پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۲۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری بین المللی قرآن 24 دی 1399 - iqna.ir

خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1394 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1395 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1397 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 فروردین 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 خرداد 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 تیر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 مرداد 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 شهریور 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 مهر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آبان 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آذر 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 بهمن 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 1 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 2 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 3 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 4 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 5 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 6 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 7 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 8 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 9 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 10 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 11 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 12 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 13 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 14 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 15 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 16 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 17 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 18 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 19 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 20 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 22 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 23 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 24 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 25 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 26 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 27 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 28 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 دی 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 دی 1399 
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۱    
نفر اول بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان تهران در رشته حفظ کل قرآن که یک روشندل است، گفت: شرایط حفظ قرآن برای افراد نابینا در این دانشگاه فراهم است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۰    
اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۷:۱۲    
شماره دهم دوفصلنامه علمی - ترویجی سیره پژوهی اهل بیت(ع) به همت پژوهشکده اسلام تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی چاپ و منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۵    
در بیانیه دومین رویداد تجربه نگاری فعالان سواد رسانه ای با اشاره به وجود خلأ نظری در زیرساخت های معرفتی سواد رسانه ای و اطلاعاتی، از فعالان این عرصه دعوت شده تا در 14 حوزه طرح های خود را ارائه کنند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۰    
کتاب سیلمانی ها ؛ روایت هایی از بازتاب شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در زندگی مردم، به همت انتشارات راه یار چاپ و راهی بازار نشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۷    
دبیرخانه نوزدهمین دوره جشنواره قلم زرین به منظور داوری آثار منتشر شده در سال جاری فراخوان داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۵    
در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس جهاددانشگاهی از سنگ بنای ساخت مرکز تحقیقات پیش بالینی پزشکی بازساختی و مرکز ملی نخستی سانان پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی رونمایی شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۵۱    
یکی از شخصیت هایی که در دوران ما از مصادیق بارز خیراندیشی و نیکوکاری محسوب می شود، مرحوم حاج محمد رضا اعتمادیان است که رهبر معظم انقلاب او را اخیار نام نهادند و در بیش از چهل انجمن خیریه مشارکت فعال ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان بیان کرد: بارزترین سیستمی که به کابردی سازی علوم مختلف و مطالعات قرآنی بهای بیشتری داده و برای آن برنامه دارد، سیستم آموزش عالی است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۰    
