سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۲۰:۵۳May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 17 تیر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 تیر 1396 ایران خبر 2 تیر 1396 ایران خبر 3 تیر 1396 ایران خبر 4 تیر 1396 ایران خبر 5 تیر 1396 ایران خبر 6 تیر 1396 ایران خبر 7 تیر 1396 ایران خبر 8 تیر 1396 ایران خبر 9 تیر 1396 ایران خبر 10 تیر 1396 ایران خبر 11 تیر 1396 ایران خبر 12 تیر 1396 ایران خبر 13 تیر 1396 ایران خبر 14 تیر 1396 ایران خبر 15 تیر 1396 ایران خبر 16 تیر 1396 ایران خبر 17 تیر 1396 ایران خبر 18 تیر 1396 ایران خبر 19 تیر 1396 ایران خبر 20 تیر 1396 ایران خبر 21 تیر 1396 ایران خبر 22 تیر 1396 ایران خبر 23 تیر 1396 ایران خبر 24 تیر 1396 ایران خبر 25 تیر 1396 ایران خبر 26 تیر 1396 ایران خبر 27 تیر 1396 ایران خبر 28 تیر 1396 ایران خبر 29 تیر 1396 ایران خبر 30 تیر 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۲۲:۵۳    
همه می دانیم که گربه ها کارهای خارق العاده و جالبی انجام می دهند و همیشه تصاویر و ویدیوهای جالبی از حرکات و فعالیت های آنان در فضای اینترنت به اشتراک گذاشته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۲    
وین رونی کاپیتان منچستریونایتد و همسرش کالین به تازگی عمارت پنج میلیون پوندی خود را فروخته اند تا عمارتی بزرگ تر (حدود 40 هکتار) در همان منطقه چشایر انگلستان خریداری کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۷    
ناتالی مینز خواننده سرشناس آمریکایی, از همسر سرشناس و ایرانی الاصلش جدا خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۰:۵۴    
بدن کمتر از آنچه فکر می کنید، به نمک نیازمند است: حتی اگر زیاد هم اهل رفتن سراغ ظرف نمک نباشید، هنوز هم این احتمال وجود دارد که بیش از میزان نیازتان به نمک، آن را دریافت کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۹    
شهر تاریخی یزد، به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران، درفهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۵    
رئیس جمهور ترکیه طی کنفرانس خبری در پایان نشست گروه 20 تاکید کرد که این کشور اجازه تقسیم عراق و تشکیل دولت کُرد در شمال عراق را نخواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۴۵    
فرانس پرس در حاشیه اجلاس گروه 20 گزارش داد: نشستن ایوانکا ترامپ برای دقایقی برجای پدرش بر سر میز اصلی اجلاس نشست 20، واکنش هایی را به همراه داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۵    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دپوی سلاح های گروهک جیش الظلم (جیش العدل) در جنوب سیستان و بلوچستان کشف شد و در این عملیات 37 قبضه سلاح و یک توپ ضد هوایی به دست نیروی انتظامی افتاد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۷:۴۰    
در همه تجربه های روانی که انسان، آن ها را در ذهن خود حس می کند، فاکتور شخص سوم یکی از جالب ترین آن هاست. درباره این فاکتور بیشتر بدانید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۵:۴۰    
عصر روز گذشته، یک زن انتحاری گروه تروریستی داعش که خود را به عنوان آواره اهل موصل جا زده بود، در حالی که یک کودک را در بغل داشت، کمربند انفجاری خود را در بین آوارگان منفجر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۳:۲۰    
یک روزنامه انگلیسی تأکید کرد که از افشای مخفیگاه شماری از عناصر گروه تروریستی داعش و همسران انتحاری شان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۱:۴۰    
در حاشیه اجلاس سران گروه 20 اقتصاد عمده جهان، حضور ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا در کنار سران جهان در نشست جانبی مقام های بلندپایه، خبرساز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۲:۵۱    
گرفتار شدن چهار نفر مرد جوان در اعماق چاه در یک سفره خانه سنتی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۲:۰۰    
در ضیافت شام سران اجلاس گروه بیست ملانیا ترامپ و پوتین در کنار یکدیگر به گفت وگو پرداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۵۱    
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه دیدار مثبتی با ترامپ داشته، گفت رئیس جمهور آمریکا شخص خاصی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۶    
رئیس ائتلاف ملی عراق با بیان این که تهران و ریاض برای حل اختلافات خود باید بر سر میز مذاکره بنشینند،گفت: عراق می تواند در نزدیک ساختن دیدگاه های ایران و عربستان نقش مثبت ایفا کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۲۱    
