چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۱:۱۳Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری بین المللی قرآن 18 فروردین 1396 - iqna.ir

خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1394 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1395 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 خرداد 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 تیر 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 مرداد 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 شهریور 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 مهر 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آبان 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آذر 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 دی 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 بهمن 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 1 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 2 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 3 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 4 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 5 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 6 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 7 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 8 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 9 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 10 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 11 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 12 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 13 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 14 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 15 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 16 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 17 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 18 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 19 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 20 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 22 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 23 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 24 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 25 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 26 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 27 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 28 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 فروردین 1396 
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۰    
گروه بین الملل: محافل اسلامی سوئد با صدور بیانیه هایی جداگانه حمله تروریستی جمعه گذشته به عابران در استکهلم، پایتخت این کشور را محکوم کردند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۰    
گروه فرهنگی: کتاب نقش مردم مهریز در دفاع مقدس چهارمین کتابی است که پیرامون موضوع رزمندگان اسلام و شهدای شهرستان مهریز منتشر خواهد شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۰    
گروه اجتماعی: سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان وبلوچستان گفت: بحمدالله استان ما از لحاظ تعداد کانون های مساجد در وضعیت مطلوبی بسر می برد و در سال جدید رویکرد ما ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۰    
گروه فرهنگی: مشاور اجرائی مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: متفاوت ترین رویداد فرهنگی نوروزی کشور در پیوند اقوام ایرانی در استان اصفهان رقم خورد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۰    
گروه فرهنگی: نمایش عاشقانه های دو هم خطی به کارگردانی هنرمند لرستانی پژمان باقری پور طی روزهای 26 و 27 فروردین در خرم آباد به روی صحنه می رود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۰    
گروه اجتماعی: پاکاری گفت: مراسم استانی جشن دیدار با پدران آسمانی 22 فروردین در گلزار متبرک شهدای شهر رشت و در تمامی شهرستان ها همزمان با روز میلاد امام علی(ع) برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۰    
کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه نصراباد جرقویه اصفهان در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته گفت: اعتکاف خلوت دل برای نزدیک شدن به خدا و اعتکاف جوانان از برکات انقلاب اسلامی است با وجود جاذبه های مادی ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۰    
همزمان با شب میلاد جوادالائمه(ع)، حرم رضوی با حضور زائران و مجاوران گلباران شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
درباره کاهش وابستگی اقتصاد ایران به درآمدهای نفتی دهه ها است که سخن گفته می شود. اما همه این گفتارها و نوشتارها در حد حرف باقی می مانند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
گروه سیاسی: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بزرگ ترین عبادت ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