آیت الله رشاد با اشاره به ویژگی های علمی و عملی آیت الله مصباح بیان کرد: ایشان در فلسفه، جامعه شناسی و فلسفه تاریخ کار کرد و در فلسفه سیاست نیز نظریه پردازی کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۷    
علامه مصباح، ریشه تنگناهای انقلاب را کج روی و تجدد کارگزاران سیاسی و به تعبیر مقام معظم رهبری، اختلال در دستگاه محاسباتی مسئولان می دانستند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۵    
استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: برخلاف تبلیغ رسانه های نامردمی، به هیچ وجه در اندیشه آیت الله مصباح جایگاه مردم تزیینی نبود؛ بلکه جایگاه بلند و سترگی دارند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۵    
فیلم سینمایی اوج 110 به کارگردانی سیاوش سرمدی به منصور تغییر نام داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۲    
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: استاد مصباح می گوید در تزاحم در امور مادی و معنوی، معنویات تقدم دارد و اینطور نیست که وسیله، هدف را توجیه کند، بلکه وسیله فدای هدف می شود ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۲    
مهرداد کلانتری بیان کرد: گرایش به معنویت در روانشناسی معاصر جدی است و فقط منحصر به کشور ما نیست، بلکه در کشورهای غربی، یک نوع بازگشت به معنویت را دارند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۰    
شورای اوقاف قدس با هشدار درباره تشدید اجرای پروژه های یهودی سازی رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی تأکید کرد که این مسجد با محیط پیرامون آن یک مسجد اسلامی است و اشغالگران دست از تجاوز به آن بردارند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۷    
حجت الاسلام سیدمحسن میری بیان کرد: ویژگی استاد مصباح این است که ربط بین هست و باید را روشن می کنند و بر این اساس، رابطه منطقی بین هست و باید حل می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۱    
دومین نشست سه جانبه وزیران امور خارجه پاکستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان به میزبانی اسلام آباد با امضای توافق نامه هایی در زمینه همکاری های مشترک در منطقه و مبارزه با اسلام هراسی و تروریسم دولتی ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۵    
هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا، مردم را به تماشای فیلم مستندی درباره ترور جمال خاشقچی، روزنامه نگار عربستانی دعوت کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۷    
سید حمیدرضا رئوف بیان کرد: تعلیم و تربیت، مبتنی بر یک پیش فرض است و سه رکن نظری دارد؛ اولین رکن آن، داده ها، آگاهی ها یا تعالیمی است که انسانِ وضع موجود را به انسانِ وضع مطلوب بدل می کند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۵    
استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه علامه مصباح آرمان گرایی در سیاست داشت، تأکید کرد: علامه مصباح علم تأمین کننده سعادت انسان را دینی می دانست، لذا غایت و هدف علم برای او خیلی مهم و برجسته بود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۲    
استاد دانشگاه شهید بهشتی به ارائه توضیحاتی در مورد مدرسه مدیریتی آیت الله مصباح یزدی پرداخت و بیان کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۲    
وزارت خزانه داری آمریکا، ساعتی پیش چند فرد و نهاد ایرانی از جمله محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و موسسه دانش بنیان برکت، تولیدکننده نخستین واکسن ایرانی کرونا را تحریم کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۰    
حجت الاسلام ابراهیم کلانتری با اشاره به جایگاه مهم قرآن در اندیشه های آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: وقتی که قرآن در اندیشه انسان، پُررنگ می شود، این اندیشه ماندگار خواهد شد، چون قرآن، ماندگار است ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۷    
حجت الاسلام رضا غلامی به تبیین جایگاه علمی و عملی آیت الله مصباح یزدی پرداخت و در این زمینه به 12 نکته محوری اشاره کرد که از آنها می توان به خارج ساختن فلسفه و علوم عقلی از انزوا ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۱:۱۲    
استاد دانشگاه تهران با اشاره به نحوه مواجهه آیت الله مصباح با فلسفه غرب بیان کرد: ایشان معتقد بود که ما باید در حوزه فلسفه و تعامل با فلسفه غرب ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۰:۳۰    
علمای بحرین طی بیانیه ای خواستار اعلام فوری وضعیت و سرنوشت شیخ زهیر عاشور ، روحانی زندانی شیعی در این کشور شدند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۰:۲۱    
حجت الاسلام احمدحسین شریفی به تبیین ویژگی های نظریه اخلاقی آیت الله یزدی پرداخت و بیان کرد: یکی از مهم ترین ویژگی ها، غایت گرایی آخرت محور است ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۲    
شهردار تهران با انتشار توییتی به احضار شهرداران مناطق 2 و 8 از سوی ضابطان قضایی واکنش نشان داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۶    
رئیس اتحادیه علمای مسلمانان عراق گفت که ایالات متحده در تلاش است تا همه کسانی را که فریاد اخراج نیروهای آمریکایی از عراق سر می دهند، ساکت و صدایشان را خفه کند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
