جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 مهر 1400 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1398 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1399 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 فروردین 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 مرداد 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 شهریور 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آذر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 دی 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1400 
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۱:۰۱    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: در جریان تشکیل یک فقره پرونده تخلف محیط زیستی با موضوع نگهداری گونه های جانوری وحشی در یک باب ساختمان ویلایی متهم پرونده ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۱    
رئیس سازمان تعلیم و تربیت گفت: مهدهای کودک در شهرهای غیر از شرایط قرمز کرونایی می توانند از فردا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۱    
شرکت خودروسازی بهمن موتور اعلام کرده است که فروش مرحله سوم فیدلیتی (Fidelity) را در روز یکشنبه یازدهم مهر ماه انجام می دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۹    
آئین ورودی نودانشجویان سال 1400 دانشگاه تهران، شنبه 10 مهرماه برگزار می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۱    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات اندک همراه است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۳    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر لزوم تعریف منابع مالی رتبه بندی معلمان در بودجه 1401 تاکید کرد تا مجلس این طرح را در برنامه هفتم توسعه کشور به عنوان یک برنامه پنج ساله تصویب کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۲    
جزئیات مصاحبه و مرحله دوم معرفی شدگان رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400 در 18 کدرشته 11 مهرماه 1400 اعلام می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۲    
پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران از میدان شهدا تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۱    
کارشناسان پزشکی معتقدند هر فردی که برای هر بیماری واکسینه می شود، به صورت صددرصد از ابتلا به کرونا ایمن نخواهد بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۷:۰۱    
مرحوم آیت الله علامه حسن حسن زاده آملی، از جمله عارفان عامل و فقهای بزرگی بودند که از هر فرصتی برای ابراز ارادت به خاندان عصمت و طهارت، خصوصا حضرت امام حسین علیه السلام بهره می بردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۶:۰۱    
سرطان یکی از شایع ترین بیماری هاست، در این گزارش مواد غذایی را به شما معرفی می کنیم که می تواند ریسک ابتلا به سرطان را کاهش دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۵:۰۱    
دندان درد بیماری است که بیشتر افراد با آن رو به رو شدند، برای رهایی موقت از درد این بیماری پیشنهاد می شود این گزارش را بخوانید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۳:۰۱    
اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از بازی با تیم الهلال عربستان معرفی می شوند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۲:۳۱    
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در جلسه شب گذشته خود با سرمربی این تیم به او برای جذب چند بازیکن و انتخاب زمین تمرینی مناسب اطمینان خاطر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۱:۳۱    
فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران با وزیر خارجه عراق دیدار کرد. طرفین در این دیدار واقعیت روابط ایران و آمریکا و احتمال برگزاری نشستهای آتی و تحولات منطقه را بررسی کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۱:۰۱    
در پی رانش زمین در استان سیچوآن چین دو تن کشته و 12 تن مفقود شدند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۰:۴۳    
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد کشتی هایی را رصد کرده که در راه کره شمالی هستند و به احتمال زیاد حامل سوخت می باشند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۰:۲۲    
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق، در انتخابات 2024 جو بایدن رئیس جمهور حال حاضر این کشور را شکست می دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۱    
تیم فوتبال استقلال به پرداخت رقمی حدود 8 میلیارد تومان به یکی از طلبکاران خود محکوم شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۳    
خرید روزانه مایحتاج، نیازمند اطلاع از قیمت های روز بازار است، شما می توانید قیمت مصوب کالاهای اساسی مورد نیاز هر روز خود را در این خبر بخوانید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۲    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: وزارت کشور به عنوان دستگاه محوری در سامان دهی سفر اربعین، وظیفه دارد بر حسن عملکرد همه دستگاه های ذی ربط در ستاد اربعین نظارت کند تا با برنامه ریزی های انجام شده ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۱    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: قدرت های شیطانی در حال افول هستند و امروز ارتش آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از قدرت ایران می لرزند و این به واسطه دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۲    
