جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۳:۰۷Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 11 اسفند 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 2 اسفند 1397 ایران خبر 3 اسفند 1397 ایران خبر 4 اسفند 1397 ایران خبر 5 اسفند 1397 ایران خبر 6 اسفند 1397 ایران خبر 7 اسفند 1397 ایران خبر 8 اسفند 1397 ایران خبر 9 اسفند 1397 ایران خبر 10 اسفند 1397 ایران خبر 11 اسفند 1397 ایران خبر 12 اسفند 1397 ایران خبر 13 اسفند 1397 ایران خبر 14 اسفند 1397 ایران خبر 15 اسفند 1397 ایران خبر 16 اسفند 1397 ایران خبر 17 اسفند 1397 ایران خبر 18 اسفند 1397 ایران خبر 19 اسفند 1397 ایران خبر 20 اسفند 1397 ایران خبر 21 اسفند 1397 ایران خبر 22 اسفند 1397 ایران خبر 23 اسفند 1397 ایران خبر 24 اسفند 1397 ایران خبر 25 اسفند 1397 ایران خبر 26 اسفند 1397 ایران خبر 27 اسفند 1397 ایران خبر 28 اسفند 1397 ایران خبر 29 اسفند 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۶    
تصمیم اخیر کمیته راهبری طرح رجیستری برای گوشی های مسافری و فعال سازی این گوشی ها توسط سامانه همتا صرفاً به صحت اطلاعات پاسپورت مسافران محدود شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۶    
رئیس شعبه 101دادگاه کیفری دو شهرستان زرند طی حکمی فردی را که متهم به شکار غیرمجاز بود ملزم به ساخت آب انبار جهت استفاده پرندگان و سایر حیوانات در حال انقراض کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۶    
در حالی که دولت در لایحه بودجه 98 ، افزایش 20 درصدی حقوق برای کارکنان را تعیین کرده بود اما نمایندگان مجلس روز گذشته مصوب کردند که حقوق کارکنان برای سال 98 باید 400 هزار تومان افزایش یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۶    
مسیح عدل پرور، خواننده موسیقی پاپ، عکسی از خود در کنار سرخیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی و بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین، منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۶    
علی ترابی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که تاکنون حکمی مبنی بر ممنوعیت فعالیت حمید حامی صادر نکرده و تصمیم درباره حواشی کنسرت این خواننده به دلیل برگزاری در شیراز ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۶    
اسفراین- فرمانده انتظامی اسفراین از شناسایی و دستگیری عامل زمین خواری 900 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۶    
عضو کارگری شورای عالی کار نسبت به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر افزایش10 تا 40 درصدی دستمزد سال آینده کارگران انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۶    
مستند "ایستگاه پایانی دروغ" روایت نفوذ ایران به مراکز اطلاعاتی دشمن است که نشان می دهد چگونه عناصر دشمن در تور رصد اطلاعاتی کشورمان قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۶    
یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهوری اظهارات یک نماینده مجلس درباره شنود شدن استعفای ایمیلی وزیر امور خارجه به رییس جمهور را تکذیب کرد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
یک زندانی پس از هفت سال از زندان آزاد شد. این پسر جوان با کمک شخص وزیر ارتباطات پس از این همه سال به مادرش رسید ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از تحویل 4 هزار و 562 واحد مسکونی به خانوارهای دارای معلول در سه سال گذشته خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با ادغام بانک ها محیط های اقتصادی شفاف تر می شوند گفت که سعی می کنیم تا بدون ایجاد مشکل برای سهامداران و سپرده گذاران کار ادغام را پیش ببریم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
مصطفی کواکبیان گفت که کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور باید درباره FATF نظرات خود را بیان کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۶    
تولید نفت اوپک در ماه فوریه امسال باز هم کاهش یافت که این نشانه مقاومت این سازمان در برابر خواسته های رئیس جمهوری آمریکاست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی این سوال را مطرح کرد که متن ایمیل محرمانه استعفای ظریف چگونه رصد و منتشر شد؟
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای خطاب به رییس مجلس از ناتوانی دولت در اجرایی ساختن مصوبه خانه ملت درخصوص افزایش حقوق به میزان 400 هزارتومان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۶    
جانشین فرماندهی انتظامی دهلران از انفجار مین در روستای نصر و مرگ یک دختر نوجوان 15ساله خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۶    
کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، پیشنهادی مبنی بر کوپنی شدن کالاهای اساسی را به تصویب رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: نقطه ضعف عمده صنعت در کشور ما رها شدن آن در دوره کودکی توسط دولت و یا برعکس و استفاده از حمایت های دولتی در تمام دوره عمر خود است که باعث کاهشِ قدرتِ رقابتی آن می گردد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۶    
دادستان تهران گفت: اخیرا پلیس و دادستانی تهران با همکاری سایر مسؤولان متولی، اقدامات مناسبی در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر در جنوب شهر تهران انجام داده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۶    
مجلس در مصوبه ای مقرر کرد که قوای سه گانه مجاز به دریافت سود از حساب های بانکی مفتوح در بانک های دولتی و غیردولتی نیستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۶    
وزیر خارجه بحرین با متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به "حمایت از تروریسم" گفت: امیدوارم پیام نشست اخیر سازمان همکاری اسلامی به ایران رسیده باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۶    
رئیس بیمارستان خاتم الانبیا بندرعباس گفت: در عمل جراحی موفقیت آمیز یک کیلو سنگ از مثانه دختر 18 ساله خارج شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه بودجه را تصویب کردند که به موجب آن حقوق همه کارکنان و بازنشستگان دولت در سال آینده 400 هزار تومان افزایش پیدا می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۶    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه از مصوبه این کمیسیون درباره نحوه تخصیص 14 میلیارد دلار ارز به کالاهای اساسی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۶    
