سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۱:۴۴Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 20 بهمن 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 بهمن 1395 ایران اکونومیست 2 بهمن 1395 ایران اکونومیست 3 بهمن 1395 ایران اکونومیست 4 بهمن 1395 ایران اکونومیست 5 بهمن 1395 ایران اکونومیست 6 بهمن 1395 ایران اکونومیست 7 بهمن 1395 ایران اکونومیست 8 بهمن 1395 ایران اکونومیست 9 بهمن 1395 ایران اکونومیست 10 بهمن 1395 ایران اکونومیست 11 بهمن 1395 ایران اکونومیست 12 بهمن 1395 ایران اکونومیست 13 بهمن 1395 ایران اکونومیست 14 بهمن 1395 ایران اکونومیست 15 بهمن 1395 ایران اکونومیست 16 بهمن 1395 ایران اکونومیست 17 بهمن 1395 ایران اکونومیست 18 بهمن 1395 ایران اکونومیست 19 بهمن 1395 ایران اکونومیست 20 بهمن 1395 ایران اکونومیست 21 بهمن 1395 ایران اکونومیست 22 بهمن 1395 ایران اکونومیست 23 بهمن 1395 ایران اکونومیست 24 بهمن 1395 ایران اکونومیست 25 بهمن 1395 ایران اکونومیست 26 بهمن 1395 ایران اکونومیست 27 بهمن 1395 ایران اکونومیست 28 بهمن 1395 ایران اکونومیست 29 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۸    
بانک کارآفرین در راستای رفاه بیشتر و افزایش ارائه خدمات بانکی به شهروندان تهرانی، شعبه جدید خود را در شهر تهران افتتاح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۴    
مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن : قیمت ها در نوروز گران نمی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۹:۴۵    
در جلسه بانکهای ایران و مجارستان در بوداپست، مقرر شد تا اگزیم بانک مجار، خط اعتباری هشتاد و پنج میلیون یورویی در اختیار بانک توسعه صادرات ایران برای ارتقا حجم همکاری های اقتصادی قرار دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۹:۳۶    
بررسی آمارهای رسمی در سال 2016 گویای آن است که استفاده ایرانیان از ICT در بخش های مختلف به گونه ای بوده که ایران با عدد 3 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۰    
بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس وقتی از هواپیما پیاده شد، فکرش را نمی کرد که افراد آشنا در کمین او نشسته و نقشه آدم ربایی در سر دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۶    
شرکت هواپیمایی کی ال ام قصد دارد به صورت آزمایشی از فناوری تشخیص چهره برای مسافران استفاده کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۲    
معاملات آتی سکه در بورس کالا به 20 هزار و 545 قرارداد به ارزش دو هزار و 888 میلیارد ریال رسید؛ بر این اساس نرخ سکه تحول تیر سال آینده، یک میلیون و 326 هزار تومان تعیین شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۰    
جمهوری اسلامی ایران و مالزی برای مطالعه میدان های گازی گلشن و فردوسی تفاهمنامه همکاری (MOU) امضا کردند که از زمان اجرا، دوره هفت ماهه خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۴    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: مدیران عامل سه بانک بزرگ بورسی ملت، تجارت و صادرات با توجه به وضعیت سهام و همچنین ضرردهی سهامداران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۳    
مطالعه ای جدید نشان می دهد که ژن های برخی از افراد سیگاری احتمال ابتلای آنها به نوعی بیماری ریوی مرگبار را تا 72 درصد افزایش می دهد و ترک استعمال سیگار می تواند راهی برای کاهش احتمال ابتلا به این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۰    
محققان سلولی را در شبکیه کشف کرده اند که اختلال عملکرد آن می تواند باعث ابتلا به نزدیک بینی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) از افزایش تعداد مؤسسات ایرانی در نظام های فراگیر رتبه بندی جهانی در سال 2016 نسبت به سال 2015 خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۷    
یوونتوس با برتری مقابل کروتون گام بلندی برای قهرمانی در لیگ ایتالیا برداشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به جایگاه تیم ماشین سازی گفت: هرچه به آخر فصل می رسیم شرایط سخت و خطرناک تر می شود. جایگاه تیم ها مشخص کننده نتایج بازی نیست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید که احساس خوبی از بازی در تبریز دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۳    
مدیر عامل باشگاه استقلال می گوید اگر اختلاف استقلال و پرسپولیس با صداوسیما بر سر اسپانسر این دو باشگاه حل نشود، یک مشکل اساسی برای هر دو باشگاه به وجود می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۳    
