یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 4 مهر 1396 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1396 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1396 ایران آنلاین 1 خرداد 1396 ایران آنلاین 31 تیر 1396 ایران آنلاین 31 مرداد 1396 ایران آنلاین 31 شهریور 1396 ایران آنلاین 30 آبان 1396 ایران آنلاین 30 آذر 1396 ایران آنلاین 30 دی 1396 ایران آنلاین 30 بهمن 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 1 مهر 1396 ایران آنلاین 2 مهر 1396 ایران آنلاین 3 مهر 1396 ایران آنلاین 4 مهر 1396 ایران آنلاین 5 مهر 1396 ایران آنلاین 6 مهر 1396 ایران آنلاین 7 مهر 1396 ایران آنلاین 8 مهر 1396 ایران آنلاین 9 مهر 1396 ایران آنلاین 10 مهر 1396 ایران آنلاین 11 مهر 1396 ایران آنلاین 12 مهر 1396 ایران آنلاین 13 مهر 1396 ایران آنلاین 14 مهر 1396 ایران آنلاین 15 مهر 1396 ایران آنلاین 16 مهر 1396 ایران آنلاین 17 مهر 1396 ایران آنلاین 18 مهر 1396 ایران آنلاین 19 مهر 1396 ایران آنلاین 20 مهر 1396 ایران آنلاین 21 مهر 1396 ایران آنلاین 22 مهر 1396 ایران آنلاین 23 مهر 1396 ایران آنلاین 24 مهر 1396 ایران آنلاین 25 مهر 1396 ایران آنلاین 26 مهر 1396 ایران آنلاین 27 مهر 1396 ایران آنلاین 28 مهر 1396 ایران آنلاین 29 مهر 1396 ایران آنلاین 30 مهر 1396 
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۰    
مدیرعامل مگاموتور از ارائه موتور جدید، با قابلیت های جدید جهت جایگزینی موتور Z24 خبر داد و گفت: براساس درخواست مشتری و طی جلسات فنی متعدد در سطوح کارشناسی و مدیریتی دو شرکت مگاموتور و زامیاد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۷    
جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره Fiumicino ایتالیا به صدف عسگری بازیگر فیلم سینمایی ناپدید شدن اهدا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت پنجم مهرماه (27 سپتامبر) روز جهانی گردشگری بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره کل امروز چهارشنبه رایگان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۵    
یک شکارچی متخلف با رای قاضی دادگاه بوجاق بندر کیاشهر به ارائه آموزش های محیط زیست و تبیین مضرات شکار غیرمجاز برای دانش آموزان محکوم شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۸    
فیلم سینمایی ویلایی ها اولین ساخته منیر قیدی از چهارم مهر ماه با پخش موسسه هنرهای تصویری سوره در سراسر کشور برای مخاطبان شبکه نمایش خانگی توزیع شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۷    
مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رفسنجان ، موفق به شناسایی باند تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۴    
کارن همایونفر و ابراهیم حاتمی کیا برای چهارمین بار در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا ساخت موسیقی جدیدترین فیلم سینمایی حاتمی کیا یعنی به وقت شام به این آهنگساز برسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۵    
مهندس علی معیری، مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت حق بیمه کارفرمایان این سازمان به صورت برخط از تمامی درگاه های الکترونیکی بانک رفاه کارگران امکان پذیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۹    
سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت گفت: خروج از مرز مهران برای شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی صرفا با ویزا و گذرنامه امکان پذیر است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۰    
احیای قدیمی ترین سنت های عزاداری محرم در حسینیه امیرچقماق یزد با پیگیری هیئت امنا و همت هیئت های عزاداری حسینیه ایران پس از هفتاد سال، شور و شوق فراوانی در بین جوانان یزدی ایجاد کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۹    
در پی درج تصاویری از بنرهای تبلیغاتی بازگشایی مدارس شهر مشهد در فضای مجازی که حاوی عکس بزرگی از وزیر آموزش و پرورش بود، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۱    
مربی ایرلندی استقلال دوست دارد به عنوان سرمربی دائم این تیم به کارش ادامه بدهد و این کاملا در صحبت ها و رفتار او مشخص است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۱    
دو تیم الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 دیروز در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی به مصاف هم رفتند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: ساعت 19دیشب جسمی نورانی در آسمان بجنورد و دیگر نقاط خراسان شمالی مشاهده شد. این جسم نورانی، کپسول موشک های ماهواره بر است که پس از استفاده از ماهواره جدا می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۰    
بازیکن تیم فوتسال کشورمان گفت: ما نشان دادیم که سطح فوتسال ایران از آسیا بالاتر است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۴    
مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی یزد با بیان این که آبرسانی 330 روستای یزد با تانکر انجام می شود، از اجرای طرح نوبت بندی آب در 400 روستای یزد خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۰    
بازدید از نمایشگاه هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران در موزه هنرهای معاصر، روز پنجم مهرماه رایگان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۵    
صفحه رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا پستی را پس از شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان منتشر کرد و عمکلرد مهاجم تیم الهلال ، خریبین را مورد توجه قرار داد
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۲    
