شنبه ۲۶ خردادساعت ۲۱:۵۳Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 3 اسفند 1396 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1396 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1396 ایستا نیوز 31 خرداد 1396 ایستا نیوز 31 تیر 1396 ایستا نیوز 1 مرداد 1396 ایستا نیوز 1 شهریور 1396 ایستا نیوز 1 مهر 1396 ایستا نیوز 30 آبان 1396 ایستا نیوز 1 آذر 1396 ایستا نیوز 30 دی 1396 ایستا نیوز 30 بهمن 1396 ایستا نیوز 1 اسفند 1396 ایستا نیوز 2 اسفند 1396 ایستا نیوز 3 اسفند 1396 ایستا نیوز 4 اسفند 1396 ایستا نیوز 5 اسفند 1396 ایستا نیوز 6 اسفند 1396 ایستا نیوز 7 اسفند 1396 ایستا نیوز 8 اسفند 1396 ایستا نیوز 9 اسفند 1396 ایستا نیوز 10 اسفند 1396 ایستا نیوز 11 اسفند 1396 ایستا نیوز 12 اسفند 1396 ایستا نیوز 13 اسفند 1396 ایستا نیوز 14 اسفند 1396 ایستا نیوز 15 اسفند 1396 ایستا نیوز 16 اسفند 1396 ایستا نیوز 17 اسفند 1396 ایستا نیوز 18 اسفند 1396 ایستا نیوز 19 اسفند 1396 ایستا نیوز 20 اسفند 1396 ایستا نیوز 21 اسفند 1396 ایستا نیوز 22 اسفند 1396 ایستا نیوز 23 اسفند 1396 ایستا نیوز 24 اسفند 1396 ایستا نیوز 25 اسفند 1396 ایستا نیوز 26 اسفند 1396 ایستا نیوز 27 اسفند 1396 ایستا نیوز 28 اسفند 1396 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۸    
ایستانیوز:تسهیلات پرداختی بانک ها طی 11 ماهه سال 1396 به بخش های اقتصادی مبلغ 5194.0 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 418.2 هزار میلیارد ریال معادل 8 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۰    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس ماده مربوط به اصلاح نظام پرداخت بیمه سلامت را از بودجه سال 97 حذف کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۰    
ایستانیوز:در بازار آزاد تهران، قیمت هر دلار آمریکا به 4467 تومان رسید، ضمن اینکه نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم یک میلیون و 554 هزار و 300 تومان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
ایستانیوز:سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شفافیت، انضباط مالی، عدالت و نظارت مجلس را از ویژگی های مهم بودجه سال 97 دانست و گفت: بازپرداخت وام ازدواج 15 میلیونی 5 ساله شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۹    
ایستانیوز: کارت های هدیه بانک صادرات ایران، ضمن سهولت در صدور، تنوع در طرح با مبالغ دلخواه، حق انتخاب گسترده ای را برای متقاضیان این کارت ها فراهم می آورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۹    
ایستانیوز:گمرک ایران اعلام کرد: انواع خودرو وارداتی در 11 ماه امسال به 66 هزار و 196 دستگاه به ارزش یک میلیارد و 756 میلیون و 708 هزار دلار رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:168 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به رئیس مجلس از زحمات و تلاش های دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی قدردانی کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۰    
ایستانیوز:ممکن است شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که دلشان نمی خواهند برای گوشی های هوشمند خرج زیادی کنند و یا بودجه ی این کار را ندارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۰    
ایستانیوز:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قول انتشار گزارشی از فعالیت شرکتهای ایرانی در زمینه اینترنت اشیاء و بیگ دیتا را داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۵    
ایستانیوز:پس از پیش نمایش های متعدد سرانجام هیوندایی سانتافه 2019 خود را تمام و کمال در کره جنوبی به نمایش درآورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۵    
ایستانیوز:سانگ یانگ رسما تصاویر یک مدل مفهومی خود با نام "ئی- سیو" را در نمایی سایه روشن منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۰    
ایستانیوز:جبرئیل نوکنده، اظهار کرد: در میان 56 اثر موزه لوور فرانسه که برای اولین بار به ایران آمده تا در تهران به نمایش دربیاید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۸    
ایستانیوز:رئیس اتحادیه قالیشویان با بیان اینکه نبود نرخ مشخص برای قالیشویان طی یک سال گذشته عامل سرگردانی در این بازار بوده است، اعلام کرد: در حال حاضر به دلیل نزدیک شدن به شب عید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۹    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری را برای یکسال دیگر یعنی تا پایان سال 97 تمدید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۴    
ایستانیوز:نمایندگان مردم در خانه ملت مقرر کردند 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۹    
ایستانیوز:خزانه داری فرانسه وابسته به وزارت اقتصاد این کشور در گزارشی در خصوص مبادلات تجاری فرانسه و ایران در سال 2017 اعلام کرد حجم مبادلات دو کشور در سال گذشته به رقم 3.8 میلیارد یورو رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۹    
ایستانیوز:قیمت دلار که در چند هفته اخیر با جهش قابل توجهی همراه شده بود، طی روزهای اخیر روند آن نزولی شد، به طوری که طی حدود 10 روز از حدود 4950 تومان به کمتر از 4600 تومان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۴    
ایستانیوز:سخنگوی دولت اعلام کرد: رقم بودجه از 368 هزار میلیارد تومان پیشنهادی دولت به 385 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۴    
ایستانیوز:پرداخت مرحله آخر سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره سال 1389در شعب منتخب بانک ملت آغاز شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۴    
ایستانیوز: شرکت کارت اعتباری ایران کیش باردیگر به عنوان شرکت برتر کشوری ازنظر رشد سریع درهمایش شرکت های برتر IMI 100انتخاب شد تا این جایگاه رابرای دو سال متوالی از آن خود کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۹    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از دریافت 6 هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با دریافت این بخش از مطالبات سازمان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۹    
