جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 14 خرداد 1400 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1400 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1400 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1400 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1400 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1400 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1400 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 1 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 2 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 3 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 4 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 5 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 6 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 7 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 8 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 9 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 10 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 11 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 12 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 13 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 14 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 15 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 16 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 17 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 18 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 19 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 20 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 21 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 22 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 23 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 24 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 25 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 26 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 28 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 29 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 30 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1400 
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۲    
مثبت شدن تست کرونای یکی از عوامل فیلم مأموریت غیرممکن 7، پروژه را خواباند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۲۳:۲۹    
سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو تاکسی در محور زاهدان به زابل 7 کشته و 2 مجروح برجا گذاشت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۲۰:۵۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های مبتلا به کرونای 15 خرداد ماه این استان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۲۰:۱۵    
مدیر حفاظت محیط زیست جاجرم گفت: 11 قلاده توله یک شغال ماده در یکی از باغات متروکه شهر جاجرم شناسایی و پس از نمونه گیری در طبیعت رها سازی شدند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۵:۵۹    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قائنات گفت: علی رغم همه محدودیت ها و تحریم ها با تلاش و کوشش فعالان اقتصادی، بخش صنعت در سال گذشته حدود هشت درصد رشد داشت
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۳:۲۴    
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه یک لنج باری در بوشهر با 6 خدمه غرق شد ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۳    
رئیس مجلس در توییتر خود نوشت: نظام جمهوری اسلامی از مردم و برای مردم است و مشارکت هرچه بیشتر، به نفع همۀ علاقه مندان به ایران خواهد بود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۸:۲۸    
نخستین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز ساعت 17 آغاز می شود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۶:۲۸    
رهبر انقلاب به نهادهایی که در جریان بررسی صلاحیت های انتخابات 1400 گزارش خلاف واقع به شورای نگهبان ارسال کردند هشدار داده و از مسئولان خواسته این اتفاق را جبران کنند. اما این هشدار به چه معناست؟
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۳:۵۸    
مسعود بهبهانی نیا که نویسندگی آثاری چون نرگس ، نفس سنگ ، خاک سرخ ، کارآگاهان ، ترانه مادری ، کیمیا ، فاصله ها و صبح نزدیک است را در کارنامه کاری خود دارد، روز گذشته در اثر ایست قلبی درگذشت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۱    
سرمایه گذاران رمزارزها می توانند رمز ارز را در زیان بفروشند و سپس از این ضرر برای کاهش یا از بین بردن مالیات سود سرمایه ناشی از سرمایه گذاری های برنده استفاده کنند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۳:۲۸    
وزیر نفت گفت: آتش سوزی در مخزن ضایعات نفتی ⁧‫پالایشگاه تهران‬⁩ با موفقیت مهار شد و این پالایشگاه به مدار تولید بازگشت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۳:۲۵    
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: از اینکه در بازی مقابل ایران باختیم شرمنده هستیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۹    
