سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۰:۵۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 22 بهمن 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 بهمن 1395 ایران اکونومیست 2 بهمن 1395 ایران اکونومیست 3 بهمن 1395 ایران اکونومیست 4 بهمن 1395 ایران اکونومیست 5 بهمن 1395 ایران اکونومیست 6 بهمن 1395 ایران اکونومیست 7 بهمن 1395 ایران اکونومیست 8 بهمن 1395 ایران اکونومیست 9 بهمن 1395 ایران اکونومیست 10 بهمن 1395 ایران اکونومیست 11 بهمن 1395 ایران اکونومیست 12 بهمن 1395 ایران اکونومیست 13 بهمن 1395 ایران اکونومیست 14 بهمن 1395 ایران اکونومیست 15 بهمن 1395 ایران اکونومیست 16 بهمن 1395 ایران اکونومیست 17 بهمن 1395 ایران اکونومیست 18 بهمن 1395 ایران اکونومیست 19 بهمن 1395 ایران اکونومیست 20 بهمن 1395 ایران اکونومیست 21 بهمن 1395 ایران اکونومیست 22 بهمن 1395 ایران اکونومیست 23 بهمن 1395 ایران اکونومیست 24 بهمن 1395 ایران اکونومیست 25 بهمن 1395 ایران اکونومیست 26 بهمن 1395 ایران اکونومیست 27 بهمن 1395 ایران اکونومیست 28 بهمن 1395 ایران اکونومیست 29 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۹    
دادستان کل کشور از شناسایی و دستگیری شماری از عناصر داعش در کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۶    
با نزدیک شدن به پایان بهمن ماه سرپرستان خانوار در انتظار مشخص شدن زمان واریز یارانه نقدی هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۷    
گارد ریل از وسط پراید در کرمانشاه گذشت و آن را نصف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۹    
روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به رفتارهای ترامپ که تلاش می کند همیشه دیگران را مقصر اشتباهاتش جلوه بدهد وی را رئیس جمهور بچه مدرسه ای آمریکا نامیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۶    
پلیس راهور نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در برخی استان های کشور بارش برف و باران گزارش شده است ، محورهای مسدود را به منظور اطلاع رسانی از وضعیت راه ها، اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
براساس اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای شنبه و یکشنبه بخش هایی از شمال و جنوب غرب و غرب کشور شاهد بارش های پراکنده خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۷    
جلیل سامان، فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون و خالق سریال هایی چون ارمغان تاریکی و پروانه در یادداشتی نسبت به فیلم ماجرای نیمروز ساخته محمدحسین مهدویان واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۵    
درحالی که براساس اظهارات وزیرراه، بسیاری از ابزارهای توسعه ای شدن بانک مسکن فراهم شده اما تصویب اساسنامه این بانک به عنوان اصلی ترین گام در این راه، همچنان در پیچ وخم روند اداری قرار دارد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۷    
مهناز افشار حواشی اخیر جشنواره فیلم فجر را به ضرر سینما دانست و درخواست کرد که نقص ها و ایرادات را باحضور داشتن و نه تحریم بیان کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تراکتورسازی را یک تیم بحران زده نمی دانم و امیدوارم بازی ما با این تیم جذاب باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۴    
احسان کرمی با اشتراک گذاشتن عکسی از فاطمه معتمدآریا در مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر، به او ادای احترام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۱    
یک نسخه مرمت شده از فیلم کلوز آپ عباس کیارستمی، کارگردان فقید ایرانی امسال به ابتکار موسسه گوته آلمان در بخش ویژه جشنواره فیلم برلین به نمایش در می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۱    
ناسا قصد دارد کامپیوتری بسازد که بتوان آن را به ونوس فرستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۰۹    
سجاد شهباززاده در آستانه پیوستن به نفت تهران و جمع شاگردان علی دایی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۰۶    
الأهلی در شبی که مجتبی جباری بعد از مدتها در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت در خانه ام صلال به تساوی دست پیدا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۰۳    
نام کریم انصاری فرد برای دیدار فردای تیمش برابر لاریسا در لیگ یونان به چشم می خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شرایط ما نسبت به قبل از بازی با پرسپولیس خیلی بهتر شده ولی بازی سختی با ذوب آهن داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۷:۵۷    
بازیکن مشهور و اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر، مطالب مطرح شده از قول او علیه تماشاگران ایرانی، در یکی از سایتهای اماراتی را رد کرد و گفت: در شخصیت من نیست که چنین صحبت هایی را بیان کنم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۶    
پس از انتشار اخباری مبنی بر رسیدن به رکوردی جدید در پایبندی به توافق اوپک برای کاهش تولید نفت و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، قیمت نفت بیش از 1 درصد افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۱۵    
گمرک واردات انواع برنج خارجی تا مرداد 96 را آزاد اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۶    
وزیر نیرو با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف در طول دوره دولت تدبیر و امید، گفت: در مدت سه و نیم سال مدیریت دولت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۰    
