سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۳:۲۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 28 بهمن 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 بهمن 1395 ایران اکونومیست 2 بهمن 1395 ایران اکونومیست 3 بهمن 1395 ایران اکونومیست 4 بهمن 1395 ایران اکونومیست 5 بهمن 1395 ایران اکونومیست 6 بهمن 1395 ایران اکونومیست 7 بهمن 1395 ایران اکونومیست 8 بهمن 1395 ایران اکونومیست 9 بهمن 1395 ایران اکونومیست 10 بهمن 1395 ایران اکونومیست 11 بهمن 1395 ایران اکونومیست 12 بهمن 1395 ایران اکونومیست 13 بهمن 1395 ایران اکونومیست 14 بهمن 1395 ایران اکونومیست 15 بهمن 1395 ایران اکونومیست 16 بهمن 1395 ایران اکونومیست 17 بهمن 1395 ایران اکونومیست 18 بهمن 1395 ایران اکونومیست 19 بهمن 1395 ایران اکونومیست 20 بهمن 1395 ایران اکونومیست 21 بهمن 1395 ایران اکونومیست 22 بهمن 1395 ایران اکونومیست 23 بهمن 1395 ایران اکونومیست 24 بهمن 1395 ایران اکونومیست 25 بهمن 1395 ایران اکونومیست 26 بهمن 1395 ایران اکونومیست 27 بهمن 1395 ایران اکونومیست 28 بهمن 1395 ایران اکونومیست 29 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۴    
محققان کالج کینگ لندن برای تشخیص زودهنگام بیماری های قلبی از آپولیپوپروتئین ها استفاده می کنند. آپولیپوپروتئین ها نوعی پروتئین هستند که سلول های چرب را به هم پیوند می دهند تا نوع دیگری از پروتئین چرب ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۱    
چگونه می توان یک مرغ تازه و سالم را از انواع کهنه و مانده آن تشخیص داد؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۹    
کلیات لایحه بودجه سال 1396 کل کشور با 111 رای موافق در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
موضوع کسر هزینه های پیامک مشتریان بر اساس مصوبه و رویه نظام بانکی کشور و به منظور ارائه خدمات پیام کوتاه(SMS) و خدمات الکترونیکی به دارندگان حساب های بانکی برای اطلاع از هرگونه عملیات واریز و برداشت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۷    
موازی کاری دو وزارت صنعت و اقتصاد در حوزه ترخیص و انبارداری اقلام در حالی ادامه دارد که انبارداران می گویند در صورت ادامه این وضعیت، از پذیرفتن کالاها خودداری خواهند کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۹    
مروری بر آمارهای رسمی ارائه شده گویای آن است که از نظر تعداد مشترک اینترنت پهن باند موبایل به ترتیب اپراتورهای اول، دوم و سوم در رده های اول تا سوم جدول تعداد مشترکان اینترنت قرار دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۶    
معاون اول رئیس جمهور از مرکز نوآفرینی فردا (فینووا) بازدید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
روابط تجاری شرکت های ساختمانی زیر مجموعه بانک مسکن از طریق خرید نقدی و فروش اقساطی محصولات در طرح های توسعه شرکت مدیریت سرمایه آباد تقویت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
مدیر عامل شرکت زامیاد با اشاره به برگزاری چهارمین همایش صنعت خودرو ایران گفت: حضور برند های معتبر قطعه سازی و خودروسازان جهانی در این همایش و همکاری آنها با صنعت خودرو ایران عاملی مهم در ارتقاء کیفیت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۹    
کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد توسعه و جایزه مسئولیت اجتماعی، با حضور دکتر سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر علیاکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران، اندیشمندان، صاحبنظران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۱    
پیمان معادی بازیگر سینمای کشور اینستاگرامش را با عکسی از گریم جالبش در نقش یک سردار ایرانی بعد از مدت ها به روز کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۲    
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از انجام مذاکرات برای تولید مشترک فیلم با کشورهای لهستان، گرجستان و سوریه خبرداد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۷    
دانشمندان با استفاده از آرایه بزرگ "میلی متری/زیرمیلی متری" آتاکاما (آلما) دریافتند که فوران های قدرتمند یک سیاهچاله که معمولا روند شکل گیری ستاره ها را سرکوب می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۷:۲۷    
جردن باروز کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد امریکا گفت: پس از پنج بار باخت در مقابل کشتی گیران ایرانی این بار برای پیروزی به میدان می رویم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۶:۴۲    
شاخص کل بورس تهران روز گذشته در ادامه روزهای اخیر به رشدهای آرام خود ادامه داد تا رشد نیم درصدی را در معاملات این هفته به ثبت برساند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۷    
در شهری که بزرگراه ها و خیابان های مهم با نام روحانیون، مبارزان سیاسی و فرماندهان جنگ شناخته می شوند جای خالی نام هاشمی رفسنجانی در چهلمین روز فقدان او کاملا احساس می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۲    
شرکت خودروسازی سایپا روزهای شلوغی را در نمایشگاه خودرو تهران می گذراند؛ غرفه های این خودروساز بزرگ کشورمان هم رونمایی محصولات جدید را به خود می بینند و هم بازدید مدیران ارشد داخلی و خارجی را.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۴    
رسانه های روسی نوشتند: بلاروس برای نخستین بار از ایران یک محموله نفتی شامل 600 هزار بشکه خریداری کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۰    
