دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۱:۴۶Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 11 بهمن 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 بهمن 1395 ایران اکونومیست 2 بهمن 1395 ایران اکونومیست 3 بهمن 1395 ایران اکونومیست 4 بهمن 1395 ایران اکونومیست 5 بهمن 1395 ایران اکونومیست 6 بهمن 1395 ایران اکونومیست 7 بهمن 1395 ایران اکونومیست 8 بهمن 1395 ایران اکونومیست 9 بهمن 1395 ایران اکونومیست 10 بهمن 1395 ایران اکونومیست 11 بهمن 1395 ایران اکونومیست 12 بهمن 1395 ایران اکونومیست 13 بهمن 1395 ایران اکونومیست 14 بهمن 1395 ایران اکونومیست 15 بهمن 1395 ایران اکونومیست 16 بهمن 1395 ایران اکونومیست 17 بهمن 1395 ایران اکونومیست 18 بهمن 1395 ایران اکونومیست 19 بهمن 1395 ایران اکونومیست 20 بهمن 1395 ایران اکونومیست 21 بهمن 1395 ایران اکونومیست 22 بهمن 1395 ایران اکونومیست 23 بهمن 1395 ایران اکونومیست 24 بهمن 1395 ایران اکونومیست 25 بهمن 1395 ایران اکونومیست 26 بهمن 1395 ایران اکونومیست 27 بهمن 1395 ایران اکونومیست 28 بهمن 1395 ایران اکونومیست 29 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۵:۳۶    
بنابه گفته جعفرزاده همچنین در بند ب مصوبه مذکور آمده است: برای اعمال افزایش از ابتدای سال 1396 ، صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح مکلفند احکام حقوقی سال 1396 بازنشستگان ذی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۳    
اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در آخرین نشست خود به پیشنهاد الزام مراجعه مردم به دفاتر ثبت اسناد رسمی برای نقل و انتقال خودرو رای دادند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۱    
با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات ایران، برای نخستین بار در ایران، نسل جدید آدرسهای عددی اینترنتی (آی پی نسخه 6) بر بستر اپراتور دوم موبایل، به بهره برداری تجاری رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۳    
به عقیده کارشناسان، کشور ایران از مناطق مستعد وقوع زلزله بوده و بر پایه آمارهای رسمی در 25 سال گذشته 6 درصد تلفات جانی کشور ناشی از زلزله بوده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۹    
صرافان ارز و سکه امروز هر دلار آمریکا را با 136 ریال کاهش نسبت به دیروز 37 هزار و 986 ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افزایش 97هزار ریالی 11 میلیون و 797 هزار ریال داد و ستد کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۰    
بازیگر کشورمان عنوان کرد: نقطه نظرات و مواضع اختیار شده توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ یادآور روزگاری سیاه و نه چندان دور در دهه های سی و چهل میلادی و ظهور آدولف هیتلر است که تبعات فاجعه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
وزیرامور خارجه فرانسه می گوید، پس از امضای برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام) در وین ، برای فرانسه بسیار مهم بود که به این قرارداد بین المللی احترام گذاشته شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۸    
این که چگونه باید ورزش و تغذیه را درست برنامه ریزی کنیم تا ورزش اثر گذار باشد یکی از چالش های ورزشکاران است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۹    
کتابخانه و موزه ملی ملک در جایگاه نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران از دوستداران آثار تاریخی و موزه ای دعوت می کند از روز سه شنبه 12 تا روز پنج شنبه 21 بهمن 1395 خورشیدی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۶    
معاون اول رییس جمهوری تصویب نامه هیات دولت درباره آیین نامه اجرایی تبصره (35) و ردیف (1) جدول شماره (3) تبصره (36) قانون اصلاح قانون بودجه سال 1395 کل کشور را که در مورد عملیات بانکی است برای اجرا به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۱    
استاندار هرمزگان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون به به 607 واحد در استان تسهیلات رفع موانع تولید پرداخت شده که مجموع رقم تسهیلات پرداختی معادل 714 میلیارد تومان بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۵    
بیشتر خبرهایی که درباره آلودگی های زیست محیطی می شنویم مربوط به آلودگی هواست، چرا؟ چون دیده می شود. اما آلودگی صوتی به همان اندازه آلودگی هوا خطرناک است و آسیب رسان.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۲    