وزیر نفت اعلام کرد : صادرات نفت ایران اکنون نزدیک به سطح پیش از تحریم ها رسیده و با احتساب نفت بشکه ای 55 دلار، سال آینده ارزش صادرات نفت خام و میعانات به 45 تا 50 میلیارد دلار خواهد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
معاملات گواهی سپرده زعفران با هدف توسعه ابزارهای جدید مالی برای حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل روند معاملات، برای نخستین بار از هفته آینده در بورس کالای ایران آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۸    
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: 6 نوع تولیدات این مجموعه صنعتی، گواهینامه ایی.اِی.سی (EAC) دریافت کردند؛ بر اساس این گواهی می توانند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۵    
آژانس بین المللی انرژی روز جمعه از پایبندی اعضای سازمان کشورهای صادر کننده نفت(اوپک) به توافقنامه کاهش میزان عرضه نفت در سطح جهان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۲۴    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد رژیم غذایی سرشار از پروتئین کمک می کند حجم و قدرت عضله ها با بالا رفتن سن حفظ شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۲۱    
ژاپنی ها با استفاده از نیروی انسانی کشورهای دیگر، به آهستگی (یا به قول معروف زیرپوستی) منافع مالی، فرهنگی خود را گسترش می دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۱۵    
به دنبال صحبت های کارگردان فیلم ویلایی ها در یک برنامه سینمایی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر با رد این سخنان درباره نحوه انتخاب بهترین فیلم از نگاه ملی توضیحاتی ارائه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۱۲    
شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران و رییس این انجمن به معرفی بازیگران برگزیده جشنواره فیلم فجر واکنش نشان دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۰۶    
شصت وهفتمین جشنواره فیلم برلین 2017 در حالی افتتاح شد که جو ضدترامپ و فضای سیاسی در این مراسم موج می زد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از قطع کامل بالغ بر 80 درصد سیم کارتهایی که اطلاعات هویتی شان تکمیل نبوده و با وجود اخطار، نسبت به تکمیل مدارکشان اقدام نکرده اند، خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۱    
محققان یک دستگاه چندلایه میکروسیال ساختند که مهمترین عملکرد کلیه یعنی تصفیه خون را شبیه سازی می کند، این دستاورد برای تسهیل فرآیند تولید دارو کاربرد دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۸    
رسانه های ایتالیایی فاش کردند ماسیمیلیانو آلگری در پایان فصل یوونتوس را ترک خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
وزیر ورزش گفت: از آنجایی که آمریکایی ها برای تیم تیروکمان ایران ویزا صادر کردند و مسوولان اتحادیه جهانی کشتی از ما درخواست داشتند، حضور کشتی گیران آمریکایی در ایران امکان پذیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نام 20بازیکن را بری حضور در اردوی پیش از دیدار برابر استقلال اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۶    
ایران در ماده مدیسون قهرمانی آسیا پنجم شد و تیم ایران مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا را با 2 مدال طلا و 3 نقره به پایان رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۳    
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران که به شدت از عملکرد بازیکنان باتجربه تیمش ناراحت بود، آرزو کرد آن ها نباشند تا تیمش بتواند نتیجه بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۲۷    
سرمربی سابق پرسپولیس می گوید هر تیمی در داربی ریسک کرده و بدون ترس و هوشیارانه بازی کند، برنده این دیدار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۶    
این طور که بورس کالای ایران خبر داده است، یکشنبه آینده در مشهد، با حضور جمعی از مقامات ارشد بازار سرمایه کشور و استانداری خراسان رضوی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۴:۲۱    
رییس سازمان بورس به تازگی اعلام کرده که برای رسیدگی به تخلفات برخی از شرکت های بورسی که سعی می کنند مخالف قانون تجارت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۳    
رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه هر کس سیاه نمایی می کند، انقلابی نیست، گفت: با پیروی از مقام معظم رهبری در پی اجماع، آشتی و انسجام ملی هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۹    
سرانجام در فاصله 40 روز مانده تا پایان سال شرایطی فراهم شد تا بدهکاران بانکی که تا سقف 100 میلیون تومان بدهی دارند بتوانند براساس ضوابطی مشخص با پرداخت کامل بدهی خود به طور نقدی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۳    
آخرین ماه گرفتگی سال 95 در حالی در روز شنبه، 23 بهمن ماه رخ می دهد که تمام ساکنان ایران قادر به رؤیت این پدیده زیبای نجومی از ساعت 4 تا 6 بامداد این روز خواهند بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۹    
مراسم راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور پرشور مردم و شعار مرگ بر آمریکا در سراسر کشور در حال برگزاری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۰    
رئیس قوه قضائیه بر لزوم ایجاد همدلی و وحدت بین آحاد مسئولین و مردم به منظور حفظ آرمان های انقلاب تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۷    
