جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری بین المللی قرآن 11 مرداد 1400 - iqna.ir

خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1394 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1395 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1397 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1399 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 فروردین 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 خرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 تیر 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 شهریور 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 مهر 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آبان 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آذر 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 دی 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 بهمن 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 1 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 2 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 3 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 4 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 5 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 6 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 7 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 8 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 9 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 10 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 11 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 12 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 13 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 14 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 15 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 16 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 17 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 18 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 19 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 20 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 22 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 23 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 24 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 25 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 26 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 27 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 28 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 مرداد 1400 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 مرداد 1400 
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۲    
در حالی 9 روز از ابلاغ دستور مشاور رئیس جمهور برای عدم عزل و نصب در مناطق آزاد تا استقرار دولت آیت الله رئیسی می گذرد که منطقه آزاد کیش به دنبال انتصاب برخی نزدیکان روحانی در هیئت مدیره یکی از شرکت ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۱    
اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق (ع) به منظور توانمند سازی و استعدادیابی علاقه مندان به مباحث حقوق بشر و شهروندی اقدام به برگزاری دوره توانمندسازی و آموزش کنشگران حقوق بشر و شهروندی کرده ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۷:۴۶    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید به عنوان یک سیاست گذار حوزه فناوری و دانشگاهی عمل کند ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۷:۲۰    
مراسم تحلیف رئیس دولت سیزدهم عصر 14 مردادماه، در مجلس شورای اسلامی برگزار و حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی سوگند یاد کرد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۰    
پایان سومین روز اجرای طرح تابستانه کتاب 1400 حاکی از فروش 120 میلیارد و 960 میلیون و 778 هزار و 672 ریالی کتاب در کشور است.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۵:۱۰    
فرهنگسرای گلستان فراخوان دومین جشنواره عکس پلاک 110 را با موضوع عکاسی از سردرهایی با مضامین و نام امام علی(ع) اعلام کرد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۱    
دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال در آئینی مجازی به کار خود پایان داد و از برگزیدگان تقدیر کرد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۶    
انجمن ناشران دیجیتال کودک و نوجوان ایران با انتشار بیانیه ای مخالفت خود را با محدودسازی به بهانه مصون سازی در طرح صیانت اعلام و تصریح کرد ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۱    
