی با اجرای میهمان مدیری خواهند شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام و سرمایه ای پایان ناپذیر و همیشگی برای ملت شریف ایران است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد وزارت میراث فرهنگی از اجرای چهارمین دوره طرح توانمندسازی تشکل های مردمی این وزارتحانه با محوریت توانمندساختن جوامع محلی و رویکرد عملیاتی و مهارت محور ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۳    
در بازی های هیجان انگیز مثل بارسا _ پاری سن ژرمن، چلسی _ بایرن و منچستر _ بایرن، و حتی توپ طلای 2010 همه تمجیدها از بازیکنان بزرگ انجام شد و بازیکنان تاثیر گذار زیر سایه قرار گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبود یافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ سوم اردیبهشت ماه 99 اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر این که تجهیزات ارتش برای مقابله با کرونا از فناوری روز دنیا بهره می برد، گفت: ارتش برای مقابله با کرونا امکانات بهداشتی و درمانی خود را به میدان آوردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۳    
رئیس جمهور با اشاره به شرایط سخت منطقه و جهان بخاطر شیوع ویروس کرونا وضرورت همکاری همه کشورها در مقابله با این بیماری بر انتقال تجارب و دستاوردهای ایران در این زمینه به کشور دوست و همسایه عمان تاکید ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: تفاهم نامه استفاده مشترک از خدمات نقشه برداران نظام مهندسی جهت اجرای عملیات پیش تفکیک آپارتمان قبل از صدور گواهی پایان کار در چند محور بین شهرداری و سازمان ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
وزیر نفت گفت: تولید کنندگان نفت شیل در آمریکا و کانادا تعهدی را بر عهده نگرفتند و همانگونه که می بینیم به طور طبیعی توسط بازار تنبیه می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
معماران شرکت زها حدید در رقابتی بین المللی برای طراحی یک مرکز تکنولوژی جدید اوپو، بهترین طرح پیشنهادی را ارائه دادند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۷    
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر مبنای تفاهم نامه "استفاده مشترک از خدمات نقشه برداران نظام مهندسی جهت اجرای عملیات پیش تفکیک آپارتمان قبل از صدور گواهی پایان کار" ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۷    
شهردار سمنان از بدهی 200 میلیارد تومانی دستگاه های اجرایی به شهرداری سمنان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
طرح "11 هزار کیلومتر مسیر" به منظور بازدید مجازی از 24 اثر ثبت جهانی ایران با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرایی خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۹    
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: از اعلام تاریخ آغاز تمرینات تیم ها اطلاعی ندارم و هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۹    
آیین امضاء تفاهم نامه استفاده مشترک از خدمات نقشه برداران نظام مهندسی جهت اجرای عملیات پیش تفکیک آپارتمان قبل از صدور گواهی پایان کار صبح امروز _چهارشنبه 3 اردیبهشت 99_ بین شهرداری اصفهان و اداره ثبت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: اولویت فاصله گذاری اجتماعی در خانه ماندن است و خانه به عنوان امن ترین محل جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و بیماری کووید 19 است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۸    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: تفاهم نامه استفاده مشترک از خدمات نقشه برداران نظام مهندسی جهت اجرای عملیات پیش تفکیک آپارتمان قبل از صدور گواهی پایان کار به منظور تسهیل در خدمت رسانی به ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۳    
نخستین جلسه هماهنگی روسای کمیته های فدراسیون با حضور اعضا صبح امروز با تاکید بر مشارکت فعالیت بانوان در فعالیتهای ورزش دانشگاهی در محل فدراسیون برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالروز تولدش بار دیگر قاصد نور شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۰    
بعد ثبت دو روز روند کاهشی تعداد مبتلایان جدید کرونا، طی 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان جدید این ویروس نسبت به روز گذشته تفاوت چندانی نداشته است، اما در ترکیه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۹    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی پایان یافت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
شهردار پره سر گفت: کار ساخت و اجرای پروژه فرهنگی، هنری این شهر با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
رییس دفتر رئیس جمهور گفت: کارآفرینان قهرمانان خط مقدم نبرد و تکیه گاه محکم دولت در اداره اقتصاد و مقابله با تحریم ها بوده اند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۸    
سازمان فضایی ناسا تصویر یکی از آخرین عکس های گرفته شده توسط تلکسکوپ فضایی اسپیترز را به طور رسمی منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۹    
