جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آبان 1399 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1399 
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۵    
ایسنا/ایلام سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: هشت آرایشگاه زنانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و فعالیت عادی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۸    
ایسنا/یزد فرماندار خاتم با اشاره به ارتقای دهستان چاهک به بخش، از تخصیص تاکنون 17 میلیارد ریال به طرح بهسازی مسیر کمربندی چاهک که چهار سال از آغاز عملیات آن می گذرد، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۹    
شرکت کنندگان در وبیناری که به مناسبت هفته وحدت به همت رایزنی فرهنگی ایران در عراق برگزار شد، بر لزوم اتحاد علماء و اندیشمندان امت اسلام در برابر هتاکی به ساحت پیامبر اسلام(ص) و دفاع از مسئله فلسطین ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۷    
معاون امور فرهنگی کمیته امداد با اشاره به حمایت این نهاد از 756 هزار دانش آموز نیازمند در سراسر کشور، گفت: 6 هزار دانش آموز نخبه از حمایت های تحصیلی و فرهنگی کمیته امداد برخوردار هستند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۶    
ایسنا/زنجان رئیس اتاق اصناف زنجان از پلمب 62 آرایشگاه متخلف زنانه در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۳:۴۰    
اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام اینکه معاملات غیرفیزیکی طلا و سکه موسوم به معاملات فردایی و کاغذی غیرقانونی است، به دلالان این نوع معاملات هشدار داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۱    
ایسنا/اصفهان براساس جدیدترین اعلام نظام رتبه بندی تایمز 2021، دانشگاه های کاشان، صنعتی اصفهان، اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در میان برترین دانشگاه های جهان قرار دارند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۴:۰۰    
آلودگی هوا معضلی است که در فصول سرد سال اهمیت بیشتری پیدا می کند چرا که همزمان با پدیده وارونگی دما غلظت الاینده ها به ویژه ذرات معلق افزایش پیدا می کند و تنفس را برای شهروندان شهرهای بزرگ کشور ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۰:۳۵    
در روزهایی که به سبب افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور و با بحرانی شدن وضعیت تهران، بسیاری از مراکز فرهنگی و هنری تعطیل هستند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۵    
ایسنا/گیلان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان گفت: اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در رشته های نقاشی، تصویرسازی، کلاژ ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۲    
در سی ودومین نمایشگاه بین المللی فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات ناوبری روسیه 9 شرکت دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق فعال ایرانی آخرین دستاوردهای فناوری خود را عرضه کردند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۵    
ایسنا/یزد سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به غربالگری قریب 27 هزار کارگر در زمینه ویروس کرونا، از دورکاری و تغییر شغل چهار هزار کارگر آسیب پذیر از کرونا در این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۲    
ایسنا/اصفهان دبیر دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر از رقابت 55 نماکار از سطح کشور در دومین مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در اصفهان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۶    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس مصوبه ستاد اقتصادی دولت، مسئولیت تأمین نهاده های زراعی، باغی، دامی و همچنین تنظیم بازار مرغ، تخم مرغ و گوشت در سطح عمده فروشی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) با اشاره به دشمنی امریکا با نظام اسلامی ایران فرمودند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۹    
مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از برگزاری نخستین کنگره دانشگاه و کووید 19در روزهای 17 و 18 دی ماه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۷    
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده برای ترخیص فوری کالاهای اساسی، ضروری و مواد اولیه تولید در گمرک ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۸    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از ابلاغ 12حکم اصلاح ساختار برای تحول در بودجه 1400 به سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۵    
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: برنامه ریزی های لازم جهت مذاکره با شبکه اجتماعی شاد برای تدریس کتاب های فرهنگ شهروندی در قالب این برنامه انجام شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه ضمن تکذیب توقف مذاکرات ایران و چین تا اعلام نتیجه انتخابات آمریکا، گفت: دو کشور درباره جزئیات قرارداد در حال گفت وگو هستند و نتایج حاصل شده اعلام می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۷    
بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تاکنون یک هزار و 650 میلیارد ریال تسهیلات به این کسب وکارها پرداخت کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۹    
ایسنا/اردبیل بر اساس محدودیت هایی که توسط ستاد استانی مدیریت کرونا اتخاذ شده، برگزاری مراسم و مهمانی های خانوادگی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری و در نتیجه انتشار کنترل نشده ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۹    