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: مرحوم محمدسرور رجایی خودجوش به فعالیت های فرهنگی می پرداخت؛ از این رو وی را می توان مصداق یک جهادی انقلابی دانست.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۵    
مرکز ملی نظارت بر حفظ محیط زیست عربستان با همکاری آیسسکو به اقدامات و پژوهش های موفق در زمینه محیط زیست در جهان اسلام و خارج از آن، جایزه مدیریت محیط زیست اعطا خواهد کرد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۰    
حجت الاسلام و المسلمین روحانی در آخرین گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: همین الان توافق با 1+5 در چارچوب تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری شدنی است اما براساس قانون مجلس رسیدن به توافق بسیار سخت ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۱    
در پی نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص موج سهمگین و پنجم کرونا و پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای برای کاهش چرخش ویروس و بار بیمارستان ها ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۶    
وزارت خارجه ترکیه تصمیم یونان برای تعطیلی 12 مدرسه ابتدایی متعلق به اقلیت مسلمان در منطقه تراکیای غربی در شمال شرقی یونان را محکوم کرد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۷    
اداره امور حرمین شریفین در عربستان سعودی از اعلام قریب الوقوع بزرگترین طرح توسعه در تاریخ این اداره به مدد هوش مصنوعی خبر داد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۶    
سازمان اطلاعات عراق از دستگیری 39 مظنون امنیتی در کربلا خبر داد، این افراد به اتهام تروریسم دستگیر شده اند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۷    
ارتش لبنان اعلام کرد مردی را در ارتباط با حمله دیروز به مراسم تشییع پیکر علی شبلی که به کشته شدن سه نفر منجر شده، دستگیر کرده است.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۵    
دومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون با معرفی گروه طلوع به عنوان گروه برتر، گروه آساد به عنوان گروه دوم و گروه توسعه به عنوان گروه سوم به کار خود پایان داد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۲    
قربانیان جاسوسی رژیم آل سعود از جمله زنان فعال رسانه ای اعلام کردند که نظام سعودی تلفن همراه آنها را از طریق برنامه جاسوسی پگاسوس هک می کند تا آنان را مجبور به سکوت در قبال سیاست های این رژیم کند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۲    
نخستین مدرسه تابستانی بین المللی قرآن و فرهنگ، به همت مرکز مطالعات میان رشته ای قرآن کریم سازمان قرآنی دانشگاهیان از 21 مردادماه تا 5 شهریورماه برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۱۰    
هشتمین دوره مسابقه کتاب خوانی پویا با محوریت مجموعه قصه های خوب برای بچه های خوب ویژه گروه سنی کودک و نوجوان آغاز به کار کرد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۷    
مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی "مُدهامتان" ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در بخش مردان به میزبانی مشهد برگزار شد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۱    
در پی نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص موج سهمگین و پنجم کرونا و پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای برای کاهش چرخش ویروس و بار بیمارستان ها ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۵    
با وجود سن بالا، فاصله بین محل حبس تا چوبه دار هیچ ضعف و ناتوانی از خود نشان نداد و دقایق آخر عمر، ثبات شخصیتش را به نمایش گذاشت ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۵    
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر از برگزاری همایش تبیینی مباهله در بسیاری از شهرهای کشور از جمله در تهران خبر داد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۶    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هیئت های مذهبی مخاطب اصلی مقام معظم رهبری پیرامون حفظ انقلاب اسلامی هستند، گفت: بنده رئیس جمهور منتخب را متواضع و دارای اهتمام در پذیرش این مسئولیت یافتم ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۲    
چهل و چهارمین جلسه کمیته میراث جهانی یونسکو به پایان رسید و در این مدت مکان های مختلفی از نقاط گوناگون جهان به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شدند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۰    
فکر می کردیم هواپیماهای آمریکایی می گویند: چرا به آنها اجازه می دهید پرواز کنند، آنها را بر فراز دریا سرنگون کنید ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۷    
منتخب مردم تهران در شورای شهر ششم از انصراف مهرداد بذرپاش برای کاندیداتوری شهرداری تهران خبر داد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۱    