سانسور در صدا و سیما پدیده تازه و نوظهوری نیست، بلکه امری است که برای سالیان سال گریبان برنامه ها و برنامه سازان رادیو و تلویزیون را گرفته و گذشتن از سد آن کار چندان راحتی نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۸    
شهردار اصفهان گفت: هرکجا نیاز باشد شهرداری آماده ارائه خدمات و همکاری است تا کیفیت خدمات افزایش یابد و مردم آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۸    
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه امروز فضایی شد که تحقق این مهم بیانگر این است که ما در هر عرصه ای با تکیه بر خداوند متعال و استعدادهای درونی خود ورود کنیم می توانیم موفقیت های چشمگیر و جهان پسندی داشته ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۸    
ساختمان های مدور نسبت به ساختمان های مرسوم مستطیلی و فرم های نامنظم دارای مزایایی است که لزوم توجه بیشتر طراحان به معماری مدور را طلب می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۹    
شهردار گلپایگان از احداث پارک بانوان این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۲    
عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: آثار معماری دوره زندیه در شیراز بافت ارزشمندی را در شهر ایجاد کرده که برای حفظ بناهای تاریخی در اولویت مدیریت شهری است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۲    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان برای نشان دادن اهمیت روزجهانی زمین پاک هر سال برنامه های مختلفی برگزار می کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۸    
ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در حالی که با دو گل از حریف قطری خود عقب بود، در نیمه دوم به بازی بازگشت تا جواز حضور در فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۶    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از تداوم بارش ها در مناطق جنوب، شمال و شمال شرق این استان خبر داد و گفت: روزهای شنبه و یکشنبه وزش باد شدید بسیاری از مناطق استان اصفهان را در بر می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل سابق سپاهان گفت: امضایم زیر قرار دادی که سپاهان با امیر قلعه نویی بسته، وجود دارد و مبلغ قرار داد 10 یا هشت میلیارد تومان نیست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
مسئول امور فرهنگی سازمان بهزیستی گفت: به دلیل محدویت اجرای برنامه های فرهنگی به طور حضوری طرح حفظ سوره مبارکه یس و اجرای برنامه اذان گاهی با در نظر گرفتن محدودیت ها در ماه رمضان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده از شیوه مدیریت اپیدمی کرونا از سوی رئیس جمهوری این کشور انتقاد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: طی روزهای اخیر آمار مسافران اتوبوس افزایش و به بیش از 400هزار نفر رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۱    
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان از 80 هزار تن آسفالت ریزی در ماه های آینده در شهر زنجان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۱    
سینا سرلک مدعی شد درحالی که در دو دوره جشنواره سینمایی حافظ به او اعلام کرده بودند که برنده جایزه بهترین تیتراژ شده، در لحظه پایانی برنده را تغییر و تندیس را به خواننده دیگری اهدا کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۱    
با اعلام سازمان برنامه و بودجه مبنی بر ارائه لیست متقاضیان دریافت وام یک میلیونی به بانک مرکزی در صبح امروز، احتمالا وام فردا به حساب آنها واریز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۹    
بهاالدین محمد فرزند شیخ حسین بن عبدالصمد ملقب به شیخ بهایی از مشاهیر مدفون در حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد است که روز بزرگداشتش روز معمار نامیده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۲    
توییتر لیگ قهرمانان آسیا امروز اسامی بازیکنان سه تیم منتخب از ادوار مختلف این مسابقات را منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۳    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: طرح پاکسازی دیوارهای آلوده شهری در دست اقدام است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۷    
آمریکا به دیدار ظریف و بشار اسد واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۷    
این روزها چهره هایی که از جای ماسک زخم شده و جا انداخته اند گویای واقعیت تلخ این روزهای شهری است که مردمانش به بلای کرونا گرفتار شده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۳    
پروژه استفاده از توانایی بویایی سگ ها به منظور تشخیص افراد مبتلا به کووید-19 در انگلستان به اجرا در آمده است؛ سگ های آموزش دیده می توانند در هر ساعت 750 نفر را بررسی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۸    