رییس سازمان سینمایی با اشاره به موضع گیری اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی درباره اسکار گفت: به نظرم کار هر دو هنرمند قابل ستایش است و حتی در دنیا هم بسیار مورد ستایش قرار گرفته اند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۱    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه تاکید کرد تیمش از مشکلات داوری بیشترین ضرر را دیده و اگر کسی در فدراسیون فوتبال هوای پرسپولیس را داشت آنها فصل قبل قهرمان می شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۶    
تهیه کننده فیلم مادر قلب اتمی بیان کرد: سرانجام پروانه نمایش برای این فیلم صادر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۸:۱۸    
فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای درباره مشکلات پیش آمده برای باشگاه استقلال تهران در پرداخت مطالبات بازیکنان خود اعلام کرد که در پیگیری روند انضباطی پرونده باشگاه ها دخالت مستقیم نداشته و هیچ گونه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۸:۰۰    
مهدی تاج نام گذاری ورزشگاه آزادی به نام یک اپراتور تلفن همراه را تکذیب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۷:۵۷    
رسانه های آلمانی از پیوستن هافبک تیم ملی ایران به ولفسبورگ آلمان خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۲۰:۵۵    
عده ای از سینماگران انگلیسی قصد دارند فیلم فروشنده را در مقابل سفارت آمریکا در لندن روی پرده بزرگ به نمایش بگذارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۲۰:۵۲    
منبع مذکور گفت: در این مصوبه همچنین از سازمان ملل و سازمان های بین المللی و اتحادیه عرب خواسته شده که موضعی قاطعانه در قبال این دستور رئیس جمهوری آمریکا نشان دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۵۸    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اتصال پنج مرکز استان کشور به شبکه ریلی تا پایان امسال در دستور کار دولت قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۵۲    
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: عاملان آدم ربایی پسر بچه 12 ساله در سراوان دستگیر شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۶    
تحلیل آخرین داده های هواشناسی از افزایش سرعت وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور از بعدازظهر سه شنبه و ورود سامانه بارشی تازه از فردا خبر می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۶    
بانک کارآفرین در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و با هدف رفاه حال مشتریان حقوقی خود، خدمت جدید ارائه صورتحساب از طریق وب سرویس را راه اندازی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۳    
داوری آثار برگزیده جشنواره طراحی کارت هدیه بانک سامان انجام شد و نفرات برتر مشخص شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۰    
مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بانک گردشگری، با حضور در آیین تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، به فداکاری و رشادت آنان ادای احترام کردند
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۳۷    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که شرایط عرضه گوشت مرغ در بازار متعادل است و ضرورتی برای ورود ذخایر استراتژیک به منظور تثبیت قیمت ها وجود ندارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۳۷    
مدیرعامل بانک گردشگری در پیامی، فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۳۷    
شعبه خیابان جمهوری بانک گردشگری به نام شهدای آتش نشان تغییر نام یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۳۴    
دکتر مرتضی شهیدزاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام امت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۳۱    
نشست تخصصی توسعه تکنولوژی های مالی(fin tech)، الزامات و چالش ها در حاشیه هشتمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری در ایران برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۸    
نماینده انجمن اسلوفود در کشور ایتالیا گفت: سالانه معادل غذای پنج میلیارد نفر در جهان هدر می رود و به مصرف افراد گرسنه نمی رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۶    
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) خواستار حداقل 16 سهمیه برای اروپا در جام جهانی فوتبال 2026 است که قرار است با حضور 48 تیم برگزار شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۶    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، 255 طرح با سرمایه گذاری 117 هزار میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد و امکان اشتغال 22 هزار نفر را فراهم می سازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۳    
