شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 25 مهر 1396 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1396 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1396 ایران آنلاین 1 خرداد 1396 ایران آنلاین 31 تیر 1396 ایران آنلاین 31 مرداد 1396 ایران آنلاین 31 شهریور 1396 ایران آنلاین 30 آبان 1396 ایران آنلاین 30 آذر 1396 ایران آنلاین 30 دی 1396 ایران آنلاین 30 بهمن 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 1 مهر 1396 ایران آنلاین 2 مهر 1396 ایران آنلاین 3 مهر 1396 ایران آنلاین 4 مهر 1396 ایران آنلاین 5 مهر 1396 ایران آنلاین 6 مهر 1396 ایران آنلاین 7 مهر 1396 ایران آنلاین 8 مهر 1396 ایران آنلاین 9 مهر 1396 ایران آنلاین 10 مهر 1396 ایران آنلاین 11 مهر 1396 ایران آنلاین 12 مهر 1396 ایران آنلاین 13 مهر 1396 ایران آنلاین 14 مهر 1396 ایران آنلاین 15 مهر 1396 ایران آنلاین 16 مهر 1396 ایران آنلاین 17 مهر 1396 ایران آنلاین 18 مهر 1396 ایران آنلاین 19 مهر 1396 ایران آنلاین 20 مهر 1396 ایران آنلاین 21 مهر 1396 ایران آنلاین 22 مهر 1396 ایران آنلاین 23 مهر 1396 ایران آنلاین 24 مهر 1396 ایران آنلاین 25 مهر 1396 ایران آنلاین 26 مهر 1396 ایران آنلاین 27 مهر 1396 ایران آنلاین 28 مهر 1396 ایران آنلاین 29 مهر 1396 ایران آنلاین 30 مهر 1396 
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۸    
پادشاه عربستان در جریان سفر اخیر خود به روسیه، به پوتین گفته است که مشکلی با ماندن بشار اسد در سوریه ندارد و تنها مشکلش روابط میان تهران و دمشق است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۰    
رییس پلیس گرگان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 21 سرقت محتویات خودرو خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۰    
دکتر سیدتقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی مرتضی لطفی را به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) منصوب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۸    
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: 10 هزار کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کشور در دست ساخت است که تا پایان امسال 700 کیلومتر آن به بهره برداری می رسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد از تشکیل پرونده قضایی برای یکی از اعضای شورای شهر اشتهارد خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۶    
معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج با بیان اینکه موضوع چک های بی محل و پشت باجه ای شهرداری کرج صحت ندارد گفت: هیچ گونه چکی که دست مردم به عنوان چک برگشتی باشد وجود ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۰    
امنیت جسمی، روحی و روانی گردشگران کویر مرنجاب باید در اولویت طرح ها قرار بگیرد و بعد از آن استقرار پایگاه اورژانس، امداد، نیروهای انتظامی و همچنین اقامتگاه های متعدد با ارائه خدمات انجام شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۷    
رضا جعفری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان جزئیات تازه ای از فاجعه دلخراش کودک آزاری و قتل کودک 2 ساله در رشت مطرح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۴    
اخیرا در قوانین مختلفی، تغییراتی درباره معافیت و کسر خدمت مربوط به ایثارگران و فرزندان ذکور آنها به وجود آمده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۷    
دکتر حمید کشوری، رییس پژوهشکده سلامت و الکترونیک بیورزونانس از افتتاح باشگاه پژوهشگران جوان بیورزونانس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۱    
دادستان رشت دستور داد تا پرونده جنایت هولناک ناپدری اهورا 3 ساله بصورت ویژه تحت رسیدگی قرار گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۲    
مصرف مقداری ادویه می تواند چربی احشایی شکم را هدف قرار داده و نفخ را کاهش دهد و به طول کلی زندگی و چاقی افراد را تا 110 درصد بهبود دهد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۲    
علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، درگذشت استاد فرامرز شکرخواه را تسلیت گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۹    
با پا پس کشیدن سازمان هنری-رسانه ای اوج برای تولید فیلم سینمایی طیب به عنوان یک پروژه تاریخی، دست مسعوده ده نمکی برای جشنواره فیلم فجر امسال هم خالی خواهد ماند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۷    
سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از تهیه و تدوین پرونده 10 اثر از آیین های عزاداری ماه های محرم و صفر در این استان برای ثبت در فهرست آثار ملی کشور خبر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۴    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از تشدید ترک های زلزله گذشته در روستاهای شهرستان مانه و سملقان بر اثر زلزله 4 و 7 ریشتری خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۲    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان اظهار کرد: تصادف زنجیره ای در کیلومتر 25 جاده قیدار به همدان 7 مصدوم بر جای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۹    
کارشناسان یک حفره امینتی در پروتکل ارتباطی وای فای پیدا کردند که در تمام دنیا به هکرها اجازه می دهد وارد دستگا ه کاربر شوند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۶    
