جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۲۲May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنامه دانشجویان ایران 5 آذر 1399 - iusnews.ir

خبرنامه دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مرداد 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 31 شهریور 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مهر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 آبان 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 دی 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 بهمن 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 اسفند 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 1 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 2 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 3 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 4 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 5 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 6 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 7 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 8 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 9 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 10 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 11 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 12 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 13 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 14 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 15 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 16 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 17 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 18 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 19 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 20 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 21 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 22 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 23 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 24 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 25 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 26 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 27 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 28 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 29 آذر 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 30 آذر 1399 
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۴    
همزمان با آغاز فصل تعمیرات واحدهای نیروگاهی، واحد شماره 4 نیروگاه شهید مفتح با ظرفیت تولید نامی 250 مگاوات از 4 آذرماه به منظور انجام تعمیرات اساسی از مدار تولید خارج شد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۸    
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۷    
ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بیست و یکم) از 5 آذر آغاز شده است و تاکنون بیش از 6 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره افزایش شهریه در دانشگاه آزاد گفت: زمانی که خدمات حضوری ارائه نمی دهیم، دانشجو کمتر از محیط دانشگاهی استفاده کرده و باید کاهش شهریه داشته باشیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
عنابستانی درباره انتصاب های جدید بایدن طی توییتی نوشت: جان کری که امضایش تضمین برجام بود به سمت مشاور ویژه بایدن در امور آب و هوا منصوب شد! دوست سی ساله ظریف با این انتصاب پیغام ظریفی فرستاده ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
انتخاب آنتونی بلینکن به عنوان وزیر خارجه پیشنهادی دولت آتی آمریکا، لزوم شناخت رویکردهای وی در زمینه مسائل بین المللی را ضروری می کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
یکی از مشکلات استفاده از هدست های واقعیت مجازی محدودیت فضای حرکت کاربران است که لذت استفاده از این هدست ها را کاهش می دهد. استفاده از کفشی جدید این مشکل را برطرف می کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
یوتیوب از هوش مصنوعی برای دسته بندی و بخش بندی محتوای ویدئوهای موجود در این سایت بهره گرفته تا از این طریق کاربران به سرعت بخش مورد نظر در هر ویدئو را بیابند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
لازم است دستگاه های ذیربط تمام ظرفیت و تلاش خود را بکار گیرند تا ضمن سرعت بخشیدن به روند تولید واکسن کرونا، اقدامات لازم را برای نهایی شدن قراردادهای پیش خرید این واکسن از سایر کشورها نیز انجام دهند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
معاون گمرک با اشاره به اینکه خود بانک مرکزی در2نوبت، صدور اعلامیه تامین ارز برای کالاهای اساسی وارد شده به شکل اعتباری را تایید کرده ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
سرپرست شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در دهه آخر آذرماه خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
تعدادی از کاربران رایانه جدید ام 1 مک بوک ایر و نیز مک بوک پروی 13 اینچی و مک مینی می گویند ارتباط بلوتوث این رایانه ها مختل شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
