چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۷:۰۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 26 اسفند 1396 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1396 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1396 ایستا نیوز 31 خرداد 1396 ایستا نیوز 31 تیر 1396 ایستا نیوز 1 مرداد 1396 ایستا نیوز 1 شهریور 1396 ایستا نیوز 1 مهر 1396 ایستا نیوز 30 آبان 1396 ایستا نیوز 1 آذر 1396 ایستا نیوز 30 دی 1396 ایستا نیوز 30 بهمن 1396 ایستا نیوز 1 اسفند 1396 ایستا نیوز 2 اسفند 1396 ایستا نیوز 3 اسفند 1396 ایستا نیوز 4 اسفند 1396 ایستا نیوز 5 اسفند 1396 ایستا نیوز 6 اسفند 1396 ایستا نیوز 7 اسفند 1396 ایستا نیوز 8 اسفند 1396 ایستا نیوز 9 اسفند 1396 ایستا نیوز 10 اسفند 1396 ایستا نیوز 11 اسفند 1396 ایستا نیوز 12 اسفند 1396 ایستا نیوز 13 اسفند 1396 ایستا نیوز 14 اسفند 1396 ایستا نیوز 15 اسفند 1396 ایستا نیوز 16 اسفند 1396 ایستا نیوز 17 اسفند 1396 ایستا نیوز 18 اسفند 1396 ایستا نیوز 19 اسفند 1396 ایستا نیوز 20 اسفند 1396 ایستا نیوز 21 اسفند 1396 ایستا نیوز 22 اسفند 1396 ایستا نیوز 23 اسفند 1396 ایستا نیوز 24 اسفند 1396 ایستا نیوز 25 اسفند 1396 ایستا نیوز 26 اسفند 1396 ایستا نیوز 27 اسفند 1396 ایستا نیوز 28 اسفند 1396 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۰    
ایستانیوز:بیمه سرمد اعلام نمود با توجه به درخواست هیات مدیره از سازمان بورس، مهلت استفاده از حق تقدم افزایش سرمایه شرکت که در مورخ 97/02/01به پایان می رسید، به عنوان آخرین مهلت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۲    
ایستانیوز:احتمالا سال آینده بازار مسکن همین روندی که در سال جاری پیمود، را طی خواهد کرد: یعنی رشد نسبتا ملایم معاملات و افزایش نسبتا ملایم قیمت در حد و حدود تورم عمومی در سال آینده نیز حاکم باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:رئیس مجلس قانون بودجه 1397 را برای اجرا به رئیس جمهور ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۲    
ایبستانیوز:بانک مسکن با فراهم کردن امکان گزارش گیری لحظه ای از آخرین وضعیت پرداخت اقساط تسهیلات مسکن به صورت آنلاین و مجازی نیاز به سفرهای درون شهری مشتریان را در روزهای پایانی سال به حداقل رساند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۲    
ایستانیوز:تندیس طلایی اعتماد ملی در اجلاس سراسری یکصد برند برتر و ارزش آفرین کشور به بانک صادرات ایران اعطا شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۲    
ایستانیوز:پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو مجهز و به روزرسانی خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۷    
ایستانیوز:کارشناسان بر این باور هستند که هرگونه کاهش قیمت طلا به خاطر افزایش نرخ بهره آمریکا موقتی و دلار آمریکا و قیمت نقره کاتالیزورهای اصلی قیمت طلا در سال 2018 خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۲    
ایستانیوز:دولت در مصوبه ای تصمیم گرفت که طلب شرکتهای دولتی بدهکار را با بدهی همان شرکتها به سازمان خصوصی سازی و امور مالیاتی تهاتر کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۷    
ایستانیوز:سخنگوی کمیسیون تلفیق، از حذف مصوبه مجلس درباره بازپس گیری اراضی واگذار شده از دهه 60 و واگذاری آن به دولت توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۲    
ایستانیوز:در همایش بانکداری امسال برای نخستین بار واژه "paintech" یا درددانایی، از سوی صادق فرامرزی مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش مطرح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۴    
ایستانیوز:سیدحسین سلیمی، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران می گوید: روند ورود سرمایه گذاری خارجی به ایران در 15 سال گذشته ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۹    
ایستانیوز:برآورد می شود که مجموع ثروت شخصی زنان جهان در سال 2020 به 72 تریلیون دلار برسد و سهم آنها از کل ثروت خصوصی جهان نیز به 32 درصد افزایش یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۹    
ایستانیوز:مرکز تحقیقات و بررسی های اقتصادی اتاق ایران، چکیده آمارهای اقتصادی شماره 54 و 55، مربوط به دی وبهمن ماه 1396 را منتشر کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۴    
