جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۹:۴۸Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 28 اسفند 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 2 اسفند 1397 ایران خبر 3 اسفند 1397 ایران خبر 4 اسفند 1397 ایران خبر 5 اسفند 1397 ایران خبر 6 اسفند 1397 ایران خبر 7 اسفند 1397 ایران خبر 8 اسفند 1397 ایران خبر 9 اسفند 1397 ایران خبر 10 اسفند 1397 ایران خبر 11 اسفند 1397 ایران خبر 12 اسفند 1397 ایران خبر 13 اسفند 1397 ایران خبر 14 اسفند 1397 ایران خبر 15 اسفند 1397 ایران خبر 16 اسفند 1397 ایران خبر 17 اسفند 1397 ایران خبر 18 اسفند 1397 ایران خبر 19 اسفند 1397 ایران خبر 20 اسفند 1397 ایران خبر 21 اسفند 1397 ایران خبر 22 اسفند 1397 ایران خبر 23 اسفند 1397 ایران خبر 24 اسفند 1397 ایران خبر 25 اسفند 1397 ایران خبر 26 اسفند 1397 ایران خبر 27 اسفند 1397 ایران خبر 28 اسفند 1397 ایران خبر 29 اسفند 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 788 هزار تومان و قیمت طلای 18عیار هم 433 هزار و 305 تومان ارزش گذاری شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۸    
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تولید گاز طبیعی در پایتخت انرژی ایران 12 درصد افزایش و با توسعه صورت گرفته در پارس جنوبی و افتتاح فازهای جدید در سالیان اخیر برداشت گاز ایران از قطر پیشی گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۱۸    
رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت از دستگیری عاملین تیراندازی در اتوبان چمران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۹    
مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) به بررسی درصد استفاده مردم از نرم افزارهای ارتباطی پرداخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
براساس قانون تغییر ساعت رسمی، ساعت رسمی کشور، امشب در ساعت 24، یک ساعت جلو کشیده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات با تکرار ادعاهای واهی و نخ نمای واشنگتن علیه کشورمان، مدعی شد که برنامه موشکی ایران خاورمیانه را بی ثبات می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۹    
معاون سازمان امداد و نجات آخرین وضعیت استان های درگیر با سیل، برف و کولاک را تشریح کرد و گفت: امداد رسانی در سمنان همچنان ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و روانی کارآگاهان پلیس آگاهی، عامل قتل یک جوان 32 ساله در شهر عالیشهر تسلیم پلیس شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
هواپیمای فوکر 100 ایران ایر که کیش را به مقصد تهران ترک کرده بود به دلیل باز نشدن چرخ ها به صورت اضطراری در مهرآباد فرود آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۹    
مأموران پلیس پایتخت یک عدد چمدان مشکوک را که در میدان کاج سعادت آباد رها شده بود کشف کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه ای به توسعه، تقویت و گسترش روابط خود با چین دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۹    
یک فروند هواپیما در فرودگاه مهر آباد تهران دچار اتش سوزی شد.خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۹    
مسئول کمیته چهارشنبه سوری وزارت بهداشت آمار مصدومان چهارشنبه سوری کل کشور را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۹    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر در چهارشنبه سوری امسال تاکنون خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک ساختمان 4 طبقه در خیابان آزادی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۹    
مدیرعامل آتش نشانی تهران گفت: بر اساس تجربیات سالهای گذشته و روزهای اخیر خوشبختانه حوادث کمتر شده و این نشان می دهد نگاه درست مردم به این مراسم منطقی تر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۹    
رئیس پلیس پایتخت ازممنوعیت اسباب کشی در پایتخت در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: فردا، 29 اسفند 97 با توجه به وضعیت ناپایدار محورهای مواصلاتی کشور، برای سفر مناسب نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۹    
به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری یک سرباز وظیفه" اولین مصدوم چهارشنبه سوری امسال بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۹    
اینستکس در گام نخست به منظور تسهیل تجارت میان ایران و اروپا و فراهم کردن کانال پرداخت برای صادر کنندگان و وارد کنندگان ایرانی و اروپایی فعالیت خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۹    
رئیس پلیس فتا تهران درباره شگرد مجرمانه جدید کلاهبرداران از طریق ایمیل هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۹    
چهار آیین از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی 16 هزار تومان است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۹    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح به کلیپ منتشر شده از اجرای یک ترانه غمگین از سوی یک سرباز واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
همزمان با آخرین شب چهارشنبه سال و در آستانه سال نو و نوروز، قیمت آجیل شور و شیرین مخلوط در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتائی درباره چهارشنبه سوری فرمودند: 'چهارشنبه سوری هیچ مبنای شرعی ندارد و اگر مستلزم ضرر و فساد یا موجب ترویج اعتقادات باطل باشد، جایز نیست.'