معترضان سودان از روز گذشته دو خط لوله نفتی مهم در شرق این کشور را بستند؛ اقدامی که در صورت تداوم، نتایج فاجعه باری برای سودان خواهد داشت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۱    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اهمیت موضوع رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی موجب می شود هم کیفیت آموزشی ما افزایش پیدا کند و هم در نظام آموزش و پرورش ایجاد شایستگی را شاهد باشیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۲    
سربازان گمنام امام زمان، دیشب در منطقه مرزی جنوب غرب خوزستان یک باند تروریستی را منهدم و از آن ها ده ها قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۱۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که از دو هفته دیگر ثبت نام برای واحدهای طرح جهش مسکن آغاز می شود گفت: برای حدود 4 میلیون واحد تامین زمین شده و قیمت واحدها بر اساس نرخ تمام شده است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۰۱    
کارشناس هواشناسی گفت: در استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار باران، وزش باد شدید و کاهش دما پیش بینی می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۲    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد که بازرسان آژانس در واپسین روزهای شهریور، تجهیزات نظارتی آژانس در ایران را سرویس کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۳    
گردوخاک گسترده و وزش باد شدید در محور نیشابور به سبزوار، باعث برخورد حدود 20 خودرو به یکدیگر شد. این حادثه خسارت جانی نداشته است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۲    
طبق شنیده ها، این احتمال وجود دارد علی پروین در جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۱۳    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه راهکار حل مشکلات در حوزه تولید خودرو افزایش تعداد خودروسازان است، گفت: این امر با توجه به کشش بازار خودرو امکان پذیر بوده و سرمایه گذار هم در این زمینه فراوان است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۴    
سخنگوی سازمان اورژانس گفت: به دلیل احتمال وقوع گرد و غبار در تهران اورژانس آماده باش است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۸    
تاکنون سه هزار زائر اربعین بازگشته اند و روند بازگشت ها در حال افزایش است، به همین علت برای رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به صورت تصادفی از زائرین تست پی سی آر گرفته می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۴۶    
رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر عالم ربّانی مرحوم آیت الله حسن زاده آملی رحمةالله علیه اقامه نماز کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۷    
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، وضعیت شاخص کیفیت هوا را در شش ایستگاه تهران را خطرناک اعلام کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۲    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از وقوع حادثه آتش سوزی در یکی از مراکز تحقیقات خودکفایی سپاه در غرب تهران که به زخمی شدن سه نفر شد ، خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۳    
وزیر خارجه سوریه با اشاره به استقبال این کشور از نزدیکی تهران با کشورهای عربی، گفت که سوریه هیچ ترسی از رژیم صهیونیستی و حامیان آن ندارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۷    
رئیس جمهور ترکیه با هشدار به آمریکا در زمینه خرید سامانه دفاع موشکی ، ابراز امیدواری کرد که ایران و ترکیه در منطقه همکاری بیشتری داشته باشند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۱    
حدود سه ماه است که باشگاه پرسپولیس حقوق کارمندان خود را واریز نکرده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۲    
آجورلو در تماس تلفنی با عارف غلامی که اکنون برای مداوا در قطر حضور دارد، جویای حال این مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۰    
در جلسه امروز هیئت دولت، استانداران منتخب استان های سمنان، یزد و اردبیل از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: تصادف زنجیره ای خودروها در محور نیشابور به سبزوار هفت مصدوم بر جای گذاشت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۱    
تمرینات تیم فوتبال استقلال از فردا (دوشنبه) به طور موقت در ورزشگاه خیریه عمل در غرب تهران برگزار می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۲    
باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت بازیکنن سابق خود به دادگاه عالی ورزش اعتراض کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۳    
هیات اجرایی قرار است از فدراسیون کشتی در حد توان حمایت مالی کند و کمک هایی هم به برخی از فدراسیون ها که حق عضویت سالیانه خود را به فدراسیون های جهانی نپرداخته اند، داشته باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۰    
وزیر حمل و نقل انگلیس امروز از مردم در صف های بنزین خواست، در زمان خرید بنزین نرمال و عادی رفتار کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران از واکسیناسیون جاماندگان اربعین در 6 مسیر از راهپیمایی خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۳    
امروز بورس در دومین روز معاملاتی هفته جاری با روندی مثبت همراه شد و در پایان بازار شاخص کل در محدوده یک میلیون و 424 هزار واحد قرار گرفت. روند بازار روزهای آینده به چه صورت است؟
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۱    
آیت الله جوادی آملی گفت: ایشان آن قدر کتاب شناس و دوست کتاب بود که یک وقتی به من می گفت: من چشمم را می بندم، شما هر کتاب از این کتاب ها را بیاوری، من دست می کشم، می فهمم چه کتابی است!