ایستانیوز:38.5 درصد از کسانی که مورد بررسی قرار گرفته اند، اعلام کردند که به شرکت برای انجام کار درست اعتماد دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
ایستانیوز:ریشه تحولات ارزی که هر چند سال رخ می دهد، سیاست های دولت و بانک مرکزی مبنی بر لنگر قراردادن نرخ اسمی ارز است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۴    
ایستانیوز: بی ثباتی قیمت ارز چه تبعاتی می تواند داشته باشد و چه تاثیری بر شاخص های اقتصادی می گذارد؛این سئوالی است که این روزها کارشناسان اقتصادی در مواجه با آن نسخه های علم اقتصاد را پیشنهاد می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
ایستانیوز: رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن از تشکیل 13هزار و 459فقره پرونده تسهیلات برای بازسازی مناطق و واحدهای مسکونی زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
ایستانیوز:شعب شرکت بیمه رازی با هدف تکریم و آسایش هموطنان در سراسر کشور در تعطیلات نوروز سال 1397 در روزهای دوم لغایت نهم فروردین ماه دایر هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۴    
ایستانیوز:امروز در تالارهای مختلف بورس کالا حدود 211 هزار تن محصول به ارزش حدود 302میلیارد و 519 میلیون تومان معامله شد؛ در حالیکه هفته گذشته ارزش معاملات این بازار 168میلیارد و 842 میلیون تومان بود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
ایستانیوز:مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حقوق معلمان به طور میانگین دو میلیون و 600هزار تومان است درباره مطالبات پرداخت نشده فرهنگیان در سال 96 توضیح داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده خانه ویلایی در مناطق 22گانه شهری تهران طی اسفند ماه 96 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
ایستانیوز:قائمشهر به عنوان یکی از محورهای ارتباط دهنده استان مازندران به پایتخت کشور روز شنبه با افتتاح آخرین قطعه از طرح تعریض ، به طور کامل چهار خطه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در مناطق 22گانه شهری تهران طی اسفند ماه 96 است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با حضور در شعبه 33 تهران از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمت رسانی این شعبه قرار گرفت و با مراجعه کنندگان و کارکنان این واحد به گفتگو پرداخت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۴    
ایستانیوز:در آستانه سال جدید فروش دلار و یورو از سوی صرافی ها تقریبا متوقف است و مسافران و متقاضیان، این دو ارز، ارز مورد نیازشان را از دستفروشان تهیه می کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۴    
ایستانیوز:به نظر می رسید اپل به طور کلی دسترسی کاربران ایرانی به فروشگاه اپ استور را قطع کرده است، اما امروز برخی از کاربران ایرانی می گویند که به این برنامه دسترسی پیدا کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۴    
ایستانیوز:اپل اعلام کرده که قرار است در تاریخ 27 مارس سال جاری میلادی مراسمی را با محوریت آموزش برگزار کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
ایستانیوز:یک مقام مسئول با بیان اینکه طرح قیمت تضمینی ذرت در بورس کالا از نیمه دوم سال 1396 به اجرا درآمد، گفت: استقبال کشاورزان از این طرح پایان موفقیت آمیزی را برای آن رقم زد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
ایستانیوز:امروز آخرین فرصت برای دریافت اسکناس نو از بانک هاست. با این حال اگر متقاضیان از بانک ها جا بمانند باز هم می توانند در بازار آزاد هر تعداد اسکناس نو که می خواهند تهیه کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۴    
ایستانیوز:بر اساس اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، 20 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت ریالی از تاریخ 26 الی 28 اسفند ماه جاری از طریق عرضه عمومی در شعب منتخب بانک های سپه و مسکن به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۴    
ایستانیوز:فردا یکشنبه گروه مالی ملت وابسته به بانک ملت بلوک 2.89 درصدی سهام پالایش نفت اصفهان را به قیمت پایه 480 تومان روانه میز فروش بورس تهران می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