شاخص کل بورس امروز چهارشنبه با 26 واحد رشد در جایگاه 76 هزار و 792 واحدی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۷    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که 30 دقیقه ورزش روی تردمیل بافت قلب را تغییر می دهد زیرا این ورزش استقامتی موجب افزایش بیان ژن هایی می شود که برای ترمیم دی.ان.ای آسیب دیده استفاده می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۷    
سازمان هواپیمایی کشوری از امضای نخستین قرارداد همکاری با ایرلند برای نظارت بر عملیات پرواز، تداوم صلاحیت پروازی، صدور گواهینامه فنی و تعمیر و نگهداری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۱    
بی اشتهایی نوعی اختلال در غذا خوردن است که ازجمله بارزترین مشخصات آن می توان به کمبود وزن شدید و بیزاری از غذا اشاره کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۲    
وزیر ورزش با بیان اینکه در رابطه با محرومیت استقلال و تراکتورسازی پای هیچ مسئولی از وزارتخانه در میان نبوده، گفت: بررسی می کنیم و اگر کوتاهی شده باشد، تصمیم می گیریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۳۳    
فضاپیمای جونو که چهارمین گذر نزدیک خود از کنار سیاره مشتری را چند روز پیش با موفقیت انجام داده، تصویر جدید و تازه ای از سطح این غول گازی به زمین فرستاده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۷    
عوامل فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم فرش قرمز پردیس سینمایی ملت حضور نیافتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۴    
رئیس سازمان نظام دامپزشکی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه سلامت اسب های پرورشی برای شرکت مسابقات بین المللی، گفت: در تلاش هستیم نژادهای اصیل اسب ایرانی را پرورش دهیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۴    
ایران اکونومیست - عکس : نمایی زیبا از بازار اصفهان عکس : تفاوت در 25 سال زمین و ماه در قاب یک تصویر تصویر روز نشنال جئوگرافی تصویری قدیمی ازخیابان فردوسی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۱    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 9 امتیاز اختلاف زیادی برای قهرمانی نیست، 10 بازی دیگر در پیش داریم و باید بازی به بازی پیش برویم و از اکنون نباید به فکر قهرمانی باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۸    
تعیین نرخ ارز و اعمال سیاست های ارزی در بعد اقتصاد کلان از جمله مهمترین متغیرهایی به شمار می روند که ضمن برخورداری از نقش تعیین کننده در شکل دهی به تجارت خارجی و تراز بازرگانی، شاخص های تورم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۵    
مصرف میوه های رنگارنگ اگرچه برای سالم نگه داشتن سیستم ایمنی بدن موثر است، اما نقش آنها در کاهش علائم افسردگی و افزایش خلق و خو را نمی توان نادیده گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۲    
رسانه های آمریکایی این روزها به دلیل وضع تحریم های جدید "ترامپ" علیه ایران از تصمیم تهران در خصوص بستن تنگه هرمز و افزایش ناگهانی قیمت نفت ابراز نگرانی می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۲    
دیابت در آمریکا یکی از بیماری های بسیار رایج است، و انجمن دیابت این کشور اعلام کرده که بیش از 9 درصد جمعیت این کشور در سال 2012 با دیابت تشخیص داده شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۹    
طراح لباس فیلم آذر با بیان اینکه در طراحی لباس این فیلم به فعال بودن کاراکتر ها توجه داشته؛ درباره جشنواره مد و لباس گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۶    
اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت کارگزاری بانک دی در مراسمی با حضور سرپرست و جمعی از مدیران ارشد بانک دی معارفه شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۶    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید عرب سرخی، شهید حکمت شعار از تاریخ 23 بهمن ماه آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۳    
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در سمینار سراسری مدیران این بانک با اشاره به اهمیت ارائه خدمات ارزی به مشتریان گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۷    
مدیرعامل شرکت بیمه دانا از بهبود ضریب نفوذ بیمه در کشور خبر داد و گفت: این ضریب در حال حاضر 2 درصد است و در افق 5 ساله قرار است با تلاشهای ارکان صنعت بیمه افزایش یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۴    
نوعروس و داماد که پس از پایان جشن عروسی راهی خانه بخت شده بودند، ساعاتی بعد قربانی حادثه مرگباری شده و جان باختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۱    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است این تیم با ادامه روند فعلی خود رکورد تیم قهرمان لیگ را بشکند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۱    