توئیتر قصد دارد از آغاز سال جدید میلادی دوباره ارائه تیک آبی به کاربرانش را از سرگیرد اما کاربرانی که اخبار جعلی یا پیام های نفرت پراکنی منتشر کرده اند، قادر به دریافت آن نیستند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
محققان انگلیسی از ابداع فناوری جدیدی خبر داده اند که تصویربرداری از فعالیت مغزی کودکان و نوزادان را به طور دقیق برای اولین بار ممکن می کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به رئیس دستگاه قضا، خواستار رسیدگی به اتهامات معاون مستعفی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۲:۵۴    
نظرسنجی مدیران فناوری و اطلاعات شرکت ها نشان می دهد هوش مصنوعی، 5G و اینترنت اشیا از مهمترین فناوری های سال آینده میلادی هستند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۶    
وبینار رایگان چهارراه دیجیتال مارکتینگ مربوط به مهارت های مورد نیاز برای ورود به بازارکار در 4 حوزه اصلی دیجیتال مارکتینگ با حضور سید محمد ساجد کارشناس ارشد مدیریت و تجارت الکترونیک ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۶    
دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 60 سالگی درگذشت و دنیای فوتبال را به شوک فرو برد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۸    
جلسه مجازی آشنایی با داوری با حضور منصور عطاشنه، وکیل پایه یک دادگستری و عضو هیت علمی گروه حقوق دانشگاه شهید چمران اهواز ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال ماشین پس از شکست این تیم مقابل استقلال، توضیحاتی را بیان کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۱    
تیم والیبال فولاد سیرجان موفق شد در حساس ترین بازی هفته یازدهم لیگ مقابل سپاهان اصفهان به برتری برسد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۸    
حیدر سلیمانی می گوید علی بای قضاوت بی دردسری را در دیدار استقلال و ماشین سازی پشت سر گذاشته است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۵    
سخنان صبح امروز رئیس جمهور کشورمان در هیات دولت بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۵    
سرمربی استقلال می گوید تیمش شایسته پیروزی برابر ماشین سازی بوده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۲    
مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: در اسفند 1398 لغایت آبان ماه سال جاری (1399) از مجموع 950 پرونده اجرای احکام در سطح اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ 680 پرونده مختومه گردید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۹    
رئیس جمهور چین امروز با صدور پیامی پیروزی نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 را به وی تبریک گفت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۹    
رئیس پیشین سازمان سی آی اِی گفت، سرنوشت رئیس جمهور آمریکا را به نظام قضایی، بدنامی او را به تاریخ و میراث او را به سطل زباله می سپارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۵    
وزارت کشور بحرین از توقیف دو قایق وابسته به گارد ساحلی این کشور از سوی قطری ها خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۵    
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل گل گهر سیرجان ابراز رضایت کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پورتو درباره حضور نداشتن مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیمش برای چندمین بار واکنش نشان داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۹    
یک فعال اقتصادی و دو شهروند ایرانی که به اتهامات واهی، در خارج از کشور بازداشت شده بودند، با یک جاسوس دو تابعیتی که برای رژیم صهیونیستی فعالیت می کرد، تبادل و آزاد شدند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۳    
تیم فوتبال سایپا با گلزنی بازیکن جدیدش برابر نساجی مازندران، اولین پیروزی خود را در لیگ بیستم به دست آورد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۳    
سخنگوی اتحادیه مرغداران میهن گفت: تأمین نشدن سهمیه نهاده های دولتی سبب ایجاد کمبود و کاهش تولید در واحدهای مرغ تخم گذار شده است، زیرا مرغداران مرغ های خود را به کشتارگاه تحویل می دهند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۹    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: نامه وزیر علوم به رهبر انقلاب مغایر با اسنادی مانند قانون برنامه ششم توسعه، سند تحول بنیادین و منویات رهبر انقلاب است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۳    
برخی منابع خبری مدعی برخورد مین با یک نفتکش در دریای سرخ، در نزدیکی سواحل عربستان شدند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۰    
مصاف استقلال و ماشین سازی تبریز در هفته سوم رقابت های لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان رسید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۷    
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: دانشجویان علوم پزشکی همدان در اعتراض به تصمیم اخیر دانشگاه مبنی بر اختصاص دادن زمان محدود برای هر سوال در امتحانات تجمع کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۰    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 10 تن روغن نباتی و 10 تن آرد داخلی احتکار شده از پارکینگ یک ساختمان در جنوب تهران خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۷    