روابط عمومی ساعت پنج عصر همکاری عوامل این پروژه با شبکه های ماهواره ای فارسی زبان را برای پخش آنونس های فیلم تکذیب کرد و ضمن رد هر گونه ارتباط با شبکه های ماهواره ای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۹    
رییس پلیس فتای خوزستان گفت: سایت های همسریابی در کل کشور غیرمجاز هستند و هیچ گونه مجوز قانونی ندارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۴    
دو شرکت گوگل و لیوایز با همکاری یکدیگر ژاکتی عرضه کردند که قابل اتصال به اینترنت است و برای دسترسی به پیام های گوشی نیز کاربرد دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد هرگونه تجمع نیازمند طی مراحل قانونی است و با برپایی تجمعات خودسرانه و تهدید امنیت عمومی برخورد خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر به تماشای نمایش هفت عصر هفتم پاییز به کارگردانی ایوب آقاخانی نشست و در پایان به تمجید از تلاش عوامل و دست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۶    
یکی از بازیکنان سرشناس استقلال درباره اینکه بازیکنان از رفتن منصوریان ناراحت نشدند تاکید کرد که بازیکنان پشت او را خالی نکرده اند
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۴    
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنان پرسپولیس خسته بودند چون آنها معمولاً تا دقیقه 90 می دویدند و تلاش می کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۱    
پدر آتنا : جهان همه چیز را می دانسته و قاتل برای بریدن صدایش او را کشته و با صحنه سازی طوری وانمود کرده که جهان خودکشی کرده.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۵    
نخستین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با حضور محمد سلگی؛ سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورا روز سه شنبه (4 مهرماه) برگزار و در این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۲    
محمدجواد ظریف و معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور انسان دوستانه دیدار و درباره آخرین وضعیت مسلمانان روهینگیا، اوضاع انسانی در یمن و کمک های انسانی به مردم سوریه گفت وگو کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۹    
جاری شدن سیل در مشگین شهر باعث تلف شدن 2 هزار راس از دام های سبک و سنگین عشایری شد که در این شهرستان در ییلاق بودند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۰:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر آمل خبر داد: دو کوهنورد دانمارکی که در صعود به قله دماوند دچار حادثه شده بودند، با امدادرسانی به موقع عوامل این جمعیت از مرگ حتمی نجات یافتند
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۰:۱۸    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق هشدار داده که اگر اقلیم کردستان تا ساعت 3 بعد از ظهر (به وقت محلی) روز جمعه، 7 مهر کنترل فرودگاه هایش را واگذار نکند، با تحریم پروازی بین المللی مواجه خواهد شد
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۱۲    
وزیر مهاجرت دانمارک در اقدامی جنجالی، تصویر توهین آمیز سال 2006 یک روزنامه دانمارکی درباره پیامبراسلام را در صفحه فیس بوک خود بازنشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۶    
شبکه العربیه: ملک سلمان دستور اعطای گواهینامه رانندگی به زنان را صادر کرد./ایرنا
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۴۲    
سرمربی پرسپولیس بعد از باخت دور از انتظار تیمش در خصوص این دیدار و نتیجه آن به تشریح شرایط سرخپوشان پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۶    
عمرالخریبین مهاجم سوری الهلالی ها که در دیدار برابر پرسپولیس موفق به هت تریک شد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۶    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس دیدار برگشت مقابل الهلال را به دلیل محرومیت از دست داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۳    
سرمربی نفت طلاییه، گفت: . به دنبال بازیکن خارجی با کیفیت هستیم و به ملیت و مذهب آن ها کار نداریم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۰۶    
پرسپولیس با تحمل شکست سنگین برابر الهلال امیدهایش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان را تا حد زیادی از دست داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۰۳    
بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین در محدوده مرزبانی هنگ ارومیه کشف و ضبط شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۵    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مورد زدن اتهام قاچاق کالا به مناطق آزاد گفت: ما در مورد رعایت مقررات تجاری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۹    
سفیر سوئیس در تهران گفت: اکنون تصویری که از ایران در چشم فعالان اقتصادی سوئیس وجود دارد، منحصر به اطلاعاتی است که از رسانه ها در اروپا منتشر می شود و این تصویر شفاف و کامل نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۶    
رئیس هیات ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ارمنستان از ساخت دو واحد نیروگاهی آبی و خورشیدی توسط جمهوری اسلامی ایران در مرز مشترک با ارمنستان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
در پایان نیمه اول مربی تیم پرسپولیس با یکی از مربیان الهلال دچار درگیری شد و طرفین یکدیگر را هل دادند که سایر نفرات برای جلوگیری از شدت یافتن این درگیری سریعا وارد ماجرا شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۱    
سرمربی تیم استقلال خوزستان، گفت: بازی های قبلی مسلط بر بازی بودیم ولی موقعیت هایمان به گل تبدیل نشدند