معاون سیاسی و عقیدتی سازمان بسیج مستضعفان گفت: مهم ترین نماد مکتب حاج قاسم مردم مداری است. اگر می خواهیم مردم داری داشته باشیم، باید دیپلماسی قوی و مقتدر، نه دیپلماسی ذلیل و ضعیف داشته باشیم.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
مستند بعد از این سه ماه... از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی محمد عبدی زاده است که به روایت تلاش های پرسنل بیمارستانی و مدافعان سلامت در خط مقدم کنترل کرونا می پردازد و این ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۵    
مراسم قرعه کشی انتخاب برگزیدگان مسابقه به وقت حاج قاسم به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۲    
جنبش فلسطینی مجاهدان طی بیانیه ای، به اقدام دولت آمریکا درخصوص درج نام انصارالله و رهبران آن در فهرست تروریستی واکنش نشان داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۶    
استاد حوزه علمیه گفت: آیات قرآن دلالت بر این دارد که ایمان همسان علم نیست و اینکه علم به خدا می تواند با ارتداد، کفر، انکار و گمراهی جمع شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۱    
بازسازی و زیباسازی سردر سفارت ایران در مالزی با معماری ایرانی اسلامی به همت محمد کاوند، هنرمند برجسته ایرانی در کوالالامپور طراحی و اجرا شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۲    
اعضای کاروان قرآنی انقلاب پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، به اجرای برنامه قرآنی در بیت الزهرا(س) کرمان پرداختند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۷    
فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن ایرانی با محوریت انقلاب، پنج شنبه و جمعه 25 و 26 دی ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۷    
همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، کاروان عزاداری محبوبه خدا در سطح شهر تهران حرکت می کند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۱    
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با عنوان سرور زنان بهشت از سری تولیدات ویدئویی نشان از سوی فرهنگسرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۵    
مسئول ارتباطات سازمان حشد الشعبی در محور شمال عراق، امروز پایان فتوای سازمان تروریستی داعش را اعلام کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۶    
پرسشی بود و هست که شماره گذاری (و نه شمارش) آیاتِ قرآن به کِی و کجا بازمی گردد؛ چرا که این نوع شماره گذاری در متن دست نویس ها دیده نمی شود ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۰    
عباسی خراسانی ضمن تفسیر آیه 31 سوره بقره اظهار کرد: عنوان تعلیم که در این آیه به حضرت آدم تعلق گرفته است، به مثابه سرحلقه اتصال خلافت مسبوقیه و خلافت ملحوقیه است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۷    
نصرت نیل ساز در نشست نقد و بررسی دایرةالمعارف قرآن به طرح بحث در زمینه تخصص نویسندگان مدخل های دایرةالمعارف قرآن و ارتباط آن با پژوهش های دیگرشان پرداخت و به بررسی مداخل روبرتو توتولی در مورد ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۱    
کلاس مکارم اخلاق از سوی مؤسسه فرهنگی مردمی قرآن و عترت باغ فردوس کوهسار کرج در حال برگزاری است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۵    
پویش مردمی نذر فاطمیه از سوی مؤسسه قرآنی رقیه ریحانة الحسین(س) چغادک راه اندازی شده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۵    
مجموعه دست نوشته های سلام بر مادر با محوریت دعاهای حضرت صدیقه(س) در صحیفه فاطمیه از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۲    
مراسم دعا و عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) همراه با قرائت قاری ممتاز قرآن از سوی واحد فعالیت های دینی و قرآنی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۰    
استاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه سیدمرتضی برخلاف نظر برخی افراد که معتقدند وی تشکیل هر نوع حکومت در عصر غیبت را جور می داند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۱    
مدیرمسئول نشریه دانش ها و آموزه های قرآن و حدیث با اشاره به نقش بی بدیل پیامبر(ص) در حمایت از پیامبر(ص)، گفت: شعب ابی طالب(ع) نماد مقاومت هوشمندانه در برابر کفار بود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۵    
نفرات برتر رشته قرائت تحقیق در بخش آقایان، راه یافته به مرحله فینال جشنواره تلاوت مجلسی با در نظر گرفتن رأی فنی هیئت داوران اعلام شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۶    
آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، 24 دی ماه با حضور فرمانده نهاجا برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۱    
