شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 26 اسفند 1394 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 31 فروردین 1394 شبکه خبر 30 اردیبهشت 1394 شبکه خبر 31 خرداد 1394 شبکه خبر 31 تیر 1394 شبکه خبر 31 مرداد 1394 شبکه خبر 31 شهریور 1394 شبکه خبر 30 مهر 1394 شبکه خبر 30 آبان 1394 شبکه خبر 30 آذر 1394 شبکه خبر 30 دی 1394 شبکه خبر 30 بهمن 1394 شبکه خبر 1 اسفند 1394 شبکه خبر 2 اسفند 1394 شبکه خبر 8 اسفند 1394 شبکه خبر 9 اسفند 1394 شبکه خبر 10 اسفند 1394 شبکه خبر 11 اسفند 1394 شبکه خبر 12 اسفند 1394 شبکه خبر 13 اسفند 1394 شبکه خبر 14 اسفند 1394 شبکه خبر 15 اسفند 1394 شبکه خبر 16 اسفند 1394 شبکه خبر 17 اسفند 1394 شبکه خبر 18 اسفند 1394 شبکه خبر 19 اسفند 1394 شبکه خبر 20 اسفند 1394 شبکه خبر 21 اسفند 1394 شبکه خبر 22 اسفند 1394 شبکه خبر 23 اسفند 1394 شبکه خبر 24 اسفند 1394 شبکه خبر 25 اسفند 1394 شبکه خبر 26 اسفند 1394 شبکه خبر 27 اسفند 1394 شبکه خبر 28 اسفند 1394 شبکه خبر 29 اسفند 1394 
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۳    
در نوروز امسال طرح شاخص های امتیازدهی به خدمات سفر ویژه مسافران نوروزی در سراسر کشور با مشارکت دستگاه های عضو ستاد خدمات رسانی در کشور به اجرا در می آید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۵    
پرونده های 51 حوزه انتخابیه دیگر در جلسات شورای نگهبان مطرح و صحت انتخابات این حوزه ها مورد تایید قرار گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۹    
بررسیها برای مشخص شدن علت انفجار در بازار بزرگ تهران ( نزدیک بازار طلا فروشان) ادامه دارد. براثر این انفجار 22 نفر زخمی شده اند که حال دو نفر وخیم است . خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۴    
انفجار در بازار تهران/ آخرین نشست هیات دولت در سال 94/ توقف گشت تعزیرات در تهران/ چهارشنبه سوری/ میزانی ها و ثامن الاحجج/ کشف فساد مالی در بانک تجارت / گمرک ایران/ مدیر عامل تامین اجتماعی/ کمالوندی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۹    
سرمقاله هایی با موضوعات مسائل سیاسی داخلی و خارجی در روزنامه های بیست و ششمین روز اسفند 94 به رشته تحریر آمده است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۴    
نشست پایانی هیئت دولت در سال 94 /بازار شب عید / برف و باران/ اکران نوروزی فیلم ها/ لذت عیدی گرفتن / بازدید وزیر بهداشت /لایحه بودجه سال 95 /تسهیلات سازمان تامین اجتماعی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۸    
بانک مرکزی اعلام کرد: با پرداخت بیش از هفت هزار و 500 میلیارد ریال وجوه متعلق به سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج، تاکنون بیش از 700 هزار حساب این تعاونی تعیین تکلیف شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۵    
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیدار تیم فوتبال ذوب آهن و بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۶    
طبق اعلام مرکز آمار مقایسه ضریب جینی در سال های 93 و 89 نشان می دهد، فاصله طبقاتی در ایران کاهش یافته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۳    
برخی سایت ها اعلام کرده بودند که مبلغ حق الوکاله وکیل بابک زنجانی بر اساس تعرفه ش درصد حدود 480 میلیارد تومان است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۰    
در پایان جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری حسین توکلی سرمربی تیم ملی بزرگسالان برکنار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۹    
بر اساس دستور رییس اتحادیه اصناف، گشت تعزیرات فقط در مورد کالاهای اساسی مانند روغن، برنج، شیر و ... دایر است و سایر واحدهای صنفی از این قاعده مستثنی شدند!