کشورهایی که سیاست انزوای اقتصادی پیش گرفته اند، اندک اندک از دایره تعاملات جهانی به دور مانده و موتور توسعه آنها رو به ضعف گذاشته است تا جایی که حتی در توسع تولید ملی خود نیز گرفتار شده اند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
خسارات ناشی از سوانح طبیعی به طور معمول درصد مشخصی از بودجه سالانه، در کشورهای توسعه نیافته و در حال توسعه را به خود اختصاص می دهد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۰    
بررسی کتب حدیث و روایات نشان می دهد شرف الشمس به اثبات نرسیده و ابهامات بسیاری دارد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۰    
گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اعتکاف بهترین فرصت برای خودسازی است و چه بهتر است که از این ایام بهترین استفاده را بکنیم که حاصل آن رضایت پروردگار خواهد بود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۰    
گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تأکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف، گفت: دشمنان پیدا و ناپیدای ملت ایران به دنبال ایجاد فاصله میان مردم از اسلام و ارزش های اسلامی هستند و با ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۰    
گروه معارف: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اعتکاف از شعائر دینی ما و راه و فرصت بزرگ برای خودسازی، تهذیب، تقرب ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۰    
گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه ی ایلام با بیان اینکه یکی از چالش های پیش روی اقتصاد مقاومتی قاچاق کالا است، گفت: آیا ورود کالاهای قاچاق از مرزهای رسمی کشور آن هم با کامیون های چندصدتایی ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۰    
آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) با ذکر داستانی بیان می کند که انسان فقط باید به خدا متوسل شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۱:۳۰    
گروه اجتماعی: آیت الله قربانی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف در ماه رجب برگزار می شود، گفت: فرصت بسیار مناسبی ایجاد شده تا انسان با حضور در مسجد خود را برای یک سال بیمه کند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۱:۰۰    
گروه اجتماعی: استاندار فارس با اشاره به امنیت فارس در ایران و ایران در خاورمیانه، امنیت را اصلی ترین زیرساخت توسعه روابط با سایر کشورها برشمرد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۰    
گروه اجتماعی: سیاوش پور از نظارت دقیق روسا و دادستان ها بر فضای تبلیغات انتخاباتی خبر داد و افزود: با استفاده کنندگان از بیت المال در تبلیغات انتخاباتی قاطعانه برخورد خواهد شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۰    
گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که مسئولان و دست اندرکاران باید برنامه ریزی کنند تا از اعتکاف بیشترین استفاده برای تقرب به خدا صورت گیرد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۰    
گروه اجتماعی: مدیر حوزه های علمیه کشور حمله شب گذشته آمریکا به سوریه را غیر قانونی و در جهت حمایت از جریان تروریسم در منطقه دانست.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۰    
گروه بین الملل: حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله بامداد امروز آمریکا به سوریه تأکید کرد که این تجاوز هیچ تأثیری منفی بر روحیه ارتش سوریه و مقاومت در ادامه جنگ علیه تروریسم نخواهد داشت.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۰    
گروه اجتماعی: مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: امسال 20 هزار نفر برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف که در 124 مسجد استان برگزار می شود ثبت نام کرده اند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۰:۳۰    
گروه اجتماعی: امام جمعه خسروشهر، اظهار کرد: فرهنگ کار می تواند زمینه مناسب برای سخت کوشی، خلاقیت و ابتکارات، نوآوری ها و احساس تعهد و مسئولیت پذیری و وجدان کاری ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۰    
گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه موقت اهواز گفت: راه کنونی ما همان راهی است که رهبر انقلاب فرموده و آن رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان است که بدون اتکا به دشمن و امید بستن به کدخدا امکان پذیر است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۰    
گروه سیاست و اقتصاد: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازید از مناطق زلزله زده خراسان رضوی با اشاره به اینکه از طرف مجمع تشخیص آمده ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۰    
حضرت مهدی(ع) آخرین نور خداست که زمین و آسمان را به نور خویش روشن نموده (واشرقت الارض بنورکم) و خداوند متعال هر کسی را که اراده کند به نور او هدایت خواهد کرد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۰    
گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات را نمایش قدرت ملت ایران در برابر دشمنان دانست و ادامه داد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۰    
گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه بجنورد گفت: انتخابات از ارکان مردم سالاری دینی است و ملت ایران در دو انتخابات سال جاری با حضور درخشان در صحنه، حضور خود را به رخ دشمنان می کشد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۰    