عصر ایکنای بیست وچهارم دی به جزئیات پویش قرآنی تلاوت فاطمی از سوره مبارکه کوثر در ایکنا، تسهیلات جدید مدیریت مسجدالحرام برای زائران نابینا و مسلمان شدن پژوهشگر آمریکایی با مطالعه مسلمانان صدر اسلام ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۶    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) رویداد ملی بانوی برکت را با هدف کارآفرینی در حوزه کسب وکارهای خانگی و خانوادگی برای بانوان برگزار می کند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۱    
جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، سومین وزیر مسلمان را در کابینه خود به وزارت حمل و نقل منصوب کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۵    
پخش قطعه موسیقی محلی از بلندگوهای یکی از مساجد الجزایر جنجال آفرین شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۲    
امام جمعه گله دار استان فارس، ضمن محکوم کردن فاجعه بی رحمانه کشتار معدنچیان پاکستان که به دست گروه تروریستی داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، تاکید کرد: علماء، نخبگان ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۶    
نماینده مسلمانان در پارلمان آفریقای جنوبی تاکید کرد: همراهی و همدلی میان مسلمانان و پیگیری فعالیت های خیریه در جهان اسلام می تواند قدرت کشورهای اسلامی را برای رفع فقر افزایش دهد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۶    
شورای همبستگی قبیله ای یمن نسبت به تصمیم اخیر آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن انصار الله واکنش نشان داد و آمریکا را مادر و منشأ تروریسم خواند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۷    
منابع اسرائیلی فاش کردند کمیته ویژه ای برای تعیین محل سفارت آمریکا در قدس اشغالی امروز تشکیل جلسه خواهد داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
مقامات رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدامات خود در راستای یهودی سازی قدس، با ساخت 530 واحد مسکونی صهیونیست نشین جدید در قدس شرقی موافقت کردند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۵    
مسابقه کتابخوانی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۲    
نشریه شماره هشت هبوط، وابسته به کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی فسا منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۶    
ویژه برنامه هایی مشکات و جلوه نور، همزمان با شب و روز شهادت دخت نبی مکرم اسلام از سوی شبکه رادیویی قرآن پخش می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۷    
به منظور انس بیشتر کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آموزه های قرآن و عترت، 28 ساعت آموزش ضمن خدمت برای قبول شدگان در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در نظر گرفته شده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۱    
آیت الله علیدوست ضمن اشاره به اینکه شیخ انصاری قائل به روش اقناعی بود، اظهار کرد: ایشان گاهی اوقات ادله را می آورد، اما یک مولفه ها و عناصری را ردیف می کند که تک تک آنها فی نفسه دلیل نیست ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۵    
محفل مجازی تلاوت و تدبر در قرآن با حضور مصطفی صولتی، قاری ممتاز برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۲    
جلسه قرآن قاری بین المللی کشورمان امشب، 24 دی ماه در آستان مقدس امامزاده پنج تن لویزان برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۶    
آیت الله محمدجعفر طبسی در یادداشتی اختصاصی به ایکنا، ضمن بررسی سندی و تاریخی روایات درباره فدک، تأکید کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۱    
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تشریح جزئیات طرح ملی ساماندهی داوران مسابقات قرآن و مهلت ثبت نام تا 24 بهمن ماه گفت: این طرح سه مرحله شامل؛ آزمون کتبی ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۲    
عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده در نشست فاطمی این پژوهشکده به موضوع روایتگری حضرت زهرا در ساحت تکوین و تشریع پرداخت.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۲    
مشاور رهبر معظم انقلاب درباره وضعیت برجام و تحریم ها با رفتن ترامپ و آمدن دولت جدید آمریکا گفت: برداشت من این است که تدریجی عمل کردن به نفع ما نیست؛ یعنی این که آن ها یک گام کوچک بردارند ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی6 هزار و 317 بیمار جدید مبتلا به کووید19 و فوت 97 بیمار دیگر گفت: تعداد مبتلایان به کرونا از یک میلیون و 300 هزار نفر گذشت.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۱    
جلسه شورای سیاستگذاری همایش بین المللی مطالبات حقوقی بین المللی دفاع مقدس با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، وزیر امور خارجه ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۷    
وزیر بهداشت با اشاره به خیز دوباره موارد سرپایی کرونا در کشور نسبت به عادی انگاری کرونا در میان مسئولان و مردم و تهدید موج چهارم کرونا ابراز نگرانی کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۵    
مدیر پروژه مسئولیت کیفری رانندگان وسایل نقلیه به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه پرداخت و گفت: این پروژه با 300 صفحه در گروه مسائل فقهی و حقوقی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۰    