در مراسمی با حضور تعداد کثیری از بازنشستگان کشوری، به کلیه 132 هزار بازنشسته سهامدار بیمه ملت بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی تا سقف 50 میلیون ریال به مدت یکسال بصورت رایگان اختصاص یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۸    
با فرا رسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت بیمه البرز شعبه خود را در شهرستان بروجرد افتتاح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۲    
رقابت های جهانی دوومیدانی داخل سالن سال 2017 پاریس امشب (چهارشنبه) برگزار می شود و حسن تفتیان رکورددار دو 60 ایران به مصاف رقبای خود می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۹    
تیم فوتبال استقلال در تاریخ شهرآورد پایتخت به 24 پیروزی دست یافته و پرسپولیس نیز 21 بار طعم شیرین برتری در این دیدار مهیج و حساس را چشیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۳    
داوری آثار ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران که از 26 دی ماه رسما آغاز شده است؛ کم کم به برهه ی حساس و نهایی خود نزدیک می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۷    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات پیام نور از تاریخ 21 بهمن ماه آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۴    
وزیر امنیت داخلی آمریکا: می خواهیم بدانیم این افراد چه صفحاتی را در اینترنت می بینند. می خواهیم ببینیم این افراد در اینترنت چه می کنند. اگر همکاری نکنند وارد آمریکا نخواهند شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۱    
در جریان معاملات امروز 20 بهمن ماه، نزدیک 166 میلیون ورقه به ارزش بالغ بر 2 هزار و 650 میلیارد ریال در بازارهای شش گانه فرابورس ایران و در 25 هزار و 976 دفعه معاملاتی دست به دست شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۸    
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: بازسازی کامل کارخانه تولید روغن ایرانول آبادان پس از 36 سال همزمان با سوم خرداد سال آینده در سالروز آزادسازی خرمشهر به بهره برداری می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۵    
تمبر فاخر طلا و نقره مزین به نقش نوروز باستانی ایران، در آستانه سال نوی شمسی تولید و رونمایی خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۲    
موضوع ممنوع الخروجی فعالان اقتصادی به دلیل بدهی بانکی یکی از چالش ها میان بخش خصوصی و دولتی است که به نظر می رسد با بخشنامه جدید بانک مرکزی در این زمینه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با استقلال گفت: با توجه به نتایجی که هر دو تیم کسب کرده اند، مشخص است که داربی بزرگی پیش رو داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۶    
سرمربی نفت تهران می گوید پیکان تیم خوبی است اما تیمش به دنبال نخستین پیروزی نیم فصل دوم است. او همچنین پیشنهاد جالبی برای حل مشکلات داوری دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۰    
خانواده شاهرخ پورمیامین - نوازنده موسیقی پاپ - پس از رفتن بر سر مزار او متوجه شدند که سنگ مزار این هنرمند، به نام فرد دیگری تغییر پیدا کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۰    
صبح امروز از 200 خودروی کیا سراتو اضافه شده به ناوگان حمل و نقل خودرویی پلیس تهران بزرگ رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۵۴    
وزیر نیرو از بهره برداری نیروگاه 10 مگاواتی برق اصفهان تا دو هفته دیگر خبر داد و گفت: درخواست سرمایه گذارهای خارجی برای حضور در بخش انرژی های نو به بیش از سه میلیارد دلار رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۵۴    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: کسانی که 50 سال پیش قانون سرقفلی را تصویب کردند، ملاکان بزرگی بودند که می خواستند از مستاجر اخاذی کنند؛ اینک با توجه به محدودیت های پیش آمده برای کسبه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۵۴    
محققان تیم "گوگل برین" یک الگوریتم هوش مصنوعی جدید برای بازسازی تصاویر شطرنجی، مات و با رزولوشن پایین معرفی کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۸    
بازیگر فیلم سینمایی دوئل گفت: در دو سال گذشته انتخاب آثار سینمایی جشنواره فیلم فجر بسیار جسورانه بوده و محافظه کارانه پیش نرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۵    
وزیر نفت وضع پایبندی اعضای اوپک به توافق کاهش تولید را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: واکنش بازارهای جهانی نفت خام به تصمیم اعضای اوپک مثبت بوده است و این روند ادامه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۲    