گروه شهرستان ها: خطیب جمعه کاشمر با گرامیداشت ایام اعتکاف، این ایام را به عنوان بهترین فرصت برای خلوت با خداوند دانست و گفت: جوانان از این فرصت برای مناجات توأم با معرفت استفاده کنند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۰    
گروه فرهنگی: شهید مدافع حرم عباسی فرد از استان کرمانشاه در دفاع از حرم آل الله در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۰    
گروه شهرستان ها: امام جمعه سبزوار با اشاره به زلزله اخیر در خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از فلسفه های حوادث و بلایای طبیعی این است که انسان به سمت خدا برود و از او مدد و یاری جوید.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۰    
امام جواد(ع) با علم امامت که ناشی از علم خداوندی است، با پاسخ های قاطع، در مناظرات علمی هرگونه شک و تردید را در مورد امامت خود از بین برد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۰    
کسی که در ماه رجب هزار مرتبه لا اِلهَ اِلاَّ اللّه بگوید، خداوند برای او حسنات فراوانی می نویسد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۸:۳۰    
گروه سیاست و اقتصاد: آیت الله علما با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به مدیریت جهادی نیاز دارد و باید به تولید داخل توجه کرد، گفت: تولید داخلی از محورهای مهم و اساسی برای اشتغالزایی است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۸:۳۰    
گروه سیاسی: خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه باید به مقوله فرهنگ نگاه دینی داشته باشیم، تصریح کرد: نگاه فرهنگی مسئولان به دین از ضروریات است هرچند فعالیت های خوبی در این زمینه انجام گرفته اما تلاش ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۰    
گروه اجتماعی: امام جمعه موقت زاهدان گفت: تولید کنندگان داخلی باید با تمام ظرفیت خود تلاش کنند تا کیفیت کالاهای داخلی ارتقا پیدا کند و از طرف دیگر ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، امدادرسانی به زلزله زدگان خراسانی را در کشور بی سابقه دانست و گفت: این اقدامات، یک اقدامات شایسته ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
گروه سیاسی: امام جمعه ارومیه بیان کرد: وظیفه ملت در انتخابات دقت و عمل به فرمایشات رهبری در عرصه انتخابات بوده و سخنان ارزشمند ایشان نشات گرفته از معیارهای دینی است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۰    
گروه اجتماعی: امام جمعه سنندج احترام به قبر و آرامگاه مسلمانان را واجب دانست و گفت: طبق گفته امام شافعی، سنت است مسلمان فوت شده در شهر یا روستای محل زندگی خود به خاک سپرده شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۰    
گروه بین الملل: احمد راسم النفیس ، از شخصیت های برجسته شیعی مصر با شیخ عبدالمهدی الکربلایی ، نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی در کربلای معلی دیدار کرد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۰    
گروه اجتماعی: نجفی گفت: مسئولین با علاقمندی در جهت خدمت به خانواده های شهدا تلاش می کنند و این نگاه حاکمیت و نظام است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
مدیر خانه ای بی(بیماران پروانه ای)گفت: در حال حاضر 4737 بسته پانسمان به صورت رایگان که هربسته آن معادل 500 هزارتومان هزینه دارد برای مبتلایان ارسال می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
گروه سیاسی: امام جمعه قیدار گفت: ماه رجب، ماه استغفار است. وجود مبارک پیغمبر صلی الله علیه و آله فرمودند: خودتان را با استغفار معطّر کنید تا بوی بد گناه شما را رسوا نکند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
گروه سیاسی: امام جمعه ابهر گفت: اقتصاد مقاومتی؛ نسخه ای بی بدیل برای نجات و بلکه پیشرفت اقتصاد کشور در تمامی ابعاد است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
گروه بین الملل: کرملین اعلام کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، معتقد است حمله موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در استان حمص سوریه ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
گروه سیاسی: آیت الله امامی کاشانی، با بیان اینکه شعار سال که از سوی رهبر عزیز انقلاب مطرح شده، مربوط به استقلال و عزت کشور است، گفت: اگر در مجلس این انگیزه و ایمان باشد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۰    
گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف فارس، سند دار کردن موقوفات را موجب کوتاه کردن دست سودجویان از منابع ملی و اراضی وقفی برشمرد و گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۰    
مدیر عامل موسسه خیریه بیماران سرطانی محک گفت: طرح تحول سلامت آثار بسیار مثبت در حمایت از کودکان سرطانی به دنبال داشته است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۰    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور از راه اندازی 140 مرکز اورژانس اجتماعی طی سال جاری خبرداد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۰    
بیایید با هم حرف بزنیم ، شعاری است که سازمان جهانی بهداشت امسال برای روز جهانی سلامت با موضوع افسردگی برگزیده است تا به این طریق توجه همگان را بیش از پیش به افسردگی به عنوان بیماری قرن حاضر جلب کند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۰    
