جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آبان 1399 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1399 
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۷    
ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از هشدار هواشناسی، بارش باران و آبگرفتگی معابر در این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۵    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علمی_کاربردی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش 206 دانشجوی دختر و پسر بومی در این دانشگاه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۹    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت:باید در راستای گرامیداشت این حماسه عظیم از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کرده و یاد و خاطره شهدای سوسنگرد را جاودان نگهداریم.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس گفت: در عملیات فرهنگی اجتماعی حاج قاسم سلیمانی پیشنهاد شد هر هیئات مذهبی در استان فارس زمینه خرید و تامین یک کپسول اکسیژن را فراهم کند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۳    
ایسنا/اردبیل در پی افزایش بی سابقه تعداد مبتلایان و فوت شدگان بیماری کووید 19، با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا از سه شنبه 20 آبان مشاغل گروه های 2 ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۴    
فرماندار شهرستان ملارد با اشاره به گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرستان ملارد از درخواست این شهرستان برای اعمال محدودیت فعالیت اصناف از ساعت 18 به ستاد استانی مبارزه با کرونا خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۸    
شرایط شرکت در بخش فیلم های موبایلی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۹    
ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، از اجرای طرح پاییزه کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: 28 کتابفروشی گیلان در این طرح مشارکت دارند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۳    
ایسنا/ایلام مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: در راستای بهینه سازی فرآیندها با رویکرد کاهش مراجعات، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۲    
ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند اصلاح جدی در ساختار برخی نهادهای انقلابی هستیم.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۳    
محققان می گویند فناوری چاپ سه بعدی ترکیبی به ترمیم غضروف آسیب دیده زانو کمک می کند و با استفاده از جوهرهای زیستی ترکیبی جدید می توان برای چاپ سه بعدی غضروف جایگزین در زانو استفاده کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۸    
جلد نخست سیر تا احمق: شناخت موجود ناشناخته همراه با نسخه نجات مهدی جمشیدی منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۹    
شرایط و نحوه ثبت درخواست وام های دانشجویی دانشگاه تهران در نیم سال اول 1400-1399 اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۱:۰۸    
تمام شاخص های مهم بورسی دو طرف آتلانتیک سبزپوش شدند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۱    
بعد از این که معترضان در ایروان به نخست وزیر ارمنستان که توافقنامه صلح را امضا کرده است، اولتیماتوم دادند پارلمان تشکیل جلسه فوق العاده داد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان از برکناری ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۴    
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی بیان کرد: باید همواره تلاش کنیم تا راه سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی نمونه برای آیندگان ادامه دار باشد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۶    
ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با گله احشام در کمربندی شهرستان مراغه، 17 راس گوسفند تلف شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۶    
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز توان عملیاتی این یگان را ارزیابی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۸    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت نیروهای مسلح تکیه بر توان بومی و ارتقاء بازدارندگی دفاعی کشور است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۳    
برخی از متخصصان و مقامات اسپانیایی از مردم خواسته اند که در اتوبوس و مترو سکوت کنند چرا که با کمتر حرف زدن، ذرات معلق کمتری از دهان خارج می شود و امکان سرایت ویروس نیز کمتر می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۶    
معاون خدمت شهری شهرداری قم گفت:درختان زیتون، انجیر و انار که در قرآن از آن ها یاد شده، همچنین درخت سرو که نماد آزادگی است و تمامی این ها با اقلیم قم تناسب دارند، در بوستان یادمان شهدا کاشته می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۷    
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برنامه های این سازمان در بیست وهشتمین دوره هفته کتاب از جمله پویش 2020 به منظور نهادینه سازی ساعت 20 به عنوان ساعت کتابخوانی خانواده ها خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۶    
ایسنا/هرمزگان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان از آغاز اجرای طرح 3070( ارائه سی خدمت به صورت غیرحضوری برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی) همزمان با سراسر کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۳    
با پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رسانه ای در دنیا نیست که به این موضوع نپردازد و به بهانۀ آن زندگی شخصی و سیاسی و اجتماعی چهل و ششمین رییس جمهوری ایالات متحده را نکاود تا نکتۀ تازه ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۲    
ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهرستان سرمایه گذاری 160 میلیارد ریالی انجام شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۶    
ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، گفت: شهرستان سراب، قطب تولید شیلات استان بوده و مقام اول و دوم استان را به خود اختصاص داده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۵    
ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: اسناد تدبیر و توسعه این استان که از حدود هفت سال قبل تدوین شد، در مجموع 55 درصد عملیاتی شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۰    
ایسنا/زنجان مسئول باغبانی جهادکشاورزی ابهر گفت: ترویج کشت محصولات کم آب می تواند نقش موثری در مدیریت بحران آب در بخش کشاورزی داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۲    
ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، خواستار ارتباط و همکاری هرچه بیشتر صنایع و مراکز علمی و آموزشی با منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۴    
براساس آمار عملکرد هفت ماهه شرکت های بزرگ فولادی که توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و همچنین وزارت صمت منتشر شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۲    
ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: اختلاف نظر روی مسائل کلی و عمرانی و تخصصی خوب است اما اگر اختلاف نظر بر سر مسائل قومی و قبیله ای باشد کار بدی است و باعث توقف فعالیت ها می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۸    
محققان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بر اساس شواهد موجود می گویند: به نظر نمی رسد واکسن ام ام آر بتواند به عنوان جایگزینی برای واکسن در حال ساخت برای کووید-19 در نظر گرفته شود ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۶    
معاون توسعه منابع انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با مهم دانستن امر آموزش در حوزه محیط زیست گفت: متاسفانه در کشور آنطور که باید به مسئله آموزش و تحقیق در حوزه محیط زیست توجه نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۵    
ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان از افتتاح سه باب کتابخانه عمومی، همزمان با هفته کتاب در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۳    
ایسنا/البرز عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: اگر فردی با بیماری زمینه ای در ابتدا دچار علائم خفیف بیماری کووید می شود نباید فکر کند بیماری در حال خاموشی است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۶    
ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف بیش از 60 تن انواع خوراک دام قاچاق به ارزش 7 میلیارد و 400 میلیون ریال در ایست بازرسی خمه شهرستان الیگودرز خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۱    
ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری سلسله گفت: محدودیت های عمومی مقابله با کرونا به ویژه نسبت به برگزاری مراسم عزا و عروسی در این شهرستان تشدید شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۹    
ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:طرح مساله کردن در آموزش و پرورش راحت اما حل مسأله دشوار بوده و ما باید به جای طرح مسأله به دنبال حل آن باشیم ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۷    
ایسنا/لرستان مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: 5500 هکتار از اراضی شهرستان تحت پوشش آبیاری نوین است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۵    
ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته بازرسی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت : کمیته بازرسی با متخلفان در حوزه ورزش های رزمی، برخورد جدی خواهدکرد و تخلف ها، 6ماه تا یک سال تعلیق به همراه خواهدداشت.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۳    
ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با اتمام ساخت پروژه خواف – هرات و اتصال آن به بندر چابهار از طریق راه آهن سراسری به بندر چابهار مسیر به صرفه و اقتصادی برای ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۲    
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در پی انتقادات مطرح شده به آثار نصب شده در خانه هنرمندان با بیان اینکه به نقدها احترام می گذاریم ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۸    
با افزایش خریدهای الکترونیکی در روزهای شیوع کرونا، کاربران در فضای آنلاین لازم است نکات امنیتی را هنگام حضور در این فضا رعایت کنند و فریب تبلیغات اغواکننده فروش کالا در شبکه های اجتماعی را نخورند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۴    
ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: طبق آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۱    
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجانشرقی سهمیه استان از طرح مسکن ملی را 40 هزار واحد عنوان کرد و گفت: بیش از 17 هزار واحد این سهمیه در شهر جدید سهند احداث خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۱    
ایسنا/فارس رئیس ستاد مبارزه با کرونای شیراز تاکید کرد که رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در موضوع مقابله با شیوع بیماری کرونا و دستورالعمل های ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با این بیماری ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۲۶    
مدیر امور بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری وبیناری برای آشنایی با موافقتنامه موقت تجارت آزاد بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۹    
آمار جهانیِ مبتلایان به کووید 19 به 51 میلیون و 820 هزار و 423 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 279 هزار و 694 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۹    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه موزه باستان شناسی یاسوج گفت: اعتبار مورد نیاز برای تجهیز ساختمان موزه یاسوج تامین می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۷    