بنا بر اعلام دانشگاه پیام نور، مهلت تمدید شده برای ثبت نام و شرکت در مصاحبه علمی دوره دکتری دانشگاه پیام نور سال 1400 که از روز 13 خردادماه آغاز شده، فردا شنبه 15 خرداد پایان می یابد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۲:۳۴    
وزیر نیرو گفت: طی 18 ماه فعالیت موقت موافقت نامه اقتصادی اورآسیا حدود 40 درصد افزایش عملکرد صادراتی کشورمان محقق شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۲:۰۴    
اسحاق جهانگیری با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره جفا در حق برخی داوطلبان انتخابات گفت: از بزرگواری ایشان صمیمانه تشکر می کنم ولی هزینه شدن از جایگاه رهبری را به مصلحت نمی دانم ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۴    
یک داوطلب احراز صلاحیت نشده انتخابات ریاست جمهوری 1400 در واکنش به سخنان امروز مقام معظم رهبری نامه نوشت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۲    
تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های جام ملت های والیبال، با نتیجه 3 بر 1 ایتالیا میزبان را شکست داد و به سومین پیروزی خود رسید.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۱:۰۱    
یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس مدعی شد که ناراحتی و اختلاف رادوشویچ با سرخ ها تنها به مسائل مالی بر نمی گردد و سنگربان کروات از رفتار مدیران تیم یعنی ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی نیز گله مند است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۰:۵۲    
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: در مجموع در استان 13 درصد ثبت نام کنندگان رد صلاحیت شدند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۹    
ستاد انتخابات رسانه ملی اعلام کرد: نخستین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا (15 خرداد) ساعت 17 آغاز می شود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۴    
نماینده پرتاب دیسک زنان ایران موفق شد برای اولین بار مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را کسب کند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۹    
بیش از 500 فروشنده جاعل واکسن کرونا بازداشت شدند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۹:۴۶    
در حال حاضر 850 هزار تن انواع دانه های روغنی و روغن خام در گمرک و بنادر دپو شده است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۹:۳۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست جهان نما از حمله یک قلاده خرس به یک دامدار در روستای زیارت گرگان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۹:۲۸    
شورای نگهبان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه برخی گزارش های نادرست در نظریه نهایی شورای نگهبان موثر نبوده است ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۸    
گرازهای وحشی به خلخال حمله کردند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۸:۵۴    
آنچه در فراز دردمندانه کلام آخر حضرت آیت الله خامنه ای بیان شد، غم نهفته سالیان بود که در جریان رد و تأیید صلاحیت ها و حواشی و شایعات قبل و بعد آن ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۸:۵۴    
گل منحصربفرد مهدی طارمی به تیم فوتبال چلسی به عنوان بهترین گل فصل 21-2020 لیگ قهرمانان اروپا شناخته شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۶    
شهردار اصفهان از بودجه ریزی مشارکتی، برای اولین بار در شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: قرار است با نظر شهروندان 200 اقدام در 200 محله ⁧‫اصفهان‬⁩ برنامه ریزی شود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۸    
یک فروند کشتی ایرانی در دریا غرق شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۸    
جوانی در استخر کشاورزی در شهرستان فلاورجان اصفهان غرق شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۸:۱۹    
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور گفت: تولید فعلی سیمان و کلینکر در کشور بیش از میزان نیاز داخل است و باید به صادرات توجه ویژه داشت ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۸:۱۳    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: سقف وام ساخت مسکن روستایی برای سال جاری یک میلیارد ریال تعیین و به بانک ها برای پرداخت ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۶    
شورای نگهبان اعلام کرد بیانیه این شورا به مناسبت بیانات امروز مقام معظم رهبری تا ساعتی دیگر منتشر می شود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بیانات امروز رهبر معظم انقلاب حکایت از این داشت که به یکی از نامزدها ظلم شده است، طبعاً اگر شورای نگهبان بازنگری را در قوانین و مقررات خودشان داشته باشند ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۷    
حمید لولایی بازیگر فیلم های چند می گیری گریه کنی، خانه به دوش، ترش و شیرین، چارخونه، مرد عوضی، زیر آسمان شهر، بوتیمار، پنچری، معراجی ها، محله گل و بلبل، خروس، دزد و پلیس، چهار چرخ، مسافران، بزنگاه ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۸    
در شرایطی که کشور از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت شکننده ای قرار دارد و به تازگی آمارهای ابتلا و مرگ و میر ناشی از موج چهارم روند نزولی پیدا کرده است ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۵    