شهردار چمن سلطان گفت: در راستای توسعه فضای سبز و ارتقای سیمای شهری 700 اصله نهال مثمر و غیر مثمر در این شهر کوهستانی کاشته شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۸    
تعزیر 1.7 میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان، محکومیت هفت میلیاردی قاچاقچی لوازم الکترونیکی در آذربایجان غربی، کشف انبار دپوی20 میلیاردی ملزومات بهداشتی و تجهیزات پزشکی در تهران و محکومیت 1 ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۳    
شهاب حسینی، کوروش آهاری و الکس برتو یک کمپانی جدید فیلمسازی به نام "pol" در آمریکا تاسیس کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۸    
مدیرحوزه هنری اصفهان گفت: پویش هنری "کرونآرت" با هدف مشارکت عمومی تا 25 اردیبهشت آثار هنرمندان را در حوزه هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، شعر و ادبیات و طنز می پذیرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: تنها هنر معماری است که می تواند زمینی ترین کارها را آسمانی کند و آسمانی ترین معانی و مفاهیم را در کالبد خشت و گل دربیاورد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
میزان تولید محصولات فولادی و شمش شرکت های بزرگ کشور در سال رونق تولید، (سال 98) به ترتیب 6 و 5 درصد افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۶    
در عقدنامه های رسمی، قسمتی به عنوان "شروط ضمن عقد" وجود دارد که در آن مسائل متعددی به عنوان شرط ضمن عقد (یا شرط خارج لازم) ذکر شده است که زوجه می تواند همه یا برخی از آنها را به عنوان شرط ضمن عقد خود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۶    
مدیرسازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بروجرد گفت: در راستای جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به سطح معابر شهری پارکینگ ماشین آلات باری و کشنده به مساحت پنج هکتار احداث می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۴    
معاون گردشگری کشور گفت: در بخش گردشگری به ازای هر اشتغال، 160 میلیون ریال تسهیلات 12 درصدی پرداخت می شود. فعالان حوزه صنایع دستی نیز به ازای هر شغل می توانند 120 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۳    
سازمان ناسا به مناسبت پنجاهمین سالگرد روز زمین، این روز را به صورت آنلاین جشن می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۳    
مالک باشگاه شهرخودرو اعلام کرد این باشگاه بابت طلب 4 میلیارد و 500 میلیون تومانی از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است و امکان دارد یک میلیارد هم به این مبلغ بابت ضرر و زیان آن اضافه شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۰    
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان از تماس دو هزار و 500 نفر از شهروندان اصفهانی با مددکاران و مشاوران برای مقابله با اضطراب ناشی از کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۸    
نمایندگان مردم در مجلس فرایند اعتراض مؤدیان به برگه های تشخیص مالیاتی را مشخص کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
رئیس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان گفت: شروع بکار دندانپزشکان هنوز مورد اختلاف نظر است، چرا که نمی توان از فاصله تقریبا دو متری کارهای دندانپزشکی را انجام داد و خطرات بسیاری برای این اقدامات وجود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۸    
یک کارشناس محیط زیست و منابع طبیعی گفت: مهمترین پیام کووید-19 می تواند تلنگری به سبک زندگی بشر مدرن باشد تا با تجدید نظر در آن بتوان به صورت مسالمت آمیز در کنار سایر موجودات این کره خاکی زندگی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: ظرف 15 روز آینده درباره ادامه مسابقات ورزشی تصمیم خواهیم گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۶    
بررسی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات کشور با حواشی در صحن مجلس رو به رو شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان گفت: پس از شیوع کرونا میزان تولید زباله ها و پسماندهای عفونی در شهر سمنان 62 درصد افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۳    
نامه منتسب به ابراهیم حاتمی کیا که در آن تماشای غیرقانونی فیلم خروج را "بدون مشکل" خوانده بود، تکذیب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۳    
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری کرج با افتتاح پروژه های مختلف در راستای کاهش دفن زباله در طبیعت تلاش می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
شرکت دارویی گیلیاد ادعا کرده که داروی "رمدسیویر" (Remdesivir)، در جلوگیری از تکثیر کروناویروس جدید و درمان بیماری کووید 19 مؤثر است
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۴    
مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا در سازمان ملل گفت: اگر اقدامات لازم در برابر کرونا انجام نشود ممکن است ظرف چند ماه با قحطی هشدارداده شده در کتاب مقدس مواجه شویم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۱    