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۳    
درحالی که رژیم صهیونیستی بعد از نبرد شمشیر قدس تلاش زیادی برای ایجاد یک بازدارندگی مقابل غزه کردند اما شاخص های موجود کاملا عکس این موضوع را نشان می دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۱    
شایعه خودکشی میلاد حاتمی از سوی یک فعال رسانه ای تکذیب شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۳    
برابر تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان فداکاری به صورت افتخاری به شهید علی لَندی تعلق گرفت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۱    
شصت و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به ریاست انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۲    
مدیر سازمان اطلاعات خارجی روسیه معتقد است ایالات متحده در افغانستان شکست خورد زیرا در محاسبه توانایی هایش دچار اشتباه شد و نمی خواست بپذیرد که دیگر قادر به ایفای نقش هژمون جهانی که برای خود تعیین ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۳    
سرمربی جدید تیم نفت مسجد سلیمان امروز به بازیکنان معرفی می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۱    
باشگاه پرسپولیس با وجود توافق های قبلی با یک شرکت هواپیمایی اقدام به شکایت از این شرکت کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۱    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با تأکید بر لزوم ایجاد ثبات در بازار و انجام اقدامات پیشگیرانه از نوسانات ارزی ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۳    
یک روزنامه آمریکایی ورشکستگی رژیم عربستان سعودی در صنعت نظامی را فاش کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۱    
پیشکسوت استقلال معتقد است آبی پوشان بدون مربی هم می توانند در رده های دوم تا چهارم جدول لیگ برتر قرار بگیرند و آنها فقط باید به قهرمانی فکر کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۲    
نتایج یک پژوهش نشان می دهد که گرچه تحت تاثیر کاهش شیوع کرونا از تعداد شاغلین بخشهای آموزش، پست و مخابرات و بهداشت و مددکاری اجتماعی کاسته شده ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۳    
یک دیپلمات انگلیسی در مصاحبه ای مدعی شد این کشور در حال رایزنی در خصوص برنامه هسته ای ایران و بحران یمن است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۷    
وزیر علوم با اشاره به اینکه 30 درصد برون دادهای علمی کشور با مشارکت عرصه بین المللی است، گفت: مرجعیت علمی در کنار دیپلماسی علمی تحقق می یابد و موجب هم افزایی می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۴    
اجتماع جاماندگان اربعین حسینی به همت هیئت میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۱    
به نوشته خبرگزاری کوبا، از آنجا که جو بایدن رئیس فعلی کاخ سفید برخلاف آنچه درباره بازگشت به برجام وعده داده بود، در عمل همان سیاست سلف خود دونالد ترامپ را دنبال می کند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۲    
وزیر خارجه روسیه در سخنان خود برای هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت که همکاری گسترده در سازمان ملل به ویژه در حال حاضر، هنگامی که مشکلات در دستور کار بین المللی در حال افزایش است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۰    
تعرفه هر وعده غذایی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در سال تحصیلی 1401_1400 اعلام و به دانشگاه ها ابلاغ شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۱    
آخرین وضعیت واردات واکسن کرونا از ورود بیش از 71.3 میلیون دُز تاکنون حکایت دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۳    
بازیکنان پرسپولیس امروز تمرین و ریکاوری کردند و دوشنبه هم استراحت خواهند کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۷    
گسترش مناسبات جمهوری اسلامی ایران با آمریکای لاتین در زمینه های سیاسی، اقتصادی و خصوصا فرهنگی- اجتماعی این امکان را به ایران می دهد که به عنوان کشور و ملتی دوست با جوامع لاتین ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۱    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، گفت: جمهوری اسلامی ایران با همه کشورها بنای همکاری و تعامل دارد اما این همکاری باید براساس احترام متقابل و در نظرگرفتن منافع ملت ها باشد و جریان سلطه گر و نظام سلطه بر ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۲    
سازمان نظام پزشکی و کمیته علمی کشوری مدیریت بیماری های واگیردار، برنامه و اولیت بندی تزریق واکسن آنفولانزا را اعلام کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۲    
وضعیت شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۳    
نتایج قرعه کشی رانا پلاس سقف شیشه ای ایران خودرو که امروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد، اعلام شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی طالبان از احتمال تغییر گذرنامه و کارت شناسایی شهروندان افغانستان در آینده نزدیک خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی منصوب کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۲    