مهدی قایدی تنها سهمیه آبی ها در جمع ملی پوشان است به نظر می رسد چنین حالتی کاملاً موقتی بوده و پس از راهیابی تیم ملی به مرحله بعدی پیکارهای انتخابی جام جهانی ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از خروج تمامی نیروهای آتش نشانی از پالایشگاه نفت و پایان عملیات پس از 42 ساعت خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۲    
سقوط کارگر جوان به چاه مرگ وی را در پی داشت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۹    
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ اعتراض کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۶    
باشگاه استقلال اعلام کرد مصدومان این تیم دیگر به مرکز درمانی ایران مال نمی روند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۳    
نماینده اصلاح طلب مجلس دهم شورای اسلامی گفت: آن طور که به نظر می رسد و قبلا هم صحبت آن مطرح شده بود اگر علی لاریجانی تائید شود کارگزارانی ها از او حمایت خواهند کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۷    
هیئت فوتبال استان مرکزی در نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان این استان، از سلب میزبانی تیم فوتبال آلومینیوم در شهر اراک خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی همراه اول خبر از آماده سازی سیم کارت های رایگان ویژه ستادهای انتخابات 1400 داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۴    
مجمع نیروهای انقلاب اصفهان، لیست نهایی و 13 نفره خود را برای انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۷    
امین زندگانی در پیام تسلیت خود برای درگذشت استاد مسعود بهبهانی نیا گفت: باز هم مردی بزرگ در عرصه فرهنگ و هنر از میان ما رفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۵۸    
اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی برای شرکت در بازی های پارالمپیک توکیو با حضور 7 ورزشکار از 18 خرداد آغاز می شود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۲    
یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بیانات آیت الله خامنه ای در جریان عدم احراز صلاحیت برخی از چهره های با سابقه نظام، تاکید برجفا و ظلم بر آنهاست.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۹    
خودرو ام وی ام ایکس 22 (تیگو 2)، یکی از خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که توسط مدیران خودرو به فروش می رسد و مشخصات فنی، امکانات رفاهی، تجهیزات ایمنی، طراحی داخل و بدنه، مصرف سوخت، سرعت ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: بر اساس تأکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظیفه هر شخصی است که دیگران را به حضور در انتخابات فرا بخواند و به همین دلیل این امر واجب و لازم است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۹    
نمایندگی سیاسی اتحادیه اروپا گفت: کسانی که در رویداد حمله بر مکتب سیدالشهدا جان باختند، دوباره زنده نمی شود؛ اما راه آنان ادامه دارد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۹    
مستند سه قسمتی امام و انتخابات کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۸    
آمار تعداد مبتلایان، فوتی ها و بهبودیافتگان کرونا در استان اصفهان در 24 ساعت گذشته اعلام شد. از دیروز تا امروز (چهاردهم خرداد 1400) دو هزار و 14 نفر بودند که 479 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در استان ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی فصل الخطاب است و حکم ایشان لازم الاتباع.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۲    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: عدم حضور در انتخابات 28 خردادماه، پشت پا زدن به آرمان های امام خمینی (ره) و رسول خدا و شهدای اسلام است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۵    
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی پایدار تا دو روز آینده در استان تداوم دارد و آسمان اکثر مناطق صاف، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۹    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به بیانات امروز رهبر انقلاب در مورد هتک حرمت برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده گفت:: ما فعلا نمی توانیم دراین باره نظری بدهیم. بزودی اعلام نظر می کنیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۶    
عضو هیئت مدیره و خزانه دار انجمن علمی اپیدمیولوژیست ایران از تزریق بیش از 5000 نفر در تزریق دوم واکسن مشترک ایران و کوبا در مرحله سوم کارآزمایی بالینی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۹    
با آغاز واکسیناسیون علیه کرونا در کشور، سوالات زیادی پیرامون این موضوع وجود دارد اعم از اینکه افراد دارای سابقه کرونا می توانند واکسن تزریق کنند، شرایط تزریق واکسن در مبتلایان فعلی کرونا چیست ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۹    
شهردار اصفهان در متروگردی با بیماران آسیب نخاعی میزان رضایت آنها را از مناسب سازی های انجام شده در مترو جویا شد ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۹    
حساب کاربری دفتر رهبر انقلاب در توئیتر با هشتگ معنادار جبران از احجاف به برخی ردصلاحیت شدگان نوشت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۶    
مسعود بهبهانی نیا، نویسنده باسابقه سریال های تلویزیونی به علت سکته قلبی در سن 65 سالگی درگذشت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۹    