حسینعلی شریف، معلم قرآن معتقد است در جلسات قرآن باید به فراخور حال قرآن آموز آموزش دهیم. فردی به روخوانی و دیگری به فراگیری صوت و لحن نیاز دارد ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۲    
یک کارگردان سینما گفت: حرف من به آقای رئیسی این است که لطفاً ما را به همان سینمای دهه 1360 برگردانید و از کل کشور و مملکت ما حرص و طمع را بیرون بکشید.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۶    
مؤسسه کشورداری مسئولانه کویینسی گزارش داد، مقام های سعودی به شدت تقلا می کنند تا بحران فقر در این پادشاهی را با توجه به افزایش ثروت خاندان حاکم و گسترش فساد مالی بپوشانند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۰    
شیخ فضل الله نوری فقیه مبارز با کمال صراحت و شهامت یک جمله را بازگو کرد که برای همیشه در تاریخ ثبت شد: اسلام فعلاً یک قربانی می خواهد و چه سعادتی است که آن قربانی من باشم.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۷    
محمدباقر منصوری مداح جوان و خوشصدای اردبیلی دو سال پیش در حالی که برای اقامه عزای امام جواد(ع) به ارومیه رفته بود، دار فانی را وداع گفت ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۱    
قرار بود در مدرسه هدایایی را برای جمع آوری کنند، آن روز با مادرش راهی مغازه شد تا شاید بتواند چیزی برای رزمندگان تهیه کند ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۶    
مسابقه مجازی کتابخوانی خطبه غدیر از مؤسسه قرآنی فاطر کلام در روز مباهله برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۶    
سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران نخستین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و شهر را برگزار می کند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۱    
مسابقه حفظ حکمت های نهج البلاغه با عنوان از علی آموز از سوی مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۱    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه دوازدهم مرداد و سالروز چهل و یکمین سالگرد تأسیس این نهاد انقلابی و مردمی بیانیه ای اعلام کرد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به آقای یوسفعلی میرشکاک (شاعر و نویسنده) درگذشت فرزند ایشان را تسلیت گفتند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰    
سیدمجتبی حسینی با اشاره به کاربرد و جایگاه قسم در قرآن، بیان کرد: انرژی قسم فراتر از فلسفه و منطق است و به صورت ناخودآگاه به لایه های پنهان تر می رود ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰    
سند ملی بیماری های نادر ایران مشتمل بر یک مقدمه و 16 عنوان، که در دی ماه سال 1399 به تصویب شورای عالی سلامت و امنیت غذایی رسیده بود، برای اجرا به دستگاه های اجرایی ذیربط ابلاغ شد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در آخرین دیدار رئیس جمهوری و هیئت دولت دوازدهم تجربه دولت دکتر روحانی در اعتماد به غرب را برای آیندگان عبرت آموز خوانده و تأکید کردند در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۷    
ژرفا با هدف تبیین موضوعات دینی هر دوشنبه از شبکه سحر روی آنتن خواهد رفت.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۱    
جنبش امل لبنان درباره حمله روز یکشنبه به مراسم تشییع جنازه یکی از اعضای حزب الله در جنوب بیروت که منجر به مرگ دو عزادار و زخمی شدن چند نفر دیگر شد، بیانیه ای صادر کرد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۲    
تلویزیون مصر به سراغ بانوی مؤمنه در روستایی در شرق این کشور رفته و کار خیر او را در وقف یک قطعه زمین روستایی برای راه اندازی مرکز آموزش حفظ قرآن کریم به تصویر کشیده است.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۰    
کتاب گرگ های مهربان کوه تخت اثر مرحوم محمد سرور رجایی است که با تصویرگری سمیه محمدی به همت انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۷    
وزارت بهداشت از فوت 411 بیمار دیگر مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: 13 میلیون و 81 هزار و 174 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۱    
کتاب آخرین آفتاب متشکل از 13 داستان با موضوع زندگی و زمانه امام زمان(عج) منتشر شد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۵    
یازدهمین و دوازدهمین شماره ماهنامه کتاب خوان ویژه خرداد و تیر 1400، با هدف شفاف سازی فعالیت ها، اطلاع رسانی مناسب و دسترسی عموم مردم ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۲    
موتور جستجوی قدرتمند گوگل اصطلاحی به نام سئوی کلاه سفید را معرفی کرده که در فرایند سئو و بهینه سازی سایت، یک استراتژی و تاکتیک خاصی است که بسیار تاثیرگذار است ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۶    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد این سازمان در محرم سال جاری از 25 هزار هیئت مذهبی و 10 هزار مسجد با مبلغ 60 میلیارد تومان حمایت می کند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۶    