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۸    
سفیر روسیه در لبنان، احتمال یک جانبه و ناگهانی بودن تصمیم پوتین برای عقب نشینی از سوریه را بعید دانست.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
دفاع رئیس جمهور از توان موشکی ایران، روحانی پس از نشست هیئت دولت : سال 95 شرایط اقتصادی بهترخواهد شد/ در آستانه نوروز - رونق بازارها و آغاز تدریجی سفرها ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۲    
پرویز پرستویی که در اختتامیه جشنواره فیلم فجر سیمرغ اش را به بزرگان سینما اهدا کرده بود، در آستانه سال نو به دیدارشان رفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
وزیر تعاون: در آخرین جلسه شورای عالی بیمه سلامت مقرر شد بیمه ها 90 درصد هزینه های مربوط به کاتریج انسولین را برای بیماران دیابتی بپردازند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، با بیان اینکه اولویت برنامه ششم توسعه توجه ویژه به منطقه مکران است، گفت: شاخص های کلان مورد نظر در سند چشم انداز همانند رشد اقتصادی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۳    
انفجار کپسول گاز در پاساژ قیصریه سبزه میدان تاکنون 22 مجروح برجا گذاشته است. رئیس اورژانس کشور گفت: بیمارستان های امام خمینی ، سینا ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۰    
دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در چمن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در 6 ماهه دوم سال 95 ما قطعا شاهد یکسان سازی نرخ ارز خواهیم بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۰    
هیئت وزیران، مجوز خرید 200 دستگاه موتورسیکلت برای ناوگان اورژانس موتوری را صادر کرد
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۰    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به اینکه مهلت ارائه مدارک همه متقاضیان طرح 95 به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تا 27 اسفند94 تمدید شد، گفت: آرم های 94 تا پایان فروردین 95 اعتبار دارند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
با پایان یافتن لیگ برتر والیبال و مرحله نخست اردوی تیم ملی ، کادر فنی تیم ملی والیبال ، اسامی 32 بازیکن را برای حضور در اردوی آمادگی مسابقات انتخابی المپیک اعلام کرد ، از نکات مهم این فهرست ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۱    
تکلیف بودجه ای مجلس به دولت سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1395 کل کشور در مجلس شورای اسلامی از الزام دولت به حذف یارانه نقدی سه دهک پردرآمد در سال آینده خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۸    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از تائید صحت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 50 حوزه انتخابیه دیگر خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
1210 گروه بازرسی در دوره نوروز، سلامت و بهداشت محصولات خام دامی را کنترل می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۷    
محققان به تازگی انگشتری هوشمند طراحی کرده اند که می تواند در بسیاری از کارهای روزمره کمک کار انسان باشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۶    
وزیر نفت با اشاره به اینکه در بهمن 300 هزار بشکه به مجموع صادارت نفت کشور اضافه شد، گفت: صادارت نفت و میعانات گازی ایران در 95 به حداکثر خود خواهد رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۶    
شاخص بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز با 181 واحد افزایش به 80 هزار و 219 واحد رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
با نزدیک شدن آغاز فصل بهار مردم در همه جا با شور و شعف به پیشواز نوروز رفته اند، بازارها هم این روزها شلوغ و مملو از خریداران است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
بررسی لایحه بودجه سال 1395 کل کشور در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
دبیر قرارگاه مرکزی اردوهای جهادی گفت: اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم در نوروز 95 سی درصد افزایش خواهد یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: دولت کانادا باید در عمل نشان دهد که درصدد برقراری روابطی برابر و مبتنی بر عدم دخالت در امور داخلی و احترام و منافع متقابل است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۷    
سازمان هواپیمایی کشوری به مسافران نوروزی در خصوص خرید اینترنتی بلیت هواپیما از سایت های غیر مجاز هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۴    
با وجود برنامه های متعددی که برای ارزان شدن سفر در نوروز ارائه شده، سفر در تعطیلات نوروزی همچنان در زمره برنامه ها و کارهای گران است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۴    
بزرگترین آکواریوم کشور در اصفهان به بهره برداری رسید. در این آکواریوم با نمایی از پنج اقیانوس جهان؛ انواع ماهی های آب شور و شیرین به نمایش درآمده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۴    