در روزهای ابتدایی اسفندماه 1397 بازار مسکن تحت تأثیر نبود تصویر واضح از تحولات سیاسی و اقتصادی با احتیاط و در مواقعی دبه فروشندگان همراه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با دبیر کل سازمان ملل متحد تلفنی گفت وگو کرد
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۶    
مقامات اتحادیه اروپا بر این باورند که فیس بوک، توئیتر و گوگل برای مقابله با انتشار اخبار نادرست، کذب و دروغین اقدام خاصی را انجام نداده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه حدود 15 تا 20 درصد جمعیت تهران الگوی مصرف آب را رعایت نمی کنند و عمدتاً هم این مشترکان در شمال شهر تهران سکونت دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
وجه تمایز مدارس هیئت امنایی و مدارس عادی دولتی ارائه خدمات فوق برنامه و تفریحی برای دانش آموزان است، خدماتی که در سطح استان قزوین دیده نمی شود و در صورت وجود بابت خدمات پول اضافه دریافت می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۶    
وزیر بهداشت با بیان اینکه وقتی به عنوان وزیر پا به عرصه سلامت گذاشتم، اولین جایی که گفتم باید فکری به حالش شود، سازمان غذا و دارو بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۶    
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۶    
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: با هدف متمرکز کردن توانمندی و ظرفیت بانک های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در قالب یک بانک واحد با ثبات در بانک سپه ادغام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۶    
بررسی ها نشان می دهد وقوع سیلاب، خطر شیوع بیماری های پوستی را با خود به همراه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
پس از این تماس، ظریف، با رئیس جمهور صحبت کرد، مشکل ظرف 7 تا 10 ساعت بعد حل شد / در مورد این موضوع، لزومی نداشت به بیت رهبری بروم؛ مشکل قابل حل بود
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به درخواست نماینده دولت و نماینده مجلس از مجمع مبنی بر بررسی توأمان پالرمو و CFT، مقرر شد فرصت بیشتری در مجمع برای امعان نظر کارشناسی منظور شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از افزایش 30 درصدی بارش در کشور طی پنج ماه گذشته، نسبت به میانگین بلندمدت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت زودتر از موعد حقوق کارکنان و واریز یارانه ها در اسفند ماه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تاکید کرد که رانندگان مرتکب تخلفات پر خطر در نوروز امسال از سفر باز خواهند ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در نوروز سال گذشته، 85 درصد از تصادفاتی که منجر به فوت و جرح شد به دلیل سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت:رسیدگی به لایحه بودجه را آغاز کرده ایم و امیدواریم در هفته جاری بتوانیم در مورد لایحه بودجه 98 اعلام نظر کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
نمایشگاه های بهاره تهران در سه نقطه پارک ولایت، مصلای تهران و فرهنگسرای خاوران دایر خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
بر اساس آمارهای گمرک در 10 ماهه نخست امسال میزان واردات فرآورده ها برای آرایش لب حدود 75 تن معادل سه میلیون و 108 هزار دلار بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
قیمت دلار در صرافی های بانک ها، 13 هزار و 450 تومان تعیین شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
سال 1398 هجری شمسی، ساعت 1:28:27 روز پنجشنبه 1 فروردین هجری شمسی مقارن با 14 رجب 1440 هجری قمری و 21 مارس 2019 میلادی تحویل خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۶    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با اشاره به اینکه سخن گفتن در رابطه با وجود اختلاف میان ایران و سوریه از یک طرف و روسیه از طرف دیگر تنها در حد رسانه ای است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۶    
معاون رئیس جمهور آمریکا بار دیگر ادعای بی اساس خود علیه ایران مبنی بر یهودی ستیزی و برپا کردن هولوکاستی دیگر را با تاکید بر مقابله آمریکا با ایران مطرح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۶    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ به شهروندان هشدار داد که باتوجه به شلوغی مراکز خرید در روزهای پایانی سال هنگام استفاده از کارت بانکی دقت بیشتری داشته باشند و حتماً رمز کارت بانکی خود را شخصاً وارد کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به بارش پراکنده باران در تعدادی از استان ها طی امروز و فردا از برقراری جو آرام و آسمان صاف در بیشتر مناطق کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۶    
رئیس پلیس راهور ناجا، از آغاز طرح نوروزی پلیس راهور، از 25 اسفند 97 خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۶    
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با بیان این که دپوی کالا در محدوده منطقه آزاد طبیعی است، گفت: دپوی کانتینر قطعات خودرو در منطقه آزاد هیچ مشکلی ندارد، نمی دانم طرح این موضوع از چه بابی بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۶    
جانشین فرمانده ناجا گفت: همه آنهایی که با انقلاب اسلامی زاویه و دشمنی دارند با پلیس انقلاب هم دشمنی دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۶    
فرماندار شهرستان شمیرانات از تخریب 470 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شمیرانات طی یکسال گذشته خبر داد که بیش از نیمی از آنها متعلق به افراد غیربومی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۶    
سفر بشار اسد به ایران نه فقط برای رساندن پیامهای سیاسی به دشمنان، بلکه با هدف بررسی مرحله اینده، چالشها، موانع و راه حل ها انجام شد/ تقویت محور دمشق تهران حزب الله ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۶    
یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ضمن هشدار نسبت به آسیب های ناشی از خانه تکانی غیر اصولی بر بدن، در آستانه سال نو و انجام سنت خانه تکانی، توصیه هایی را مطرح کرد.