ایستانیوز:مایکروسافت نسبت به انتشار اطلاعاتی در مورد آزارجنسی مداوم کارکنان زن این شرکت و همین طور تبعیض های شغلی علیه بانوان در آن واکنش نشان داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
ایستانیوز:روز آینده در شرق و شمال شرق کشور کاهش دمای 5 تا 10 درجه و در سواحل شمالی، شمال غرب و غرب کشور افزایش دمای 5 تا 10 درجه پیش بینی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به دلایل بی انگیزه شدن معامله گران بازار سهام در روزهای پایانی سال گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۴    
ایستانیوز:بخش جستجوی فیس بوک روز گذشته دچار اختلال شد و بخش تکمیل خودکار واژه های آن در مواردی کلیدواژه های جنسی و نامناسب را حتی به کودکان پیشنهاد داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۴    
ایستانیوز:مایکروسافت تلاش دارد به روشی جدید کاربران را به استفاده از مرورگر اینترنتی اج خود وادار کند، این مرورگر، مرورگر اینترنتی پیش فرض ویندوز 10 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۴    
ایستانیوز:مدیرعامل ایران خودرو از عرضه پژو 301 در سال آینده خبر داد و گفت: تولید این خودرو با داخلی سازی بالای 50 درصد آغاز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بورس انرژی اعلام کرد: وظیفه فعالان حرفه حسابداری در زمینه تخصیص بهینه منابع که به سلامت اقتصادی کشور منتهی می شود خطیر و مهم است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۹    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن حضور در دو شعبه دانشگاه تهران و فخر رازی، با همکاران این واحدها گفتگو کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۴    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، ساختار و خدمات این شرکت را در اجلاس فدراسیون بورس های اروپایی - آسیایی FEAS برای شرکت کنندگان تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۴    
ایستانیوز:15 شرکت طی یک ماه گذشته درخواست خود را برای دریافت مجوز پرداخت یار به شاپرک ارسال کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۹    
ایستانیوز:شاخص کل بورس با 51 واحد افزایش در آخرین شنبه سال 96 به 95 هزار و 577 واحد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
ایستانیوز:سهامداران بانک پاسارگاد در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم، برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1395 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۴    
ایستانیوز:بانک مرکزی درپی برکناری مدیرعامل کاسپین از سوی هیات مدیره اعلام کرد: تا زمان معرفی مدیرعامل جدید و تایید صلاحیت وی، علی نعیمی مدیرعامل باقی می ماند و باید وظایف قانونی خود را انجام دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۴    
ایستانیوز:عالی ترین مقام بانک مرکزی از آمادگی اتصال سوئیچ های کارت های بانکی ایران به بانک های عمانی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۴    
ایستانیوز:به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در مراسمی با حضور عضو هیات مدیره بانک رفاه ، از کارکنان فرزند شهید این بانک قدردانی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۹    
ایستانیوز:مسابقه پر هیجان شنبه های شانس بانک ملی ایران که با استقبال تعداد قابل توجهی از کاربران فضای مجازی مواجه شده بود، در سال جاری با موفقیت برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۴    
ایستانیوز: سرپرستی بیمه کوثر استان کرمانشاه درپی حادثه رانندگی 6میلیارد و 128میلیون ریال به یک زیان دیده پرداخت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۴    
