سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۱May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۸    
از آغاز فصل برداشت تا امروز (12 مرداد ماه)، هفت میلیون و 155 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شده که این میزان خرید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 7 درصد رشد داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۰    
بانک مرکزی امروز (شنبه) بهای رسمی 47 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 26 ارز نسبت به روز معاملاتی قبل کاهش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۳    
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: در سال جاری با اختصاص بالغ بر یک هزار میلیارد تومان، اجرای پروژه های عمرانی و حمل و نقلی در دستور کار قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۸    
در سال های اخیر بخشی از آثار سینمای ایران به دلایلی مانند اقتضائات داستان، عبور از خط قرمزها و گیشه در خارج از کشور فیلمبرداری می شد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۷:۲۸    
یرواند آبراهامیان کتابی دارد با نام اسلام رادیکال مجاهدین ایرانی ، پژوهش وی درباره سازمان مجاهدین خلق (منافقین) از ابتدای شکل گیری این تشکیلات سیاسی_نظامی و تشکیل شورای ملی مقاومت با همکاری و همراهی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۳    
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به شیوع بیماری همه گیر کویید 19 و بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه، از تغییر تقویم زمانی ثبت سفارش و توزیع کتاب های آموزشی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۳    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اظهارکرد: در طرح سوادآموزی اتباع خارجی و آموزش سواد به مهاجران مقیم ایران بیش از 850 هزار نفر از نعمت سواد برخوردار شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۱    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان با اشاره به کارکردهای باشگاه دانش پژوهان جوان، گفت: هویت سازی و مهارت های دانش آموزان باید تقویت شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۶    
مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: مکاتبه ای با بانک مرکزی برای تمدید انتشار اوراق مشارکت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به شرایط کنونی صورت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۷    
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به همراه سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور، هماهنگی لازم برای تولید محتوای علمی، آموزش منابع انسانی و ارتباط جامعه با دانشگاه را در دستور کار خود قراردادند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با ارائه برنامه در دقیقه 90 نمی توانیم امتیاز لازم را برای کسب عنوان های بین المللی کسب کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۳    
تهیه کننده نخستین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تولید سریال و اقلام جانبی بچه زرنگ خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۱    
شهردار بیرجند گفت: لازم است تفاهم نامه ای بین شهرداری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای مشارکت شهرداری در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس استان امضاء شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۷    
فیلم هفت و نیم ساخته نوید محمودی از چهارشنبه 8 مرداد ماه اکران آنلاین می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۷    
رمان دوران کوران، نوشته سید حسام الدین رایگانی توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر و روانه بازار کتاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۶    
وزیر امور خارجه در توییتی محورهای سفر و گفت وگوهای خود در روسیه را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه در حمایت ها و توزیع منابع نگاه جغرافیایی وجود ندارد، گفت: در حوزه فرهنگ و هنر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۰    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمان گفت: با هدف کاهش محدودیت ها و افزایش امکان تأمین پارکینگ، ضوابط آن در املاک متقاضی اصلاح و در کمیسیون ماده پنج تصویب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۳    
نفرات برتر دومین جشنواره ملی "داستان آب" در چهار بخش داستان نویسی، نزدیک به داستان، کودک و نوجوان و داستان با فضای کرونا معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۰    
معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت اقتصاد از تامین مالی بیش از 42 هزار و 500 میلیارد تومانی از محل انتشار اوراق مالی اسلامی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۱    
عادت داریم که خصوصی سازی سرخابی ها را امری نشدنی در دولت های مختلف بدانیم، حالا بیشتر از هر زمانی استقلال و پرسپولیس در آستانه این اتفاق مهم هستند و بورس قرار است تا بار دشوار خصوصی سازی این دو ابر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
فریدون عموزاده خلیلی بر اساس آرای اعضای هیئت مدیره منتخب بیست وسومین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بار دیگر به عنوان رئیس این انجمن انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۰    