آقای رئیس جمهور زیر بار فشارها نروند و با قدرت از وزرای موفق خود حمایت کنند و ادامه خدمت آنها را که خواست مردم است تضمین کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۲۱    
رضا رشیدپور در گفتگوی خود از شبکه های اجتماعی که امروز روی یک موج سوار هستند، حضور اسپانسرها، اخلاق روی آنتن رسانه ملی، علاقه اش به رادیو و... سخن گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۳    
مدیر فرودگاه اراک گفت: پرواز شماره 3960 اراک - مشهد به علت نقص فنی هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه مشهد، لغو شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۴۹    
وزیر دادگستری با بیان اینکه وجود یک بازداشتگاه موقت در داخل شهر تهران ضروری است، گفت: به این دلیل ممکن است زندان اوین به بیرون از شهر انتقال پیدا نکند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۷    
فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که بخش قدیمی شهر موصل، تحت کنترل نیروهای عراقی درآمد و تنها چند متر (بلوار ساحلی) باقی مانده تا موصل کاملا آزاد شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۷    
م.الف یکی از اساتید دانشکده فنی تهران بود که مدتی قبل به دلیل تنگی نفس به پزشک مراجعه می کند. آزمایشات نشان می دهد که علاوه بر مشکل ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۴    
دکتر ارسلان فتحی پور مدیر موفق و ساعی صنعت و اقتصاد کشور به عنوان نماینده ایران، موفق به دریافت معتبرترین جایزه مدیریتی اروپا "جایزه نوبل مدیریتی" شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۱    
هنوز دختران بسیاری در دام قاچاق جنسی در آمریکا گرفتارند و فریادهای کمک خواهی شان در تاریکی شب ها در پشت دیواری که سیاستمداران آمریکایی و رسانه هایشان کشیده اند، به گوش کسی نمی رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۳    
فروش آش خانگی و دیگر غذاهای سنتی در کنار جاده های کشور از جمله مشاغلی است که طی دهه اخیر رواج بیشتری گرفته است و شاید بتوانیم بگوییم بخشی از زنان روستایی به این شغل فعالیت دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۵    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به اظهارات اخیر دادستان کل کشور واکنش نشان داد و گفت: این ستاد آمادگی دارد در جلسات مشترک با مستندات کامل نسبت به رفع دغدغه ایشان اقدام کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۲۹    
اختلال سراسری در شبکه اجتماعی اشتراک عکس و ویدئوی اینستاگرام باعث شده تا کاربران زیادی از گوشه و کنار جهان، از حساب کاربریشان بیرون انداخته شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۳    
قیمت جهانی طلا پس از انتشار آمار اشتغال آمریکا، برای پنجمین هفته متوالی سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود در چهار ماه گذشته رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۲    
وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات برای پیاده سازی اینترنت اشیا در ایران طرح کلانی را طراحی کرده و از تمام بازیگران این عرصه از جمله اپراتورها، بخش خصوصی، بخشهای تولیدی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۷    
سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون عکس جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۱    
موصل به طور کامل آزاد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۳    
8 نفر بر اثر واژگونی یک مینی بوس حامل کارگران فصلی در جاده مهاباد- سردشت زخمی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۵    
اپلیکیشن مخربی به نام CopyCat با آلوده کردن 14 میلیون گوشی اندرویدی توانسته 1.5 میلیون دلار عایدی از بابت نصب غیرقانونی اپلیکیشن و تبلیغات موبایلی به جیب بزند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۳    
عبدالمجید معادیخواه درباره ترورهای اشتباهی فرقن می گوید: در ترور شهید عراقی هدف شخص دیگری بود که به اشتباه آقای مهدیان به صورت سطحی زخمی شد و آقای عراقی و پسرش با هم به شهادت رسیدند و این از اشتباهات ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۸    
گمانه زنی ها برای حضور متهم تازه دستگیر شده پرونده بابک زنجانی در دادگاه امروز مطرح بود اما وی در دادگاه حضور نیافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۳    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه فساد حاصل زد و بند بخش خصوصی و دولتی است، اظهار کرد: بخش خصوصی واقعی به دنبال فساد نمی رود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۳    