ایستانیوز:بیمارستان تخصصی مهرآیین، به عنوان مجهزترین بیمارستان تخصصی منطقه لواسانات و رودبار قصران، با حمایت بانک آینده، به بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۴    
ایستانیوز:نمایندگان مردم در خانه ملت، ماده واحده لایحه بودجه سال 1397 کل کشور را تصویب کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۴    
ایستانیوز:بانک آینده اعلام کرد: 15 اسفند ماه، آخرین فرصت برای استفاده از مزایای طرح زرین 4 بانک است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۴    
ایستانیوز:روی کاغذ نه فقط مسئولان بلکه آمارها هم خبر از رونق بازار مسکن می دهند. به نظر می رسد بالاخره بازار مسکن بعد از مهار تورم 38 درصدی ایجادشده در دولت نهم و دهم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۹    
ایستانیوز:مدیر کل امور بین الملل بانک مرکزی در سفر به هند گفت: مجوز تاسیس شعبه برای بانک پاسارگاد از سوی مقامات هندی مورد تایید قرار گرفته و بانک سامان هم دفتر نمایندگی خود را در هند افتتاح خواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۴    
ایستانیوز:دیگر از آن هیاهو و رفت و آمدها در خیابان فردوسی و مقابل پاساژ افشار(تقاطع فردوسی و منوچهری) خبری نیست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۴    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در مجمع سالیانه بانک مهر اقتصاد استان اصفهان بر جذب منابع و وصول مطالبات در روز های پایانی سال تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۴    
ایستانیوز:سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت با حضور رییس کل بانک مرکزی و مدیرعامل این بانک، به صورت رسمی رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
ایستانیوز:با تصویب مجلس، بانک ها مکلف به پذیرش اوراق اسناد مالی اسلامی از پیمانکاران عمرانی به عنوان ضمانت تسهیلات پرداختی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۲    
ایستانیوز:نظام بانکی به فعالیت های جدید آی تی، آی سی تی و شبکه های اجتماعی که تولید و شغل را دربر دارند، ورود نکرده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوز:ضرورت شناسایی مشاغل جدید خانگی، اعلام نرخ بیکاری پاییز، مخالفت با واریز منابع درمانی تامین اجتماعی به خزانه و آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور و فراهم شدن مقدمات تاسیس مدارس تعاونی از ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوز:به تازگی فهرستی از 10 کشوری که بیشترین کاربران اینستاگرامی در جهان را دارند، منتشر شده است که در آن نام ایران نیز به چشم می خورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوزشرکت فنلاندی نوکیا به عنوان یکی از اپراتورهای مطرح جهان، در تلاش است تا تجهیزات و زیرساخت های لازم برای توسعه شهرهای هوشمند و اینترنت اشیاء را فراهم بیاورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
ایستانیوز:اخیرا و با رشد استفاده از ارزهای رمزنگاری شده مبتنی بر سیستم زنجیره بلاک چین ها، استخراج این ارزها به حوزه ای سودآور برای برخی تبدیل شده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
ایستانیوز:قیمت یک مدل خودروی وارداتی کاهش و دو مدل افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۷    
ایستانیوز:گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خروج ایران از لیست سیاه را برای بار دیگر تمدید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۲    
ایستانیوز:گزارش های جدید نشان می دهد گردش مالی بخش مسکن در 9ماهه امسال 5605هزارمیلیارد تومان و میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در پایتخت در پاییز امسال 4 میلیون و 840 هزار تومان بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۷    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار سرمایه گفت: معاملات آخرین هفته بهمن ماه عمدتا تحت تأثیر تصمیم بانک مرکزی در راستای افزایش نرخ سود قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۲    
ایستانیوز:سامانه های سبای مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ملی ایران در روز جمعه دچار اختلال موقت در سرویس دهی خواهند بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۲    
ایستانیوز:از کلیه سهامداران محترم شرکت اعتباری کوثر مرکزی (سهامی عام) دعوت می نماید تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه مربوط به سال مالی منتهی به 1395/12/29 ساعت 15 روز یک شنبه مورخ 1396/12 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۷    
ایستانیوز:نمایندگان مردم در خانه ملت، ضمن موافقت با اختصاص وام ازدواج به مبلغ 15 میلیون تومان در سال 97 به زوج های جوان، بانک ها را موظف کردند پرداخت آن را در اولویت نخست قرار دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۷    
ایستانیوز:نمایندگان مردم در خانه ملت، بانک مرکزی را مکلف به پرداخت 20 هزار میلیارد ریال به کمیته امداد و سازمان بهزیستی در جهت اشتغالزایی مددجویان کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
ایستانیوز: به نظر می رسد در این مقطع زمانی، بازتعریف ماموریت سیاست ارزی کشور نسبت به هر زمان دیگری از اهمیت بیشتری برخوردار باشد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
ایستانیوز: در میان موضوعات اشتغال زنان گرچه آزارها و مزاحمت ها ی جنسی بیشترین توجه تبلیغاتی را به خود اختصاص داده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
ایستانیوز:شهرداران موفق جهان برای غافلگیر نشدن در روزهای برفی و همچنین دچار نشدن به توجیه ناکامی های احتمالی عوامل برف روب، به سبک خاصی از اداره شهرها در فصل زمستان متعهد و پایبند هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۷    
داوود هرمیداس باوند-استاد روابط بین الملل در روزنامه شرق نوشت: دولت ترکیه با ارتش خود وارد خاک سوریه شده و به عفرین حمله کرده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۷    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۷    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.