کارگردان فیلم تمارض که فیلمش در یک بلک باس ساخته شده است، گفت: قصد نداشتم قصه را به شکل ملودرام تعریف کنم به همین دلیل این طراحی خاص را برای ان انتخاب کردم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۸    
محققان کشور موفق به ساخت نخستین چاپگر زیستی برای کاربرد در پژوهشگاه و آینده بیمارستان ها شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۳    
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) از مثبت شدن تست دوپینگ دو بازیکن لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۹    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد مقام نخست مسابقات پرشین کاپ بوشهر را از آن خود کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۲۰    
مواد غذایی سالم بسیاری وجود دارند که مردم باید به جای غذاهای فرآوری شده از آنها استفاده کنند تا هرچه بهتر سلامت بدن خود را حفظ کنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به سرد شدن هوای پایتخت از احتمال کولاک برف در برخی نقاط شمال شرق و ارتفاعات شرقی کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در انبار تریکو که در آن مواد محترقه نیز نگهداری می شد، در محدوده بازار تهران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۱    
وزیر صنعت معدن و تجارت از غرفه و محصولات به نمایش درآمده گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو تهران دیدن کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۰:۴۴    
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب دومین پیروزی در جام جهانی به عنوان اصلی ترین شانس در گروه خود برای رسیدن به فینال نام گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۰:۲۳    
سرمربی تیم سپاهان می گوید پرسپولیس به جز موقعیت در دقیقه یک دیگر هیچ فرصتی در طول بازی نداشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی تیمش برابر سپاهان و کسب سه امتیاز ابراز خرسندی کرد و گفت: بازی مهمی را بردیم و اختلاف 10 امتیازی با استقلال را حفظ کردیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۵    
تیم آمریکا موفق شد در دومین مصاف خود در مرحله گروهی جام جهانی کشتی آزاد 2017 کرمانشاه تیم روسیه را شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۱    
امیل تاراسیان معاون وزارت توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ارمنستان در دیدار با هیات اقتصادی-صنعتی استان البرز برای همکاری در صادرات کالاهای ایرانی به کشورهای اروپایی و منطقه قفقاز اعلام آمادگی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از فیزیک بدنی داور دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: در صحنه ای که ما معتقد به پنالتی بودیم داور به دلیل فیزیک نامناسب بدنی 40 متر با صحنه فاصله داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۴    
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با حساب دو بر یک از سد سپاهان بگذرد تا همچنان به روند صدرنشینی خود تداوم ببخشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۸    
رئیس سازمان ملی استاندارد از افزایش و ارتقاء کیفیت بنزین در سال های گذشته خبر داد و گفت: از نظر آلایندگی های مختلف بنزین تولید شده در سال 1395 بهتر از بنزین تولید شده در سال 1393 بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
کارشناس روابط بین الملل گمرک ایران به ضرورت استفاده از فرصت های موجود برای تسهیل روابط تجاری و اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۳    
مراسم افتتاحیه چهل و پنجمین دوره جام جهانی کشتی آزاد عصر پنجشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۴۷    
پدر پیوند قلب ایران با بیان مهم ترین نشانه های سکته های قلبی، از افزایش بیماری های قلبی و مغزی ناشی از تصلب شرایین و گرفتگی عروق در کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۲    
مهناز افشار و علی مصفا شب گذشته چهارشنبه 27 بهمن در پردیس کوروش حضور پیدا کردند .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۳    
محمدحسین مهدویان، کارگردان فیلم ماجرای نیمروز ، از اکران این فیلم در حرم امام رضا (ع) ابراز خوشحالی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۱    
با هدست جدید واقعیت مجازی نه فقط صداها و تصویر، بلکه تغییرات دما را نیز احساس خواهید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۸    
متخصصان دانشگاه تگزاس نوع جدیدی از کاوشگرهای مغزی را توسعه دادند که قادر است بدون تحریک بافت مغز، اطلاعات نورون ها را بازخوانی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۵    
پاول پوشکین مدیرکل شرکت فضایی کاسموس کورس روسیه برنامه اعزام گردشگر به فضا با هزینه تقریبی 250 هزار دلار برای هر نفر را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۹    
محققان دریافتند، ویتامین D می تواند خطر سرماخوردگی، آنفلوآنزا و دیگر عفونت های حاد تنفسی را کاهش دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان می گوید: با وجود شکست تیمش مقابل استقلال از وضعیت تیم نگران نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۷    
سرمربی استقلال گفت: خدا یک نگاه ویژه به تیم ما داشت و خوشحالم که با تیمی مقتدر بازی کردیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۴    