ایسنا/فارس دوازدهمین کنگره قلب و عروق خاورمیانه و پنجمین همایش مداخلات پیچیده قلبی، با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و متخصصان قلب و عروق، به میزبانی شیراز و به شکل وبینار، برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۰    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته و هم اکنون (14 ابان ماه) در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار داشته است و تداوم این شرایط تا فردا پیش بینی می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۵    
ایسنا/یزد معاون درمان وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی از پایین تر بودن میزان فوتی های کرونایی استان در مقایسه با میانگین کشوری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۰    
ایسنا/کرمان رییس اتاق اصناف کرمان گفت: طبق هماهنگی انجام شده با جانشین ستاد استانی کرونا و به دلیل موفقیت طرح یاد شده ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۳    
ایسنا/اردبیل رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از ارائه خدمات مرکز درمان ناباروری قفقاز در سه شیفت صبح، عصر و شب خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۵    
ایسنا/اصفهان مقاله محقق دانشگاه صنعتی اصفهان در نشریه Advanced Materials با ضریب تاثیر 27 به چاپ رسید.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۹    
ایسنا/هرمزگان از ابتدای اعمال محدودیت های سفر تا روز گذشته(13 آبان ماه) از ورود 970 خودور پلاک غیر بومی به بندرعباس جلوگیری شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۷:۵۰    
سفیر ایران در باکو گفت: مسئولیت ناامنی از کابل تا وین بر عهده آمران و عاملان ترور ناجوانمردانه کسی است که شجاعانه با داعش جنگید.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۱:۵۴    
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: آمریکا با انجام اقدامات متخلفانه قرار موقت الزام آور دیوان دادگستری بین المللی را نقض کرده است که این کار، مسئولیت بین المللی به همراه دارد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۰:۲۹    
دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام کرد که کالاهای اساسی و مواد اولیه واحدهای تولیدی با اخذ تعهد از واحدهای واردکننده و پس از پرداخت عوارض قانونی تا حد 90 درصد ترخیص می شود تا کالاهای رسوبی در گمرکها وارد ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۰:۰۸    
ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس آخرین آمار و اخبار وضعیت شهرستان های استان مرکزی از لحاظ میزان شیوع کرونا در دوازدهم آبان ماه 99، شهرستان های اراک ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۰:۰۵    
ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش با تایید خبر بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۰:۰۱    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین گفت: آمریکا سرمنشاء بسیاری از مشکلات جهان امروز است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۹    
ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: شهرداران استان برای ایجاد درآمد پایدار برای عمران و آبادانی شهرستان های زیر پوشش خود تلاش کنند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از تسریع در ترخیص کالاهای رسوبی گمرک با دستور ویژه رییس جمهور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۴    
جو بایدن در کمپین انتخاباتی اش در فیلادلفیا گفت: اگر شما مرا انتخاب کنید، رییس جمهوری همه خواهم بود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۳    
ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان دارای استعدادها و ظرفیت های فراوان ترانزیت و تجارت، مرز و ظرفیت های بالقوه معدنی می باشد که غفلت از این توانمندی ها باعث شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۱    
ایسنا/خوزستان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از ریزش کوه در منطقه منبع آب اهواز خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۴۰    
ایسنا/ایلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه های تردد شمار در بیست و چهار ساعت گذشته بیش از 57 هزار خودروی سبک و سنگین در جاده های استان تردد ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۸    
دونالد ترامپ ارزیابی خود را از وضعیت رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در اختیار حامیانش قرار داده و گفته است که وی "اخبار خوبی" را از تعدادی از ایالت های تاثیرگذار شنیده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۸    
ایسنا/ایلام اداره کل بهزیستی استان ایلام از تعطیلی مهدهای کودک در 10 شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۱    
ستاره سابق فوتبال آرژانتین به دلیل مشکل مغزی جراحی خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۵    
گروه تروریستی داعش مدعی شده مسئولیت حمله شب گذشته در وین بر عهده یکی از عوامل این گروه است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۴    
نشست علمی نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وحدت و امنیت جهان اسلام با محورهای مرتبط با شخصیت فردی، اجتماعی و جهانی سردار شهید سلیمانی حول محور وحدت برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حمله تروریستی به دانشگاه کابل، گفت: جوانان مجاهد افغانستانی سرانجام بانیان تروریسم و اشغال را در افغانستان ریشه کن خواهند کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۹    
دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک گفت: باشگاه های لیگ تکواندو فقط زورشان به ورزشکار می رسد و سازمان لیگ هم حقی برای ورزشکاران قائل نیست.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۸    
ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: 13 راننده متخلف در این استان که شیوه نامه طرح محدودیت تردد در شهرستان بجنورد و تذکرات پلیس را نادیده گرفته بودند، جریمه شدند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۰    
به دنبال تاکید مقام معظم رهبری بر هماهنگی دستگاه ها برای تامین نیاز بازار و ایجاد تعادل در قیمت ها، معاون فنی گمرک اعلام کرد که امروز طی جلسه ای فوق العاده توسط ستاد تنظیم بازار به ریاست وزیر صمت ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۳۴    
قهرمانان نخستین دوره مسابقات دو "اتلون" نخبگان قهرمانی کشور مشخص شدند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۴    
ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره حفاظت محیط زیست میانه از نجات هشت راس خوک وحشی که در کانال آبرسانی سد آیدوغموش این شهرستان گرفتار شده بودند خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۲    
ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: درمان بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی، دقیق تر از سایر استان ها انجام شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۱    
شبکه خبری سی ان ان نمودار و نقشه ای تهیه کرده که بر اساس آن بایدن به صورت پیش فرض و بالقوه دارای 203 رای و ترامپ دارای 125 رای الکترال است و رقابت این دو بر سر 210 رای الکترال باقیمانده در ایالت های ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۸    
ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز، آخرین خبرها از محدودیت های کرونایی در این شهرستان را تشریح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۵۵    
8 بازیکن با تراکتور قرارداد جدید امضا کردند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۸    
در بریتانیا اعلام شده است که احتمال حمله تروریستی در این کشور از "بالقوه" به "شدید" افزایش پیدا کرده که معنی آن این است که احتمال چنین حمله ای بالاست.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۷    
ایسنا/ایلام دوچرخه سوار ایلامی عضو فعال جوانان جمعیت هلال احمر به مناسبت هفتاد و سومین سالروز سازمان جوانان با شعار همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا در اولین سفر خود مسیر ایلام تا ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۷    
ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بستری 287 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ،با انتشار توییتی ضمن استفاده از هشتگ "جان_پدر_کجاستی" حوادث تروریستی اخیر در افغانستان را محکوم و با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۰    
رئیس سازمان زندان ها همزمان با روز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) با حضور در زندان رجایی شهر، با زندانیان این مرکز دیدار و گفتگو نمود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۲۲    
ایسنا/گلستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از مهار اولیه آتش سوزی در ارتفاعات جنگل توسکستان خبرداد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۱    
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آمریکا اعلام کرده کسانی که کرونا مثبت هستند هم می توانند پای صندوق های رای حاضر شوند، به شرط آن که تمام موارد لازم را رعایت کنند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۵۰    
وزیر موقت امنیت داخلی آمریکا امروز سه شنبه گفت، هیچ مدرکی دال بر نفوذ یک "عامل خارجی" در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا وجود ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۰    
الریان درحالیکه برای نخستین بار بازیکن ایرانی خود را در اختیار داشت توانست برابر الاهلی به پیروزی دست پیدا کند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۴    
سرگئی لاوروف در گفت وگو با روزنامه روسی کومرسانت گفت نزدیک به 2000 مزدور خارجی در جنگ قره باغ حضور دارند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۴    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پی حمله تروریستی کابل که منجر به شهادت تعدادی از اساتید و دانشجویان نیز شد، ضمن تسلیت به دولت و ملت بزرگ افغانستان، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۲۷    
تصویر بانوی اول، ملانیا ترامپ که شخصاً در پالم بیچ، فلوریدا رای می دهد، بسیار پر بیننده شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۱۷    
ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از توزیع 30 هزار بسته کمک معیشتی در سال روز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) در مناطق حاشیه شهر مشهد خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۱۳    
ایسنا/کردستان هفته وحدت، یادآور ولادت رسول خوبی ها حضرت محمد مصطفی(ص) آخرین فرستاده پروردگار است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۴    
دانشگاه "تورنتو" کانادا میزبان رقابت جهانی "هوش مصنوعی" برای تغییرات آب وهوا می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۴    
شهردار منطقه 9 تهران از احداث بزرگ ترین پارک دوستدار کودک پایتخت در این منطقه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۱    
یک کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: ترامپ تلاش می کند تا با کسب رضایت لابی پشت پرده صهیونیسم بتواند دوباره به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۳۱    