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه برای تخلیه محله شیخ جراح شهر قدس تصمیم گیری می کند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۰    
انجمن احیای میراث اسلامی کویت صدها جلد کتب اسلامی و نسخه هایی از قرآن کریم را در راستای آنچه تلاش برای گسترش میانه روی و مبارزه با افراط گرایی و تروریسم خوانده است به جمهوری کومور فرستاد و در آنجا طی ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۰    
نشان ارادت عنوان برنامه ای مناسبتی به تهیه کنندگی پویان هدایتی است که دهه دوم محرم از شبکه دو سیما پخش می شود.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۷    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در رابطه با تسریع در تعیین تکلیف پرونده های فساد اقتصادی، پرونده هایی که متهم زندانی دارند و پرونده های کثیرالشاکی مأموریت ویژه ای به رؤسای کل دادگستری و دادستان ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس جمعیت هلال احمر از اجرای طرح خادمان هلال حسینی خبر داد و گفت: با توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده و توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی به عزاداران حسینی تلاش می شود از شیوع بیشتر بیماری کرونا در ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۷    
در جریان پنجمین کنفرانس علمی بین المللی ابوطالب؛ انسان، مؤمن و شاعر که با حضور شماری از علما و پژوهشگران داخل و خارج عراق در کربلا برگزار شد؛ دانش نامه 20 جلدی سیره حضرت ابوطالب رونمایی شد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۲    
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۰    
حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه آنچه در سال 92 نسبت به نجات ایران فکر می کردم، امروز هم بعد از 8 سال تجربه همان را فکر می کنم ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۷    
احمدرضا خضری با بیان اینکه فتوحات خلفای نخستین پیامدهای مختلفی دارد و هنوز در زندگی مسلمانان نقش آفرین است ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۷    
شهرک نشینان صهیونیست شامگاه یکشنبه زمین های کشاورزی فلسطینیان در دره شمالی رود اردن را به منظور آماده سازی برای تسلط بر این منطقه تخریب کردند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۷    
مراسم چهلمین روز درگذشت شادروان مهشاد کریمی، خبرنگار ایسنا 12 مردادماه در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۱    
فضای مجازی بسیار گسترده شده و فرزندان ما در معرض مشاهده تصاویر غیراخلاقی قرار دارند، باید به آنها یاد دهیم در صورت مواجهه با چنین تصاویری والدین را مطلع کنند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵    
اسامی مؤسسات قرآنی صدرنشین دریافت بودجه قرآنی از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت اعلام شد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۰    
رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران با اشاره به توانایی انطباق جهاددانشگاهی با شرایط بحرانی، گفت: در این مدت وزارت میراث فرهنگی نه تنها منفعل بلکه به عنوان مانع عمل کرد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۱    
کانون قرآن و عترت دانشگاه گلستان با بهر ه مندی از توان ، ایده ها و خلاقیت های دانشجویان علاقه مند زمینه فعالیت های قرآنی و فرهنگی را در سال تحصیلی جدید فراهم آورد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۲    
در جلسه مجمع اتحادیه مؤسسات قرآنی بوشهر محمد ادیب نیا، مدیر مؤسسه حنان دلوار شهرستان تنگستان به عنوان مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان انتخاب شد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۱    
اعتبارنامه رئیس جمهور منتخب توسط اعضای شورای نگهبان امضا و به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۲    
دوره تخصصی تجوید قرآن از سوی مؤسسه مصباح الهدی شهرستان گناوه و مسجد امیرالمؤمنین(ع) این شهر برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به مفهوم عدم اعتماد به غرب در بیان رهبر معظم انقلاب به مثابه درس عبرت دولت فعلی برای آیندگان به تشریح چهار خطای راهبردی دولت تدبیر و امید در این بخش از سیاست ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی جنبش نجباء با تأکید بر اینکه مقاومت اسلامی عراق هیچ گونه حضور نظامی بیگانه را در خاک عراق نمی پذیرد ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین احمد غلامعلی گفت: افق دید رهبر انقلاب در شرح نهج البلاغه فراتر از یک مسجد در مشهد و استان خراسان و حتی ایران است ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۷    
نماینده الازهر با رئیس دیوان اوقاف اهل تسنن و سفیر عراق در قاهره درباره مقدمات سفر شیخ احمد الطیب، رئیس الازهر به بغداد و افتتاح شعبه الازهر در این شهر رایزنی کرد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۷    