ملی پوش وزن 65 کیلوگرم کشتی ایران از تیم های کشورمان و آمریکا به عنوان جدی ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی چهل و پنجمین دوره رقابت های جام جهانی کشتی در کرمانشاه یاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۸    
ملی پوش وزن 125 کیلوگرم ایران گفت: پیروزی مقتدرانه هشت بر صفر مقابل ترکیه اقتدار کشتی ایران را به دنیا ثابت کرد و با این نتیجه نشان دادیم فقط به قهرمانی فکر می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۵    
دور نخست جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه با پیروزی تیم های ایران ، آمریکا ، جمهوری آذربایجان و مغولستان پایان یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال سایپا با دشوار خواندن بازی تیمش مقابل صبا گفت: هیچ بازی ای در لیگ آسان نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۶    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۳    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پرونده ای را زیر دست دارد که در آن ماجرای فروش سؤالات کارگزاری فوتبال به داوطلبان و اعطای مجوز دلالی با دریافت مبالغ کلان مطرح شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۰    
مهاجم ایرانی آلکمار درباره بازی با لیون در لیگ اروپا به صحبت پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۷:۱۴    
شاگردان علی منصوریان با پیروزی مقابل ذوب آهن همچنان روی نوار برد قدم برداشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۶    
خلاصه دارایی ها و بدهی های بانک مرکزی حکایت از کاهش 4.7 درصدی دارایی های خارجی این بانک در آذرماه امسال نسبت به اسفند سال قبل دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۰    
علی طیب نیا می گوید در جلب و جذب سرمایه گذاری خارجی از هدفگذاری خود جلوتر هستیم؛ همچنان که امسال برای جلب 7 میلیارد دلار سرمایه خارجی هدفگذاری شده بود ولی 11 میلیارد دلار جلب شده و از این میزان بیش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۵    
آمارهای بانک مرکزی حکایت از نقدینگی 1184 هزار میلیارد تومانی در آذرماه امسال دارد که نسبت به آذر سال گذشته 28.1 درصد رشد را نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۶    
مجلس ملی ترکیه در جلسه مجمع عمومی دیشب خود ایجاد 2 دروازه مرزی مشترک با ایران را تصویب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۷    
تیم های کشتی آزاد آمریکا و مغولستان در نخستین دیدار خود در جام جهانی کشتی آزاد امروز (پنجشنبه) به ترتیب برابر گرجستان و هند به پیروزی رسیدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: مذاکرات برای خرید هواپیما از شرکت فرانسوی-ایتالیایی آ.تی.آر- ATR به گام نهایی رسید و در مرحله مبادله سند است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۶    
یک کارشناس بانکی با تاکید بر اینکه نظام بانکی کشور نیازمند تزریق پول جدید است، گفت: شیوه تجدید ارزیابی دارایی خارجی بانک مرکزی یا همان تسعیر ارز برای بهبود کفایت سرمایه در ترازنامه بانک های دولتی فقط ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۹    
یک پژوهشگر و مدرس ایرانی بخشی از یک دایرة المعارف رخدادهای محوری در تاریخ ادیان را که در آمریکا به چاپ رسیده، تالیف کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۳    
با آغاز چهل و پنجمین دوره جام جهانی کشتی آزاد از صبح امروز (پنجشنبه) در کرمانشاه از همان ساعات ابتدایی این رقابت ها تعداد زیادی از علاقمندان برای تهیه بلیت و ورود به سالن رقابت ها در اطراف مجموعه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۷    
رییس انجمن عفونی اطفال ضمن تشریح انواع سینوزیت، علائم و عوارض بروز این بیماری را توضیح داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۱    
طبق یافته های جدید تحقیقاتی، بیماری قلبی تنها بر قلب تاثیر نمی گذارد بلکه سایر اندام ها نظیر پاها، کلیه ها و حتی مغز را نیز درگیر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
آنتی اکسیدان های یافت شده در مواد غذایی سالم از سلول ها در مقابل آسیب حفاظت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۹    
جام جهانی کشتی آزاد با پیروزی ایران و شکست روسیه در کرمانشاه آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۶    
محققان موفق به توسعه یک پچ بازو برای بیماران دیابتی شدند که می تواند جان ده ها هزار نفر از بیماران مبتلا به دیابت را نجات دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
محققان موفق به توسعه یک فناوری جدید برای یادگیری ماشینی شدند که به ارتقا توانایی های هوش مصنوعی کمک می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
سرمربی رئال مادرید بعد از برتری برابر ناپولی به تمجید از هم وطن خود پرداخت و عنوان کرد هنوز شانس دو تیم برای صعود برابر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۲    
هر چهار تیمی که به عنوان سرگروه توانستند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابند برابر حریفان خود شکست خوردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۶    
تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی و در سخت ترین دیدار مرحله گروهی مقتدرانه از سد ترکیه گذشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۴    
تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید حریفانشان را در لیگ قهرمانان اروپا با شکست مواجه کردند.