محققان کالج سلطنتی لندن حسگری توسعه داده اند که از سیگنال های ارسال شده توسط نورون های ستون فقرات به عنوان دستورالعمل های اجرایی برای حرکت اندام ها مصنوعی استفاده می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۹    
تمامی شرکت کنندگان در مراسم و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، تحت پوشش بیمه حوادث برای خطرات فوت یا نقص عضو دائم کلی و جزیی ناشی از حادثه برای هر نفر تا سقف 20 میلیون تومان و بیمه مسئولیت برای خطرات فوت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۳    
مصرف خودسرانه دارو در کشور ما بسیار نگران کننده است و سالانه تعداد قابل توجهی از هموطنان به این دلیل با انواع مسمومیت و سایر مشکلات جسمی مواجه می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۳    
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از برنامه این بانک برای کاهش نرخ سود تسهیلات به زیر چهار درصد در سال آینده خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۷    
ستاره ی سرشناس تیم السد پس از حذف تیم قطری در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در مورد نقش هواداران استقلال در برتری این تیم به صحبت پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۷    
قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در ادامه نوسانات اخیر در مغازه های سطح شهر به طور متوسط به کیلویی 7300 تومان رسیده است تا با نزدیک شدن به اواخر سال، شیب تندتری در مسیر افزایش قیمت پیدا کرده باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۸    
معامله گران بورس تهران در آخرین روز معاملاتی این هفته در حالی معاملات پرحجم سهام را در گروه خودرویی و نمادهای بانکی به نظاره نشستند که در کلیت معاملات بازار همچنان معاملاتی کم عمق و بی انگیزه را شاهد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۵    
احمد مهرانفر از تجربه بازی در فیلم محمدحسین مهدویان تا آخرین وضعیت سریال سیروس مقدم گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۲    
در آخرین روز معاملات این هفته بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل 26 واحد رشد کرد و به رقم 76 هزار و 792 واحدی رسید و شاخص کل هم وزن نیز 2 واحد رشد کرد و عدد 15 هزار و 484 واحدی را تجربه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۶    
وزیر صنایع و کالاهای کشاورزی مالزی روز چهارشنبه، گفت که خوشبین است صادرات روغن پالم و محصولات آن به ایران در سال 2018 میلادی طبق توافق تجارت آزاد یا ترجیحی به نسبت سال 2016 میلادی 30 تا 40 درصد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۶    
محمود اسلامیان در حاشیه همایش نقش آفرینی صندوق های بازنشستگی در توسعه بیمه که با موضوع واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان برگزار شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۶    
معاون پژوهشی انجمن صرع ایران گفت: 20 تا 30 درصد مبتلایان به صرع مقاوم به درمان دارویی هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۰    
یکی از بزرگترین سازندگان تلویزیون های هوشمند دنیا 2.2 میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهامات مربوط به ردیابی عادات تماشای تلویزیون 11 میلیون کاربر خود بدون رضایت آنها می پردازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۴    
گمرک ایران اعلام کرد: روزانه به طور میانگین، 10000 محموله در سراسر کشور، از طریق پنجره واحد و سامانه جامع گمرکی، به صورت الکترونیکی استعلام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۴    
در حاشیه تمرین ریکاوری استقلالی ها بعد از پیروزی برابر السد قطر سرمربی این تیم از بازیکنانش خواست ذهن خود را به سمت داربی پایتخت معطوف کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۱    
همزمان با دهه مبارک فجر، تفسیر قرآن مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر روی سرویس ذکر تبیان، بارگزاری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن از آغاز رتبه بندی شرکت های ریلی از تابستان سال آینده و تعیین قیمت بلیت براساس رتبه بندی شرکت ها خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۸    
پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس می گوید تیم ملی صعودی بی دغدغه به جام جهانی خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۵    
کاپیتان پرسپولیس می گوید با توجه به نتایج خوب استقلال در چند هفته اخیر، روز سختی را مقابل این تیم دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۲    
سکه تمام طرح جدید با کاهش 3000 تومانی قیمت در مقایسه با روز گدشته یک میلیون و 207 هزار تومان فروخته و دلار آمریکا 3828 تومان قیمت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۹    