رهبر انصارالله یمن با تشکر از مواضع ایران گفت: زمانی که در برابر تعرض از کشورمان دفاع می کنیم ما را به اجرای سیاست ایران متهم می کنند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۶    
با وجود آنکه امسال مسئولان وزارت نیرو از برنامه ریزی برای عدم خاموشی خبر می دادند، اما به یکباره در روزهای ابتدایی خردادماه شاهد قطعی برق گسترده در سراسر کشور بودیم که برنامه آن نیز از پیش تعیین نشده ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۷    
وزارت دفاع روسیه از میزبانی 3 مسابقه از سری مسابقات بین المللی ارتش های جهان 2021 توسط ایران خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۴    
بلند قامتان ایران بعد از پیروزی مقابل تیم کانادا در دومین بازی از هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال به مصاف تیم ملی ایتالیا می روند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: در جریان عدم احراز صلاحیت، به بعضی از کسانی که احراز صلاحیتشان نشده بود، جفا شد، ظلم شد؛ نسبت هایی داده شد -یا به خودشان یا به خانواده هایشان- که واقعیت نداشت ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۴    
بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، دور جدید ثبت نام برای واحدهای اقدام ملی مسکن از هفته آینده آغاز می شود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۸    
نرخ انواع طلا اعم از 18، 24 و 17 عیار در روند معاملات امروز بازار آزاد تغییراتی را تجربه کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۲    
سازمان ملل هشدار داد خروج نیروهای خارجی از خاک افغانستان ممکن است موجب قدرت گرفتن گروهای افراطی و افزایش خشونت شود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۰:۳۹    
معاون اجرایی بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت تا پایان خردادماه سه میلیون دوز واکسن تولید و آماده می کند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۷    
مهدی بن عطیه مدافع سرشناس از تیم فوتبال الدحیل قطر جدا شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۹    
لورا ترامپ عروس دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا گفت که پدر شوهرش در ماه آگوست (شهریور) دوباره کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: در جریان عدم احراز صلاحیت، به بعضی از کسانی که احراز صلاحیتشان نشده بود، جفا شد، ظلم شد؛ نسبت هایی داده شد -یا به خودشان یا به خانواده هایشان- که واقعیت نداشت ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در بیمارستان محب کوثر خبر داد و گفت: در این حادثه ده ها نفر نجات یافتند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۹:۵۸    
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ورزشکارانی که تا پایان خرداد سهمیه المپیک کسب کنند حقوق کامل خود را یکجا دریافت خواهند کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۵    
ارسال متن تسلیت وفات امام خمینی (ره) با استفاده از جملات کوتاه، اس ام اس، پیامک، استوری، متن، عکس، شعر و متن های تسلیت درگذشت در چهاردهم خرداد متداول است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۴    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با قرار گرفتن روی شاخص 179 در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۹:۴۳    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هرکس در هر جای عالم به امام راحل (ره) مراجعه می کرد و از رنج خود سخن می گفت، امام (ره) رنجیده خاطر می شد
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۲    
معاون نخست وزیر روسیه هشدار داد در صورت ادامه وضع تحریم های اقتصادی آمریکا، روسیه به زودی قراردادهای نفت خام بر اساس دلار آمریکا را کنار می گذارد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۰:۰۷    
پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۹:۵۸    
آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در جهان تا امروز_ جمعه 14 خرداد ماه_ منتشر شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۹:۱۰    
فهرست پخش بازی های مهم امروز فوتبال در ادامه آمده است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۹:۰۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از خداوند می خواهم تا آخر عمر در فکر و رفتار همان محسن امام باشم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۸:۲۸    
نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه 14 خرداد در صداوسیما برنامه های خود را تشریح می کنند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۵:۵۸    
کمبود شدید روغن و و افزایش قیمت آن از اواسط سال 99 آغاز شد و با وجود وعده های مسئولان، مبنی بر کنترل این بازار، امسال هم کم و بیش با همان شرایط در این بازار همراه هستیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۵:۵۸    
شهردار اصفهان گفت: در برنامه "اصفهان 1405" برای پنج سال آینده برنامه ریزی شده و بی شک اگر مسیر برنامه منحرف شود به معنای فاصله گرفتن از منافع اجتماعی، منافع مردم و نادیده گرفتن حقوق شهروندی است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۰:۴۹    
مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از بازگشت این پالایشگاه به مدار تولید خبر داد.