بانک ملی ایران امکانات جدیدی را در سامانه بام ارائه کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۰    
معاون شرکت ملی نفت از اکتشاف ذخایر جدید و بزرگ نفت و گاز در کشور خبر داد و گفت: اطلاعات ذخایر کشف شده بزودی اطلاع رسانی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصاف با تراکتورسازی تبریز به اندازه شهرآورد پایتخت برای سرخپوشان اهمیت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۷    
افزایش سرمایه 322 درصدی ذوب آهن از محل تجدید ارزیابی دارایی ها که چندی پیش مجوز آن توسط سازمان بورس صادر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۷    
اسماعیلی معاون مالی و بین الملل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک در سال های 94 و 95 بیش از 10 میلیارد دلار در زمینه طرح های زیرساختی صنعتی گشایش اعتبار کرده است که برخی از آنها به انجام رسیده و برخی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۴    
9 برنامه تلویزیونی و رادیویی در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، این رویداد هنری را پوشش می دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۵    
این تعجب آور نیست اگر مبتلا به دیابت نوع 2 هستید، سطوح بالای تری گلیسرید را هم تجربه کنید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۶    
رضا کیانیان در آستانه برگزاری نمایشگاه عکس هایش با عنوان دچار آبی بی کران یادداشتی را منتشر و درباره مسئولیت اجتماعی ای صحبت کرده است که آن را مانند یاد دادن ماهی گیری به گرسنگان می داند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۳    
سپیدرود و پارس جنوبی پیروز دیدارهای روز اول هفته بیست و دوم لیگ آزادگان شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۳۷    
محققان دانشگاه پنسیلوانیا می گویند، صداهای حالت شکستگی در مفاصل که برای مثال در هنگام خم شدن به گوش می رسد، نشانۀ بدی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۳۱    
در حالی که از چندی پیش شایعه حضور کورانی به عنوان ستاره سابق تیم ملی آلمان در پرسپولیس شنیده می شد، این بازیکن آن را تایید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۸    
سرپرست پرسپولیس مدعی است نباید رقابت فوتبالی بین تراکتور و پرسپولیس با مسائل دیگر از حالت جوانمردانه خارج شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۵    
شاخص کل بورس امروز دوشنبه با رشد 254 پله ای و ثبت رقم 77 هزار و 961 واحد در مرز صعود به کانال 78 هزار واحدی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو، گفت: استفاده از رنگ برای تقلب در فرآورده های گوشت مرغ به جای گوشت قرمز وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۰    
رئیس اتحادیه نان های فانتزی گفت: فرانسه به عنوان بزرگ ترین کشور صادرات کننده گندم سال گذشته 1 میلیون 500 هزار تن گندم از آلمان و کانادابرای مصارف خاص خود واردکرده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۷    
دو فیلم دفاع مقدسی فردا(سه شنبه) و در سومین روز از سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد به عنوان کاخ رسانه ای جشنواره به نمایش در می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۱    
آغاز اکران فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی در آمریکا با استقبال تماشاگران روبه رو شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۵    
آتش نشانان شهید ساختمان پلاسکو امروز دوشنبه بر روی دوش مردم و همکاران خود تشییع و رهسپار آرامگاه ابدی خود در قطعه 50 بهشت زهرا شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۹    
رییس مجمع ملی صادر کنندگان دام زنده کشور، دلالی و حلقه توزیع را عامل اصلی گرانی گوشت قرمز عنوان کرد و گفت: آنچه در بازار تهران عرضه می شود، گوشت میش حذفی (ماده) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۶    
آتش نشانان شهید ساختمان پلاسکو امروز دوشنبه بر روی دوش مردم و همکاران خود تشییع و رهسپار آرامگاه ابدی خود در قطعه 50 بهشت زهرا شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۳    
قضاوت های بحث برانگیز داوران در اسپانیا در فصل جاری به ضرر بارسلونا تمام شده است و شاید به قیمت از دست رفتن عنوان قهرمانی برای این تیم تمام شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۳    
هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات دوشنبه 11 بهمن ماه بازار سنگاپور 0.22 درصد رشد کرد و به 1193.88 دلار رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۰    