وزیر دفاع سابق انگلیس تاکید کرد: با فروپاشی ائتلاف سنی علیه ایران، این کشور بیش از دیگران از بحران قطر سود می برد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۴    
رییس دیوان محاسبات کشور، توقف اخذ 10 ریالی از پیامک برای واریز به خزانه که در بخش درآمدی بودجه پیش بینی شده را تخلف ذکر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۹    
جانشین سازمان وظیفه عمومی گفت: امسال آخرین مهلت ثبت نام در طرح جریمه سربازی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۶    
حسین شهبازی، مدیر واحد پایش و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به پیش بینی وزش باد شدید از سالم بودن هوای پایتخت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۳    
یک کودک هشت ساله در حوضچه طبیعی در روستای کهنه جلگه مانه و سملقان استان خراسان شمالی تسلیم سرنوشت مرگباری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۹    
کمیته میرات جهانی یونسکو که چهل ویکمین نشست خود را از (یکشنبه 11 تیر) به میزبانی شهر کراکوف لهستان آغاز کرده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۳    
با آزادسازی قیمت بلیت سیستمی، شرکت ها و آژانس های هواپیمایی بلیت خود را بر طبق کلاس پرواز و یا راحتی و لوکس بودن صندلی و سایر خدمات پروازی، تا حداقل 30 درصد بالاتر از نرخ مصوب می فروشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۳۱    
یک خرس سیاه آسیایی به پسری 15 ساله در روستای مدین از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت حمله کرد .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نرخ باروری با اجرای سیاست های جمعیتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب بهبود یافته و متوسط فرزندآوری زنان در کشور از 1 ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۴    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: گرمازدگی در موارد شدید می تواند منجر به ایست قلبی و مرگ شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۱    
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت قرار بود مراسم روز ملی صنعت با حضور رییس جمهور برگزار شود ولی به دلیل کسالت مختصری که داشتند،نتوانستند در این مراسم حاضر شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۵    
3 نفربر اثر تصادف چهار خودرو پراید، نیسان، پژو، کامیون و یک دستگاه موتورسیکلت در جاده فریمان - مشهد باختند و چهار نفرنیز مصدوم شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۰    
یک جوان ایذه ای هنگام شنا در خروجی های آب دریاچه سد کارون 3 غرق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۱    
زهرا شجاعی از زنان حاضر در کابینه دولت اصلاحات این روزها منتقد برخی سیاست های فعالان حوزه زنان است. او مشاور امور زنان رئیس دولت اصلاحات بود و رئیس مرکز امور زنان ریاست جمهوری ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۰    
چین از احداث و تکمیل طویل ترین پل جهان خبر داده که شهرهای جو های، هنگ کنگ و ماکائو را در جنوب این کشور به یکدیگر متصل می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۳۸    
اقدامات حفاظتی ایران در دو محوطه ثبت جهانی میدان نقش جهان اصفهان و شهر باستانی شوش، در چهل ویکمین اجلاس میراث جهانی یونسکو که در شهر کراکف لهستان درحال برگزاری است، تأیید شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۳۲    
رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس از انتقال ملاقات های مردمی نمایندگان از تهران به حوزه های انتخابیه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۳    
نیروگاه هسته ای وولف کریک در ایالت کانزاس یکی از نیروگاه های مورد حمله هکرها گزارش شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۷    
سه نفر از اعضای یک خانوادۀ سوری که به ترکیه پناه برده بودند، به طرز وحشتناکی کشته شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۶    
هفتمین حراج تهران با مجموع مبلغ 26 میلیارد و 113 میلیون تومان انجام شد. اثر سهراب سپهری از مجموعه درخت با مبلغ سه میلیارد و 100 میلیون تومان گران ترین اثری بود که فروخته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۸:۲۹    
ماجرای جدایی طارمی از پرسپولیس در روزهای گذشته فراز و فرودهای زیادی داشته. ظاهرا جدایی مهاجم تیم ملی تقریبا قطعی شده و او امروز رضایتنامه اش را از باشگاه می گیرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۶:۰۵    
صفحه اول روزنامه های شنبه 17 تیر 1396 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۲:۵۱    
سران آمریکا و روسیه روز جمعه در اولین دیدار خود بر سر آتش بس در جنوب غربی سوریه به توافق دست یافتند.