جو بایدن سه شنبه صبح همراه خانواده اش به کلیسای محلی سنت جوزف در شهر برندیواین ایالت دلاور رفت.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۵    
ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که درخواست های آمریکا توقف ناپذیر است و تمامی ندارد، اظهار کرد: ما در برجام دیدیم، کشورهای اروپایی نیز کنار آمریکا بودند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۳    
ایسنا/خراسان رضوی رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پیشرفت قطعه دوم محور کاشمر به شادمهر به دلیل توان کم مالی پیمانکار و عدم تخصیص اعتبارات لازم قابل قبول نیست.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۱    
روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در پی دستور رهبر انقلاب برای برخورد با گرانی کالاها، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این سازمان علاوه بر اقدامات فوری برای افزایش هماهنگی میان دستگاه های مسئول ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۷    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان صدا و سیما درخواست کرد با توجه به شیوع کرونا هرچه سریع تر نسبت به توقف پروژه های سینمایی اقدام کنند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۸    
ایسنا/لرستان مدرس حوزه و دانشگاه با بیان این که استکبارستیزی و نفی طاغوت ریشه قرآنی دارد و در آموزه های دینی ما بر ایستادگی در مقابل ظلم تاکید شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۲    
دو دادستان کل پیشین آمریکا نسبت به نپذیرفتن نتیجه انتخابات هشدار دادند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۹    
ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس ارشد مطالعات زنان با اشاره به روز جهانی زنان خانه دار و با بیان اینکه در پژوهش هایی که در ایران درزمینه مقایسه کیفیت زندگی زنان خانه دار و زنان شاغل ارائه شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۱    
دونالد ترامپ ساعاتی پس از بازگشت به کاخ سفید از کمپین های فشرده خود، در مصاحبه ای تلفنی گفت که "حس خوبی" درباره روز انتخابات دارد و مدعی شد "دست کم 306 رای الکترال" به دست خواهد آورد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۱    
دادگاه عالی کیفری بحرین 51 نفر را به پیوستن به یک ''گروه تروریستی'' متهم کرد و مدعی شد که آنها مرتبط به ایران هستند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۴۴    
میلاد زکی پور به صورت رسمی به گل گهر سیرجان پیوست.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۴۱    
اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون و ماشین های صنایع غذایی کارگاه آموزش مجازی نرم افزار کتیا (CATIA) در کشاورزی را برگزار می کند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۳۴    
در شرایطی که نظرسنجی ها نشان می دهند دونالد ترامپ برای برد در برخی از ایالت های تعیین کننده ای که نقش مهمی در پیروزی انتخاباتی او در سال 2016 داشتند، دست و پا می زند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۳۱    
وزارت خارجه کشورمان از برگزاری نشست ایران، روسیه و هند درباره افغانستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۸    
ایسنا/بوشهر شهردار بندر بوشهر در جلسه بررسی مسائل تیم شاهین شهرداری بوشهر با حضور مدیرعامل و سرپرست تیم و دیگر اعضا بر حضور مقتدرانه تیم شاهین در لیگ دسته یک فوتبال کشور تإکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۲    
دولت ژاپن نشان خورشید تابان، انوار زرین و سیمین (Kyokujitsu Sokosho) را به شهره گلپریان مترجم و تهیه کننده ایرانی اعطا کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۱    
ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان مرند از قتل یک زن سالخورده و دستگیری قاتل در کمتر از سه ساعت، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۸    
ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مبلغ 40 میلیارد ریال جهت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در شهرستان اردستان اختصاص یافته است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۷    
هفته نخست رقابتهای لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور با برتری تیم های دریاچه ارومیه، بیمارستان نیکان و صنایع بازیافت راتا شمال به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۵    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نهاجا با وجود تحریم های همه جانبه کشورمان، با موفقیت کامل برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۵    
‫بگفته رئیس فراکسیون زنان مجلس، به منظور ‬حمایت از خانواده ایرانی در تسریع امر فرزندآوری، نمایندگان یازدهمین دوره مجلس به اصل هشتاد و پنجی شدن‫ طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده رأی مثبت دادند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۵    
ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: تاکنون اطلاعات و سوابق کامل 17 هزار باستانی کار از 31 استان جمع آوری و در سامانه فدراسیون ثبت شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۵    
رابعه اسکویی که به گفته خودش کرونا را از نوع خفیف آن گرفته است، می گوید پس از گذراندن دوره قرنطینه به سر کار بازمی گردد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۱    
ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد 16 هزار و 937 نفر خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۳    
نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که فاز عملیاتی آن طی دو روز انجام شد، عصر امروز سه شنبه (13 آبان) با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.