پلیس راهور تهران بزرگ برای پنج شنبه و جمعه پایان سال که شهروندان برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا می روند تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۳    
مدیر نظام های پرداخت بانک مرکزی اعلام کرد: سقف دریافت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز به 500 هزار تومان افزایش یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
به گفته سخنگوی اورژانس در حوادث شب گذشته سه نفر در شهرهای تهران، رشت و قزوین به علت انفجار مواد محترقه جان خود را از دست دادند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۵    
فدراسیون فوتبال ایران اعتراض خود را به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص بازی های تیم های ایرانی و عربستانی اعلام می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۹    
پیشروی ارتش سوریه در مناطق تحت تاثیر گروه های تروریستی، با کمک های مستشاری ایران و روسیه استمرار خواهد داشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۹    
تبریک عید امسال با کوثر قرآن مقارن است و معنای تبریک و کوثر نیز به هم نزدیک است، بیاییم در میلیون ها دید و بازدیدی که در فامیل صورت می گیرد، مشکلی را حل کنیم تا تبریک ظاهری ما پر مغز شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۸    
هرسال جشنواره های بسیار زیادی به مناسبت های خاص در اقصی نقاط جهان برگزار می شود که برخی از آنها ریشه در آئین سنتی و تاریخی داشته و آغاز آن به سال ها قبل بازمی گردد و بعضی دیگر در سال های اخیر و بیشتر ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۵    
انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات ها دیروز همزمان در پنج ایالت سرنوشت ساز اوهایو ، فلوریدا ، میسوری ، ایلینوی و کارولینای شمالی برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۱    
هواپیماهای نظامی روسیه که طی ماه های گذشته برای نبرد با داعش عازم سوریه شده بودند در حال ترک پایگاه هوایی "خمیمین" هستند. این هواپیماها احتمالا از طریق حریم هوایی عراق و ایران به روسیه برمی گردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۸    
با وجود برخورد قانونی با عرضه کنندگان میوه و تره بار قاچاق در میادین میوه و تره بار، همچنان فراوانیِ این میوه ها را در مغازه های سطح شهر شاهد هستیم!
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
حق بیمه سالانه بیمه اجباری شخص ثالث و بیمه حوادث راننده و انواع وسایل نقلیه در سال 1395 اعلام شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر درباره ایران، آن را از نظر محتوایی جانبدارانه، "با اهداف سیاسی" و تبعیض آمیز دانست.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۰    
رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 95 با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و سردار اشتری فرمانده ناجا در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۹    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد افزایش تب و تاب در بازار های خرید هستیم، بازار هایی که مردم اگر در طول سال هم از آن ها گذری نکنند ولی شب عید گذر هر کسی به این بازارها می افتد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۶    
نوروز 95 می توانید به تماشای 5 فیلم سینمایی بادیگارد ، کفش هایم کو؟ ، ابد و یک روز ، 50 کیلو آلبالو و خشم و هیاهو بروید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۴    
در آستانه نوروز 95، بازار خرید های نوروزی داغ است. خرید هایی که تحت تاثیر رکود اقتصادی و وضعیت بد معیشت مردم کمتر شده اما حذف نشده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
در دیدار وزیر امور خارجه ایران با اعضای کمیسیون تجارت دولت استرالیا، نمایندگان موسسات و شرکت های بزرگ این کشور در سیدنی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۹    
برف و باران در نیمه شمالی کشور؛ دمای هوا در برخی مناطق اردبیل به منفی 14 درجه خواهد رسید / 3 کشته ، 250 مصدوم و 15 قطع عضو در حوادث شب چهارشنبه آخر برنامه ریزی برای اعزام یک میلیون و 200 هزار جوان ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
اردبیلی ها از دیرباز چهارشنبه آخر سال را چهارشنبه آب یا نو اوستی می نامیدندو از صبح این روز با حضور روی پل تاریخی یئددی گوز (هفت چشمه) و در کنار رودخانه بالیقلی چای می ایستادند و آرزوهای خود را با آب ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۴    
سقف قیمت بلیت سینماها در سال آینده ده هزار تومان تعیین شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۴    
تیم والیبال نشسته زنان ایران ، فردا ، نخستین بازی خود را در مسابقات جام بین قاره ای ، مقابل اوکراین برگزار می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۴    
تیم ملی بوکس ایران که برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک آماده می شود، به اردوی 10 روزه خود در اوکراین پایان داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۲    