مسئول تیم مذاکره کننده آمریکا در مذاکرات هسته ای برجام، در مصاحبه ای برخی موانع بر سر راه احیای این توافق را یادآوری کرد و گفت این توافق یک شبه احیا نمی شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۱    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اگر شرکت های خصوصی حضور کارمندان را به حداقل نرسانند با آنها برخورد می کنیم، گفت: ساخت واکسن تولید داخل از هفته آینده وارد فاز تست انسانی می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۴    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به اینکه شرایط بحرانی و قرمز تهران کماکان پابرجاست، گفت: 92 فوتی کرونا در روز گذشته ثبت شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۴    
نحوه دریافت سود سهام عدالت برای آن دسته از مشمولانی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند مشخص شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۵    
هادی بیگی نژاد گفت: امروز برخی گرانی های افسارگسیخته را به تحریم ها گره می زنند چرا که حیات سیاسی آنان وابسته به این امر است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۹    
رئیس اتحادیه بارفروشان از افزایش قیمت 3 برابری قیمت پرتقال نسبت به سال قبل، به دلیل صادرات بی رویه این محصول خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معتقد است تیمش باید برابر بهترین تیم ایران بازی کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۰۱    
وی توضیح داد: پروژه در دو فاز طراحی می شود، فاز اول بخش گاز نیروگاه با ظرفیت حدود 220 مگاوات است و مدت زمان راه اندازی از زمانی که زمین را تحویل پیمانکار بدهیم 24 ماه است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۹    
خرید باغ ویلا علاوه بر این که یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود، می تواند به شما تجربه یک نوع زندگی جدید را هدیه بدهد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۰    
سازمان مقررات ملی ساختمان نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 99 را منتشر کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۶    
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۳    
حجت الاسلام اکبری اقدم مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ما به نوبه خود احساس تکلیف کردیم و با کمک برخی مجموعه ها پرچمی را بنام جشنواره شعر آئینی بر افراشتیم و از همه عاشقان اهل بیت ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۲    
مستند یکشنبه خونین با اشاره به وقایع 29 آبان 57 امشب روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۹    
نائب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا درباره آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی این کشور گفت: در جلسه آینده کمیته اجرایی درباره آینده کی روش تصمیم گیری می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با اعمال محدودیت های جدید شاهد کاهش 45 درصدی تردد در جاده های کشور هستیم.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۰    
در منطقه عملیاتی پاسگاه زید بعد از جواب دادن به تک های عراق درحالی که کاملاً خسته و دچار شیمیایی شده بود در سوله رفته و مشغول خواندن قرآن توجیبی اش می شود که ناگهان خمپاره از سوراخ هواکش وارد سوله شد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۷    
واعظی گفت: مذاکرات جدید برای برجام نخواهد بود. مذاکرات برجام قبلا انجام شده و مراحل خود را طی کرده است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۴    
سرمربی رئال مادرید در خصوص بازی مقابل انیترمیلان و رفتن ایسکو در پنجره زمستانی صحبت کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۱    
مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس با اعلام اینکه سه شرکت آماده عرضه اولیه هستند از عرضه اولیه 17.5 درصد "چخزر" در هفته آینده به شرط دریافت اطلاعات خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۵    
محققان "موسسه فناوری هند بمبئی" اخیرا اظهار کرده اند ذرات حاوی ویروس کرونا که بر روی یک سطح فرود می آیند با تبدیل شدن به یک ساختار میکروسکوپی شبه پنکیک حتی پس از تبخیر قطرات نیز تا چند روز روی سطوح ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۲    
وبینار آموزشی اهمیت و ماموریت رسانه ای در فضای دانشجویی، با حضور" وحید جلیلی" مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می گردد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۷    
در قسمتی از این نامه سرگشاده آمده است: این که آموزش و پرورش با بحران کمبود نیرو مواجه است، بخشی از آن به مسئولین وزارت آموزش و پرورش مربوط می شود؛ اما قسمتی از آن، به شما نیز مربوط می شود ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۲    
کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دکتری تخصصی برای سال 1400 همگی با تغییراتی مواجه شدند که موجب می شود داوطلبان با شرایط متفاوت در این آزمون ها شرکت کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۲    
نایب رئیس فراکسیون رسانه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بودجه های موجود باید ساماندهی شوند و از صندوق رفاه دانشجویان در امر آموزش مجازی و رفاه دانشجویان استفاده شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۷    
داده ها نشان می دهد که درگروه نمونه پیشرفت تحصیلی اکثر دانشجویان آزمون سراسری و فراگیر بین 16 تا 18 است، بیشتر آنها در رشته های علوم انسانی به تحصیل اشتغال دارند ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۷    