معاون اول رییس جمهوری به هدف گذاری دو کشور ایران و عراق برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری به میزان 20 میلیارد دلار در سال اشاره کرد و گفت: برای تحقق این هدف گذاری ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۳    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز در نخستین سفر خارجی خود، با حضور در ایران ، با مقام معظم رهبری دیدار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۸    
رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز گفت: به زودی پروژه علی بن حمزه به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
در این بسته خبری از نوسازی شهرود تا بررسی مشکلات حوزه شوراها و شهرداری ها در کمیسیون عمران مجلس و تکمیل "کوچه باغ زندگی" را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۰    
انتقال ویروس کرونا از غذا و نوشیدنی، خوردن روزانه چهار بادام و تاثیر آن بر بدن، جویدن هسته انگور مفید است یا مضر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از احداث 250 جایگاه اتوبوس با طراحی جدید در آینده ای نزدیک خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۶    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از اهمیت بحث تولید جلبک در آب های کشور و سرمایه گذاری های بخش خصوصی در این حوزه خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۶    
در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی تراکم ترافیکی وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۰    
با تصمیم فرهاد مجیدی محمد دانشگر به دلیل بی انضباطی از تمرین استقلال اخراج شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۸    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۴    
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (سه شنبه) در مجموعه انقلاب برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۹    
معاون اقتصادی باشگاه استقلال با انتشار تصاویر مربوط به بازدید امروز مدیران باشگاه از یکی از کارخانه های محصولات غذایی، از تولید چندین محصول غذایی با برند استقلال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۷    
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت را باعث انسجام بیشتر فعالیت های قرآنی و پرهیز از موازی کاری دانست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۸    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از اهمیت بحث تولید جلبک در آب های کشور و سرمایه گذاری های بخش خصوصی در این حوزه خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۶    
رییس جمهوری حفظ تمامیت ارضی و امنیت عراق به عنوان همسایه ای مهم و استراتژیک برای ایران را حائز اهمیت فراوان توصیف و تصریح کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۲    
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای در واکنش به خبر خبرگزاری رسمی کره جنوبی، یونهاپ، در مورد احضار سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول این اقدام را خبری غیرحرفه ای و بی اساس عنوان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۴    
نخست وزیر عراق گفت: باید از طریق همکاری و کارکردن با کشورهای مختلف منطقه، راهکار فراگیری برای پایان دادن به مشکلات و چالش های منطقه پیدا کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۵    
مهاجم سی و یک ساله آرسنال مدت هاست که تحت نظر بارسا قرار دارد و با توجه به شرایط نه چندان مساعد توپچی های لندن، ممکن است راهی کاتالونیا شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۹    
تمام شدن بسته های اینترنت و استفاده از اینترنت به صورت آزاد می تواند رقم نجومی را در قبض موبایل کاربران لحاظ کند. سازمان تنظیم مقررات با اعلام یک کد دستوری، خبر از غیرفعال سازی این امکان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰    
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به مناسبت گرامیداشت حج برنامه های متنوعی را برای دهه اول ذی الحجه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۵    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از توسعه روز افزون شرکت های دانش بنیان و لزوم سرمایه گزاری بخش خصوصی در این حوزه خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۱    
نخستین نمایشگاه عکس خبرگزاری ایمنا با عنوان نگاه کن؛ با من بمان! از دوم تا هشتم مردادماه در نگارخانه سیتی سنتر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۱    
به روال هرساله صحن شورای شهر تهران در ابتدای مرداد ماه، به مدت دو هفته تعطیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۹    
رییس جمهوری از اراده دو دولت ایران و عراق برای ارتقای روابط تجاری دو کشور به 20 میلیارد دلار خبر داد و گفت: دو کشور مصمم هستند همه مفاد توافقات دو طرف در اسفند ماه 97 را اجرایی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۶    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 11 رأی موافق یک فوریت طرح ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی حیوانات شهری در تهران را به تصویب رساندند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۴    
عضو شورای شهر تهران گفت: نمی شود و درست نیست که هر روز یک سند یا طرح جدید تصویب کنیم. این همه مصوبه داریم، در حالی که گزارشی هم دریافت نکرده ایم. با این روش ما شهرداری را به گزارش ندادن تشویق می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۴    