نشست رویکرد نظری مقاومت ویژه گرامیداشت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده با حضور اساتید فلسفه و عرفان به همت مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۰    
یک عضو شورای قانونگذاری حزب حاکم هند گفت: مسلمانان این کشور که به واکسن مورد تأیید دولت اعتقاد ندارند به پاکستان بروند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۱    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر از اجرای نیت 10 موقوفه فاطمی با نیت تعزیه داری ایام شهادت حضرت زهرا(س) و میزبانی بقاع متبرکه از برگزاری سوگواره یاس نبوی در این شهرستان خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۲    
سازمان جهانی بهداشت با اشاره به اهمیت مراقبت از کودکان در شرایط آلودگی هوا، توصیه هایی را برای مراقبت از آنها در محیط داخل و خارج خانه ارائه داد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۱    
اسامی برگزیدگان مسابقه ملی دل نوشته به یاد شهید دکتر محسن فخری زاده اعلام شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۲    
با پایان مرحله داوری نهایی بخش شعر جشنواره شعر و داستان انقلاب ، نامزدها مشخص شدند تا در مراسم اختتامیه ای که در بهمن ماه برگزار می شود از آنها تجلیل شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۲    
سوگواره یاس نبوی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به میزبانی آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۰    
ریاست امور مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) به منظور تسهیل زیارت زائران نابینا تدابیر جدیدی اتخاذ کرده است.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۵    
رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: صدا و سیما باید حلقه انحصار تولید و پخش را کم کرده و فضا را برای ظرفیت های بخش مردمی و جوانان باز کند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۲    
حسن انصاری در نقد دیدگاه سروش مبنی بر گفتمان سلطانی قرآن نوشت: تحویل بردن ضمایر نا در قرآن به ادب و فرهنگ سلطانی ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۲    
نشست نقد و بررسی ایده گفت وگو و معاصرت بر اساس کتاب گفت وگویی میان هگل و فیلسوفان اسلامی با حضور حمید طالب زاده، علی اصغر مصلح و ان شاالله رحمتی برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۷    
مجید معارف، نصرت نیل ساز و حسین خندق آبادی در نشست علمی نقد و بررسی کتاب دایرةالمعارف قرآن در خبرگزاری ایکنا به بیان امتیازات و چالش های این دایرةالمعارف پرداختند و ضمن برشماری نکات قوت این اثر همچون ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۲    
حجت الاسلام و المسلمین روحانی شکست و سقوط دولت ترامپ در آمریکا را نشانگر عدم پایان خوب قلدرمآبی، نژادپرستی و زیر پا گذاشتن قانون در دنیا دانست و تاکید کرد که این روزها در واقع پایان یک دولت نیست بلکه ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۲    
دختربچه 8 ساله سوری در شهر ادلب، علاوه بر موفقیت در حفظ قرآن کریم، توانسته است رتبه نخست مسابقات جهانی محاسبات ذهنی را از آن خود کند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۲    
پژوهشگر حوزه معارف اسلامی در یادداشتی در تبیین چرایی کتاب ننوشتن امامان شیعه نوشت: تاریخ حدیثِ شیعه، نشان می دهد امامان در موارد بسیاری به گونه ای ارائه مطلب نداشته اند که نتوانند در آینده به مصالحی ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۶    
کتاب مختارات من نصوص الفقه السیاسی به کوشش علی خالقی و به همت پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی چاپ و در اختیار محققان و پژوهشگران قرار گرفت.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۰    
هیئتی از سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی(آیسسکو) از آثار تاریخی و فرهنگی شهر تازه آزاد شده آغدام در جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۰    
در هفدهمین نشست هیئت پژوهی با تبیین دستاوردهای پایان نامه ارشد مطالعه محتوای عکس های خبری آئین عزاداری محرم سال 1393 بر ضرورت تعیین چارچوبی ساختاری برای عکاسی در هیئت تأکید شد.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۰    
دبیر شورای نگهبان گفت: وضعیت آلودگی در تهران و برخی کلان شهرها وضعیت نگران کننده ای است، إن شاءالله با جدیت و تدابیر مسئولان امر و با همکاری مردم، این مسئله حل شود.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه اساسنامه تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب نهایی خواهد رسید ...
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت تأمین نظر شورای نگهبان، مجازات تعیین شده برای توهین به قومیت های ایرانی، ادیان و مذاهب اسلامی را اصلاح کردند.
ایکنا   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۵    
عضو هیئت علمی بنیاد دایرةالمعارف اسلامی بیان کرد: یکی از فواید این دایرةالمعارف، اهتمام به پژوهش و جایگاه آن در مطالعات قرآنی است که بسیار برای دانشجویان کمک کننده است، لذا این نکته ...
  • ۱