علی دهقان منشادی معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: در بیمارستان امام خمینی تهران 107 بیمار مبتلا به قارچ سیاه بستری هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۳    
شاهسونی، رییس گروه سلامت هوا در وزارت بهداشت گفت: به دنبال وزش باد شدید از سمت استان البرز گرد و غبار به سمت تهران حرکت کرده و اکنون شاخص هوا در منطقه 19 تهران به عدد 420 و وضعیت خطرناک رسیده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۱    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به بازآرائی کمیته کشوری کرونا و تجمیع همه کمیته های تخصصی در ذیل آن، در احکامی جداگانه، دبیران کمیته های تخصصی اپیدمیولوژی و پژوهش ، طب ایرانی ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۴    
مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان به این تیم بازخواهد گشت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۸    
معاون آموزش های عمومی و مهارتی واحد نجف آباد گفت: آمار دانش آموزان سمای نجف آباد در سال تحصیلی جدید رشد 20 درصدی داشته است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۵    
شاخص کل بورس در معاملات امروز یکشنبه 4 مهر، با رشد 7 هزار واحدی به یک میلیون و 429 هزار و 142 واحد رسید.ولی دلیل این رشد پس از سپری کردن هفته ای نسبتا بد چیست؟
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۲    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اعلام کرد، اگر از شرایط این باشگاه باخبر بود، مسئولیت مدیرعاملی آن را قبول نمی کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۳    
شاخص کل بورس امروز با رشد 2 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و 424 هزار واحد رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۱    
سخنگو و معاون سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ دولت موقت طالبان، با بیان اینکه تعدادی از کشورها به زودی طالبان را به رسمیت خواهند شناخت گفت طالبان در این باره نامه ای به دبیرکل سازمان ملل ارسال کرده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۲    
وزیر کشور گفت: در روزگاری هستیم که نه از تحریم می ترسیم و نه از آمریکا و در مقابل هیچ کدام نه تنها تسلیم نمی شویم بلکه آنها را به تسلیم شدن وادار می کنیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۳    
هرچندمرز مهران امسال شاهد حضور میلیونی زائران حسینی نیست، اما برای بازگشت زائران از سفر معنوی اربعین در انتظار است تا بتواند خاکش مُزین به عطر بازگشت زائران حسینی شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۷    
کمال کامیابی این روزها در تمرینات پرسپولیس شرایط خوبی پیدا کرده و در کنار سایر پا به توپ شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۱    
باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات مالی سرخپوشان به دنبال استقراض پول است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۲    
رئیس اتحادیه تهیه کنندگان سینما اعتقاد دارد که با شیوع کرونا سینما هم قربانی شده و آمار اکران فیلم ها کاهش یافته است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۲    
بانک تخصصی بخش مسکن سقف های جدید تسهیلات خرید مسکن را به فرابورس ابلاغ کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، رحلت جانگداز آیت الله علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۳    
در این مطلب از جدول یاب برگزیده سخنان پر گهر علامه ذوالفنون حسن حسن زاده آملی را که در کتاب الهی نامه شرح گردیده است در اختیار شما دوست داران اهل دل قرار داده ایم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۳    
حبیب کاشانی عضو شورای شهر بشدت علاقه مند است دوباره مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده بگیرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی درگذشت آیت الله علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۴    
قیمت سکه، دلار و طلا روز یکشنبه 4 مهرماه در بازار تهران مشخص شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۱    
بررسی آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت نشان می دهد نرخ ابتلا به کرونا نسبت به ابتدای ماه 34 درصد کاهش یافته است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۳    
هنرمند پیشکسوت عرصه سینما، تلویزیون، دوبلاژ ایران لحظاتی پیش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا چشم از جهان فروبست.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۷    
راهنمای پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی پیوسته براساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۷    
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد نتایج پروژه ملی آسیب شناسی آموزش مجازی را برای روسا و معاونین آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی مراکز استان های کشور ارائه داد.
  • ۱