کودکان رنج به تهیه کنندگی و کارگردانی روزبه رحیمی نژاد یک مستند کوتاه 30 دقیقه ای و دارای 4 اپیزود است که فرم شرکت در یازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت را پر کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۳    
دکتر ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت که به منظور حضور در نهمین مجمع جهانی سلامت به آلمان سفر کرده است، در پانل پوشش همگانی سلامت و مشارکت اجتماعی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۴    
پیکر بی جان اهورا کودک 2.5 ساله گیلانی عصر روز سه شنبه 25 مهرماه در مسجد آقا سید محمد زیرده خمام در استان گیلان به خاک سپرده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۸    
در اثر واژگونی خودرو حامل دانش آموزان در شهرستان مشگین شهر استان اردبیل هفت سرنشین آن به شدت مجروح شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۸    
دو ترجمه متفاوت از تازه ترین کتاب آنا گاوالدا نویسنده معاصر فرانسوی که در سال جاری میلادی منتشر شده است، همزمان در بازار کتاب ایران عرضه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۰    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: با توجه به رشد چشمگیر شرکت های دانش بنیان ما باید زیر ساخت های لازم در این حوزه فراهم کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۷    
محمدمهدی احمدی، در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب در استان گلستان گفت: انسان فطرتاً اجتماعی بوده و لازمه آن نیز الگوپذیری است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۶    
ارتش سوریه و نیروهای متحد آن موفق به محاصره داعش در محله های شمال و شمال شرقی شهر دیرالزور شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۳    
سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار یک پیام درگذشت “فرامرز شکرخواه” را تسلیت گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۴    
بعد از محدودیت هایی که در دنیای تکنولوژی برای ایرانی ها بوجود آمده بود حالا خبر رسیده که یک فروشگاه اینترنتی دیگر نیز ایرانی ها را تحریم کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۴    
قرار است قابلیت جدیدی به جدیدترین نسخه اندرویدی پیام رسان واتس اپ افزوده شود که درصورت تغییر شماره تلفن همراه کاربر، این اپلیکیشن به طور خودکار دوستان وی را از این تغییر آگاه می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۱    
مارک زاکربرگمدیر عامل شبکه اجتماعی فیس بوک در رویداد 4 Oculus Connect ضمن رونمایی از نسل اول عینک های آکیلوس گو (Oculus Go) گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۱    
وکیل قاتل بنیتا از طرف موکلش به حکم قصاص قضات دادگاه کیفری استان تهران اعتراض کرد تا پرونده در دیوان عالی کشور بررسی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۸    
معاون اجتماعی پلیس استان اصفهان از کشف مقدار 91 کیلو و 200 گرم تریاک و حشیش و دستگیری یک سوداگر حرفه ای مواد افیونی و همسر و فرزندان او خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۹    
غلامرضا خاکسار مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های رادیویی سازمان تنظیم مقررات گفت: بررسی ها از میزان تشعشعات آنتن های تلفن همراه در کشور بر انسان از کمتر بودن این میزان نسبت به حد استاندارد حکایت دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۳    
فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: در اجرای طرح جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر، 20 متهم به همراه 25 کیلو مواد مخدر و دو قبضه سلاح و مهمات دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۴    
سرپرست پرسپولیس گفت: متأسفانه داور کار خودش را کرد و هر چیزی گرفت، به نفع الهلال بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۸    
علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه افتتاح نمایشگاه ارمنستان، ایران خاطره یک سرزمین که در موزه ملی ایران برگزار شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۸    
عاملان نزاع دسته جمعی در روستای سراب سیروان شناسایی و دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۵    
سارق فراری که قصد داشت با متوقف کردن یک تاکسی از دست پلیس فرار کند با شلیک گلوله مجروح و بازداشت شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۶    
این فرضیه که دولت های آمریکا در دوره قبل از انقلاب اسلامی حاضر به پذیرش ایران به عنوان یک متحد بوده اند صحیح نیست و دلیل دشمنی فزاینده آمریکا با ایران در این است که صرف نظر از نوع حکومت ایران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۰    
برخی منابع کُردی در عراق از احتمال کناره گیری مسعود بارزانی از تمام مناصب خود خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۷    
در جلسه امروز شورای پول و اعتبار دستورالعمل ناظر بر ضمانت نامه های بانکی (ریالی) که پیش از این به استناد بند 6 ماده 14 قانون پولی و بانکی کشور در سال 1393 تصویب و ابلاغ شده بود و تاکنون مبنای عمل ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
شرکت توتال فرانسه که شریک اصلی ایران در پروژه های نفت و گاز است در واکنش شدید به تهدیدات ترامپ اعلام کرد: حتی اگر آمریکا یک جانبه ایران را تحریم کند به مشارکت در پروژه های نفت و گاز ایران ادامه می دهد
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۵    