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
تمام اطلاعات موجود در شبکه اجتماعی مای اسپیس Myspace از جمله میلیون ها فایل موسیقی، تصویر و ویدئو که قبل از سال 2016 میلادی در آن بارگذاری شده است، از سرورهای این وب سایت حذف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۹    
یک مقام آگاه امنیتی از جعلی بودن خبر دستگیری قریب الوقوع وزیر نفت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۹    
رأی قطعی پرونده احمد پاسدار مدیرعامل یک شرکت واردات موبایل (نودیس پرداز) در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به پرونده های اخلالگران و مفسدان اقتصادی صادر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۹    
صرافی های بانکی به دلیل ضرورت تداوم ارائه خدمات ارزی به هموطنان، طی روزهای کاری عید نوروز باز بوده و نسبت به ارائه خدمات به مشتریان خود اقدام می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۹    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو کلاهبردارحرفه ای که به بهانه پرداخت "جایزه خوش حسابی" اقدام به کلاهبرداری از شهروندان در جنوب تهران کرده بودند، خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۹    
در پی اختلال در تراکنش های اینترنتی بانک ملی ایران، این بانک حجم بی سابقه تراکنش ها را دلیل این موضوع عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۹    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: 1690 نفر در سه روز گذشته در حوادث رانندگی مصدوم شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۹    
گروه خودروسازی سایپا در حالی یکی از سخت ترین سال های فعالیت خود را پشت سر گذاشت که آمار نشان می دهد تحولات ناشی از تغییر مدیریت ارشد این گروه موجب ثبت رکورد در تولید و تحویل خودرو شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۰    
سازمان امور اراضی هشدار داد ، هرگونه تغییر کاربری وساخت و ساز در مزارع و باغ ها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداث شده، با متخلفان برخورد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۰    
کشتی کانتینری SL STAR با طول 91.5 متر تحت پرچم کوموروس در اسکله 25 بندر شهید رجایی پهلو گرفته بود که ساعت 9:50 صبح امروز سه شنبه 28 اسفندماه در حین عملیات بارگیری به عللی که در حال بررسی است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۰    
هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپایی در پیامی توییتری از برگزاری پنجمین نشست میان ایران و اعضای اتحادیه اروپا در مورد مسائل منطقه ای خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۰    
هفته گذشته ایو رُسی سفیر سوئیس در مسکو و قائم مقام سابق وزارت خارجه این کشور نامه ای برای مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه ارسال کرد و در آن از سفر توریستی سه هفته ای دخترش ماری به ایران نوشته بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۰    
یک روزنامه عربی در گزارشی مدعی شد که ایران تلفن همراه همسر و فرزند نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرده است تا از این طریق به اطلاعاتی از او دست یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
فرمانده پلیس راه آهن کشور از آمادگی نیروهای این پلیس برای تامین امنیت مسافران شبکه ریلی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
در جهان فناوری و ارتباطات اتفاقات کوچک و بزرگی در سال جاری رخ داد که آینده تکنولوژی را تحت تاثیر قرار می دهد. در این گزارش به مهم ترین آنها اشاره شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
رویکرد آمریکا در مسائل بین المللی از جمله برجام با انتقاد شدید رئیس جمهور اتریش مواجه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اعلام خبر حادثه واژگونی یک فروند کشتی کانتینری در بندر شهید رجایی گفت: تمامی 14 سرنشین این کشتی در دقایق نخست، نجات یافتند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه افزایش 7 و 16 درصدی قیمت آب شرب و برق به ترتیب برای مشترکان عادی و پُرمصرف را به وزرای نیرو و اقتصاد و رئیس سازمان برنامه ابلاغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۸    
اجرای زنده علیرضا قربانی، به مناسبت گرامیداشت نوروز باستانی، دوشنبه 27 اسفند با همت شورای هماهنگی کانون های فرهنگی دانشگاه فردوسی در تالار دکتر رحیمی زاده دانشکده علوم پایه برگزار شد .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۸    
کاهش ارزش پول ملی همگام با تورم در اقتصاد ایران پدیده ای است که از اوایل سال 1397 بر اقتصاد ایران سیطره پیدا کرد که به اعتقاد یک اقتصاددان ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۶    
قیمت پالادیم روز سه شنبه تحت تأثیر نگرانی ها نسبت به کمبود عرضه، به رکورد بالای جدیدی صعود کرد و طلا نیز با انتظارات برای عدم تغییر سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا، افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل شهروند از احداث فروشگاه شهروند در 7 استان کشور در آینده نزدیک خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۶    
سال 97 برای ایرانیان سالی پر حادثه بود؛ رویدادهای مهم و سرنوشت ساز مثل نقض برجام توسط آمریکا تا حوادث تروریستی و رسیدگی به پرونده های فساد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۶    
وزیر راه با بیان اینکه ظرفیت حمل و نقل مسافر نسبت به پارسال 15 درصد افزایش یافته است، گفت: بر اساس برنامه ریزی، راه آهن در ایام نوروز 2 میلیون و 10 هزار مسافر را جابجا خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۴    
رئیس جمهور ترکیه در انتقاد از رویکرد غربی ها درباره جنایت کرایست چرچ نیوزیلند گفت که اروپایی ها در قبال این حادثه سکوت اختیار کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۴    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از تجمع آلاینده ها به دلیل تردد خودروها و احتمال انفجار مواد محترقه در مراسم سه شنبه شب آخر سال خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برای سه شنبه پایان سال هیچ محدودیت ترافیکی در تهران نداریم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۴    
اعضای شورای عالی کار دقایقی قبل با افزایش 36.5 درصدی حداقل دستمزد کارگران موافقت کرده و پایه حقوق کارگران در سال 98 را 400 هزار تومان افزایش دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۴    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی امروز، 28 اسفند ماه پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۴    
یک مقام مسئول از ثبات قیمت نان سنگک در سال جدید به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۴    
مطابق مصوبه شورای عالی کار برای حداقل حقوق کارگران، حداقل عیدی درسال 98 حدود 3 میلیون و 33هزار و 764 تومان و حداکثر عیدی سال 98 حدود 4میلیون و 550 هزار و 646تومان خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۴    
پیش بینی قیمت خودروهای داخلی در سال 98 با توجه به نوسانات بازار ارز که یکی از مولفه های خودروسازان برای تأمین مواد اولیه و قطعات است، کمی دشوار به نظر می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۴    
چند سالی است که بازار خرید بالن آرزوها داغ شده و برخی از شهروندان در جشن چهارشنبه سوری با این بالن ، آرزوهای خود را به هوا می سپارند، بالن هایی که در سطح آسمان با نوری نسبتاً زیاد در حال پروازند ...