چندین پروژه در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان ظهر امروز _ سه شنبه 31 تیر 99_ با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۵    
سه نفر از طلا فروشان اهل اصفهان که برای هم صنفی های خود در کازرون، طلا و جواهر می بردند بامداد امروز (سی و یکم تیرماه 99) در یکی از باغ های این شهر به قتل رسیدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۹    
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، طرح تمدید الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی در شهرداری تهران را با توجه به اینکه مصوبه قبلی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۶    
محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با رای اعضای این فراکسیون رییس فراکسیون ورزش شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۰    
هافبک پرتغالی منچستر یونایتد بدون شک از زمان پیوستن به این تیم تبدیل به یکی از ارکان اصلی شده و کمک شایانی به سولسشر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۰    
کتاب خواندن به دلیل تأثیرات مفیدی که روی ذهن و عملکرد انسان دارد و کمک می کند که در زندگی شخصی و اجتماعی به طور بهتر و سالم تری عمل کنیم امروزه از اهمیت بیشتری برخوردار است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۲    
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین از اتمام عملیات پخش و روکش آسفالت در پل شرکت نفت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار مبتلایان به کرونا و بهبودیافته ها و ترخیص شدگان و بیماران بستری با شرایط حاد در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های استان در 24 ساعت گذشته را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۰    
مدیر نظارت بر ناشران فرابورس ایران در خصوص آخرین وضعیت نماد معاملاتی بانک دی گفت: بانک دی حداکثر تا پایان مهرماه 99 برای ارائه صورت های مالی سالانه حسابرسی شده، مهلت دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۹    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود تحت تاثیر کاهش قیمت در بازار ارز، روند اصلاحی آرامی پیش گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، ضربه 10 تریلیون تومانی به بنیان های مالی شبکه های قاچاق مخدر را از جمله اقدامات این پلیس در چهار ماهه گذشته عنوان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل بین الملل بانک مرکزی که برای انجام مذاکرات بانکی به همراه هیئت وزارت امور خارجه به عراق سفر کرده بود، از گسترش بیش از پیش همکاری های ارزی و بانکی میان دو کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۷    
در برنامه امشب پایش معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به پرسش ها در زمینه اسناد مالکیت پاسخ خواهد داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تعیین گزینه های نهایی دادستانی دیوان محاسبات در این کمیسیون خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین تکلیف جزئیات مرتبط با سهام عدالت و جاماندگان نهادهای حمایتی خبر داد و گفت: سهام عدالت به جاماندگان خانواده های ایثارگران و شهدا پرداخت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۹    
معاون خدمات شهری شهردار قم از افزایش دیوار نگاره ها برای افزایش نشاط اجتماعی و آرامش روحی و روانی شهروندان در سطح شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۶    
شهردار بهار اعلام کرد: هزینه اتلاف سگ های ولگرد به انجمن حمایت از حیوانات شهر بهار برای زنده گیری و عقیم سازی این حیوانات داده می شود تا دیگر شاهد اتلاف آن ها در شهر نباشیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهور اسلامی ایران روز سه شنبه به طور رسمی از نخست وزیر عراق در مجموعه سالن اجلاس سران استقبال کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۵    
دولت ایتالیا در نظر دارد تا به منظور ایجاد کشوری هوشمندتر، با پیاده سازی برنامه ای خلاقانه بیش از 20 میلیون یورو در بخش حمل ونقل عمومی خود سرمایه گذاری کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۵    
دو تروریست داعشی در منطقه عملیات سپر فرات ترکیه دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۲    
60 لیتر سهمیه بنزین مردادماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری ساعت 24 بامداد چهارشنبه، (یکم مردادماه) در کارت های هوشمند سوخت شارژ می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۰    
نمایش بچه به کارگردانی افسانه ماهیان که قرار بود از روز چهارشنبه اول مرداد ماه در تالار چهارسو میزبان تماشاگران باشد، با تصمیم گروه اجرایی و موافقت مدیر مجموعه تئاتر شهر به صحنه نمی رود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم از پاسخگویی وزیر بهداشت به سوال سه نماینده مجلس خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۵    
مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: ارائه راهکارهایی برای جایگزینی آسفالت گرم معابر شهری اصفهان به عنوان پروژه پژوهشی مساله محور حوزه بهره بردار معاونت عمران شهری است که در ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۵    
مدیرفنی تیم های ملی شطرنج و مربیان رده ها از سوی سرپرست فدراسیون منصوب شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل شورون برآورد کرد که ناپایداری فعالیت های اقتصادی و قیمت نفت ادامه خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از انجام عملیات امداد هوایی برای انتقال کودک سه ساله مصدوم از سمیرم به اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی دولت درباره آتش سوزی نیروگاه نطنز و دیگر نقاط مشابه آن ، گفت: درباره پارچین همان زمان اعلام شد که هیچ خرابکاری صورت نگرفته و یک اتفاق طبیعی بوده است که خسارت آن نیز خسارت قابل توجه نبود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۷    