وزیر امور خارجه در جمع راهپیمایی کنندگان یوم الله 22 بهمن گفت: حضور مردم امروز همه تهدیدها علیه کشورمان را خنثی خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهوری، اندیشه و آرمان های انقلاب اسلامی را زنده دانست و گفت: این آرمان ها زنده خواهد ماند اما بدانیم انقلابی گری با تنگ اندیشی و خودمداری سازگار نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۴۲    
راهپیمایی با شکوه 22 بهمن که قرار بود ساعت 9 صبح روز جمعه همزمان در سراسر کشور آغاز شود، از ساعتی پیش از آن با حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در تهران آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۳۶    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی به تشریح دلایل افزایش گوشت مرغ در مدت اخیر پرداخت و تصریح کرد در این مقطع از سال به دلیل بالا رفتن تقاضا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۲۱    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار داخلی و جهانی طلا و سکه پرداخت و عنوان کرد که قیمت قطعات کوچک سکه به دلیل بالا رفتن تقاضای آن ها روند صعود پیدا کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به آغاز مطالعات فنی و اجرایی توسعه فاز 11 پارس جنوبی توسط توتال، گفت: به زودی مناقصه ساخت اولین پایه سکوی این فاز گازی برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار تاکید دارد: اگرچه نمی توان گفت میزان قطع مکالمات موبایلی به صفر رسیده اما در اپراتور اول، این رقم حدود نیم درصد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۸    
در حالیکه طبق گفته مسئولان و بر اساس قانون، باید خط تولید اتومبیل هایی که 10 سال از عمر آنها می گذرد، متوقف شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۲    
در جریان دیدار عبدالناصر همتی رئیس بیمه مرکزی ایران و آرتور جوادیان رئیس بانک مرکزی جمهوری ارمنستان، یادداشت تفاهم همکاری های بیمه ای بین دوکشور امضا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۳۶    
ضمیر کابولوف مدیر اداره دوم آسیایی وزارت امور خارجه روسیه از برنامه کاهش تعرفه های گمرکی برای صادرات برخی محصولات کشاورزی ایران به کشورهای عضو این اتحادیه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۳۳    
رییس هیات مدیره کانون کارگزاران بورس معتقد است: گسترش بازار بدهی یکی از شیوه های مرسوم کشورهای پیشرفته برای مدیریت بازار سرمایه محسوب می شود و انتشار و فروش اوراق خزانه اسلامی نباید به رقیب بازار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۵    
سرطان یک نارسایی در مکانیسم های بیولوژیکی است که بر چرخه زندگی عادی سلول ها در بدن شما تاثیر می گذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۹    
اضافه وزن کمتر از 3 کیلوگرم در طول 10 سال احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 52 درصد افزایش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۶    
دو خواننده مطرح موسیقی پاپ بعد از مدت ها سکوت رسانه ای و دوری از اجراهای زنده پایتخت به زودی از آلبوم های جدیدشان رونمایی خواهند کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۰    
سیمرغ های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در آیین اختتامیه، صاحبان خود را شناختند و پرونده امسال جشنواره نیز بسته شد اما این مراسم با حواشیی همراه بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۰:۵۴    
هوتن شکیبا بازیگری که به گفته خود از تلویزیون فاصله گرفته بود، معتقد است: لیسانسه ها ی سروش صحت توانسته است او را راضی نگه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۰:۴۸    
آژانس سینمایی United Talent Agency اعلام کرد به نشانه حمایت از اصغر فرهادی و اعتراض به تفکر جلوگیری از ورود مسافران و مهاجران به آمریکا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۰:۳۶    
برای اولین بار چین شبکه ای را ایجاد کرده است که بر اساس آن می توان از داده های ماهواره ای و لیزری برای شناسایی و نظارت بر آلودگی هوا استفاده کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۰:۳۰    
از نکات جالب آماری دیدار استقلال و پرسپولیس می توان به این نکته اشاره کرد که حسن روشن دو رکورد جوانترین بازیکن و جوانترین گلزن داربی ها را در اختیار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۷    
نشریه معتبر فرانسوی خبر داد تیم ملی ساحل عاج کارلوس کی روش را به عنوان یکی از گزینه های خود مدنظر قرار داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۴    
مهاجم ایرانی هیرنفین درباره شرایط خوب خود در این تیم با رسانه های هلندی به صحبت پرداخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۰:۱۸    
دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن که مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند روز شنبه در ادامه هفته بیست ویکم به مصاف هم می روند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۰:۱۵    
بازیکن سابق استقلال معتقد است السد تیم قوی تری نسبت به پرسپولیس است و استقلال می تواند در داربی 84 پایتخت به نتیجه برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۰:۰۹    
در جدیدترین رده بندی برترین فرنگی کاران جهان، قاسم رضایی با قرار گرفتن در جایگاه سوم وزن 98 کیلوگرم کماکان بهترین جایگاه را در میان فرنگی کاران ایران دارد.