شرکت توتال فرانسه اعلام کرد با وجود رد پایبندی ایران به برجام از سوی رئیس جمهوری آمریکا، حتی اگر ایالات متحده تحریم های یکجانبه علیه ایران اعمال کند، به پروژه های گازی مشترک با ایران ادامه خواهیم داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۹    
کانال روزنامه شهروند: موگرینی: در توافق هسته ای هم ما پیروز شدیم و هم مردم ایران و این کار از طریق دیپلماسی امکان پذیر شد/ حفظ #برجام به نفع ما است
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۰    
▪️ سامان دانشجوی 23 ساله ایرانی جمعه گذشته در منطقه نوخانی باکو در محل اقامت خود به قتل رسید ▪️پلیس آذربایجان امروز پنج عامل این حادثه را شناسایی و بازداشت کرد علت حادثه سرقت عنوان شده است/ ایرنا
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۱    
پیرمردی 70 ساله در شبانکاره قربانی غفلت خود شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان برای تیمش در مصاف یک بازی سخت را پیش بینی می کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۵    
گادوین منشا مهاجم پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل الهلال اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۹    
دیدار پرسپولیس و الهلال با نتیجه تساوی به پایان رسید و نماینده عربستان به فینال لیگ قهرمانان راه یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۰    
ملی پوش فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل تاجیکستان انتخاب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 50 عدد کوزه سفالی با قدمت پنج هزار ساله در شهرستان " بهشهر خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به نحوه قضاوت داور عمانی دیدار تیمش مقابل الهلال اعتراض کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۸    
فوتسالیستهای ایرانی موفق شدند با نتیجه قابل توجه 12 بر 2 مقابل تاجیکستان به پیروزی برسند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۸    
باند سارقان به عنف شهرستان نیشابور با تلاش کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی این شهرستان متلاشی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۸    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف یک تن مواد مخدر در همکاری مشترک میان پلیس خراسان رضوی و کرمان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۸    
نخست وزیر عراق تاکید کرد: کار همه پرسی جدایی کردستان عراق تمام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۵    
در جلسه عصر امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس جمهور روسای منتخب 12 دانشگاه علوم پزشکی کشور معرفی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۲    
، عصر امروز و در دومین تماس تلفنی محمدجواد ظریف و ژان ایو لودریان، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در روزهای اخیر، طرفین در خصوص برجام و مسائل منطقه ای گفت وگو و تبادل نظر کردند./ایلنا
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۱    
بهنوش بختیاری مهمان ویژه اکران های مردمی ایتالیا ایتالیا ساخته کاوه صباغ زاده خواهد بود و روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته به همراه مخاطبان به تماشای این فیلم می نشیند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۸    
وزیر نفت از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره با همه شرکت های نفتی از جمله شرکت های آمریکایی به منظور مشارکت در پروژه های نفت و گاز خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۰    
محمدرضا عارف و محسن هاشمی به عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع امید تهران انتخاب شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۰    
مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه بدلکاری سینما عصر امروز 25 مهرماه با حضور پیشکسوتان این عرصه و با اجرای کامران ملکی در خانه سینما برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۷    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پیامی را منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۴    
این سفر، فرصتی بود تا علاوه بر مشارکت در مباحث بانک جهانی که محورهای خاص خود را دنبال می کرد، بتوانیم با کشورهای مختلفی که حضور دارند مباحث دو جانبه و همچنین مسایلی که می تواند مورد حل و فصل قرار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۵    
جایزه 30 میلیون تومانی ویستا یکی از تجربیات نوپا در میان فعالیت های بخش خصوصی در حوزه هنرهای تجسمی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۵    
آرزو چیز عجیبی است. برآورده شدنش برای آدمی که دم رفتن است دو وجه دارد. یا او را از رفتن منصرف می کند یا راهی اش می کند که با خیال راحت برود. برای مهدی وجه دوم آرزو بود که تحقق یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۲    
سیب زمینی شیرین حاوی مقادیر زیادی فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است که به گفته محققان برای سلامت بدن انسان مفید است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۹    
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان به کشور سوریه سفر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۹    
مرد چینی به دلیل اینکه همسرش درخواست طلاق کرده بود او را در خیابان به آتش کشید!