با آپارتمانی شدن اکثر منازل تهران مردم دیگر نمی توانند فرششان را خودشان بشورند برای همین با نزدیک شدن به ایام نوروز و آئین سنتی خانه تکانی کارگاه های قالیشویی روزهای پرکاری را سپری می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۹    
در حمله تروریستی به یک دستگاه اتوبوس در پیشاور پاکستان دست کم 16 نفر کشته شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۹    
بارش برف اردبیل را سفید پوش کرد. بارش برف همراه با کولاک و کاهش دمای هوا سبب اختلال در رفت و آمد شهروندان شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۰    
شمار شهدای حمله هوایی جنگنده های سعودی به بخش مستبا در استان حجه یمن به 107 نفر رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۴    
شهرستان خوی با جاذبه های گردشگری گوناگون آماده پذیرایی از میهمان نوروزی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۴    
هرجا که این روزها قدم می گذاری، زمزمه ی نو شدن و جابه جایی و خانه تکانی می شنوی. آمدن بهار همه را به حرکت، جنبش و تحرک وا می دارد ... برای نوروزی خجسته دل های تان را هم خانه تکانی کنید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۱    
بزرگترین نمایشگاه اتوماسیون اداری، فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان در آلمان کار خود را آغاز کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۱    
پس از سه سال تأخیر در آغاز صادرات گاز ایران به عراق، اکنون شرکت ملی گاز ایران در انتظار اعلام آمادگی طرف عراقی برای آغاز ارسال گاز است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۲    
مردی 45 ساله در پی شوک ناشی از صدای انفجار مواد محترقه در رباط کریم دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۹    
کارشناسان معتقدند کاهش تدریجی نیروهای روسی در خاک سوریه به دلیل شروع روند آشتی ملی-محلی در بین گروه های معارض است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۳    
پارلمان هلند روز سه شنبه طرحی را تصویب کرد که از دولت هلند می خواهد صادرات سلاح به عربستان را متوقف کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۳    
تیم های اتلتیکو مادرید و منچستر سیتی به مرحله یک چهارم پایانیِ لیگ قهرمانان فوتبال اروپا صعود کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۱    
آلرژی های فصلی یکی از بیماری های شایع در بهار است، امسال این مشکل خودش را زودتر نشان داده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۱    
نوروز به منزله پدید ه ای فرهنگی در سرزمین ما ویژگی هایی دارد که آن را از دیگر مناسبت ها متمایز و ممتاز می کند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۱    
بایکوت یا جنبش تحریم رژیم صهیونیستی فعالیت گسترده ای در کشورهای اروپایی دارد. این جنبش در فرانسه اقدامات فروانی را برای تحریم کالاهای صهیونیستی انجام داده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۰۷    
شصتمین اجلاس مقام زن با حضور نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی در مقر سازمان ملل در نیویورک برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۸:۰۱    
رئیس جمهور اکوادور از کشته شدن همه 22 سرنشین یک هواپیمای نظامی این کشور در سانحه هوایی خبرداد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۷:۵۵    
چهارشنبه سوزی، بی شک با وجود تذکرات و هشدارهای امنیتی و پزشکی که هر ساله تکرار می شود و پخش صحنه های دلخراشی که در اثر بی توجهی به این توصیه ها رخ داده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۷:۵۲    
پس از بروز اختلاف بین فدراسیون های فوتبال ایران و عربستان، سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به برگزاری دیدار تیم های این دو کشور در ورزشگاههای بی طرف داد!
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۹    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه درباره نتایج مثبت مذاکرات غیر مستقیم سوری - سوری در ژنو ابراز خوش بینی کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۹    
مراسم جشن و شادی چهارشنبه سوری مردم تهران در آخرین سه شنبه سال برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۷:۳۴    
سارقان مسلحی که دوشنبه یک ماشین پول رو در پردیس دزدیده بودند با گذشت کمتر از24 ساعت با هوشیاری ماموران انتظامی شرق استان تهران دستگیر شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۷:۳۴    
در آستانه سال نو ششمین کاروان راهیان نور دریایی در بندرعباس برای روایت گوشه ای از دلاورمردی های ملت بزرگ ایران در 8 سال دفاع مقدس به سرزمین راهیان نور رهسپار شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۷:۳۴    
نگاهی به اخبار روز جهان از دریچه کاریکاتور، چهارشنبه 26 اسفند1394
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۷:۱۸    
بیش از 250 نفر در حوادث شب چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند. سخنگوی اورژانس کشور تعداد جان باختگان را سه تن اعلام کرد.