کتاب نظام سیاسی در اسلام نوشته حسین جهان آراسته به همت مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسید.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۱    
علی ربیعی با بیان اینکه مسیری را که رفتیم ، اشتباه نبود، گفت: هنوز هم می گوییم اعتدال، تنها راه موفقیت و غلبه بر موانع است. برای موفقیت دولت سیزدهم دعا می کنیم ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۶    
مسئول جمعیت امام رضایی ها از آبرسانی دائم به 60 روستای استان خوزستان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: این عملیات از سوی جهادگران جمعیت امام رضایی ها و با کمک خیران انجام می شود.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۷    
مالزی در راستای سومین طرح جامع صنعتی 2006-2020، تبدیل شدن صنعت حلال به محرک اصلی اقتصاد کشور را در دستور کار خود قرار داده است به همین دلیل دولت مالزی شرایط را برای حضور شرکت های مختلف در این کشور ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۵    
یک حقوقدان معتقد است از آنجا که فضای مجازی عموم جامعه را از هر قشر، صنف و گروهی در برمی گیرد لذا اقدام مجلس در جهت بررسی طرح صیانت از فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی ضد شفافیت است و همین امر مایه ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۱    
نویسنده فیلمنامه رودی از آسمان گفت: در این فیلمنامه کودکی و بزرگسالی فاطمه بنت (س) به تصویر کشیده شده است.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۲    
شیخ علی السهلانی یکی از معتمدان آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر دینی عراق است که ظرف پنج سال اخیر بانی خانه دار شدن 324 خانواده از شهدای الحشد الشعبی در کشورش بوده است.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۶    
امید می رفت با تشکیل انجمن خادمان قرآن بنیان مرصوصی در فرایند شناسایی و معرفی خادمان قرآن طراحی و ایجاد شود و نقش مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تعیین افراد کم شود ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۰    
سیدحمید خویی در شرح اوصاف متقین در نهج البلاغه اظهار کرد: متقین واقعی کسانی هستند که هر کاری که در پیشگاه خداوند انجام می دهند باز هم خودشان را کم کار می شناسند و مقصر می بینند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۰    
یک رمان نویس گفت: یکی از مسائلی که در روز های اخیر در المپیک دیدیم، ناشی از بی توجهی به ادبیات کهن است. ما نتوانسته ایم از طریق ادبیات کشورمان بر جوانان و نوجوانان تأثیر بگذاریم.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۷    
مدیرعامل بنیاد خیریه قلب پارس ضمن هشدار درباره اینکه وضعیت بیمارستا ن های خیریه در حال بدتر شدن است، گفت: به دلیل تغییر تعرفه، این بیمارستان ها در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۱    
محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف با اشاره به اختصاص مبلغ یک میلیون پوند مصر برای جوایز بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم این کشور موعد برگزاری این رویداد را دسامبر سال جاری(آذرماه 1400) ...
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۱    
هر انسانی کلمه ای است که معنی آن را با رفتارهای خود می آفریند و زیبنده است از خود بپرسد که من کدام کلمه هستم... [استاد حسین الهی قمشه ای؛ در صحبت قرآن، صفحه 453]
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۵    
یک شاعر جوان در سالروز گرامیداشت شهادت میثم تمار، یار راستین پیامبر اکرم(ص) شعری نوسروده را در اختیار ایکنا گذاشت.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۲    
پیشکسوت قرآنی با بیان اینکه آموزش قرآن بابد ضمن زندگی باشد، گفت: اگر کلاس قرآنی فقط به صوت و لحن و تجوید بپردازد، خسران است. متأسفانه بعضی کلاس ها چنین است و باید از حالت تک بُعدی خارج شوند.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۲    
کنفرانس گفتگوی ادیان، اسلام و مسیحیت در ماداگاسکار برگزار شد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۰    
استاد دانشگاه مفید تاکید دارد که در تعارض و تزاحم بین حفظ جان انسان به خاطر کرونا و برگزاری مراسم عزاداری حضوری، اولویت با حفظ جان مردم است زیرا عزاداری مستحب مؤکد است.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۶    
مسابقه پیامکی طرح ملی قرآنی 1455 امروز، دوشنبه، 11 مردادماه منتشر شد.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۱۱    
پس از پایان اجرای دوره اول طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن، که با موفقیت 300 نفر از فعالان قرآنی کشور همراه بود، دور دوم آن نیمه دوم سال برگزار می شود.
ایکنا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۰:۵۰    
نشست تخصصی بررسی نقش زنان در گستره تمدن اسلامی به همت اداره ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ...