سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۰۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 19 اسفند 1396 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1396 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1396 ایستا نیوز 31 خرداد 1396 ایستا نیوز 31 تیر 1396 ایستا نیوز 1 مرداد 1396 ایستا نیوز 1 شهریور 1396 ایستا نیوز 1 مهر 1396 ایستا نیوز 30 آبان 1396 ایستا نیوز 1 آذر 1396 ایستا نیوز 30 دی 1396 ایستا نیوز 30 بهمن 1396 ایستا نیوز 1 اسفند 1396 ایستا نیوز 2 اسفند 1396 ایستا نیوز 3 اسفند 1396 ایستا نیوز 4 اسفند 1396 ایستا نیوز 5 اسفند 1396 ایستا نیوز 6 اسفند 1396 ایستا نیوز 7 اسفند 1396 ایستا نیوز 8 اسفند 1396 ایستا نیوز 9 اسفند 1396 ایستا نیوز 10 اسفند 1396 ایستا نیوز 11 اسفند 1396 ایستا نیوز 12 اسفند 1396 ایستا نیوز 13 اسفند 1396 ایستا نیوز 14 اسفند 1396 ایستا نیوز 15 اسفند 1396 ایستا نیوز 16 اسفند 1396 ایستا نیوز 17 اسفند 1396 ایستا نیوز 18 اسفند 1396 ایستا نیوز 19 اسفند 1396 ایستا نیوز 20 اسفند 1396 ایستا نیوز 21 اسفند 1396 ایستا نیوز 22 اسفند 1396 ایستا نیوز 23 اسفند 1396 ایستا نیوز 24 اسفند 1396 ایستا نیوز 25 اسفند 1396 ایستا نیوز 26 اسفند 1396 ایستا نیوز 27 اسفند 1396 ایستا نیوز 28 اسفند 1396 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۴    
ایستانیوز:عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید لطیفی، دکتر حسابی و شهید رجایی از تاریخ 20 فروردین ماه آغاز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز:بانک آینده به عنوان یک بانک جوان در حوزه مسئولیت اجتماعی خود اقدامات مختلفی را انجام داده و در تازه ترین آنها، از برگزاری نمایشگاه موزه لوور در تهران حمایت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۹    
ایستانیوز:بانک مرکزی امروزپنج شنبه 24 اسفندماه 1396نرخ 39 ارز مبادله ای را اعلام کرد که براین اساس نرخ بانکی 15 ارز افزایش و قیمت 16واحد پولی کاهش داشته است.در این میان نرخ 8 ارز نیز ثابت ماند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز:عاقبت تصادف پورشه با پیکان وانت، حالا فهمیدین منظور از استاندارد چیه!
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۷    
ایستانیوز:وزارت اقتصاد با برشمردن 4 چالش بزرگ اجرای کامل قوانین مالیاتی در ایران از جمله فرارهای گسترده مالیاتی و معافیت های غیرهدفمند؛ اولویت های اصلی تحقق تحول مالیات در سال 97 را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۷    
ایستانیوز:در سال 2050، تنها 27 کشور وجود خواهند داشت که جمعیت شهری آنها، پایین تر از 40 درصد خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز:شرکت اینتل مدعی است حافظه های جدیدی را تولید کرده که کم حجم ولی گران قیمت هستند و با استفاده از آنها سرعت اجرای برنامه ها و بازی های مختلف به شدت افزایش می یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:شنبه 19 اسفند، بازار آتی سکه 371 میلیارد و291 تومان ارزش داشت که در مقایسه با روز معاملاتی گذشته حدود 100 درصد رشد داشت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۴    
ایستانیوز:حدود یک هفته از رسانه ای شدن نامه رییس کل بانک مرکزی به وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ممنوعیت ثبت سفارش دلاری واردات سپری شده است و بازار ارز به دلیل محدودیت هایی که از هفته های گذشته در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۴    
ایستانیوز:دو بانک دی و پارسیان اقدام به انتشار گزارش هایی از مجموعه خود در کدال کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۴    
ایستانیوز:شرکت امنیتی آی او اکتیو هشدار داده که هکرها می توانند با نصب باج افزار بر روی ربات های مختلف،میلیون ها دلار از افراد و همین طور شرکت های سازنده این ربات ها باج بگیرند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۴    
ایستانیوز:وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نوسانات ارزی سرمایه گذاری را به مخاطره می اندازد، گفت: ثبات در شاخص های اقتصادی از الزامات جذب سرمایه های خارجی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۹    
ایستانیوز:سامانه پرداخت(اتوماتیک) الکترونیک خسارات بیمه دی در این شرکت رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۹    
ایستانیوز:با همکاری به عمل آمده با اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شعب منتخب بانک رفاه در تهران نسبت به توزیع و تامین اسکناس نو مورد نیاز هموطنان اقدام می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۹    
ایستانیوز:معاون بورس تهران معتقد است که بالا یا پایین آوردن نرخ های بهره بدون ریسک برای کسب و کارها باید قبل از اعمال، بهتر تحلیل شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۴    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد با اعلام اینکه در حال توافق با روسیه برای تجارت با ارز ملی دو کشور هستیم، افزود: مبادلات ایران عمدتا به ارزهایی چون یورو، یوان، روبل، لیره و ... امکانپذیر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۴    
ایستانیوز:همزمان با خجسته زادروز حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها)، با برپایی آیینی شکوهمند توسط بانک صادرات ایران از مقام شامخ مادر و روز زن تجلیل شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۹    
ایستانیوز:قیمت دیه کامله در ماه های غیرحرام از ابتدای سال 1397 مبلغ 231 میلیون تومان تعیین و توسط رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۴    
ایستانیوز:نسخه نهایی آپدیت بهار بعد از آپدیت پاییز شامل فیچرهای بزرگی است که با نام فنی Redstone 4 توسعه یافته و نام نهایی آن Spring Creators Update شده و همان طور که از نامش پیداست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۴    
ایستانیوز:بانک گردشگری به منظور رفاه حال مشتریان و خدمت رسانی بهتر به عموم مردم ایران، شعب کشیک برای ایام پایان سال و تعطیلات نوروز در نظر گرفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
ایستانیوز:بانک مرکزی شرایط جدید فروش ارز در بازار را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
ایستانیوز:دبیر کانون بانک های خصوصی و موسسات اعتباری از اعتراض بانک ها نسبت به اقدام سازمان امور مالیاتی در اخذ مالیات از دارایی های مازاد خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
ایستانیوز:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیاده سازی ارز دیجیتال داخلی با نظارت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشوری گفت: به وکیوم سکه های یک گرمی که از فروشگاه های مجاز خریداری می کنید دست نزنید چون ارزش آنها پایین می آید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز:شاخص کل بورس با 265 واحد افت در روز جاری به 96 هزار و 594 واحد رسید تا این متغیر همچنان بعد از گذشت بیش از یک هفته در مدار نزولی باقی بماند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز:تازه ترین رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری فعال در بازار سرمایه اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۶    
ایستانیوز: فروش دلار و یورو که در روزهای اخیر با محدودیت مواجه بود، در بازار امروز با شرایط جدیدی همراه شده و فروش این دو ارز صرفا با ارائه مدارک سفر امکان پذیر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۶    
ایستانیوز:قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران یک هزار و 500 تومان افزایش یافت ،هر دلار آمریکا نیز بدون تغییر قیمت 4 هزار و 491 تومان به فروش رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۶    
ایستانیوز:همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)،جشن توانمند سازی 1300 خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با حضور دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۱    
ایستانیوز: شرکت آرد خوزستان با تامین مالی بانک صنعت و معدن در استان خوزستان به بهره برداری رسید و در نتیجه آن برای 135 شغل مستقیم ایجاد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۱    
ایستانیوز: مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن از تداوم رونق در بازار معاملات مسکن در سال 97خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:در آستانه عید نوروز 10 شعبه منتخب بانک ایران زمین، در شهر تهران به مشتریان پول نو می دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:سال 1396 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است، در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که بانک پاسارگاد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز: ایام و ساعات کاری شعب کشیک بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:مراسم قرعه کشی اولین مرحله جشنواره 24 عیار شرکت تجارت الکترونیک سرمایه، وابسته به بانک سرمایه برگزار شد و 24 برنده این مرحله از جشنواره معرفی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۱    
ایستانیوز:عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا باعث می شود تا تولید کنندگان افزون بر پوشش بازار داخلی بتوانند برای حضور در بازارهای جهانی نیز برنامه ریزی کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۱    
ایستانیوز:فروش، حداکثر 5000 سهم است. در صورتی که منابع تامین شده از سوی خریداران کافی نباشد، خرید از کمترین سفارش فروش شروع و بر اساس میزان عرضه فروش حداکثر سهم قابل خرید از افراد متناسب با میزان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۶    
ایستانیوز:پنج سهامدار عمده بانک شهر، شامل شهرداری تهران با 9.990 درصد، شهرداری مشهد با 8.810 درصد، شهرداری اصفهان با 7.470 درصد، شهرداری قم با 6.990 درصد و شهرداری کرج با 6.990 درصد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۷    
ایستانیوز:برای دومین سال تقویم دیجیتالی بانک رفاه با قابلیت ها و خدمات جدید و در بستر اندروید ارائه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۷    
ایستانیوز:بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را در هفته منتهی به 11 اسفند ماه اعلام کرد که طی آن قیمت 6 گروه از جمله برنج و گوشت قرمز ثابت بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
ایستانیوز:تصاویری از مرسدس بنز AMG GTS با پلاک گذرموقت در تهران.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
ایستانیوز:فرمانده انتظامی تبریز سرقت از شعبه خیام موسسه مالی اعتباری کوثر در تبریز را تایید کرد و از دستگیری سارق خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۷    
ایستانیوز:بانک پاسارگاد ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای کلیه هم وطنان گرامی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
ایستانیوز: کارشناسان کاهش افت سود صندوق ذخیره فرهنگیان و ضرر یک هزار میلیاردی از این بابت را نشان دهنده سوءمدیریت می دانند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
ایستانیوز: معامله بیش از 8.000 سکه تمام بهار آزادی طرح امام (ره) به دنبال بازارگردانی شرکت تأمین سرمایه سپهر در نماد "سکه انبار بانک رفاه"
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
ایستانیوز: به اعتقاد من سال آینده بازار سهام رو به پیشرفت خواهد بود و رونق خواهد داشت. البته با اقداماتی می توان این رونق را تضمین کرد مانند کاهش نرخ سود بانکی یا برطرف کردن مشکلات سیاسی شرکت ها که ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۷    
ایستانیوز:بانک ملی ایران در راستای حمایت از طرح های تامین مالی بزرگ کشور، در دی و بهمن ماه امسال تامین مالی پنج فقره طرح را از منابع داخلی خود مصوب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۲    
ایستانیوز:بانک مرکزی چین در پروژه ای جدید برای تسریع در بین المللی شدن یوآن، دسترسی بازارهای مالی این کشور را به سرمایه گذاران خارجی افزایش می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۲    
ایستانیوز:صورتهای مالی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان تصویب شداخبار پولی مالی- حسابهای بیمه اتکایی ایرانیان در مجمع تصویب و اعضاء هیئت مدیره انتخاب شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۲    
ایستانیوز:رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: چشم انداز اقتصادی سال آینده کشور امیدبخش است و بالغ بر 126 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی با مشارکت صندوق توسعه ملی و بانک های بخش خصوصی در نظر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۲    
ایستانیوز:پازوکی معتقد است: ؛ سیاست گذار امروز به جای تک نرخی کردن ارز، در فاز سه نرخ سازی بازار قرارگرفته است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۷    
ایستانیوز:ارزهای مجازی این روزها جای خود را در بازار پیدا کرده اند. بیت کوین مهم ترین ارز رمزنگاری شده به شمار می آید که بیشترین استفاده و ارزش را دارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۲    
ایستانیوز:اینستاگرام از آن دسته از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که ما را به مجموعه ای از دوستان و علاقه مندی ها متصل می کند؛ جریانی که باعث می شود یک صفحه اینستاگرام برایمان بسیار باارزش باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۲    
ایستانیوز:با همکاری به عمل آمده با اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شعب منتخب بانک سینا در تهران نسبت به توزیع و تامین اسکناس نو مورد نیاز هموطنان اقدام می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۷    
ایستانیوز:دولت های ترکیه ، مصر و سوریه تعدادی از هکرها و مجرمان سایبری را ردیابی کرده اند که به منظور استخراج ارزهای مجازی اقدام به انتشار بدافزار در رایانه های شخصی می کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۷    
ایستانیوز:اپلیکیشن اسنپ چت از این پس به کاربرانش اجازه می دهد در استوری ها دوستان و افراد مورد نظرشان را تگ کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۷    
ایستانیوز:دو روز پیش مایکروسافت اعلام کرد که تنها در عرض مدت 12 ساعت، بیش از 500 هزار دستگاه رایانه در جهان برای استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده هدف هکرها قرار گرفته اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
ایستانیوز:مدیران شبکه بانکی در جلسه ای مشترک با مدیران صندوق توسعه ملی مسائل و مشکلات فیمابین خود را مورد بررسی قرار دادند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۷    
ایستانیوز:رئیس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: برای ایام نوروز، سقف برداشت اسکناس از دستگاه های خودپرداز به 500 هزار تومان افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۲    
ایستانیوز:گوگل دستیار هوشمند خود موسوم به گوگل اسیستنت را به روز کرد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان ثالث بتوانند برنامه ها و ابزار متنوعی را بر اساس امکانات آن طراحی و روانه بازار کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۲    
ایستانیوز:شرکت Bose نمونه اولیه یک عینک هوشمند را عرضه کرده که از فناوری واقعیت افزوده به صورت صرفا صوتی بهره مند است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۲    
ایستانیوز:شرکت موتورولا قصد دارد تعدادی از کارکنان خود را در شهر شیکاگو اخراج کند، ولی در عین حال اعلام کرده که تولید گوشی های موتو زد خود را متوقف نخواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۷    
ایستانیوز:یک استاد اقتصاد دانشگاه گفت: انتشار اوراق اسناد خزانه اسلامی با نرخ بالا در بودجه منجر به تشدید رکود و مانع کاهش نرخ سود بانکی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۷    
ایستانیوز:تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز شنبه 19 اسفندماه میزبان عرضه 141 هزار و 494 تن انواع قیر، مواد پلیمری، وکیوم باتوم، قیر،سلاپس واکس، گوگرد، لوب کات و مواد شیمیایی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
ایستانیوز:هر بار که یک نفر متن یا تصویری را لایک می کند یا زیر آن کامنت می نویسد، در اصل فیس بوک مغز او را مجبور کرده است اندکی دوپامین ترشح کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۷    
ایستانیوز:دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی از اتمام تدوین آئین نامه تاسیس بانک خارجی در مناطق آزاد و ارسال آن به شورای اقتصاد خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۲    
ایستانیوز:رییس بانک خلق چین گفت: چین بکارگیری بیت کوین و دیگر ارزهای رمزنگار را به عنوان ابزار مشروع پرداخت به رسمیت نمی شناسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در فرمانیه تهران طی اسفند ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده سوییت در شمال شهر تهران طی اسفند ماه 96 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۷    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 22 و تهرانسر طی دی ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۲    
ایستانیوز:دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان با تأکید بر اینکه فاصله زیادی میان حداقل دستمزد فعلی و حداقل معیشت مورد نیاز یک خانوار وجود دارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۲    
ایستانیوز:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متاسفم که این وزارتخانه بزرگ اجتماعی که فعالیت های فراوان و تصمیمات بزرگی راجع به حقوق مددجویان، سبد غذا برای افراد دارای سوءتغذیه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۲    
ایستانیوز:تخمین تراز بودجه ایران تا سال 2022 در اینفوگرافیک بررسی شد؛ این کسری باید تأمین مالی شود!
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۷    
ایستانیوز:رییس کمیسیون بازار پول اتاق ایران با بیان اینکه توقف ثبت سفارش با دلار باید زودتر انجام می شد، گفت: استفاده از مکانیسم های تسویه چندجانبه یا پیمان های پولی می تواند جایگزین دلار شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۷    
ایستانیوز:معاون سازمان مالیاتی با تشریح دلایل تاخیر در ایجاد و راه اندازی سامانه ملی املاک، بیان داشت: طبق قانون تا زمانی که این سامانه ایجاد نشود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۲    
ایستانیوز:شهردار تهران با تاکید بر اینکه بیشتر ساختمان های تهران در مقابل زلزله 6.5 ریشتری مقاوم هستند از طراحی رباتی در شهرداری برای آموزش نحوه برخورد در زمان وقوع زلزله خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۷    
ایستانیوز:صندوق بین المللی پول و بانک جهانی پیش بینی کرده اند وضعیت اقتصاد ایران در سال آینده بهتر از امسال باشد و رشد اقتصادی ایران در سال آینده به 3.8 تا 4 درصد برسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۷    
ایستانیوز:اینفوگرافی: درس عبرت 95 برای چهارشنبه سوری 96