رئیس جمهور گفت: دولت آینده آمریکا باید کارهای بزرگی را انجام دهد و بتواند در برابر آن همه اقداماتی که چهره آمریکا را تخریب کرد تا حدی شرایط را جبران کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۱    
مرکز مدیریت راه های کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش 3.9 درصدی تردد در جاده های کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۲    
سه شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن، چوب خزر کاسپین و سپیدار سیستم در نوبت عرضه اولیه قرار دارند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۲    
سفیر ایران و وزیر امنیت دولت برزیل ضمن بررسی روابط دو کشور بر توسعه مناسبات تجاری ایران و برزیل در دوره پساکرونا تأکید کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۹    
اسامی محرومان و غایبان لیگ سوم فوتبال ایران در ادامه آمده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۹    
معاون عملیات پلیس راهور پایتخت از افزایش یک سوم آمار تصادفات در زمان بارندگی خبر داد و گفت: روزانه به طور میانگین در تهران 1500 مورد تصادف رخ می دهد که در هنگام بارندگی به بیش از 2000 مورد می رسد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۹    
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مرجع تصویب قیمت بلیت وسایل حمل و نقل عمومی، شورای شهر⁩ است، گفت:شورا اخیرا با افزایش قیمت بلیت ⁧مترو⁩ و ⁧اتوبوس⁩ مخالفت کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۹    
اظهارات ربیعی و آمارهای اشتباه او نشان می دهد وی حتی زحمت مطالعه قانون یارانه تامین کالاهای اساسی را هم به خود نداده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۰    
مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1399 مرحله تکمیل ظرفیت ندارد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۷    
نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور معاون وزیر ورزش به صورت آنلاین برگزار شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۴    
نایب رئیس فدرایسون فوتبال کلمبیا با تاکید بر اینکه هنوز برای کارلوس کی روش تصمیمی گرفته نشده است، گفت: هفته اول دسامبر در این ارتباط جلسه خواهیم داشت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۸    
جنبش حماس فلسطین تجاوز اخیر صهیونیست ها در جنوب سوریه را یک تجاوز وحشیانه و عربده کشی صهیونیستی در کل منطقه دانست که آمریکا شریک موثر در آن است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۲    
در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن، در خدمات حیاتی با مقیاس گستره ی کشوری، در فعالیتهای پیشرو علمی و فناوریهای نوین، در رویکردهای ارزشی و ایجاد فضای معنوی ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۲    
وزیر علوم پیرامون جذب و استخدام معلم از طریق پذیرش دانش آموختگان رشته های مرتبط تحت پوشش وزارت علوم به رهبر انقلاب نامه نوشت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۹    
نمایندگان مجلس به منظور تامین نظر شورای نگهبان طرح اخذ مالیات از خانه های خالی را اصلاح و تصویب کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۵    
ابتدا باید تاکید شود که در فضای ⁧‫روابط بین الملل‬⁩ روی آوردن یک یا چند کشور به ابزار تحریم نه تنها نشانه ی ⁧‫قدرت‬⁩ نیست ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۲    
خدمات تهیه و توزیع انواع بذر، قلمه، پیاز و.. را نیز می توانید با کمک نهالستان گلد نهال در اختیار داشته باشید. برای آشنایی با چگونگی ارتباط با ما، لطفا به قسمت تماس با ما در سایت مراجعه نمایید.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۶    
نشریات دانشجویی یکی از بخش های مهم عرصه فعالیت های دانشجویی است، چرا که افراد فعال در این حوزه اکثر فعالیت های دانشجویی را تجربه می کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۳    
ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بیست و یکم) از امروز 5 آذرماه 99 آغاز می شود.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۳    
وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: نکته حائز اهمیتی که باید درباره بودجه آموزش و پرورش بدان توجه داشت سهم هزینه های پرسنلی و سایر هزینه ها از بودجه آموزش و پرورش است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هفته آینده بودجه 1400 را بررسی می کند و بنده در آن جلسه شرکت خواهم کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۴    
یک وبگاه فلسطینی از دیدار میان مقامات ارشد دولت آمریکا، یک شخصیت نزدیک به ولی عهد سعودی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۱    
سعد حریری در میان فشارهای خارجی و پایبندی نیروهای سیاسی اصلی لبنان به استانداردهای تشکیل دولت و عدم پذیرش شروط غیرمنطقی وی از سوی آنها، راهی جز به تعویق انداختن زمان تشکیل کابینه نمی بیند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۵    
ثروت خالص الون ماسک، موسس شرکت تسلا تا 127.9 میلیارد دلار افزایش یافت و رتبه دوم را در شاخص میلیاردرهای جهان از بیل گیتس گرفت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۹    
نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا که از سوی رسانه ها پیروز انتخابات جنجالی نوامبر معرفی شده، سه شنبه در اظهاراتی گفت، ایالات متحده آماده رهبری مجدد در عرصه جهانی است.