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۶    
حامد بهداد که برای حضور در فیلم سد معبر در جشنواره بوسان حضور یافته است، عکسی از خود به همراه الیور استون رئیس هیئت داوران این جشنواره منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۶    
یارانه نقدی این دوره نیز به روال گذشته برای هر نفر 45 هزار و 500 تومان خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۰    
حجت الاسلام حسن روحانی عصر سه شنبه و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه تمام برنامه ریزی های بدخواهان این بود که همزمان با این سخنان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۱    
هواداران الهلال از قیمت بالای بلیت بازی این تیم برابر پرسپولیس ابراز ناراحتی کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۱    
رئیس فدراسیون فوتبال طی تماس تلفی پیروزی برابر مکزیک را به کادر فنی و بازیکنان نوجوان ایران تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۰    
سرمربی استقلال خوزستان می گوید روزهای خوب برای این باشگاه در راه است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۵۱    
با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من ویشکا آسایش و افشین هاشمی به جمع بازیگران این فیلم اضافه شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۸    
عملیات مرگبار در شهر مرسین در جنوب ترکیه اتوبوس حامل نیروهای پلیس را هدف قرار داد. طبق گزارش رسانه های این کشور انفجار جنوب ترکیه به وسلیه یک خودروی بمب گذاری شده صورت گرفته است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۸    
هوادار 12 ساله پرسپولیس که هفته گذشته و پیش از جدال این تیم برابر استقلال خوزستان در اردوی آنها حضور یافت به دلیل نارسایی قلبی درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۸    
اتحادیه فوتبال اروپا زمان دقیق برگزاری بازی های مرحله پلی آف جام جهانی 2018 در قاره سبز را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۱    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به پیروزی تاریخی نوجوانان ایران و صعود به جمع هشت تیم برتر جام جهانی2017 هند پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۸    
11 مرد اصلی برانکو برابر الهلال مشخص شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۸    
تیم فوتبال نفت طلاییه در نخستین دیدار هفته دهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به برتری دست یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از کشف 2 تن چوب قاچاق به ارزش 50 میلیون ریال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۸    
دختر بچه 5 ساله ربوده شده در روستای عرب آباد واقع در چهارباغ به آغوش خانواده بازگشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۸    
افسانه ماهیان، که پیش تر در آثاری که کارگردانی کرده به واکاوی جهان زنانه پرداخته، این بار با روی صحنه بردن کوکوی کبوتران حرم نوشته علیرضا نادری، در پی بازنمایی اجتماع از دریچه دغدغه های زنانه است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۲    
در پی نامه رئیس و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به رهبر انقلاب در خصوص شرایط وخیم مسلمانان روهینگیا در اثر حوادث فاجعه آمیز میانمار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۹    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در تهران از شهروندان خواست که از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۶    
امروز مبلغ دو میلیارد و 461 میلیون تومان از مطالبات، به حساب چایکاران واریز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۶    
فرودگاه های اصلی ایران با وجود پیش بینی بر هم خوردن اوضاع جوی در ساعات پایانی امروز شرایط عادی برای ادامه پروازها خواهند داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۷    
مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی وششمین جشنواره فیلم فجر گفت: مکان نمایش فیلم ها و برگزاری نشست های رسانه ای جشنواره هنوز قطعی نشده است؛ اما احتمالاً تا چند روز آینده اعلام می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۴    
تصویربرداری مستند زیر سایه آفتاب به کارگردانی منصور یزدانی در بیت امام خمینی (ره )در خمین به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۱    
مسعود حیدر یکی از نمایندگان اقلیم کردستان روز سه شنبه در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد که اخیرا پس از برگزاری همه پرسی با نظارت حیدر العبادی نخست وزیر عراق و وساطت قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۸    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توییتر خود نوشت: جنگ طلبان اذعان می کنند آن ها بیش تر نگران پایبندی ایران به برجام هستند تا نقض آن.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۲    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با تأیید حذف مراجعه به دادگاه در فرایند تغییر نام، مسیر این کار را کوتاه و با اعلام صلاحیت شورای عالی ثبت احوال برای تغییر نام از اضافه شدن پرونده به آمار قطور پرونده های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۲    
تیم نوجوانان ما برابر نوجوانان مکزیک 2-1 برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۹    
رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان که به تازگی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور داشته است، راهکارهایی را برای حل مشکل نبود کپی رایت در داخل کشور ارایه و برای چندمین بار تاکید کرد که رعایت حقوق مولف یا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۹    
حجت الاسلام قرائتی با انتشار پستی در فضای مجازی از آقا دوربینی عذرخواهی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۶    
رامون دیاز با توجه به اخراج عبدالله عطیف تنها با یک تغییر برابر پرسپولیس تیمش را روانه میدان کرد تا از برتری 4گله دیدار رفت محافظت کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۶    
صبح امروز در حادثه رانندگی در محور نائین به اردستان 2 نفر کشته و 10 نفر مصدوم شدند.