ایستانیوز:در فهرست شرکت های برتر ایران اعلام شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی، بانک ها به عنوان داراترین شرکت ها معرفی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز: شرکت سهامی بیمه ایران که در سال 1396بدلیل تمدید نکردن قرارداد بیمه درمان بنیاد شهید ، حدود 15%از سهم پرتفوی خود را از دست داده بود و در پایان آبان 96با 4-% تنزل در رشد حق بیمه مواجه بوده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:شهردار اهواز با تاکید بر اینکه رفع چالش های زیست محیطی در این کلانشهر با همکاری بانک شهر میسر خواهد بود،گفت: در سال آینده برای توسعه اهواز و رفع مشکلات و معضلات شهری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز:بازار آزاد امروز شاهد افزایش هزار تومانی سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و همچنین کاهش قیمت دلار، یورو و پوند بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز:همزمان با فرارسیدن هفته جهانی پول، گروه آینده سازان بانک ملی ایران و موزه این بانک، ویژه برنامه ای را برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز:آزمون استخدامی بانک ایران زمین، روز جمعه بیست و پنج اسفند ماه در 2 حوزه امتحانی برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۴    
ایستانیوز:معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: در حوزه بانکی هنوز به حالت عادی قبل از تحریم ها برنگشته ایم، اما در بن بست بانکی قرار نداریم و گشایش های خوبی انجام شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۴    
ایستانیوز:تلگرام اعلام کرد که ایران و چند کشور دیگر حق خرید ارز رمزنگار گرم را از پلت فرم این شرکت ندارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۴    
ایستانیوز:معاون پذیرش و ناشران فرابورس اعلام کرد: در سال 96 تعداد 75 شرکت تقاضای پذیرش در این بازار را ارائه دادند که از این بین 21 شرکت در فرابورس پذیرفته شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز: کارمندان شاغل در دستگاه های اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در آخرین هفته از سال 1396 منتظر واریز سود سهام عدالت خود مربوط به سال مالی 1395 هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:دویست و چهل و نهمین شماره مجله بانک ملی ایران با پرونده ویژه خوشا نوروز و وصف بی مثالش منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:بانک ملت با امضای تفاهمنامه ای با ستاد دیه، 134 زندانی جرایم غیرعمد را از زندان آزاد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:بانک ملی ایران در راستای حمایت از تولید و اشتغال در بهمن ماه امسال تسهیلات متنوعی را به بخش های تولیدی و کسب و کار پرداخت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:بیمه آسیا با تبریک فرا رسیدن سال نو و تاکید بر ارائه خدمات بیمه ای شعبه های کشیک خود را در ایام نوروز اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:بانک سامان در آستانه سال نو، اسامی شعب کشیک در تعطیلات نوروز 1397 را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۴    
ایستانیوز:به گفته نادی قمی، در سال جاری بازار سکه و ارز، اتومبیل و با کمی اغماض مسکن بازدهی اسمی بالایی داشتند، اما اگر متغیرهای ریسک و نقدشوندگی را وارد تحلیل کنیم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۹    
ایستانیوز: مرتضی ایمانی راد اقتصاددان در کانال تلگرام موسسه اقتصادی بامداد نوشت: اقتصاد ایران را از جنبه های مختلف می توان در سال 97 مورد بررسی قرار داد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۹    
ایستانیوز:بانک ها سپرده های ارزی را باید به صورت اسکناس ارزِ سپرده گذاری شده، پرداخت کنند. هنگامی که سپرده گذاری با تحویل اسکناس ارز انجام شده باشد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۹    
ایستانیوز: 20نفر از برندگان پات برای سفر به جام جهانی روسیه در قرعه کشی دیروز که به صورت زنده از شبکه دوم سیما با اجرای محمد سلوکی و حضور پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات ایران کیش همراه بود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک توسعه صادرات، گفت: رتبه بندی و اعتبار سنجی مشتریان خوش حساب می تواند تعیین کننده مقدار تسهیلات و اخذ وثایق باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۹    
ایستانیوز:وزارت اقتصاد با ارایه گزارش عملکرد 10 ماهه نخست امسال بودجه ای دولت، از افزایش وصول درآمدهای نفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۴    
ایستانیوز:سهام 5 شرکت دولتی در آخرین روز کاری امسال روی میز مزایده می رود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۴    
ایستانیوز:شرکت استارت آپ گلینت پی اعلام کرد که طلا به عنوان یک ارز برابر ساز نهایی ، طلایه دار ارز جهانی می شود.