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۴۲    
رژه مشترک دریایی با حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، منطقه آبادان و خرمشهر، دریابانی ناجا و لنج داران بومی مستقر در منطقه چوئبده، به مناسبت هفته دفاع مقدس در شمال خلیج فارس برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۹    
نخست وزیر عراق در نشست خبری خود اعلام کرد که نتایج همه پرسی به هیچ وجه قابل قبول نیست و در این خصوص هرگز وارد گفت وگو نخواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۳    
بازی تیم های نفت طلاییه و سپاهان با برتری شاگردان علی کریمی به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۳    
دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ازبکستان با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۷    
طرفداران تیم فوتبال سپاهان که به شدت از باخت برابر نفت تهران ناراحت بودند علیه کرانچار و بازیکنان شعار داده و آنها را بی غیرت خطاب کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۷    
دربی خوزستان با نتیجه مساوی به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۷    
دادستان کل کشور عصر امروز و همزمان با هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهیدان حسن و علی طهرانی مقدم رفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۷    
تراکتورسازی حتی با وجود پرداخت بدهی 7 میلیارد تومانی خود به بازیکنان و مربیان خارجی اش در سال های گذشته، خطر محرومیت را همچنان حس می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۱    
باشگاه ذوب آهن بی سر و صدا از باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده و همین روزهاست که یک حکم دیگر یقه تیم برانکو را بگیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۳    
یک منبع نظامی سوریه گفته است که اطلاعات مربوط به محل حضور فرمانده روس که اخیراً در حملات تروریست ها در نزدیکی دیرالزور کشته شد، به نیروهای داعش درز کرده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۷    
رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه فرمانده نیروی هوایی این کشور را برکنار کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به طرح سوال 4 نفر از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارائه توضیحات علی ربیعی در این رابطه، از قانع شدن هر 4 نماینده خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برگزاری نشست فردا صبح هیات رییسه این کمیسیون از تصمیم گیری درباره همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان در این جلسه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی گزارش علل وقوع حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر هرمزگانی در این کمیسیون خبر داد و گفت که قرار است نتیجه جمع بندی گزارش کمیسیون آموزش و کمیسیون عمران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۰    
سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد برای موفقیت این تیم هر کاری می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۷    
دیدار تیم های ذوب آهن و سایپا با تساوی به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۴    
وزیر مهاجرت دانمارک در اقدامی که آن را دفاع از آزادی بیان خواند، تصویر توهین آمیز سال 2006 یک روزنامه دانمارکی درباره پیامبر اسلام (ص) را در صفحه فیس بوک خود بازنشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۸    
حتی کسانی که چندان هم اهل شعر و شاعری نیستند، فریدون مشیری را با شعر کوچه می شنا سند. شعری که جزو خاطره های جمعی بسیاری از ما است و بیشتر ما گاهی در خلوت خود این شعر را زمزمه کرده ایم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۲    
فاطمه جوادی به عنوان نخستین شهردار زن استان اردبیل روز سه شنبه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر خلخال بعنوان شهردار این شهر جنوبی استان انتخاب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۰    
پاول دوروف مدیرعامل تلگرام در اولین واکنش خود به اعلام جرم علیه اش در ایران گفت که از شنیدن این خبر دچار حیرت شده است دوروف تصریح کرد: شگفت زده شدم ازشنیدنش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۷    
هواداران الهلال عربستان پیش از شروع بازی و در خیابان های اطراف ورزشگاه به شادی پرداختند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۴    
استقلال بعد از پیروزی مقابل سپیدرود رشت موقتا هفت پله در جدول صعود کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۹    
وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و فعلی گیلان ، تاکید کرد: باید تمام ظرفیت های خود را در راستای ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشت و اقتصاد مردم بکار گیریم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۶    
تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال روسیه با پرواز اختصاصی به کازان سفر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۶    
دیدار تیم های سپیدرود رشت و استقلال با برتری آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۳    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با الهلال عربستان اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۳    
یک همنشینی کوتاه در جمعه شب گذشته، ناگهان سوژه داغ فضای مجازی و متعاقبا محافل سیاسی شد: سید محمد خاتمی و علی لاریجانی در مراسم عزاداری حسینی و وداع با پیکر آیت الله راستی کاشانی در حسینیه جماران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۳    
سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار برابر الهلال عربستان از آمادگی تیمش برای شکست حریف آبی پوش خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از ارائه گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برنامه های این وزارتخانه در دولت جدید در جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۴    
نخستین محموله صادراتی پوشاک تولید داخلی با درج نام ایران در برچسب نشان تجاری یک شرکت ترکیه ای، روانه بازارهای هدف می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۱    
تازه ترین حکم اقتصادی دولت برای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی صادر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۱    
حسین امیرعبداللهیان با میشل دوکلو، سفیر سابق فرانسه و رئیس آکادمی دیپلماسی بین المللی و مشاور ویژه موسسه مونتنی فرانسه دیدار کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۱    
نفت خام کوروش از چند ماه گذشته به بازارهای جهانی صادر شده و قرار است که نفت خام غرب کارون نیز بزودی به بازارهای جهانی عرضه شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۵    
اقدام ترکیه برای الزام تصدیق اسناد تجاری مرتبط با گواهی مبدا از ایران توسط سفارتخانه آن کشور در تهران، منطبق با اصول تجاری بین المللی نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۲    
نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع نقش فن آوری اطلاعات در تسریع رسیدگی های قضایی، با حضور معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضاییه، معاونان دادستان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۹    
رامون دیاز 11 بازیکن اصلی تیم خود برای مصاف با پرسپولیس معرفی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۹    
وزیر حمل و نقل ارمنستان از ادامه مذاکرات با شرکت Rasia FZE در باره اجرای برنامه احداث خط راه آهن به ایران خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۰    
براساس آیین نامه جدید هیات وزیران، درصد و سهم اضافه کار از حقوق کارکنان براساس فرمولی محاسبه و به مستمری و پاداش پایان خدمت بازنشستگی آنان افزوده می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۷    
ژیلا سجادی به عنوان معاون وزیر کشور و رئیس موسسه آموزشی و علمی و کاربردی وزارت کشور منصوب خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۱    
نرخ فعلی دلار در بازار آزاد واقعی نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از مسافران مترو دعوت کرد تا در گذرگاه های فرهنگی مترو به تماشای نمایشگاه پوستر با عنوان "راهی که از سر گرفتیم" بپردازند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۸    
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو سارق حرفه ای وسایل قطعات اتوبوسهای مسافری در این شهر خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۵    
صبح فردا دو فروند هواپیمای ATR در تهران به زمین خواهند نشست
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۲    
منصور بزمی معاون فناوری و امور بین الملل پژوهشگاه صنعت نفت در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پژوهشگاه صنعت نفت بزرگ ترین مرکز تحقیقاتی کشور و از جمله بزرگ ترین مراکز پژوهشی در سطح خاورمیانه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۹    
رضا دادویی کارگردان تئاتر و سینما نمایشنامة به مناسبت ورود اشکان نوشته پوریا کاکاوند را به روی صحنه می برد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۳    
ترکیب تیم سایپا برای بازی با ذوب آهن در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر مشخص شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۰    
عبدالله ویسی ترکیب استقلال خوزستان برابر فولاد را مشخص کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۳    
پلیس حمل و نقل لندن گفت انفجار شارژر یک موبایل در کیف یک مسافر دلیل انفجار در متروی تاورهیل در شرق لندن بوده است. پلیس پس از این انفجار ایستگاه مزبور را تخلیه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
سردار آزمون مهاجم مطرح تیم ملی به بهانه محرومیت مهدی طارمی پیام امیدوارکننده ای را خطاب به او منتشر کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
سرمربی ایرلندی استقلال چهره های زیادی روی نیمکت برای تغییر جریان بازی دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
پلیس آگاهی پایتخت جزئیات دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه ارثیه 2 میلیارد تومانی را تشریح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
روزنامه عکاظ عربستان در گزارشی به شرایط دو تیم قبل از این مسابقه پرداخت و ترکیب احتمالی پرسپولیس و الهلال را منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
عملیات شهادت طلبانه در منطقه هار أدار واقع در شمال غرب قدس اشغالی به کشته شدن 3 نظامی صهیونیست منجر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
کارمند زن دانشگاه علم و صنعت بر اثر سقوط از طبقه سوم یکی از ساختمانهای این دانشگاه جان خودش را از دست داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۰    
خودروی پراید هنگام حرکت در بزرگراه آزادگان تصادف کرد و زیر خودروی تریلی مچاله شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۷    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران، گفت: خوشبختانه طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تیم ملی برنامه های خود را پیش می برد. ملی پوشان به زودی آماده برگزاری دوستانه مقابل توگو در تهران می شوند.