اتلتیکو توکومان با پیراهن تیم ملی آرژانتین در زمین ظاهر شد و با شکست ال ناسینونال به دور بعد کوپا لیبرتادورس صعود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۶    
هزاران شرکت در سطح کشور تحت عنوان لیزینگ فعالند و مردم بخشی از سرمایه های خود را درگیر آنها می کنند غافل از آنکه فقط 29 لیزینگ دارای مجوز و قابل اعتبار وجود داشته و مابقی می تواند خطر کلاهبرداری و از ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۳    
السد قطر که از حضور ژاوی در ترکیب خود بهره می برد در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شد و از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: امسال در جشنواره فیلم فجر کمترین مداخله را داشته ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۰    
اقدامات اعزام سهیلا جورکش به آمریکا برای ادامه درمان با دستور محمدجواد ظریف انجام شد و این قربانی اسیدپاشی اصفهان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۴    
جشنواره بین المللی سینمای آسیا در وزول فرانسه با حضور رخشان بنی اعتماد به عنوان رییس هیات داوران و یک فیلم ایرانی در بخش رقابتی برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۸    
شرکت اپل در حال توسعه یک فناوری است که هدفون های کاربران را به اسپیکر تبدیل می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۱    
نگرانی طرفداران محیط زیست و دانشمندان در مورد تغییرات آب و هوایی و تاثیرات آن اکنون در سطح دیگری قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۸    
جمعی از سهامداران شرکت صنعتی آزمایش به وزیر اقتصاد نامه نوشتند. سهمداران در این نامه از وزیر اقتصاد خواستند "جهت خروج شرکت از ماده 141 و مشمولیت قانون معافیت از مالیات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۵    
یک شهاب سنگ عظیم صبح دوشنبه آسمان ایلی نوی، ویسکانسین و چندین ایالت دیگر آمریکا را روشن کرده و پس از انفجار در دریاچه میشیگان فرود آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۲    
رییس بانک مرکزی گفت:به محض استقرار آسیب دیدگان حادثه پلاسکو در ساختمان نور، کار پرداخت وام ها صورت می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۰    
وزیر اطلاعات از ضربه زدن به گروه های تروریستی خبر داد و گفت: در آینده نزدیک جزئیات به اطلاع مردم خواهد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۰    
قاصدک ها اغلب به عنوان یک علف هرز در نظر گرفته می شوند. اما برگ های قاصدک را می توان نیروگاه تغذیه ای در نظر گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۲    
بهمن فرمان آرا در برابر حاشیه های پیرامون فیلم قاتل اهلی ساخته مسعود کیمیایی واکنش نشان داده و از حق مؤلف به اثرش گفته است که چندی است در سایه مانده.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۶    
تهمینه میلانی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به داوری های جشنواره واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۴    
الناز شاکردوست پس از دو سال دوری از سینما، انتخاب اولمان برای ایفای نقش در فیلم خفه گی بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که برای بازدید و افتتاح چند واحد صنعتی به مناسبت ایام الله دهه فجر به استان مازندران سفر کرده است، از شرکت ایران خودرو خزر بازدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۸    
مهاجم سابق استقلال معتقد است پیروزی این تیم مقابل السد، خستگی 120 دقیقه بازی را از تن بازیکنان خارج کرد و آنها با یکی، دو روز استراحت می توانند آماده داربی شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۵    
سرمربی تیم فولاد گفت: اسم شهباززاده را به مدیریت باشگاه دادم و روند جذبش در حال انجام است، امیدوارم بتوانیم وی را در ادامه لیگ در اختیار داشته باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۵    
سرمربی اتلتیکومادرید در پی حذف از جام حذفی اسپانیا به نمایش بارسلونا و عملکرد داور کنایه زد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۹    
سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: از گذشته درس گرفتیم و باید با این درس ها به آینده فکر کنیم. بازیکنانم خیلی از مسایل را معنا کردند و تعهد و غیرت را نشان دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۶    
پایگاه خبری آمریکایی بنزینگا (Benzinga) با ارایه تحلیلی درباره اینکه آیا تداوم روابط خصمانه ایران و آمریکا می تواند قیمت های نفت را تحت تاثیر قرار دهد؟ ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۳    
دانشمندان اولین نشانگر خون برای تعیین سریع و آسان زیرگروه بیماری ام اس را کشف کردند.
  • ۱