توانمندی ایران در صنعت سدسازی با استفاده از فناوری های روز جهان در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، کشورمان را به یکی از سه کشور پیشروی جهان در این عرصه پس از کشورهای چین و ترکیه تبدیل کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۱    
محققان دانشگاه علمی کاربردی موفق به ساخت پهپاد 6 ملخه پستچی شدند که برای حمل محموله های پستی طراحی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۸    
یک شهاب سنگ تقریبا در ابعاد یک کامیون از سپتامبر گذشته تاکنون نزدیک ترین عبور را نسبت به هر شهاب سنگ دیگری از کنار زمین داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۸    
شاخص بورس کشورهای آسیا و نیز دلار آمریکا به تصمیم اخیر ترامپ واکنش نشان داد؛ به نحوی که قیمتها با روند نزولی، معاملات روز دوشنبه را آغاز کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: با توجه به محرومیت فیفا برای باشگاه استقلال از جذب بازیکن، سازمان لیگ به تبعیت از این دستور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۶    
بخشنامه جدید بانک مرکزی برای شرایط ممنوع الخروج شدن بدهکاران بانکی امکان صدور مجوز خروج برای مقاصد زیارتی و درمان را از بدهکاران سلب کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۳    
شاخص کل فرابورس ایران در روز معاملاتی گذشته، 8 و امروز نیز 5 واحد صعود را تجربه کرد و در مجموع با 13 واحد افزایش در ارتفاع 850 واحدی ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۳    
ایگور کولاکوویچ گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران در چهار روز اقامت خود برنامه فشرده ای خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۰    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات کوثر(کلاک)، شهید قندی، شهید سلیمانی حسن آباد، شهید کلانتری، امیرکبیر از تاریخ 12 بهمن ماه آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۷    
کنجد در درمان بی خوابی موثر بوده، خاصیت ضد ورم مفاصل و رماتیسم و همچنین خاصیت ضد سرطانی دارد و همچنین خواص ضد قارچ و ضد باکتری از دیگر اثرات آن به شمار می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۴    
روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب و غرب کشور ابرناکی، بارش باران و برف در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه های البرز مرکزی شروع می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۱    
متخصصان علوم پزشکی در استرالیا با الهام از خون کوسه، دارویی تولید کرده اند که به درمان فیبروز کمک می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۸    
درست همانطور که یک رژیم غذایی سالم می تواند از ابتلا به چاقی جلوگیری کند، نقش مهمی نیز در جلوگیری از نقصان بینایی خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۲    
رامبد جوان با بیان اینکه زمان اکران عمومی فیلم جدیدش به بازخوردهای جشنواره فجر بستگی دارد، تاکید کرد که نگار سینما است و اگر از آن استقبال شود، زبان، رنگ و لحن سینمای ایران می تواند تغییر کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۶    
دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پنالتی پرسپولیس در بازی با صبای قم و اخراج بازیکن تراکتورسازی مقابل ماشین سازی درست بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۴    
یکی از دغدغه هایی که همواره ذهن فعالان بورسی و مدیران بنگاه های اقتصادی در بازار سهام را به خود معطوف کرده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۴    
وزیر ارتباطات از برخورد با ارسال کنندگان پیامک های انبوه و تبلیغاتی که با سیم کارت های شخصی نسبت به ارسال پیامک اقدام می کردند، خبر داد و گفت: 2 هزار و 600 سیم کارت سلب امتیاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۱    
یک استارت اپ املاک تصمیم دارد دهکده ای خودکفا بسازد که قابلیت تامین غذا و انرژی خود را بدون آسیب به محیط زیست دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۸    
شاخص بورس تهران در روز گذشته تنها هفت واحد افت کرد آن هم در روزی که انتظار بازگشایی نماد بانکی دیگری می رفت اما این اتفاق رخ نداد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۵    
با وجود این که هنوز نتیجه مطالعات ناسا درمورد دوقلوها به طورکامل منتشر نشده است، نتایج اولیه این تحقیقات موجب شگفتی محققان شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۲    
نرم افزار سروش یک پیام رسان ایرانی است که می خواهد با امکانات تازه اش مخاطبان وطنی را به خود جذب کند. نرم افزاریکه دستپخت جمعی دانشجویان دانشگاه شریف است و امید و آرزوهای زیادی برایش دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۹    
راموس گروسو که به صورت قرضی از رئال مادرید به اتلتیکو مادرید آمده بود، توانست تیمش را از شرایط بحرانی نجات بدهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۶    
آدام لالانا به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی انگلیس در سال 2016 انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۰    
رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده ایران و شورای تامین دام کشور با اعلام اینکه صادرات دام زنده متوقف نشده ، گفت: قیمت گوشت گوسفندی برای مصرف کننده نباید بیشتر از 30 هزار تومان باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۰    
دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر ضرورت ایجاد زنجیره کشت و تولید در زمینه گیاهان دارویی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۸    
رشد بی رویه سلول های شناخته شده به عنوان سرطان، سالانه بیش از 8 میلیون نفر را در سراسر جهان می کشد و انتظار می رود این آمار در سال 2030 به بیش از 13 میلیون نفر برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۸    
وزیر نفت با بیان اینکه تولیدکنندگان از نفت بشکه ای 55 تا 60 دلار رضایت دارند، گفت: پیش بینی می شود در سال 2017 میلادی، قیمت نفت در محدوده 55 دلار تثبیت شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گردش مالی مرکبات را در اقتصاد استان سه هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۹    
بازیگر و تهیه کننده خانه کاغذی نسبت به تصمیمات و عملکرد هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 22 پروژه تلفن همراه از جمله راه اندازی دومین دیتاسنتر خدمات موبایلی و تاسیس 4 شرکت دانش بنیان با هدف شتاب دهی به ایده های نوآورانه موبایل را افتتاح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۷    
هافبک ازبکستانی استقلال تهران احتمالا راهی تیم استقلال خوزستان خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۴    
باشگاه ویارئال قصد دارد بعد از فروش الکساندر پاتو تا چند روز آینده با سردار آزمون قرارداد امضا کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان می گوید فولادی ها به دنبال سیاه نمایی هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۱    
سکه تمام طرح جدید با کاهش 4000 تومانی قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و 171 هزار تومان و دلار آمریکا 3838 تومان عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۸    
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 254 واحد رشد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۸    
پیشکسوت استقلال می گوید محرومیت آبی ها از پنجره نقل و انتقالاتی می تواند به این تیم لطمه بزند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۲    
شبکه بانکی طی حدود یکسال گذشته روند تازه ای از پرداخت وام های خرد را در قالب کارت های اعتباری آغاز کرده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۲    
انجمن نویسندگان سینمایی آمریکا ضمن انتقاد شدید از قانون جدید وضع شده از سوی ترامپ از اصغر فرهادی حمایت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۹    
محققان لابراتوارچارلز استارک دراپر وانستیتوی پزشکی هوارد هوگ آمریکا، سیستم جدیدی را توسعه دادند که امکان کنترل حرکات سنجاقک زنده را فراهم می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۹    
در حالی که چند ساختمان پاساژ قدس برای اسکان کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو در نظر گرفته شده و به مراحل نهایی رسیده بود، با نارضایتی کسبه آسیب دیده و پیشنهاد آن ها موافقت شد و به گفته رئیس اتاق اصناف ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۶    
قیمت هر بشکه نفت برنت برای تحویل در ماه مارس در بازار لندن امروز با 28 سنت کاهش به 55 دلار و 24 سنت رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۴    
امید ابراهیمی را می توان بهترین بازیکن هفته های اخیر استقلال دانست. هافبک میانی این تیم که گل های زیبایی برای آبی پوشان به ثمر رسانده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۱    
سازمان امور اداری و استخدامی کشور در مجوزی برای شهرداری های کل کشور امکان تغییر وضعیت 50 هزار نیروی شهرداری ها را صادر کرده است که باید تا فروردین ماه 96 اقدام شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۸    
با وجودی که عملیات اجرایی مترو گلشهر هشتگرد به 86 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده، راه اندازی اولیه این پروژه منتظر تزریق 50 میلیارد تومان نقدینگی است.
  • ۱