اعضای شورای شهر تهران به اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری تهران در خصوص مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و تعیین حریم آثار هنری در فضاهای شهری پاسخ دادند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۷    
اولین رویداد تولید فیلم داستانی سَمر با شعار "ایده ها به ثمر می رسند" برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۷    
علی برجی و محمد رشیدی فیلم تلویزیونی "شاید زندگی" را با موضوع کرونا خواهد ساخت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: همکاری نکردن مردم در بیرون گذاشتن زباله ها در وقت تعیین شده معضلی است که همواره شهرداری ها با آن دست و پنجه نرم می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
شهردار سمنان گفت: اولین پارک هوشمند کشور در راستای ایجاد مؤلفه های شهر دوستدار کودک که تا به امروز شهر سمنان در آن پیشرو بوده، آماده بهره برداری و آغاز به کار است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
رشد قابل توجه عرضه ارز در سامانه نیما طی روز گذشته تداوم یافت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۷    
انجمن سینمای جوانان ایران گزیده فیلم های کوتاه را هر هفته از طریق سرویس های نمایش اینترنتی به تماشا می گذارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۴    
شهردار سرپل ذهاب گفت: 20 خانوار کانکس نشین هم اکنون در زمین اداری آموزش و پرورش مستقر هستند که پیمانکار طی 2 روز آینده ساخت ساختمان جدید این اداره را آغاز می کند و از این رو این خانوارها به صورت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۴    
مدیرگروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان گفت: در هفته گذشته سه تالار متخلف در استان اصفهان اخطار دریافت کردند و یک تالار پذیرایی نیز پلمب شد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ 31 تیرماه 99 اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که تکریم پیشکسوتان نیروهای مسلح امری ضروری است، گفت: خانواده های نیروهای مسلح از مسوولان وزارت دفاع توقع و انتظار دارند تا در سرحد امکان به نیازها و ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
معاون شرکت ها و قیمت گذاری بنگاه های سازمان خصوصی سازی از ورود شرکت هواپیمایی کیش، به فرابورس در شهریورماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
کریستیانو رونالدو ستاره بار دیگر تاریخ سازی کرد و به یوونتوس کمک کرد تا درراه قهرمانی سریع تر پیش برود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۰    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی در بررسی وضعیت سواد سلامت در جامعه ایران اعلام کرد: در حوزه اجرا لازم است اهداف اختصاصی در جهت تحقق اهداف و راهبردهای سند ارتقای فرهنگ سلامت کشور تعیین شوند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۶    
رئیس کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای شهر تهران گفت: با تصویب اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، وضعیت شرکت های شهرداری تهران تعیین تکلیف خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۵    
نخست وزیر عراق به منظور دیدار و گفت وگو با مقام های عالی رتبه ایران در صدر یک هیئت بلندپایه سیاسی-اقتصادی وارد تهران شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۳    
یک مربی قایقرانی گفت: رئیس هیئت قایقرانی اصفهان سلمان قاضی عسگر است که دبیر هیئت پسرعمو و مشاور هیئت برادر این فرد است و آنها سلیقه ای عمل می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۷    
سرپرست واحد آموزش و پژوهش شهرداری سمنان از برگزاری دوره تخصصی تعدیل نرخ ارز فعلی برای پیمانکاران و کارکنان این ارگان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۷    
مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی فاز نخست پروژه رینگ حفاظتی شهر نیاز به سه هزار مترمربع آزادسازی مسیر دارد که آزادسازی 2600 متر آن (کیلومتر چهار تا هفت) به همراه احداث تقاطع غیرهمسطح ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۷    
اعتراض فرمانداری به لایحه تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه ای در سال 99 و تعیین ضوابط واگذاری بهره برداری از پارکینگ های عمومی شهرداری تهران در صحن شورا بررسی شد و اعضا به جز اصلاح عبارتی در دو مورد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس کمیته اطلاع رسانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: اگر مشکلات اقتصادی جامعه بهبود پیدا کند، امکان اینکه تعداد زیادی از مردم در انتخابات شرکت کنند محقق خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۷    
فیلم سینمایی گیسوم به کارگردانی نوید به تویی در انتظار دریافت پروانه نمایش قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۵    
نتایج بررسی ها توسط محققان نشان می دهد که مصرف ماده معدنی روی در برابر بیماری کرونا تاثیر محافظتی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۲    
پانصد و دهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
  • ۱