گروه فرهنگی: در آستانه فرا رسیدن هفته بزرگداشت انقلاب اسلامی، جمعی از هنرمندان انقلابی به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در شهرستان های فارس حضور خواهند داشت.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۰    
گروه فعالیت های قرآنی: جشنواره قرآنی طهورا 2 ویژه دانشجویان دانشگاه شیراز در بخش های مختلف ادبی، پژوهشی ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۰    
گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت:در کار فرهنگی باید جهادی عمل شود و امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که دستورات مقام معظم رهبری در مورد تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۰    
گروه بین الملل: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای درخصوص حمله موشکی بامداد امروز آمریکا به پایگاهی نظامی در سوریه، تأکید کرد که این حمله، آمریکا را شریک داعش ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۰    
دکتر هاشمی در یادداشتی به مناسبت روز جهانی بهداشت در صفحه شخصی خود نوشت: در حال حاضر بیش از 300 میلیون نفر در دنیا از افسردگی رنج می برند و این آمار طی ده سال اخیر تقریبا 20 درصد افزایش یافته است ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۰    
گروه سیاسی: سخنگوی وزارت امور خارجه مطالب جهت دار منتشر شده از سوی برخی منابع خبری خارجی و ادعای خروج دیپلمات های ایرانی یا خانواده های شان از دمشق را از اساس دروغ و کذب محض دانست.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۰    
گروه فعالیت های قرآنی: کلاس های تخصصی قرآن ویژه نفرات برتر مرحله قطبی مسابقات قرآن دانش آموزی استان خوزستان در شهرستان مسجدسلیمان به میزبانی دارالقرآن امام علی(ع) این شهرستان برگزار خواهد شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۰    
گروه فعالیت های قرآنی: اولین جلسه آموزش تخصصی قرآن کریم در سال جاری در مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز با حضور قاسم مقدمی جمعه 18 فروردین ماه برگزار خواهد شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۰    
گروه فرهنگی: دبیر ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی فارس به تشریح برنامه های گرامیداشت این هفته پرداخت و گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۰    
گروه هنر: مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس گفت: در پی توافق با مسئولان سازمان زیباسازی شهر تهران آثار حجمی برگزیده چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت در مکان های عمومی مورد نظر نصب خواهند ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۰    
گروه اجتماعی: طی مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین استانی و همچنین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی برگزار شد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۰    
گروه فعالیت های قرآنی: اولین محفل قرآنی آوای ملکوت در سال 96 به میزبانی بیت تاریخی امام راحل در خمین برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۰    
گروه سیاسی: بهرام قاسمی حملات موشکی به پایگاه هوایی الشعیرات در سوریه توسط ناوهای آمریکایی را شدیدا محکوم کرد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۰    
گروه بین الملل: همزمان با 13 رجب سالروز ولادت حضرت علی(ع)، محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی عتبات مقدسه عراق در هند برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۰    
گروه سیاسی: به نمایندگی از سوی رئیس جمهور، گروهی به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برای رسیدگی به روند امدادرسانی به خسارت دیدگان زلزله در استان خراسان رضوی عازم این استان شدند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۰    
گروه سیاسی: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، 20 فروردین ضمن بحث و بررسی آخرین اخبار و تحولات داخلی با حضور وزیر کشور از ستاد انتخابات کشور نیز بازدید می کنند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۱    
گروه جامعه: باشگاه ایده پردازان مسجدی تعدادی از ایده های تک خطی در خصوص ماه رجب را منتشر کرده و آماده دریافت سایر ایده های مسجدی های خلاق است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۱    
کانون خبرنگاران نبأ: مراسم جشن ولادت امام جواد(ع) روز جمعه 18 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسکری(ع) دزفول برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۱    
کانون خبرنگاران نبأ: همزمان با فصل بهار برنامه های مؤسسه قرآنی کوثر شهرستان گرگان اعلام شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۱    
گروه سلامت: دبیرکل مجمع دانشجویان قرآن و عترت وزات بهداشت به تشریح برنامه های این مجمع در دانشگاه های علوم پزشکی در سال 96 پرداخت.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۲    
گروه فعالیت های قرآنی: مرحله مقدماتی استانی سی وپنجمین مسابقات قرآن دانش آموزان خراسان رضوی از 21 فروردین ماه در سایر مقاطع تحصیلی به غیر از پیش دانشگاهی در اردوگاه ثامن الحجج(ع) مشهد و سه گروه دیگر ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۲    
گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن سعید پرویزی، قاری ممتاز کشورمان و نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران حدود 13 سال سال که در منطقه 18 برپا می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۲    
گروه بین الملل: بیست وسومین همایش اعجاز علمی قرآن و سنت نبوی دانشگاه جنوب الوادی واقع در استان قنا ی مصر ، دیروز، 17 فروردین ماه به کار خود پایان داد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۲    
گروه اندیشه: حجت الاسلام نقدی معتقد است که امام زمان(ع) قرار نیست مشکلی را حل کند، بلکه این خود جامعه است که باید مشکلات را حل کند و امام زمان(عج) جامعه را ارتقا می دهد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۲    
گروه بین الملل: نخست وزیر رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست حمایت کامل خود را از حمله موشکی آمریکا به سوریه اعلام کرد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۲    
گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: کتاب ماجرای غار ثور مجموعه ای منتشر شده از سوی مؤسسه فرهنگی آموزش قرآن و تجوید میقات القرآن است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۲    
گروه بین الملل: دوره قرآنی تخصصی پیشرفته در زمینه آموزش علم وقف و ابتدا ویژه اساتید عراقی به همت دارالقرآن آستان مقدس حسینی در کربلای معلی آغاز شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۲    
چهره ها: فریدون ضمیری از مدرسان جلسات سنتی قرآن شهر تهران است که بیش از 25 سال است جلساتش را برای رضای خداوند برگزار می کند و معتقد است که سهمیه اش را از حضرت حق گرفته است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۲    
گروه اجتماعی: نشست فرهنگی دست اندرکاران مساجد برگزار کننده مراسم معنوی اعتکاف شهر اصفهان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۷:۰۲    
گروه اجتماعی: آتش نشانی مشهد به منظور خدمت رسانی به شهروندان مشهدی و بازدید از ساختمان های پر خطر، 230 عملیات را طی دو روزه پس از زمین لرزه انجام داده است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۷:۰۲    
گروه چندرسانه ای: محمدجواد پناهی به تلاوت آیات ابتدایی سوره حج و سوره زلزال در حرم رضوی پرداخته است که صوت این تلاوت برای علاقه مندان بارگذاری می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۷:۰۲    
گروه شهرستانها: رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: مجموعه زیارتی امام زاده سیدمرتضی(ع) کاشمر توانست از مجموع قریب 160 هزار بازدید کننده در ایام نوروز بیش از 90 هزار بازدید کننده را جذب کند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۳۲    
گروه جامعه: مدیرکل آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: آثار فرهنگی هنری برتر هنرمندان کشورمان در خصوص اربعین در نمایشگاه هایی در کشور عراق به نمایش در می آید.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۰۲    
گروه شبکه های اجتماعی: جشنواره مجازی مؤذن آسمانی توسط جامعة القرآن نهاوند با هدف ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۱:۰۲    
گروه اقتصاد: دولت از این جهت که گفتمان اقتصاد مقاومتی را کنار نگذاشت و از آن حمایت کرد، موفق بود، هرچند که به ثمر نشاندن اقتصاد مقاومتی و چشاندن ثمرات آن به مردم نیازمند اقدام و عمل جدی است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۱:۰۲    
گاهی وضعیت بازار به گونه ای می شود که بعضی از بازاریان و تولید کنندگان از وضعیت موجود سود برده ولی درمواقع دیگر بعضی از صاحبان مشاغل به دلیل مشکلاتی که به وجود آمده با بدهی های سنگین روبه رو می شوند ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۰:۳۲    
گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: دوره های متنوع حفظ قرآن در مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۰:۳۲    
گروه اجتماعی: وابسته بودن به دنیا و لذات زودگذر از مهمترین عومل ترس است زیرا ترس از دست رفتن این جلوه ها و مادیات باعث می شود که ترس در دل انسان لانه کند کمااینکه جهل و نادانی و فاصله گرفتن از درست ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۰:۳۲    
گروه فعالیت های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآن یاوران خرم آباد یکنواختی کار و قرار گرفتن در یک شاخه خاص را آفتی برای مؤسسات قرآنی و مراکز دینی دانست و اظهارکرد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۰:۳۲    
گروه هنر: در سریال دیوار به دیوار به سبک زندگی غلط، نقد می شود؛ اقدامی که در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی رخ می دهد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۰:۳۲    
گروه ادب: مدیر گروه دایرةالمعارف قرآن مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم از استخراج و انتشار دانشنامه های موضوعی از دایرةالمعارف قرآن در سال گذشته خبر داد و گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۰:۳۲    
گروه ادب: مدیر مؤسسه دارالعرفان الشیعی از چاپ کتاب همراهی علی(ع) و حق به قلم استاد حسین انصاریان که درباره حدیث شریف علی مع الحق و الحق مع علی نوشته شده است خبر داد.