ایسنا/ایلام کارخانه اکسیژن دره شهر یک ماه مهلت دارد تا پس از دریافت تسهیلات نسبت به فعال سازی اقدام نماید
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۷    
ایسنا/قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: همزمان با هفته کتاب بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در قزوین برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۶    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح واکسیناسیون رایگان بروسلوز (تب مالت) در جمعیت گاو و گوساله استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۴    
ایسنا/آذربایجان شرقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: علی پیروزمنش، سرپرست این اداره کل، در قرنطینه خانگی به سر می برد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۷    
ایسنا/ایلام معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: کارفرمایانی که فارغ التحصیلان دانشگاهی را جذب کنند 2 سال از حق بیمه سهم خود برای بکارگیری هر تعداد نیروی جدید ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۱    
مسئول رسیدگی به تخلفات انتخاباتی آمریکا در اعتراض به درخواست وزیر دادگستری مبنی بر رسیدگی به شکایات انتخاباتی استعفا کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۹    
گروه های فلسطینی شهادت "کمال ابو وعر" اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان در زندان رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۰    
ایسنا/آذربایجان شرقی مسائل آموزش عالی دانشگاه های آذربایجان شرقی با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، بررسی شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۳۷    
ایسنا/زنجان رئیس کل دادگستری استان زنجان از عفو و یا تخفیف مجازات 69 زندانی در زنجان با عفو رهبری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۲۶    
ایسنا/هرمزگان رئیس اتحادیه صنفی گوشت و پروتئین شهرستان بندرعباس گفت: قیمت مصوب گوشت قرمز گوساله و گوسفند از اول آبان در بندرعباس اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۶    
ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: هرگونه برداشت مجدد از خاک سرخ و فعالیت مجدد معدن منوط به هماهنگی با دستگاه های متولی و نظر کارشناسی است
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۵    
ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به حادثه آتش سوزی توسکستان، گفت: باور داریم که مدیران ما افراد متخصصی هستند اما باید با اقتدار فرماندهی و مدیریت میدان را به دست گیرند تا با برنامه ریزی درست در ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۳    
رییس دانشگاه تربیت مدرس علت مشکلات ایجاد شده در سامانه آموزش مجازی دانشگاه (LMS) را حجم بالای ترافیک و عدم انجام برخی از تنظیمات عنوان کرد و گفت: مشکل به سرعت در حال رفع شدن است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۲    
ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضرورت دارد دانشگاه ها ضمن آسیب شناسی آموزش مجازی و حل مشکلات موجود در این زمینه تدابیر بهتری در خصوص آموزش در ایام کرونا ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۱    
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه از عدم امکان نوسازی اتوبوس ها به دلیل مشکلات ناشی از تحریم، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۰    
ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر به میزان 2200 کیلوگرم در شهرستان نی ریز خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۷:۵۶    
ایسنا/مازندران فرماندار ساری گفت: روال قانونی رسیدگی به پرونده شهردار ساری باید طی شود تا پس از آن اعضای شورا برای انتخاب سرپرست و پس از آن شهردار ورود پیدا کنند و گمانه زنی ها در ارتباط با معرفی ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۷:۴۸    
ایسنا/مازندران مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:دهکده الگویی در همه روستاهای مازندران قابل راه اندازی است ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۷:۴۷    
ایسنا/سیستان و بلوچستان قائم مقام مجری طرح 46 هزار هکتاری آبرسانی منطقه سیستان گفت: از اواخر شهریورماه سال جاری تاکنون طبق برنامه ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۷:۲۸    
ایسنا/مازندران معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: اداره کل صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، اتحادیه ها ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۷:۲۰    
ایسنا/مازندران مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: در 6 ماه اول سال یکی از برجسته ترین کارها، اقدام به نصب واحدهای سیکل ترکیبی جدید است که حدود 24 هزارمیلیارد ریال پروژه را در بر می گیرد و برنامه ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۷:۱۰    
ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: متاسفانه در این مدت، 362 بیمار کووید 19 در بابل با تشخیص قطعی مثبت کرونا جان خود را از دست دادند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۲:۵۶    
ایسنا/بوشهر با توجه به آغاز محدودیت های اعلام شده توسط ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر، مطابق مصوبات ستاد ملی و استانی، محدودیت ها برای مشاغل گروه های 2 ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۵    
ایسنا/قم نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: نباید به دست های شکسته و پوسیده آمریکا امید بست، به ویژه آن دستانی که جسارت کردند و سردار سلیمانی را به شهادت رساندند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۰    
اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد مسابقات جهانی 2020 در صربستان لغو شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۸    
ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: استان ایلام در مدیریت بحران مانند سیل و اربعین موفق عمل کرده است و امیدواریم در شرایط بحران کرونا نیز بتوانیم با همکاری مردم به نقطه مناسبی برسیم.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۳    
ریچارد گاندرمن در سایت کانورسیشن دات کام می نویسد، آمار کسانی که با کلاشنیکف کشته شده اند از شمار قربانیان سلاح های دیگر پیشی می گیرد و تا امروز نزدیک به 100 میلیون از آن ساخته و دست به دست شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۰    
چهارمین نشست رایزنی های سیاسی معاونان وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و هلند روز سه شنبه (20 آبان 1399) به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۸    
آخرین جلسه از سلسله جلسات ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه عصر امروز(سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و برنامه ادغام این بانک ها و موسسات اعتباری به ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۷    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در وبینار مشکلات جهان معاصر: نفرت پراکنی، افراط گرایی، تروریسم، اسلام هراسی و تعرض ارمنستان به آذربایجان ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۷    
ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از معرفی یک شرکت تعاونی کشاورزی متخلف به اتهام عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۳    
معاون فنی گمرک از ابلاغ لیست 3428 قلم کالا به گمرکات برای ترخیص کالا خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۲    
ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: هر تصمیمی که در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گرفته می شود در راستای حفظ سلامت مردم است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمهوری ارمنستان تصریح کرد: از طریق رسانه ها در جریان بیانیه سه جانبه در خصوص قره باغ قرار گرفتم و در هیچ بحث و رایزنی مربوط به آن مشارکت نداشتم ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۶    
ایسنا/اصفهان فرماندارخمینی شهر گفت: از 20 آبان تا 20 آذر ماه در خمینی شهر به مدت یک ماه صرفا مشاغل گروه یک می توانند بعد از ساعت 18 فعالیت داشته باشند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۳    
ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی بر افزایش نظارت ها در حوزه مبارزه با قاچاق احتمالی دارو، واکسن و اقلام پیشگیری از کرونا در سطح استان تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه می خواهیم این استان را به نخستین استان کشور که فاقد نیاز به مسکن است معرفی کنیم ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۵    
ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان،گفت: پدافند هوایی این شهرستان امنیت جنوب کشور را تضمین کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۴    
پس از مذاکرات اولیه در خصوص بحران ناشی از شیوع بیماری کووید 19، نشست مشترکی با حضور روسا و جمعی از مسوولان و اعضای هیات علمی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی و مرکز پزشکی ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۹    
سرمربی اروگوئه ای الریان از ادامه همکاری با این تیم انصراف داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۹    
قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه 5 دانشگاه کشور در میان دانشگاه های برتر نظام رتبه بندی QS قرارگرفتند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۵    
در حالی که کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز (سه شنبه) جلسه ای را برای تصویب توافقنامه سازش با بحرین برگزار کرده است، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می گوید ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۳    
روزنامه عربستانی ادعا کرد در صورت جدایی ستاره پرتغالی یوونتوس در تابستان، احتمال حضور او در لیگ عربستان بالا است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۸    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد تحریم های جدیدی را علیه برخی اشخاص و نهادهای مرتبط با ایران وضع کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۶    
ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: از امروز و با مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیتی در فعالیت مشاغل غیرضرور در شهر اردبیل اعمال می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۲    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه به زودی اتفاقات خوبی در گروه ایران خودرو اتفاق خواهد افتاد ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۸    
ایسنا/اصفهان در وبینار حریم کودک در فضای مجازی که به همت شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان بعد از ظهر امروز (سه شنبه_20 آبان ماه) برگزار شد، موضوعاتی همچون خطرات فضای مجازی برای کودکان ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۸    
بشار اسد امروز، سه شنبه اظهار کرد: کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان گامی ریشه ای در روندی خواهد بود که دولت قصد بستن این پرونده را دارد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۲    
چهارمین دور مذاکرات سیاسی ایران و هلند میان معاونان وزاری خارجه دو کشور برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۹    
ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ضمن تأکید بر این که دهیاران عمران و آبادانی روستاها را بیش از پیش مدنظر قرار دهند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۹    
ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می شود در سال جاری 24 هزار تن ماهی در استان تولید شود که این عدد نسبت به سال گذشته با افزایش 10 ...