رئیس جمهور گفت: خروج از خانه و تردد در خانه های یکدیگر مخالف ضرورت های بهداشتی است. دستگاه ها چیزی را اعلام نکنند که در یک پیشخوان تجمع مردمی باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۸    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: سالانه 900 هزار تن گوشت قرمز اعم از گوساله و گوسفندی در کشور نیاز است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
معاون متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مشکلات شبکه شاد را به وزارتخانه منتقل کرده ایم و هر چه پیش برویم امکان رفع کاستی های این شبکه بیشتر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
معاون فرهنگی شهردار اصفهان از برگزاری 95 عنوان برنامه مجازی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در چهار محور سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۲    
ویدئویی از برخورد زننده و توهین آمیز سحر قریشی با یک پاکبان منتشر شده که موجب انتقاد کاربران فضای مجازی، عضو شورای شهر تهران و رییس مرکز ارتباطات شهرداری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۲    
بزرگ ترین مجتمع تولید آلومینیوم کشور در منطقه ویژه اقتصادی لامرد افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا گفت: ممنوعیت مهاجرتی جدید کشورش به مدت 60 روز ادامه خواهد داشت و شامل کسانی می شود که برای دریافت کارت سبز اقامت دائم تلاش می کنند و قصد دارد با این روش از آمریکایی ها که به دنبال ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
معاون وزیر ورزش در توسعه ورزش همگانی تاکید کرد که مردم مراقب سودجویانی که در این روزهای کرونایی برای ارائه برنامه های ورزش در منزل درخواست وجه می کنند، باشند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۸    
بهای نفت پس از یک رکورد تاریخی و سقوط به قیمت منفی، در معاملات روز چهارشنبه با اندکی افزایش رو به رو شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی موافقت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب و رئیس کمیته اطلاع رسانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: موضوع سلامت و معیشت در دوران پساکرونا جز دغدغه های اصلی همه مردم جهان خواهد بود و احزاب برای ماندگاری و ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۷    
منجم و رصد کننده هلال ماه گفت: ارتفاع ماه، اختلاف سمت، جدایی زاویه ای، عرض دایرةالبروجی و خط دایرة البروجی از جمله شاخصه های اساسی برای رویت هلال است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۸    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: عرصه 53 هکتاری شهرک پرتو سبز به عرصه های فضای سبز جنگلی شهر اضافه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از برگزاری مجازی ویژه برنامه های هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۹    
از آنجا که کودکان جثه ای کوچکتر دارند از زاویه ی دیدی دیگرسان فضاهای شهری را مشاهده و درک می کنند. اما این تنها تفاوت آن ها با بزرگسالان نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۳    
هر ساله با آمدن فصل بهار لاله های واژگون در ارتفاعات کوه چهارمور سمیرم می روید.رویش لاله های واژگون در سمیرم از ابتدای اردیبهشت آغاز می شوند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۳    
کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: مبلغ قرار داد بانوان کم است و بیشتر بازی ها انجام شده و تنها سه هفته باقی مانده که انصاف نیست چیزی از آن کم شود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۷    
نفت فراوان است و خریداری نیست، مخازن انباشت نفت پر شده و ظرفیت ورودی وجود ندارد، زمان سررسید تحویل نفت های خریداری شده فرارسیده و انبارهای خریداران پر است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد تمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به میزبانی یک کشور برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
شهردار گلشن گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا در این شهر ثبت نشده و همچنان در وضعیت سالم قرار داریم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: چند مرتبه در جلساتی که با مشاوران شورا در حضور معاونان شهرداری برگزار شده ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بخشی از پروژه مشارکتی مجتمع صنفی عمده فروشان خشکبار در میدان مرکزی میوه و تره بار که احداث آن سال 95 کلنگ زنی شد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
داوید آلابا از جمله بازیکنانی است که قرارداد وی در آینده نزدیک با بایرن به اتمام می رسد و تمایل او برای افزایش رقم دستمزدش، ممکن است باعث جدایی از وی از این تیم شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
با وجود این که روش ضدعفونی سازی فضاهای عمومی در بسیاری از کشورها در حال اجرا است، اما کارشناسان در مورد تاثیر آن درکاهش شیوع ویروس کرونا تردید دارند.
  • ۱